DOOM 2016
2 2

Bu konuda 245 mesaj var

İlerledikçe daha çok beğeniyorum oyunu walla. Uzun zaman sonra oynadığım en iyi single FPS diyebilirim. Wolftenstein: The New Order'dan kat kat keyifli geldi bana.

 

Steam fiyatı yine uçuk kaçık abuk sabuk bi rakam; 219TL. G2A'dan PayPal ile alınca 105TL'e geldi oyun bana daha önce de belirttiğim gibi. Hala bu fiyata bir yerlerden alabiliyorsanız kesinlikle değer indirim falan beklemeye gerek yok, oynayacaksanız her türlü kapın.

rammstein beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Anladigim kadariyla oyunun SP grafikleri MP den daha iyi. Benim MP de gordugum grafikler oyunun uzerini cizmeme neden olmustu. İzledigim gameplaylerde SPoynanisi oldukca guzel gorunuyor.

TatanQa beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Ulan daha 6 ay önce Fallout4 aldım oynamamın 2. saati çöp olduğuna kanaat getirdim rahat dur.

 

(Steam'den baktım da 30 saat oynamışım yine Çöpout'u nasıl becerdiysem. Açık vaziyette uyuya mı kaldım nedir :icon_think:)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Beta grafikler genelde bok olur. Texture kalitesi düşük olur. Sadece network performansı ölçmek için stres testi niyetine kullanılır.

 

Ama açıkçası multisini beta ile karşılaştırma yapacak seviyede oynamadım pek.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Oyun iyi bence, son zamanda en çok saran oyun oldu, eski usül DOOM. Grafikler yeterli seviyede, çok süper bir olayı yok ama oyuna gayet iyi uyuyor, şu an çoklu kart desteklememesi dışında bir hatası yok benim gördüğüm.

rammstein beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Fov 125 iyidir 16x9 iri ekranda. Henuz basindayim ama oyun umdugum gibi. FPS turunde cigir acmayabilir ama id software FPS'sinin zirve noktasi gibi gozukuyor simdilik. 

 

Sanki almislar Rage'in genis mekanlarini, Doom3 tipi yuksek kaliteli 3D modellemeyi Quake3 tipi art'la birlestirmisler, yuksek renk hassasiyetinde aydinlik grafiklerle cehennemi shooter ekranina tasimislar. Oynanis olarak da her zamankinden daha arcade tipi hizli ve bol canavarli, pro-shooter tipi hizli hareketli hale getirmisler. id software hayranlarinin islak ruyalarinda gorecegi tarzda bir come-back oyunu yapmislar.
 
Rage motorunun gelistirmeleri Doom3'un unified isiklandirilmasiyla birlesip Doom3 BFG'de kullanilan teknolojiyi olusturmustu. Onu modern donanima gore optimize edilmis bir renderer'la, daha iyi isiklandirma, soft golgeler, daha yuksek polygon sayisi, daha yuksek toplam doku boyutu ve ona gore hazirlanmis art'la birlestirince, bunu yaparken de oyunun tarzini id'in en populer oyunlarindan birlestirince bi cesit id software best of'u olmus gibi oyun.
 
id tech 6'i baskasi kullanir mi bilmiyorum ama sanki su ana kadar ustunde calistiklari her teknolojinin birlestigi son bir oyun motoru gibi gozukuyor. Bunun kaynak kodunu bir gun yayinlarlarsa yeni donanima gore renderer'ini guncelleyerek/degistirerek uzun sure kullanilir. Epic'in bile UE4 kodunu yayinladigi, motoru free yaptigi bir piyasada olur mu olur. VR destegi ekleyip o motorla VR'a uygun modlar yapmak da mumkun olacaktir.

 

P8scVJV.jpg

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Oyun iyi, eller sağlam olsa bin defa bitirmiştim şimdiye kadar, DOOM sevenlerin alıp bitirmemesi için oyunla ilgili kötü bir neden yok bence, yine yarım yamalak da olsa baya ilerledim ben de.

 

AMD ile bir miktar üzebilir yanlız onu belirteyim, R9 290 ile yeni gelen sürücü bir miktar toparladı ama yine de tam arzu ettiğim noktada değil.

 

Bir de Ultraviolence oynamakta fayda var, onun dışında kolay gelebilir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Oyunu oynamadim ama oynamis kadar oldum Twitch (fena sardim bu aralar) sagolsun... AngryJoeShow'daki sisman adamimiz Delrith, Nightmare zorluk seviyesinde oynayip bitirdi bunu... Izlerken bile acayip keyif aldim, oyun bence super olmus... Saf FPS seven biri mutlaka oynamali... Bir tek cehennemin bazi haritalari cok karmasik, o can sikici... Onun disinda gayet iyi... Her ne kadar konu vs olsa da cok mantik aramadan, ne bileyim bir Serious Sam tarzi bam gum dalmak isteyen icin bicilmis kaftan bence... Zorluk seviyesi nightmare olsa da oyun cok degil gibi, gerci Delrith muthis iyi oynuyor onun da etkisi vardir ama sanki biraz kolaymis gibi geldi... Eleman neredeyse hic olmedi cunku oyun boyunca... Oldukleri de yanlislik sonucu dusme, roketi dibinde patlatma vs.... Zaten Delrith " oyunun zorluk seviyeleri konsollar dusunulerek ayarlanmis " dedi, muhtemelen oyledir... 

 

Fiyatini bilmiyorum ama saf FPS'e susamislar icin ilac gibi olmus bence... 

rammstein beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Nightmare zorluğunda bitirdim 2 gün önce. Oyun hakkında görüşlerimi yazmıştım zaten bir önceki sayfada, pek bir değişiklik olmadı. Bölüm tasarımlarının birbirinin çok tekrarı olmasını eksi olarak ekleyebilirim. Ama işin sonunda gayet eğlendim, şu an için 2016 yılında Dark Souls 3'den sonra oynadığım en iyi 2. oyun (Gerçi bi de Tomb Raider var bu sene bitirdiğim, liste pek geniş değil henüz :D) ve uzun zamandır oynadığım en iyi single player FPS. Witcher 3 Blood and Wine'da görüşürüz :icon_viking:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

r_vmtrPhysicalPagesAspectRatio diye bir ayar var, onu 1 yapinca performans artisi gorenler var.

m_smooth 0 faydali gibi

launch option'lara bu ikisi intro'dan ve loading menulerinde gereksiz beklemelerden kurtariyor:

+com_skipIntroVideo 1  +com_skipKeyPressOnLoadScreens 1 

 

FOV 110 daha iyi geldi yine...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Async compute amd de olması gerektiği gibi çalışırken nvidia hala kumda oynuyor async compute olayında. Pascal async compute olayının da tamamen yalan olduğunu duşunuyorum. Nvidia brute force ile onde evet ama yarım yamalak api support gelişmeyi engelliyor.

 

Bu arada farkındamısınız bilmem ama bu dx12 vulkan vs cephesinde her oyun için ayrı runtime duracak sistemde artık. Konsol oyunlarında gerekli gpu ve cpu hooklar oyun içerisinde sağlanan suruculer ile oluyor her oyun kendine ozgu hooklar kullanıyor. Ama yapımcılar dx12 ve vulkanda çok fena şapa oturdular eskiden driver docs işe yararken şimdi kendi hooklarını kendileri yazacaklar ki çoğu oyun programcı adam gibi donanımdan anlamıyor carmack gibi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

OpenGL de fps lock problemi olduğundan bahsediyorlar bazı kullanıcıların başına geldiği için vulkan çok farketti muhabbetlerine neden oluyormuş. Guru3D deki sonuçlar gayet açık herhangi bir etki yok.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Bende FPS kilitlenmesi sadece ara sahnelerde, 60 FPS olarak kilitliyor onun dışında birşey yok, bir de tabii Vsync OFF ayarını, FPS limit ile ilgili de bir ayar var mıydı, yapıldığı anda her zaman algılamıyor oyun, açıp kapatmak gerekiyordu, bunu anlamayıp daha sonra OFF durumu olduğunda acaip arttı gibi bir tepki olmuş olabilir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Benchler geliyor sonuçlar muazzam. Pascal ace = half assed implementation. Amd async compute olayını iyi çozdu ve bundan sonra çok oyun motoru bunu kullanacak.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
2 2

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok