Otomobil Hakkında Her şey
6 6

Bu konuda 3.882 mesaj var

tahminim tr'nin neredeyse tamamını oluşturan 1.0-1.6 motorlar arasına getirilecek bu kategorilendirme. yüksek motorları elleyeceklerini sanmıyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

yüksek hacimlileri de kapsıyor bu tasarı. 3000cc 250hp ile 3000cc 450hp arasında da fark olacak yani.

ama tabi asıl hedef 1.6 ya kadar olan kısım.

ben her sene daha az vergi vereceğime her sene daha çok vergi veriyorum arabam yaşlandıkça.

nasıl bir yerdeyiz biz ya. araba kullanmayın şeyine şey yaptıklarım eşek ile gidin demiyorlar da hayattan bezdiriyorlar. 

 

not: bu arada şu mesaj düzenleme hedesini de bir düzeltseniz. noktayı koymayı unutup nokta koysak aşağıda kocaman "jackjoker tarafından düzenlendi" yazıyor. en sinir olduğum durum. 

 

 

jackjoker tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Benzer şekilde belli hp üzerinde ekstra vergi veya "aracın belli hp üzerinde satılamaması" gibi bir durum Japonya'da da var mıydı? Zamanında PS1'de Gran Turismo 2 oynarken birçok Nissan modeli 280hp idi. Ben de dönüp bakmazdım bile çok düşük hp diye. Arkadaş söylemişti "ooolum onlar japonyada 280hp üzeri araç satmak yasak olduğu için öyle, alıp birazcık tuning falan yaptın mı 700-800 hplere çıkıyorlar" demişti. Ben de hiç sorgulamamıştım. Benzer duruma biz de geliyoruz desenize.

 

Benim araç 1,6 136hp, tuning sitelerinde falan 200hp'ye çıkarılabileceği yazıyor. Aynı motorlu 170'lik model de var fakat yağ soğutucusu teknik doküman sitelerinde farklı gözüküyor. Yapacağımdan değil ama bu aracın gücünü yükseltirsek başımıza iş almak da istemiyorum, gerçi dediğim gibi daha RWD'ye alışamadık, 136hp'den bile korkuyorum nerede 170-200 :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Fransız Peugeot 2018 model 508'i tanıtmış. 

Şahsi fikrim şuana kadar gördüğüm en şık sedan olmuş. 

Hem iç tasarımı hem dış tasarımı ile oldukça iddialı.

1.6 litrelik THP benzinli motor seçeneği 177-217 beygir güç üreten motor seçeneğinin yanında 1.5L ve 2.0L BlueHDI dizel motor seçeneklerinde 158 Beygir ve 177 Beygir iki motor seçeneği ile de gelecek. Peugeot 2019 yılında aynı modelin Hybrid versiyonunu da çıkaracağını açıklamış. 

Kullanılan şanzuman ise Tork Konvertörlü 8 ileri Tam otomatik EAT8 ve  6 ileri manuel.

Artık bir çok marka yarı otomatik çift ve tek kavramaları bırakıp tam otomatik tork konventöre dönüyor. 

 

 

 

 

 

 

 

jackjoker tarafından düzenlendi
Mono and Hamso beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Valla güzel araç olmuş. Özellikle arka bölümü ve arka farları çok beğendim.

Atrin tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
On 26/02/2018 at 6:53 PM, infestor said:

sanki amerikan muscle car'lara benzemis gibi geldi bana.

gene de gayet guzel bir ic-dis tasarim yapmislar.

 

haklısınız hocam arkası eski mustang'i hatırlatıyor bana. 2000 li yıllardaki olması lazım.

Atrin tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

ah şu fransızlar. bombok araçlarıyla ucuz alman plastiklerinden daha iyi araçlar yapıyorlar fakat ön yargıları kıramıyorlar :) işin dramatik tarafı da alman plastik gövdelerde fransız motorlarını kullanmıyor mu bu kötü almanlar ah ah :)

o değilde bu yeni kasa 508 karşısına çıkacak passat highline çok daha pahalı ama yine passat satacak. tok kapı win.

 

jackjoker tarafından düzenlendi
TiesTorN and infestor beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Pejonun 307 fiyaskosundan bu noktaya gelmiş olması taktire şayan. Zannediyorum PSA Pejoyu üst sınıfa Alman abilerin kulvarına taşıyor. 3008'in içine girdiğimde bu ne biçim Pejo bildiğin Audi kalitesinde demiştim. 508 de gayet alınası bir araba olmuş. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yeni Audi A6

 

Audi-A6-C8-2018-Erste-Infos-1200x800-9d7

Audi-A6-C8-2018-Erste-Infos-1200x800-2ce

Audi-A6-C8-2018-Erste-Infos-1200x800-98b

 

Onu tipik Audi, arka tarafi begenmedim... Motor isimlendirmesi dikkatinizi cekmistir; 40 TDI , 45 TDI, 50 TDI, 55 TFSI seklinde olacakmis... 40-45 2.0litre, 50 ve 55ler 3.0litre hacme sahip motorlarin farkli versiyonlari... A8'den bayagi bir teknoloji almis almasina da fiyati ne olur TR'de merak ettim... Baslangic fiyati olarak tahmini 44.000 euro denilmis, su an TR'de baz fiyati 46.000 euro olan A6 3.0 TDI quattro 320hp, vergilerle birlikte 665.000 TL'ye satiliyor... Gerci dogus yine bombos arac getirir fiyati dengeler herhalde... 

Atrin beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Model isimlendirmesinde saçmalamışlar. insanların alıştığı bir konuyu neden değiştirirsin ki ? Ben beğendim aracı. ön taraf tam istediğim gibi olmuş. Arka farlara bende emin olamadım ama gördükçe alışırız herhalde :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Eski dizellerin durması bile hata ama burada devlet işe el atmalı. Eski de olsa dizel aracı olan adam ne yapacak ? Keyfe keder yasa koydum haydi yallah deme lüksü yok . O aracın bedelini ya ödeyecek ve yeni araç için vergileri sıfırlayacak ki vatandaş alabilsin ya da bulacak bir çaresini. 

 

Ben de dizel kullanıyorum ama 2013 model ve Euro5 standartlarında (dpf vs var) .  Parasını vermişim o zaman satarken üzerinden vergi alırken de iyiydi. Şimdi yasa çıkarıp yasaklıycan ee benim günahım ne ?  Aracımın rayiç bedelini öder , alacağım yeni araçtan da vergilerini sıfırlarsa o zaman bu işin amacı uygun hale gelir. Yoksa yine daha çok vergi alıp soyayım olur.

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

2013 ne abi, eski dizellerden kasıt 2000 ve öncesi falandır heralde... 2013 eski nesil dizel değil.

 

zaten almanya yapıyorsa böyle bir şeyi heralde bir çözüm de düşünmüştür, keyfe keder yasa koymak bizim ülkemize özel sadece.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Henüz bir yasak yok, bu yapılan yasak koymayı şehirlerin yetkisine vermek ve genel olarak da mümkün hale getirmek. Daha önce şehir kurulları bu tip yasaklar koyamıyordu. 

 

Eski dizel dedikleri ilk etapta Euro 5 öncesi, 2019-2020 civarında da Euro 6 öncesi denebilir. Şu an zaten şehir merkezlerine yeşil pulu olmayan araçlar giremiyor ki Euro 4 ve üstü demek bu. Bu son değişiklik bu limitleri sertleştirmeyi veya tamamen yasaklamayı mümkün hale getiriyor.

Son dizel hile hurdalarından sonra euro 5-6 motorların alsında euro 3 bile olmadıkları anlaşılınca şehir yönetimlerinin eli güçlendi yoksa normalde çok zordu gerçekleşmesi.  

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
6 6

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok