Yeni AKN uygulaması ile yeni tarifeler geliyor . Tercihiniz?
4 4

Bu konuda 788 mesaj var

1 dakika önce, Atrin said:

Bugun ‭0 (850) 542 55 42‬ numarali telefondan Vodafone aradi. Telesekreter kaydi idi. Telesekreterin tam dediklerini anlayamadim etraf gurultuluydu fakat mevcut internet paketimle kullanim hakkimi astigimi onumuzdeki ay aynisi olursa kurulum ekipleri tarafindan aranip paket yukseltme mi ne oyle bir sey icin aranacagimi soyledi. 

 

Turkcell TV yi kullandigim icin data baya harcamisim gozukuyor simdi baktim. 1 ay icinde apple tv toplamda filmler ve turkcell tv dahil 860gb cekmis. Limitsiz 100mbit diye gectik vodafone a bunlar gizli kota mi koydu nedir. 

 

@jackjoker hocam senide aradilar mi bu tarz bir konu icin ? Gecen hafta vodafone arayip sozlesme imzalamaya geldiler. Bana da gerek yok demislerdi ama geldiler imzaladik. Sana imzalattilar mi ?

yok aramadılar. 

sözleşmeyi imzaladım.

hemen hemen herkesi otomatik aramışlar. sistem tarafından aranılıyormuş. müşteri hizmetleri ile görüştüm ben bu durumu. eskiden kalma bir durum dikkate almayın dediler. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yılbaşından önce Vodafone paket yenilemesi, yeni üyelik yapan arkadaşlar sözleşmenizde bu durum var mı kontrol edin.

Limitsiz diyorlar fakat arka planda böyle bir limit varmış DH'de de bu durum konuşuluyor nedir ne değildir bilmiyorum.

 

 

http://prntscr.com/mfn5m7

 

mfn5m7

 

 

Edit: firefox'ta şu forum yazı kutucuğu bi adam akıllı çalışmıyor bi yazı yazdırtmıyor img linklerini ekleyemiyorsun bla bla o yüzden direk link koydum.

omertocarlos tarafından düzenlendi
link

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
1 saat önce, omertocarlos said:

Yılbaşından önce Vodafone paket yenilemesi, yeni üyelik yapan arkadaşlar sözleşmenizde bu durum var mı kontrol edin.

Limitsiz diyorlar fakat arka planda böyle bir limit varmış DH'de de bu durum konuşuluyor nedir ne değildir bilmiyorum.

 

 

http://prntscr.com/mfn5m7

 

mfn5m7

 

 

Edit: firefox'ta şu forum yazı kutucuğu bi adam akıllı çalışmıyor bi yazı yazdırtmıyor img linklerini ekleyemiyorsun bla bla o yüzden direk link koydum.

 

bu çok eski bir mevzu. eskiden kalma. yeni sözleşmede bu madde kaldırıldı. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Sözleşmenizde yer alıyor mu kontrol edin, mevzu zaten 1 Ocak'ta patlak verdi. Şu anki sözleşmede limitsiz paketlerde tarife aşımında faturaya ek ücret yansıtılacağından bahsediyor ama bununla ilgili GB başına ne kadar vs. gibi hiçbir bilgi yok.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
9 dakika önce, omertocarlos said:

Sözleşmenizde yer alıyor mu kontrol edin, mevzu zaten 1 Ocak'ta patlak verdi. Şu anki sözleşmede limitsiz paketlerde tarife aşımında faturaya ek ücret yansıtılacağından bahsediyor ama bununla ilgili GB başına ne kadar vs. gibi hiçbir bilgi yok.

sözleşmeyi yeni yaptım böyle bir madde yok. limitsiz paketteyim.

vodafone da hiç bir yerde ek ücret yansıtılacak konusu da geçmedi. bu tarz haberler zaman zaman geliyor ama gerçekliği yok. 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

ek güncelleme.

daha önceleri bunun sistemsel bir hata olduğunu söylemiştim. ama eksik ve hatalı bilgi vermişim. 

kullanım eşiği mevcutmuş. 

ay içinde çok fazla internet kullanan kişileri arıyorlarmış. 

bu konu da şuan ciddi şikayet ve mahkeme durumları var. çünkü sözleşmede olmayan bir maddeyi uyguluyorlar ve açık olarak suç ihlali yapıyorlar. 

benim elimde de 2 adet 20dk+ lık telefon ses kaydı var ( benim değil başka birinin ama mahkeme süreci olduğundan yayınlayamam )

benzer durum superonline da mevcut ancak onların aylık kotaları daha fazla olduğu için aranan kişi sayısı az. 

 

not: ben aranmadım. 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Kullanım eşiği ne kadarmış peki ? Benim telefonda görüştüğüm kadın "sınırsız sizin bir sıkıntı yok" demişti tabi ama ben kullanım eşiği ile ilgili bir soru sormadım. Peki hocam bu aranan kişilere bir şey yapılıcak mı ? Yapılmış mı veya ? Benim büyük ihtimal 1TB'ı geçti geçen ay. Geçmesinin tek sebebide Turkcell TV+. O kadar download yapmıyorum çünkü. Hazır sınırsızken birde IPTV olayına gireyim diyordum fakat bu eşik meşik olayları çok saçma oldu şimdi. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
12 dakika önce, Atrin said:

Kullanım eşiği ne kadarmış peki ? Benim telefonda görüştüğüm kadın "sınırsız sizin bir sıkıntı yok" demişti tabi ama ben kullanım eşiği ile ilgili bir soru sormadım. Peki hocam bu aranan kişilere bir şey yapılıcak mı ? Yapılmış mı veya ? Benim büyük ihtimal 1TB'ı geçti geçen ay. Geçmesinin tek sebebide Turkcell TV+. O kadar download yapmıyorum çünkü. Hazır sınırsızken birde IPTV olayına gireyim diyordum fakat bu eşik meşik olayları çok saçma oldu şimdi. 

telefonda dediklerine göre aylık 400gb. bu yüzden zaten bu kadar çok kişiye telefon gitmiş.

şuan sadece uyarıyorlar. devamında internet kesilecek gibi. ancak sözleşmede böyle bir madde yok. telefonda genel merkezden yetkili kişiler ile bu konuda mağdur olan kişinin kayıtlarını dinledim. epey uzun.

anladığım kadarıyla bu karar sözleşme imzalayan kişilere uygulanamaz. çünkü madde olarak belirtilmemiş. ayrıca tamamen limitsiz olayının ardında bu şekilde gizli bir limitin olması da tüketici haklarına göre dolandırıcılığa giriyor. mahkemeye verilse vodafone altından kalkamaz yani. tamamen kendi kafalarına göre bir eşik belirleyip kişileri psikolojik olarak uyarma eğilimindeler. 

benzer durumu yaşayan kişiler [email protected] a mail atarak tarafınıza yazılı bir açıklama istesinler. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Bu iş çok pis patlıcak gibi geliyor bana. Bende imzaladığım sözleşemeye baktım böyle bir ibare yok ama kota mota hız ile ilgili bir ibarede yok. 

 

Biraz önce aradım vodafone'u. İyice kıllanmaya başladım. Kadın "aranmanız normal sizin kotalı gözüküyor tarifeniz dedi". Yahu ben limitsiz oldum 1 ocak 2019 dan sonra dedim ve ekledim tam tarihi hatırlamıyorum ama 20-30 Aralık 2018 tarihleri arasında üyelik yaptım ve kurulum yapıldı dedim. Bana söylenen Genç Aile tarifesi mi neydi dedim 1 Ocak 2019 dan sonra limitsiz olacağını yönünde idi. Kadın bir anda çevirmeye başladı size Kotalı paket mi dendi AKN li paket mi dendi diye. Bende cidden tam hatırlamıyorum ne farkı var dedim. Kotalı dendiyse kotalı devam edersiniz AKN li ise limitsiz oldu 1 ocaktan sonra dedi. 

 

Benim kıllandığım nokta @jackjoker hocam sanada ilk bağlandığında yazmıştım. Tarife kısmında 3 ay deneme bimlemle tarife yazdı. Bu ibneler ordan yürüyüp s.kmeye çalışacaklar bizi gibi geliyor. Birde benim sözleşme imzalama tarihim Ocak 2019. Bağlantı tarihim Aralık 2018. Oradan da vurabilirler. 


Neyse kadın ses kayıtlarının dinlenmesi için kayıt oluşturdu. Ona göre düzeltme yapılır dedi. Ben kullanım eşiği için aramıştım sinirden onu bile soramadım. Direk kotalı gözüküyormuşum ve faturanıza ek kullanım bedeli yansıyabilir tarzında bir şey söyledi. Applicationdan bakıyorum şu an "3 Ay Deneme Fibermax Kampanyası Genç Aile 100Mbps 200GB" yazıyor. Yani kadının bana sorduğu kotalı tarifye mi üye oldunuz AKN li tarifeye mi üye oldunuz kısmı belli değil. Alt kısımda Hız: 100MB'e kadar Kota: Limitsiz yazıyor. İşin garibi forumada yazmıştım geçen Cuma aradım sordum bu Vodafone u beni aradınız ne alaka diye o zamanki görevli bir sorun yok siz limitsizsiniz dedi. Şimdiki bambaşka bir şey söylüyor. Yapacakları işe sokiyim ya.

 

Edit: Şimdi mesaj geldi vodafone'dan "Değerli abonemiz iletmiş olduğunuz kampanya ile ilgili tableiniz incelenmiş ve problem olmadığı tespit edilmiştir". 

 

Atrin tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
24 dakika önce, Atrin said:

Bu iş çok pis patlıcak gibi geliyor bana. Bende imzaladığım sözleşemeye baktım böyle bir ibare yok ama kota mota hız ile ilgili bir ibarede yok. 

 

Biraz önce aradım vodafone'u. İyice kıllanmaya başladım. Kadın "aranmanız normal sizin kotalı gözüküyor tarifeniz dedi". Yahu ben limitsiz oldum 1 ocak 2019 dan sonra dedim ve ekledim tam tarihi hatırlamıyorum ama 20-30 Aralık 2018 tarihleri arasında üyelik yaptım ve kurulum yapıldı dedim. Bana söylenen Genç Aile tarifesi mi neydi dedim 1 Ocak 2019 dan sonra limitsiz olacağını yönünde idi. Kadın bir anda çevirmeye başladı size Kotalı paket mi dendi AKN li paket mi dendi diye. Bende cidden tam hatırlamıyorum ne farkı var dedim. Kotalı dendiyse kotalı devam edersiniz AKN li ise limitsiz oldu 1 ocaktan sonra dedi. 

 

Benim kıllandığım nokta @jackjoker hocam sanada ilk bağlandığında yazmıştım. Tarife kısmında 3 ay deneme bimlemle tarife yazdı. Bu ibneler ordan yürüyüp s.kmeye çalışacaklar bizi gibi geliyor. Birde benim sözleşme imzalama tarihim Ocak 2019. Bağlantı tarihim Aralık 2018. Oradan da vurabilirler. 


Neyse kadın ses kayıtlarının dinlenmesi için kayıt oluşturdu. Ona göre düzeltme yapılır dedi. Ben kullanım eşiği için aramıştım sinirden onu bile soramadım. Direk kotalı gözüküyormuşum ve faturanıza ek kullanım bedeli yansıyabilir tarzında bir şey söyledi. Applicationdan bakıyorum şu an "3 Ay Deneme Fibermax Kampanyası Genç Aile 100Mbps 200GB" yazıyor. Yani kadının bana sorduğu kotalı tarifye mi üye oldunuz AKN li tarifeye mi üye oldunuz kısmı belli değil. Alt kısımda Hız: 100MB'e kadar Kota: Limitsiz yazıyor. İşin garibi forumada yazmıştım geçen Cuma aradım sordum bu Vodafone u beni aradınız ne alaka diye o zamanki görevli bir sorun yok siz limitsizsiniz dedi. Şimdiki bambaşka bir şey söylüyor. Yapacakları işe sokiyim ya.

 

Edit: Şimdi mesaj geldi vodafone'dan "Değerli abonemiz iletmiş olduğunuz kampanya ile ilgili tableiniz incelenmiş ve problem olmadığı tespit edilmiştir". 

 

bizim abonelik akn olan. ayrıca 1 ocak 2019 tarihi itibarıyla limit kalktı ve tamamen sınırsıza döndü. bunun çevresinden dolanmaları suça girer. şimdi sözleşmeme baktım ve kota eşiği maddesi yok. bu tamamen vodafone'un kendi kıçından uyguladığı bir limit. ben sözleşme örneğini saklıyorum. mahkeme de delil teşkil eder. imzanız dışında uygulayacakları bir madde olamaz. her yerde limitsiz ve sınırsız diyip aylık 400gb kota uygulayamaz. mahkeme de %100 kaybetmeleri demek bu durum. 

bende şimdi bakıyorum turuncu foruma. çılgına dönmüş millet. bakalım ne çıkacak bunun içinden.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Şimdi tekrar aradım. Bunlar nasıl kurumsal firma ben anlamıyorum. Şimdiki arkadaşta siz limitsiz gözüküyorsunuz bir sorun yok fakat kullanım ile ilgili böyle bir arama yapıldığından haberimiz var bize de şirket içinde Cumartesi günü bir bilgilendirme yapıldı ve sizin limitsiz paketenizi ile ilgili kararın Mart ayı içinde verileceği söylendi ve büyük ihtimal Mart ayında sizi tarife değişikliği teklifleri için arayacaktır arkadaşlarımız dedi. Bende 24 ay sözleşmem var ben neden değiştireyim tarifemi limitsizim işte dediğimde de BTK nın aldığı bir karar bu biliyorsunuz devlet kurumu bize de bilgi gelmedi genel müdürlük tarafından bekleyeceğiz dedi. Bende yeni tarifeyi kabul etmezsem ne olur dedim kabul etmezsiniz o zaman ne olur bizde bilmiyoruz diyor mal mal. Sonrada nedense 5 günlük kullanımınız 124GB gözüküyor bu oldukça fazla şirkette mi kullanıyorsunuz paylaşım mı yapıyorsunuz dedi. Bende limitsizsem istediğim kadar kullanamaz mıyım dediğimde evet kullanırsınız ama yüksek bir kullanım dedi.

 

Bu eşik midir nedir kesin onu getiricekler. Öyle bir şey olursa sike sike 199TL ye SOL'a geçerim. 

 

Edit: DH'deki konuya baktım ve benim sözleşmemde böyle bir madde var

"4.12. Abonelerin menfaatinin korunması amacı ile; 
hizmetlerin mutat kullanım düzeyinin çok üzerinde 
olduğunu tespiti veya hukuka aykırı ya da suç niteliği 
taşıyan bir faaliyetin varlığı konusunda haklı bir şüphenin 
bulunması hallerinde VODAFONE NET, ABONE’ye bilgi 
vererek Hizmetlerin sunumunu kısıtlayabilir veya 
durdurabilir. Bununla birlikte hizmetlerin mutat kullanım 
düzeyinin çok üzerinde olduğunun tespiti halinde, 
VODAFONE NET’in ABONE’den Ara Ödeme, Avans veya 
Depozit talep etme hakkı saklıdır. Depozit tutarı, Avans 
ya da Ara Ödeme gibi değerlendirilmez ve Ara Ödeme’ye 
mahsup edilmez"

 

@jackjoker hocam sende bu madde var mı ? mutat kullanım düzeyinin çok üzerinde kısmından vurucaklar anladığım kadarıyla. 

Atrin tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
9 dakika önce, Atrin said:

Şimdi tekrar aradım. Bunlar nasıl kurumsal firma ben anlamıyorum. Şimdiki arkadaşta siz limitsiz gözüküyorsunuz bir sorun yok fakat kullanım ile ilgili böyle bir arama yapıldığından haberimiz var bize de şirket içinde Cumartesi günü bir bilgilendirme yapıldı ve sizin limitsiz paketenizi ile ilgili kararın Mart ayı içinde verileceği söylendi ve büyük ihtimal Mart ayında sizi tarife değişikliği teklifleri için arayacaktır arkadaşlarımız dedi. Bende 24 ay sözleşmem var ben neden değiştireyim tarifemi limitsizim işte dediğimde de BTK nın aldığı bir karar bu biliyorsunuz devlet kurumu bize de bilgi gelmedi genel müdürlük tarafından bekleyeceğiz dedi. Bende yeni tarifeyi kabul etmezsem ne olur dedim kabul etmezsiniz o zaman ne olur bizde bilmiyoruz diyor mal mal. Sonrada nedense 5 günlük kullanımınız 124GB gözüküyor bu oldukça fazla şirkette mi kullanıyorsunuz paylaşım mı yapıyorsunuz dedi. Bende limitsizsem istediğim kadar kullanamaz mıyım dediğimde evet kullanırsınız ama yüksek bir kullanım dedi.

 

Bu eşik midir nedir kesin onu getiricekler. Öyle bir şey olursa sike sike 159TL ye SOL'a geçerim. 

 

Edit: DH'deki konuya baktım ve benim sözleşmemde böyle bir madde var

"4.12. Abonelerin menfaatinin korunması amacı ile; 
hizmetlerin mutat kullanım düzeyinin çok üzerinde 
olduğunu tespiti veya hukuka aykırı ya da suç niteliği 
taşıyan bir faaliyetin varlığı konusunda haklı bir şüphenin 
bulunması hallerinde VODAFONE NET, ABONE’ye bilgi 
vererek Hizmetlerin sunumunu kısıtlayabilir veya 
durdurabilir. Bununla birlikte hizmetlerin mutat kullanım 
düzeyinin çok üzerinde olduğunun tespiti halinde, 
VODAFONE NET’in ABONE’den Ara Ödeme, Avans veya 
Depozit talep etme hakkı saklıdır. Depozit tutarı, Avans 
ya da Ara Ödeme gibi değerlendirilmez ve Ara Ödeme’ye 
mahsup edilmez"

 

@jackjoker hocam sende bu madde var mı ? mutat kullanım düzeyinin çok üzerinde kısmından vurucaklar anladığım kadarıyla. 

bu her sözleşmede var. sadece vodafone a özel değil. ancak bunun kararını vodafone veremez. burada interneti başkaları ile paylaştırmandan bahsediyor. ticari olarak kullanmandan bahsediyor. kişinin aylık internet kullanımından bu çıkarımı yapmaları suç. ispat etmeleri gerekiyor mahkemede. bunu da yapamayacakları için kaybederler.

ayrıca mart ayında ne yeni tarifesi o kısmı anlamadım? ben sözleşmemde ayda 79 liraya 24 ay olarak imza attım. mart ayında 140 lira ödeyeceksiniz diyemezler. 

bu olay çok ciddi yerlere kadar gider söyleyim. 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

ISP'lerin dayanak noktası olan BTK kararı şu,

Ancak sözleşmede bunu belirten bir kıstas olması gerekiyor. Aylık 400gb geçen kullanıcıya aşağıda ki maddeyi dayatamazlar. ben ayda 1tb da kullanırım 2tb da kullanırım. çünkü sen bana limit ve sınır yok demişsin. Ben yüksek ihtimalle Şubat gibi SOL'a dönüş yapacağım. En azından orada insaflı bir eşik var 5TB. hiç sinir stres yapacak halim yok. 

 

Karar Tarihi : 12.04.2016 
Karar No : 2016/DK-THD/214 

Hizmetin kısıtlanması ve durdurulması 
MADDE 17 – (1) Mücbir sebepler dışında işletmeciler tarafından hizmetin kesintisiz olarak sürdürülmesi esastır. Faturanın son ödeme tarihinde ödenmemesi halinde, hizmetin sunumu abone bilgilendirilerek kısıtlanabilir/durdurulabilir. Aboneliğin feshi halleri hariç, ödeme yapıldıktan sonra en geç yirmidört saat içinde hizmetin sunumuna devam edilir. 
(2) Hukuka aykırı ya da hileli bir faaliyetin varlığı konusunda kuvvetli bir şüphenin bulunması ve/veya tüketici menfaatinin korunması amacıyla hizmetin mutat kullanım düzeyinin çok üzerinde olduğunun tespiti durumunda aboneye bilgi verilerek hizmetin sunumu kısıtlanabilir veya durdurulabilir. 
(3) İşletmeci tarafından kısıtlanan/durdurulan hattın, tekrar hizmete açılması durumunda açma-kapama veya başka herhangi bir ad altında aboneye ücret yansıtılamaz. 
(4) Kurum, kullanım miktarı sınırlı hizmetler ile fatura üst sınırı uygulamasına ilişkin olarak abonelerin bilgilendirilmesi ve/veya hizmetlerin kısıtlanması/durdurulması yönünde işletmecilere yükümlülük getirebilir.

jackjoker tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Donanımhaberden alıntı

 

Quote

Vodafone tarafından 10 dk önce aradılar 760 gb kullanım yapmışsınız bir kişi bu kadar harcayamazmış bu yüzden kullanımımı iptal etme hakları varmış bende bu kullanım eşiğinini sözleşmede nerede yer aldığını sordum 4.12. maddesinden yer aldığını söyledi kadın 
 

 

Quote

Dayandirdiklari BTK karari bunu uygulamaya calisiyorlar 

Karar Tarihi : 12.04.2016 
Karar No : 2016/DK-THD/214 

Hizmetin kısıtlanması ve durdurulması 
MADDE 17 – (1) Mücbir sebepler dışında işletmeciler tarafından hizmetin kesintisiz olarak sürdürülmesi esastır. Faturanın son ödeme tarihinde ödenmemesi halinde, hizmetin sunumu abone bilgilendirilerek kısıtlanabilir/durdurulabilir. Aboneliğin feshi halleri hariç, ödeme yapıldıktan sonra en geç yirmidört saat içinde hizmetin sunumuna devam edilir. 
(2) Hukuka aykırı ya da hileli bir faaliyetin varlığı konusunda kuvvetli bir şüphenin bulunması ve/veya tüketici menfaatinin korunması amacıyla hizmetin mutat kullanım düzeyinin çok üzerinde olduğunun tespiti durumunda aboneye bilgi verilerek hizmetin sunumu kısıtlanabilir veya durdurulabilir. 
(3) İşletmeci tarafından kısıtlanan/durdurulan hattın, tekrar hizmete açılması durumunda açma-kapama veya başka herhangi bir ad altında aboneye ücret yansıtılamaz. 
(4) Kurum, kullanım miktarı sınırlı hizmetler ile fatura üst sınırı uygulamasına ilişkin olarak abonelerin bilgilendirilmesi ve/veya hizmetlerin kısıtlanması/durdurulması yönünde işletmecilere yükümlülük getirebilir.

 

Şubat ayında da benimkini iptal ederler artık :) Bugün aradığım görevlide çok fazla kullanıyorsunuz siz işletme mi işletiyorsunuz paylaşım mı yapıyorsunuz demesinden anlamalıydım. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Ben tekrar SOL'a dönersem çok büyük zarar etmiş olucam. 199TL 100mbit ödemeye hemen başlamanın dışında Ekim ayına kadar 100mbit internetim olucaktı en azından birde 1000TL cayma bedeli ödedim. THH'ye başvuracağım fakat böyle olacağını bilseydik hiç onunlada uğraşmam gerekmeyecekti. Başka seçenekte yok sanırım. Allah belasını versin bu Vodafone'unda. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
16 dakika önce, Atrin said:

Ben tekrar SOL'a dönersem çok büyük zarar etmiş olucam. 199TL 100mbit ödemeye hemen başlamanın dışında Ekim ayına kadar 100mbit internetim olucaktı en azından birde 1000TL cayma bedeli ödedim. THH'ye başvuracağım fakat böyle olacağını bilseydik hiç onunlada uğraşmam gerekmeyecekti. Başka seçenekte yok sanırım. Allah belasını versin bu Vodafone'unda. 

valla bende şuan benzer durumdayım. şu ülkede tek bir tane güzel şey olsun ya. nereye gitsek gol yiyoruz. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

netyardı[email protected] 'e mail attım. birazdan BTK ve Cimerden de şikayette bulunacağım. 

 

edit: BTK şikayetimi işletmeciye iletti. bakalım ne olucak. 

Atrin tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

vodafone net kadar o.ç. bir firma gormedim.belki de 1 ay magdur edilmemin bir hayri oldu (polyannacilik yap)

infestor tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

@Atrin Abicim call centerdakilerin her dediğini ciddiye almayın yahu. Arayıp arayıp sinir olmayın. Call center'daki adamlar senden daha azını biliyorlar çoğu durumda. Yaşadığın ben sınırlı tarifeye mi kayıt oldum olayı da oradaki bir dangalağın ne söylesem ki acaba deyip sallaması olmuş. 

 

Asıl bu akn'yi kaldıranların allah belasını versin. Ben bundan önce de 240gb akn olmasına rağmen aylık kullanımım bazı dönemler 500 gb'lara varıyordu. Bu kullanımın çoğunluğu gece 2 sabah 8 arasında gerçekleştiği için de hızım da düşmüyordu. Limitsiz internetin de bir sınırı olduğunu ben zaten yurtdışından da biliyorum ama bunlar makul kotalarda oluyor. Terabaytlar oluyor en azından. Vodafone'un daha önce 400gb olarak belirttiği bu limit çok komik. Benim sözleşmemde de böyle bir durum yok. Eğer 400gb gizli limit varsa bana akn'li tarifemi geri versinler o zaman. Ben daha önce 500gb'ları aştığımda niye telefon gelmiyordu o zaman... Demek ki telefonla vs rahatsız edip tüketiciyi zorlayarak başka paketlere geçirmeye çalışarak altından kalkmaya çalışıyorlar ve sonradan uygulamaya çalıştıkları birşey. Ama devlet zoruyla akn'li tarifeyi yeni sınırsız tarifeye kendi geçirdiklerinden  beni mağdur ettikleri her durumda hukuksal olarak tüketicinin haklı olması lazım.Çünkü benim sözleşmem olduğu halde benim isteğim dışında gerçekleşen bir olay var. 

 

Beni telesekreter değil de canlı canlı biri ararsa beni sözleşme imzaladığım tarifeye geçirin o zaman derim. BTK uygulaması, o tarifeye dönemezsiniz cart curt ederlerse de o zaman bana btk'nın dediği gibi sınırsız internet vermek zorundasınız, gerisi benim problemim değil derim. Hat iptali vs derlerse de neye dayanarak iptal ettiğinizi tarafıma yazılı olarak bildirin ki uygunsuz iptalinize yönelik olarak hak kaybımı dava yoluyla sizden tazmin edeyim der kapatırım.

 

Bir de kaç gb için arandığımı bilmiyorum. Siz görebildiniz mi, geçmiş kullanımlarımı göremiyorum. Sadece güncel kullanım görünüyor bende. O da 5 gün için 12 gb. Ama bu ay daha netflix falan açmadım, geçen ay muhtemelen netflix çok yedi. Ama ne olursa olsun 5 gün için 124gb çok büyük kullanım ne demek aq. Kime göre neye göre. 5 gün 5 tane bluray film izlesen min 125gb yapar zaten. 3 AA oyun 180gb yapar zaten minimum. HA benim buna rağmen 700gb'ları gördüğümü hiç hatırlamıyorum o ayrı mesele.

ZvAnA tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

bu arada asıl bombayı söyleyim. bu konuda vodafone tarafından tehdit edilen kişilere eğer devamı olursa tek taraflı sözleşmenin iptal edileceğini ve sözleşme iptal cayma bedelinin de müşteriden alınacağını beyan etmişler. sebebi ise öncesinde yeni tarife öneriminin olduğunu ancak kabul edilmediğinde tek taraflı iptal cayma bedelinin de tazmin edilebileceğini belirtmişler.

tabi ki bunu yapamazlar hukuksal olarak imkansız. ancak yutturabildiklerine geçiriyorlar. 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

@ZvAnA geçen ay ne kadar kullandığımı jetfatura.com dan bende göremiyorum sadece güncel olanı gösteriyor. Google Wifi sistemi var evde oradan aşağı yukarı bakabiliyorum. salak müşteri hizmetlerine ne kadar kullandım bir önceki ay diye sorduğumda bizde göremiyoruz onu sistemden diyor. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Merak ettim SOL sitesinden baktım. Hiç torrent kullanımı olmadan Aralık'da 320, Ocak'da 233 GB kullanmışım. Biraz yüklensem ben de 500'e çok rahat gelirim demek oluyor. 400gb gerçekten az.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

ben ciddi ciddi SOL a dönmeyi düşünüyorum. hala deneme 3 ay sürecindeyim çıkarken ödeme yapmayacağım. sol da en azından orada 5TB eşik var. vodafone 400gb eşiği değiştirmeyi yapmaz gibime geliyor. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
4 4

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok