EU Disk US DLC - İade ?
0

Bu konuda 10 mesaj var

Dün EU bölgeden alınmış The Division oynarken birlikte oynadığım kişinin Underground DLC yi övmesi üzerine gaza gelip uyum sorununu unutarakUunderground DLC yi US PSN hesabım üzerinden aldım. Elbette bu mallığım karşılıksız kalmadı ve DLC çalışmadı. 

 

15 USD lik bu malyeti nasıl çözebilirim ?

 

 - Para iadesi olabilir mi ? Bugün US PSN Support a yazacağım. 

 

 - En olmadı ana oyunu US PSN den dijital olarak alıp, elimdeki diski satışa koyacağım. Ama bu durumda da zarar ederim sanırım. 

 

 - En son alternatif üzerine su içmek. 

 

Sizce hangisi daha mümkün ? 

 

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Gariptir ki iletişime geçebileceğim bir mail adresi bile bulamadım. 

ancak LiveChat var o da USA saati ile ve şu anda kapalı. 

 

Adamlar support adına sadece çok beylik ve hiç bir işe yaramayan cevapların yer aldığı bir sayfa yapmış. Ne bir iletişim ne mail adresi hiç bir şey yok. Bakalım bu işin sonu ne olacak ama anlaşılıyor ki daha ciddi bir problem olsa epey tırmalamak gerekecek.

 

Bir yanda amazon, google, apple gibi firmaların örnek alınası müşteri servisleri varken bu adamlar neyin kafasındalar acaba. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

burada erwin di galiba psn den yanlış bir oyun/dlc aldığında hemen iade etmek istediğinde kabul edilmemişti. (yanlışta hatırlıyor olabilirim) en başından bu dlc uyumsuzluğunun hala devam etmesi saçmalık, bundan dolayı başvuran adamı kabul etmemek rezalet.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Sony'de cok satan platform olmanin verdigi rehavet var. Musteri hizmetlerine dusunce is zor. Microsoft cok daha iyi bu konuda.

 

Indirim geliginde Division'i US'den alip diski satmak mantikli bence. Simdilik soguk su =)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Bir de yıllık üyelik ücreti alıyorlar. Hani bu üyeliğin bir parçası da en azından bir destek alabilmek olmalı. 

 

Dijital içeriğin kullanılıp kullanılmadığını da çok rahat görebilirle hesabım. Aslında başvuru felan bile değil, direkt iade seçeneği koymalılar eğer kullanılmamaış ve belirli bir süreyi 2-3 gün geçmemiş alımlar için. 

 

Hani adamlar yıllardır bu işin içinde ama daha en basit hadiseyi çözememiş görünüyorlar. 

 

Support kısmında yazan şu : 

 

 

I purchased content for a system or game that I do not own
Oops! Don't feel bad, we understand that sometimes accidents happen, and we're happy to assist you. Please follow these simple steps:
  1. In the future, take special notice of the system info and requirements listed on a product's page before you purchase it. Some downloads are available for multiple systems and some require you own the full version of a game -- read carefully!
  2. Now that you know a few ways to avoid this issue in the future, please contact us so that we may investigate your issue further.

 

Hani en sonda contact us diyor ama ne bir link var ne, ne telefon ne de portal.

 

Hatta şu tip yazılar var : 

Sony PSN iade politikası BBC de bile geçmiş 

http://www.kitguru.net/channel/generaltech/matthew-wilson/psns-no-refund-policy-to-be-investigated-tonight-on-bbcs-watchdog/

 

Neyse satılık The Division ilanı koymaya bakayım ben.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Sony müşteri hizmetleri konusunda fersah fersah gerisinde Microsoftun.

 

2016'da bu durumda bir konsol üreticisi olması kabul edilebilir birşey değil.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Sonunda live chat e bağlanabildim ki o bile bir dertti. 

Görüşmem sorunda refund gerçekleşti. 

Bu görüşmeden müşteri memnuniyetim tam, hızlıca, sorun çıkarmadan halletti. 

Şartlar ve koşullar anlaşmasına göre iademiz yok ama sizin durumunuzda iade yapıyorum dedi, demek ki u "sayın abim senin için yaparız güzellik" muhabbeti dünyanın her yerinde var :) 

 

 

Live chat e bağlanmam da ayrı dert oldu, bilgisayardan girince, türkiye den girdiğimi anlayıp "ne işin var burda git kendi ülkenin desteğine bağlan" dedi ve live chat e bağlanmadı.

Ya güzel PSN kardeşim madem bu kontrolü yapıyon sa satın alma sırasında senin oyun kaydı Region 2 bu DLC yi nerde oynayacan diye niye sormuyon.

 

Neyse telefondan VPN aracılığıyla bağlandım livechat e. İlerde ihtiyacınız olursa diye ekledim bu durumu da. 

BoRa beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

iyi bari hallolmus

sony hep boyle idi

 

1-2 nesil onceki xboxtakiler yok kendileri avatar yaratip sunu yaptim  uyelik bunu yaptim online baglandim derken sony alanlar bu ne bicim oyun diye darlaniyorlar bi online durum yasamiyorlardi

sonra sacma sapan bi sistemler yapmislardi

 

2 arpa yol gitmisler belli

 

oyunlari daha iyi olsa bile ki o bile tartismalari destek olmadan kolaylik olmadan biri sorsa aman uzak dur derdim

 

microsoft zati aslen yazilimci iken amerikan firmasi olmasi da jjapın firmasina gore cok daha fark yapiyo

 

japonlar bi cok dalda bi cok konuda japonya disinda 10 kaplumbaga gucunde

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
0

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok