Otomobil Hakkında Her şey
6 6

Bu konuda 3.882 mesaj var

Arkadaşlar Peugeot 2008'i nasıl bilirsiniz? Aynı segmentte başka alternatif öneriniz var mı?

capture aynı sınıfa girer mi acaba. Hiç tanımadığım bir sınıf :(

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Arkadaşlar 2011 model Megane Sport Tourer 1.5 dci 105 ps aracım 70.000 km'ye geldi. 80.000 km bakımlarını yaptırmayı düşünüyorum.

 

Kayış değişimlerini oluşabilecek bir arıza ile ortaya çıkması muhtemel motor hasarı durumunda kurumsal bir muhatap bulabilmek adına yetkili serviste yaptıracağım.

 

Yağ bakımı konusunda kararsızım. Servis yaklaşık 450 lira alıyor. 2014 yılında 1 litre yağ için 50 lira yazmışlar.

 

Ben aynı yağı Gittigidiyor'dan litresi 15 liraya aldım; 5 lira olanına 75 lira verdim.

 

Acaba tüm parçaları satın alıp, özel serviste veya Bosch Car Service'de mi bakım yaptırsam? Bosch Car Service bakım işçiliği için 90 lira alıyor, fena rakam değil ve yine kurumsal bir muhatap var. Parçalar içinse şu seti düşünüyorum :

http://www.n11.com/bosch-filtre-seti-megane-iii-hatchback-15-dci-2008-2012-P43069465

 

Bu şekilde alırsam yaklaşık maliyet 360 lira oluyor, özel servis de aynı parayı istiyor. (tüm parçalar onlardan olmak kaydıyla) 

 

Başta lawnmower olmak üzere fikirlerinizi bekliyorum.

Vakti zamanında servisten 207 aracımın V kayışı 50Km sonra kopup trigerin altına girdi ve sente atlatmak denen motorun zamanlaması bozuldu. Siboplar aşağıda iken silindirler yukarı çıktı ve motor tak diye durdu. Bunlar tabi 3 sn de olan şeyler. 

Motor sibopları yenilendi

Motor kapağı taşlandı. Conta yenilendi vs vs.

 

Garantisiz aracım yetkili serviste servise alınmıştı. Bence bu kadar tantanaya bosch servis girmez. Adamlar bütün motoru dağıtıp tekrar topladı.

Ha dersenki Bosch servis böyle hata yapmaz, o da başka bir bakış açısı olur.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Arkadaşlar 2011 model Megane Sport Tourer 1.5 dci 105 ps aracım 70.000 km'ye geldi. 80.000 km bakımlarını yaptırmayı düşünüyorum.

 

Kayış değişimlerini oluşabilecek bir arıza ile ortaya çıkması muhtemel motor hasarı durumunda kurumsal bir muhatap bulabilmek adına yetkili serviste yaptıracağım.

 

Yağ bakımı konusunda kararsızım. Servis yaklaşık 450 lira alıyor. 2014 yılında 1 litre yağ için 50 lira yazmışlar.

 

Ben aynı yağı Gittigidiyor'dan litresi 15 liraya aldım; 5 lira olanına 75 lira verdim.

 

Acaba tüm parçaları satın alıp, özel serviste veya Bosch Car Service'de mi bakım yaptırsam? Bosch Car Service bakım işçiliği için 90 lira alıyor, fena rakam değil ve yine kurumsal bir muhatap var. Parçalar içinse şu seti düşünüyorum :

http://www.n11.com/bosch-filtre-seti-megane-iii-hatchback-15-dci-2008-2012-P43069465

 

Bu şekilde alırsam yaklaşık maliyet 360 lira oluyor, özel servis de aynı parayı istiyor. (tüm parçalar onlardan olmak kaydıyla) 

 

Başta lawnmower olmak üzere fikirlerinizi bekliyorum.

 

Yetkili servis ileride çıkabilecek sorunlara karşı daha garantili bir tercih tabi, ama diğer yandan yetkili servisler çok fena kazıklıyorlar. Aslında sadece yetkili servisler değil, üreticinin kendi markasıyla sattığı ürünler genelde kazık. Örneğin bahsettiğiniz triger kayışını Renault'ya Gates (piyasada herkes yazıldığı gibi okuyor ama ben "geyts" şeklinde okunması gerektiğini düşünüyorum, ama öyle söyleyince kimse anlamıyor) firması üretir. Gates zaten piyasanın en büyük kayış üreticilerinden biri. Renault Mais kutularından da Gates kayış çıkar, gizli de değildir, kayışın üzerinde yazar. Aynı mal yani. Lakin bizim ustalar Gates kutusuyla gelen kayışa burun bükerler, Renault kutusunda olanı isterler. Toptancı fiyatı Gates için 45TL, Renault için 70TL civarlarında. Bu perakende satışta en az %50 karla satılıyor, serviste fark daha da açılıyor. Yani dışarıdan 60-70 liraya Gates alıp taktırmak varken serviste 150 lira filan vereceksiniz aynı kayışa. Yağda da durum böyle. Siz zaten yağdaki fahiş fiyatı farketmişsiniz, daha anlatmaya gerek yok. Biraz daha fazla ödemeyi önemsemiyorsanız servise götürün, içiniz rahat olur. Ancak maliyet hesabı yapıyorsanız yetkili servis her türlü kazıklıyor. Hem işçilikte, hem parça fiyatında.

 

Arkadaşlar Peugeot 2008'i nasıl bilirsiniz? Aynı segmentte başka alternatif öneriniz var mı?

 

B segmenti crossover, son yılların popüler segmenti bu. 2008'e muadil olarak Nissan Juke - Renault Captur var, ama çok önermem. Tercih meselesi tabi, ben Captur'u çok beğenmemiştim. Sıfır alacaksanız ve hemen almayacaksanız yakında Honda HR-V ve Mazda CX-3 geliyor. İkisi de güzel arabalar olmuşlar. 2008 de fena değil, ama öyle çok matah bir araba da değil.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

lawnmower cevap için teşekkür ederim.

 

Ben trigger seti değişimini yetkili serviste yaptırmayı düşünüyorum. Çünkü Hamso'nun yaşadığı gibi bir sorun çıkması durumunda, karşımda kurumsal bir muhattap olması avantajlı.

 

Yağ bakımları içinse artık servise gitmeyi düşünmüyorum.  Seçenekler şunlar:

1. Özel serviste paket bakım, - 350 lira

2. Parçaları kendim alıp özel serviste bakım, - Tam fiyat almadım ama 250-300 arası olacak

3. Parçaları kendim alıp, Bosch Car Service'de bakım. - Yine 350 lira civarında

 

Yine sizin sektörün içindeki birisi olarak hepimizden daha iyi bileceğinizi düşündüğüm 2 konu var;

1. Orjinal parça aldığıma nasıl emin olabilirim? Yani linkini verdiğim Bosch bakım setinin orjinalliğinden emin olabilir miyim?

2. Bosch Car Service'de bakım yaptırma fikri iyi bir fikir mi? Özel serviste belki aynı bakımı 40-50 lira daha ucuza yaptırabilirim ama sorun durumunda Bosch Car Service'le muhatap olmak daha avantajlı diye düşünüyorum. Ayrıca aracı satarken "özel serviste bakım yaptırdım" demek yerine "Bosch servislerinde bakım yapıldı" demek daha cazip olacaktır.  Özetle Bosch Car Service'ler isminin hakkını veriyor mu?

 

Bir diğer husus da Bosch filtreler nasıldır? Renault servisleri bildiğim kadarıyla Purflux, Mann ve Mahle kullanıyormuş. Bir arkadaş "yakıt filtresini servisin kullandığı dışında kullanma" demiş; nedeni ne olabilir?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Hocam bir de piyasadaki en iyi aküler hangileridir? Aklımda Banner, Varta, Bosch var... Araçta orjinal Delphi var, 4 yıl - 70.000 km oldu hala sıkıntı yok; Delphi bu saydıklarıma göre nasıl?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

lawnmower cevap için teşekkür ederim.

 

Ben trigger seti değişimini yetkili serviste yaptırmayı düşünüyorum. Çünkü Hamso'nun yaşadığı gibi bir sorun çıkması durumunda, karşımda kurumsal bir muhattap olması avantajlı.

 

Yağ bakımları içinse artık servise gitmeyi düşünmüyorum.  Seçenekler şunlar:

1. Özel serviste paket bakım, - 350 lira

2. Parçaları kendim alıp özel serviste bakım, - Tam fiyat almadım ama 250-300 arası olacak

3. Parçaları kendim alıp, Bosch Car Service'de bakım. - Yine 350 lira civarında

 

Yine sizin sektörün içindeki birisi olarak hepimizden daha iyi bileceğinizi düşündüğüm 2 konu var;

1. Orjinal parça aldığıma nasıl emin olabilirim? Yani linkini verdiğim Bosch bakım setinin orjinalliğinden emin olabilir miyim?

2. Bosch Car Service'de bakım yaptırma fikri iyi bir fikir mi? Özel serviste belki aynı bakımı 40-50 lira daha ucuza yaptırabilirim ama sorun durumunda Bosch Car Service'le muhatap olmak daha avantajlı diye düşünüyorum. Ayrıca aracı satarken "özel serviste bakım yaptırdım" demek yerine "Bosch servislerinde bakım yapıldı" demek daha cazip olacaktır.  Özetle Bosch Car Service'ler isminin hakkını veriyor mu?

 

Bir diğer husus da Bosch filtreler nasıldır? Renault servisleri bildiğim kadarıyla Purflux, Mann ve Mahle kullanıyormuş. Bir arkadaş "yakıt filtresini servisin kullandığı dışında kullanma" demiş; nedeni ne olabilir?

 

Bosch Car Service aslen Bosch'un parçalarını satmak amacıyla kurulmuş bir müessese. Öyle uzmanlıkları filan yok yani. Çalıştırdıkları adamlar da sanayideki ortalama özel servisten çok farklı değil. Parçaları dışarıdan alacaksanız iyi bir özel servis daha güzel iş görecektir. Bu benim görüşüm tabi, kişisel tercih meselesi.

 

Aldığınız parçaların orjinal olup olmadıklarına emin olmak zor. Düzgün yerden alıp orjinal olmalarını ummaktan başka çare yok. Kutusundan filan ayırt etmek imkansız. Fiyata dikkat ederek sahteleri eleyebilirsiniz. Çok ucuzsa, yani piyasadaki ortalama fiyatın yarısına satılıyorsa sahtedir. Kimse babasının hayrına çok ucuz mal satmıyor. Yetkili servisler bile sahte ürün kullanabiliyor, yani servisten aldığınız parçanın bile orjinalliği garantili değil.

 

Filtrelerde üretim tarihi önemli. Filtrenin kendisinde bir sıkıntı olmaz ama contası bayatlıyor zaman içinde. Bayatlayan conta çatlıyor, bir süre sonra parça kopuyor, yağ kanalını tıkıyor, motor yağsız kalıp yatak sarıyor. Bu felaket senaryosu ama olmayacak şey değil. Orjinal filtre eğer çok ucuzsa elde kalmış bayat filtre olabilir. Bunu taksici alsa mesela sıkıntı olmaz, çünkü zaten bir ayda değiştirir o filtreyi. Ancak mesela siz alsanız size bir sene gidecek, bir senede ne olacağı belli değil. Sırf orjinal diye en ucuzuna yönelmeyin yani.

 

Bosch filtre üreticisi değil. Başkasına ürettirtiyor, ama filtreleri iyidir. Bosch, Mahle gibi markalara güvenilebilir. Hava filtresi çok önemli değildir mesela, hangi markayı taksanız olur, ama yağ ve yakıt filtreleri önemlidir. Özellikle yakıt filtresinde iyi markalardan şaşmayın. Servisin kullandığı olması şart değil, ama güzel bir filtre olsun. Ucuza kaçmayın yani.

 

Akü meselesi biraz karışık. Bizim yerli aküler de hiç fena değil aslında. Akünün kalitesi genelde uzun süre çalışmama veya soğuk iklimde farkediyor. Yani arabanızı düzenli kullanıyorsanız ve aşırı soğukta yaşamıyorsanız sırf dünya markası diye iki kat para ödemenin mantığı yok bence. İlle de marka olsun istiyorsanız Varta, Bosch, AC Delco, Yuasa tercih edilebilir. Delphi de iyidir, ama dışarıya akü satmıyorlar bildiğim kadarıyla.

infestor beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Teşekkürler.

 

Verdiğim linkteki ürünler ucuz değil aslında; 4 filtre toplam 200 lira yapıyor. OES ürünler olduğunu da düşünürsek bence fiyat bayağa pahalı. Zaten amacım ucuz parça almak değil, iyi parça almak.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yeni sipariş verdiğimiz golf'te %65 karartılmış camlar sanırım 600TL civarında bir ek ücret ile geliyordu. pakete ekletmedik onu. 

 

izmirde arka camları %65 karartılmış film ile kaplamak istiyoruz. önerebileceğiniz bir yer var mı ? izmir olmasa bile diğer şehirlerde güvenilir marka tavsiyeleriniz. ucuza çok kaçmak istemiyorum ama kazık yemekte :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

B segmenti crossover, son yılların popüler segmenti bu. 2008'e muadil olarak Nissan Juke - Renault Captur var, ama çok önermem. Tercih meselesi tabi, ben Captur'u çok beğenmemiştim. Sıfır alacaksanız ve hemen almayacaksanız yakında Honda HR-V ve Mazda CX-3 geliyor. İkisi de güzel arabalar olmuşlar. 2008 de fena değil, ama öyle çok matah bir araba da değil.

 

Teşekkür ederim. HR-V ve CX-3 hangi fiyat seviyesinden olur acaba, bir bilginiz var mı? 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Teşekkür ederim. HR-V ve CX-3 hangi fiyat seviyesinden olur acaba, bir bilginiz var mı? 

 

Kesin fiyat bilgim yok ama diğerlerinden çok daha farklı olmayacağı kesin. Ben Mazda'dan ümitliyim, rakiplerinde bulunmayan 1.5L dizel motor - otomatik şanzıman - 4x4 kombinasyonuyla gelecekmiş. Yani adamlar "arazi aracı gibi görünen yükseltilmiş küçük araba" satmıyorlar, baya dört tekerlekten çekişli arazi aracı satıyorlar. Tabi bir Land Cruiser performansı beklememek lazım ama o boyutlar için çok başarılı bence.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Kasım 2014'te aldığım Nissan Micra 1.2 CVT ile 1500 km'yi geçtim. 4 aylık sürede araçla ilgili gözlemlerimi yazayım kısaca:

 

Yakıt tüketimi olarak şehir içi trafiksiz kullanımda 6,5-7,5 lt arasında yakıyor. Güzergahınıza göre değişiyor, çok ışığa yakalanırsanız artıyor.

 

Ağır trafikte çok yakıyor. Dur kalklı köprü trafiğine girerseniz 10-12 lt'lere kadar çıkıyor.

 

Şehirler arasında 90-100'e sabitlerseniz hızı 4,5-5 lt civarı yakıyor.

 

İstanbul-Edirne arası otobanda 132'ye sabitledim, cruise control ile, 8 lt yaktı ortalama (arabada 4 kişi vardı). Yani 110-120'yi geçince tüketim de artıyor bayağı.

 

 

Donanımından çok memnunum. Baz modelinde 6 hava yastığı, hız sabitleme, hız limitleme, usb, aux girişleri, bluetooth standart. Bu sınıf bir araba için gayet yeterli bence.

 

İç hacim beklediğimden çok daha geniş. Bagaja da bir büyük, bir küçük valiz sığıyor zorlayınca.

 

Şanzıman konforlu, sıkıntısız. Performans beklememek gerek, sakin kullanım için ideal.

 

Dış boyutlarının küçük olması şehir içinde çok avantajlı. Dar sokaklarda ve parkta çok rahat.

 

Yol tutuş beklediğimden daha iyi. Daha tehlikeli bir durum yaşamadım, belki de yol tutuşundan dolayı yaşamadım. Kıçı atmadı şimdiye kadar. Net bir şey diyemiyorum.

 

 

Eksilerine gelirsek, en büyük sıkıntısı çok çok fazla yol sesini içeri alıyor. Ses izolasyonu çok kötü. Daha arabayı teslim alırken 1000 küsür liraya araba altına ses izolasyonu yapalım mı diye sormuşlardı zaten. Uzun yolda iyice rahatsız ediyor bu ses.

 

Aynaların görüş açısı yetersiz. Aynalar büyük olmasına rağmen, rahat görüş sağlamıyor.

 

İç malzeme kalitesi iyi değil. Her an elinde kalacakmış gibi bazı yerleri.

 

 

Bu sınıfta otomatik, az yakan, donanımlı araba arayanlara rahatlıkla tavsiye edebilirim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

şimdi aradım bulamadım videosunu. bir bölümde duvara cami resmi çizip minarelerini penis gibi yapıyordu. (veya resim zaten duvarda çiziliydi tam hatırlamıyorum)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

195/65/15 olculer icin Michelin Energysaver + mi onerirsiniz yoksa Continental Premiumcontact 5 mi?.. Buralarda yollar supersonik degil, cukuru tumsegi vs bol... Ayrica yazin 50 dereceyi buluyor sicaklik... Bunlari da goz onunde bulundurarak tavsiye alabilir miyim?..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Peki ses ve konfor konusunda bahsedildiği kadar fark mi Michelin ile?.. Bir de sunu sorayim, arka lastikler iyi durumda, dordunu birden değiştirmek mi mantikli, on lastikler yeter mi?.. Su anki lastikler Ecocontact3...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

 

böyle bir lastik çıkıyormuş. video biraz advertioal tadında olduğundan gerçek incelemelere bakmak lazım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

kuru zeminde 55Km de tam fren 1Metre kazanç sağladı

Islak zeminde viraj alma 33Km/h yerine 37Km/h sınırında araç tutunmayı bıraktı.

Karlı zeminde de hissiyat olarak daha iyiydi.

 

Videonun özeti.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Peki ses ve konfor konusunda bahsedildiği kadar fark mi Michelin ile?.. Bir de sunu sorayim, arka lastikler iyi durumda, dordunu birden değiştirmek mi mantikli, on lastikler yeter mi?.. Su anki lastikler Ecocontact3...

 

Michelin genelde Continental'e göre daha sessizdir. Lakin bu ekonomi serisi lastikler normal lastiklere göre daha sert oluyorlar. Bu sayede yuvarlanma direnci düşüyor. Tabi bu sertlik ses seviyesini arttırıyor, konforu düşürüyor. Sadece Michelin'in değil, hiçbir markanın ekonomi lastiği ekonomi haricindeki faktörlere önem verenlere göre değil.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Merhaba,

Mayıs'a kadar fiyatlarında değişiklik olmazsa 1.2 TSI 105 HP Leon almak istiyorum. Aracı gittim gördüm ve çok beğendim zaten burada da sayfalarca şuan için en verimli araçlardan biri olarak yazılıp çizilmişti. Şimdi iki sorun var kafamda ve size danışmak istedim.

1) Benim istediğim donanım paketli olanı tabikide bulamadım.Style plus ve medya system plus istiyorum ama gittiğim bayide yoktu. Sanırım bayiler arasında da bir bağlantı yok başka bir noktada varmı yokmu bakamadı. Malumunuz istek üzerine gelen arabada ise fiyat garantisi veremiyorlar ve en az 3 diyorlar. Henüz daha doğuş'a gitmedim ama İstanbul veya çevre illerde istediğim paketi bulabileceğim önerebileceğiniz daha büyük bir bayi varmıdır ?

 

2)Aracı alırken kendi fiestamı elden çıkarmam gerekiyor.2011 titanyum TDI aracım ve sahibindende baktığımda çılgın kazaları olan araçlara 35-36bin lira para istiyorlar. Orasının deli işi olduğunu biliyorum fakat kafamda da arabamın ne kadar edeceğine dair tam bir fikir yok. Öncelikle seat bayileri aracı takasa alıyorlar, buna girsem çok mu kaybederim kendim satmak yerine ? Veyahutta bir kaç çizik ve bir ezik olan aracımı kendim satma yoluna mı gitmeliyim.

 

3) Son olarak maaşlı çalışanım birisi bu günlerde araba alınmaz otur oturduğun yere dese vazgeçicem bu sevdadan :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Merhaba,

Mayıs'a kadar fiyatlarında değişiklik olmazsa 1.2 TSI 105 HP Leon almak istiyorum. Aracı gittim gördüm ve çok beğendim zaten burada da sayfalarca şuan için en verimli araçlardan biri olarak yazılıp çizilmişti. Şimdi iki sorun var kafamda ve size danışmak istedim.

1) Benim istediğim donanım paketli olanı tabikide bulamadım.Style plus ve medya system plus istiyorum ama gittiğim bayide yoktu. Sanırım bayiler arasında da bir bağlantı yok başka bir noktada varmı yokmu bakamadı. Malumunuz istek üzerine gelen arabada ise fiyat garantisi veremiyorlar ve en az 3 diyorlar. Henüz daha doğuş'a gitmedim ama İstanbul veya çevre illerde istediğim paketi bulabileceğim önerebileceğiniz daha büyük bir bayi varmıdır ?

 

2)Aracı alırken kendi fiestamı elden çıkarmam gerekiyor.2011 titanyum TDI aracım ve sahibindende baktığımda çılgın kazaları olan araçlara 35-36bin lira para istiyorlar. Orasının deli işi olduğunu biliyorum fakat kafamda da arabamın ne kadar edeceğine dair tam bir fikir yok. Öncelikle seat bayileri aracı takasa alıyorlar, buna girsem çok mu kaybederim kendim satmak yerine ? Veyahutta bir kaç çizik ve bir ezik olan aracımı kendim satma yoluna mı gitmeliyim.

 

3) Son olarak maaşlı çalışanım birisi bu günlerde araba alınmaz otur oturduğun yere dese vazgeçicem bu sevdadan :D

Selamlar,

 

1. Style Plus olan model bulabilirsiniz belki ama medya system plus olan model bulmanız çok zor olur. Biz alıcı olarak gittiğimizde ellerinde araç yoktu fakat limana yanaşmış gemideki araçları görebiliyorlardı sistemden. O sistem üzerinden Style Plus olan olup olmadığını görebilirler ama dediğim gibi fabrika çıkış medya system plus bana pek olası gelmiyor. Yakın bayileri arayıp sorun birşey kaybetmezsiniz. Sipariş verirsenizde dolar veya euro 'da çok büyük bir oynama olmazsa aynı fiyatı alırsınız. Biz kasım 2014'te İbiza aldık liste fiyatı üzerinden 400tl oynadı (45500-45900). Liste fiyatları üzerinden pazarlık payları var. İstanbul'da buradan (İzmir) daha çok bayi var. Sipariş verecekseniz hepsinden fiyat alın pazarlık yapın. Genelde pazarlık yapmayıp park sensör takalım diyorlar sizin plus pakette zaten olacağı için fiyat düşürtün veya başka hediye (Bagaj Havuzu gibi) isteyin.

2. Bizim eski aracı bayide takasa verdik piyasa fiyatının yaklaşık 1500 altına (2001 opel corsa 1.4 comfort). Bayi fiyatını galerici fiyatı gibi düşünebilirsiniz. Piyasa fiyatının 1500-2000 tl altında olabilir. Bu arada pazarlık yapabilirsiniz arabanızı verirken onlar 35 derse siz 36 diyin 35.5 anlaşırsınız plus paketin fiyatı çıkar  :) .

3. Arabanızdan memnunsanız değiştirmeyin. Mevut aracınız dizel alacağınız benzinli. Yakıt konusunda sizi üzebilir (gerçi start&stop var ama hatırlatayım).

 

Daha önce yazmıştım İbiza'da bizi üzen sadece çok fazla ses alması. Bu ses sadece yol sesi olarak değil, araç park halindeyken dışarıdan gelen sesten bahsediyorum. Yanımdan geçen arabanın lastik sesini ben duyuyorum yahu. Servise sorduğumda "bunların hepsi böyle abi Leon'da aynı" dedi. Yurtdışı forumlarda arattığımda çoğu kişi şikayetçi ama önerilen çözüm radyonun sesini açmak :D

MaverocK beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
6 6

  • Bu sayfadaki üyeler   1 üye