Skylake'ten Ryzen'e terfi: Ryzen 5 3600 ve Gigabyte Aorus X570 Pro kullanım deneyimi
1 1

Bu konuda 126 mesaj var

@wazzap  Dram Calculator kullanıyorum ve önerdiği bütün değerleri giriyorum. Ben de işlemcinin takoz olduğunu düşünüyorum. Biraz daha uğraşalım bakalım. Olmadı takoz olarak kullanırım. :mrgreen:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
2 hours ago, Chandos said:

@wazzap  Dram Calculator kullanıyorum ve önerdiği bütün değerleri giriyorum. Ben de işlemcinin takoz olduğunu düşünüyorum. Biraz daha uğraşalım bakalım. Olmadı takoz olarak kullanırım. :mrgreen:

 

Hazin son. Yeni BIOS felaket çıktı.:cry: Hiçbir ayar yapamıyorum. Tornavida ile de CMOS'u temizlemeden bilgisayar bile açılmıyor. Şu an her şey default ancak açabildim bilgisayarı. 3 defa CMOS temizlemem gerekti.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

İşinize karışmak gibi olmasın ama dram calculator sanırım cıkaran eleman asus crosshair serisine göre çıkarmıştı, yani bazı(hatta ozamanlar bendeki x370 gigabyte g5 te çoğu)ayar yoktu,  oradaki değerleri tutturacağım diye stabil olacak değerleride bozuyor olabilirsiniz.

Bence önce sadece biostan asıl zamanlamaları(cl 14-16-16-16-38 gibi) bir stabilite bulup daha sonra ince ayara geçilmesi daha mantıklı gibi(hatta platformun yumusak karnı ram kısmı olduğu için ben ince ayara girmezdim şahsen), özellikle @Chandos attığı memory latency değeri çok kotu ram 2133mhz felan çalıssa herhalde varsayılan bu değeri alır.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Just now, Psikobat said:

İşinize karışmak gibi olmasın ama dram calculator sanırım cıkaran eleman asus crosshair serisine göre çıkarmıştı, yani bazı(hatta ozamanlar bendeki x370 gigabyte g5 te çoğu)ayar yoktu,  oradaki değerleri tutturacağım diye stabil olacak değerleride bozuyor olabilirsiniz.

Bence önce sadece biostan asıl zamanlamaları(cl 14-16-16-16-38 gibi) bir stabilite bulup daha sonra ince ayara geçilmesi daha mantıklı gibi(hatta platformun yumusak karnı ram kısmı olduğu için ben ince ayara girmezdim şahsen), özellikle @Chandos attığı memory latency değeri çok kotu ram 2133mhz felan çalıssa herhalde varsayılan bu değeri alır.

 

Olabilir hocam, RAM overclockundan hiç anlamam.

 

Son durum: İlk anakartı aldığım BIOS'a döndüm. 4.05 [email protected] ve 3200MHz XMP profili ile şimdilik geziyorum. Yalnız şöyle bir şey de var, ilk BIOS ile bile daha yüksek ram hızlarında PC açılmıyor. Öylece kalıyor, en son BIOS versiyonunda en azından "Memory Overclock Failed" diye uyarı verip, BIOS'a geri dönüyordu. Çok ilginç bence. :icon_think:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Biosta versiyon arttıkça ıvır zıvır ekliyorlar ya stabilite yanında ondandır :D 

Eski günler aklıma geldi anakart bios deyince, teyyy kaç kere çoktu yukledim geri dondum hatırlamıyorum :P 

rammstein and wazzap beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Ryzen 5 3600 4.1Ghz @ 1.35V & [email protected] : https://imgyukle.com/i/4100mhz135vddr3600s.olzIse

 

Voltajı düşürdükçe değerler ve stabilite konusunda gelişme var. Bakalım ne kadar düşürebileceğim. Biraz tersten gidiyorum sanırım. 4.1Ghz için undervolt yapıyorum. :lol:

 

@Psikobat Bellek konusunu araştıracağım. Şu an 3600CL16  seviyesi bana bir stabilite ve referans noktası sunuyor. Yoksa dediğiniz gibi bazı kilit değerleri belirleyip gerisini anakarta ve biosa bırakıp öyle devam etmek lazım.

 

 

wazzap, Psikobat and rammstein beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Kullanım deneyimi yalan oldu. Bilgisayarı 26 Eylül Perşembe akşamı kapattım. Cuma sabahı düğmeye bastığımda açıldı, ama biosa bile giremedim. Kasayı açtığımda bellek uyarı ışığının yandığını gördüm. Bilgisayarı yeniden kapatmayı denediğimde kapanmadı. Güç kaynağının düğmesini kullanarak bilgisayarı kapatabildim. Sonra bellekleri tek tek denedim. Sonuç değişmedi. Uyumluluk sorunu olmadığını bildiğim başka bir bellek kiti ile denedim.  Sonuç yine aynı. Bellek takmadan denediğimde de aynı sonucu aldım. Yani kullandığım anakart bir şekilde taktığım bellekleri artık görmüyordu. Üç hafta boyunca sorunsuzca çalışan bilgisayarı bozuldu. Aynı gün içinde İnventus'u arayıp durumu anlattım. Anakartı Cumartesi günü İnventus'a götürdüm. Teknik servis sorumlusu, bazı testler yaptı. Sonrasında anakartın bellekleri okumadığını ürünü Gigabyte'a göndermek durumunda oldukları söyledi. 

 

Geçtiğimiz Cuma günü İnventus beni aradı. Endeks Bilişim'den bir mail geldiğini ve kullandığım anakartın arkasında ses çıkışlarına yakın bir noktada bulunan bir komponentin pcbden düşmüş olduğunu bu durumun garanti kapsamında olmadığını ve Gigabyte Türkiye'ye ödenecek para karşılığı (40$ + Kdv) tamirinin yapabileceğini belirttiler. Ancak çalışma garantisi veremediler. Bunu üzerine İnventus'a gidip yüzyüze görüştüm. İnventus tarafında ise böyle bir durumu daha önce yaşamadıklarını ve ödemenin kime fatura edileceğinin henüz belli olmadığını söylediler.  Bu benim için oldukça tatsız bir durum. Kartı sorunsuz olarak 3 hafta kullandıktan sonra yaşanan arıza sonrasında kartın bütünlüğünü kontrol edip kutu içeriği ile birlikte eksiksiz olarak İnventus'a teslim ettim. Anakartın böyle bir hasarı alabilmesi için bir darbe alması ya da havya vs. ile bahsi geçen komponenti yerin çıkartılması gerekiyor. Yani ben manyak mıyım kullanmak amacıyla aldığım bir ürüne bu şekilde bir zarar vereyim. Hasarı aşağıda görebilirsiniz.

 

https://imgyukle.com/i/img-1937.EQxLfh

 

Cuma günü mesainin bitmesine az bir zaman kala, anakartı fiziksel olarak gören  Endeks Bilişim teknik sorumlusunu arayıp konuşma şansı buldum. Yaşadığım deneyimi anlattım. Kartın kendisine geldiğinde bahsi geçen komponentin düşmek üzere olduğunu söyledi ve kartın taşınma sırasında bir zarar görmüş olabileceğini söyledi. Aynı görevli bana Gigabyte Türkiye ile görüşmemi tavsiye etti. Yarın sabah bir görüşme yapacağım ve işin rengi belli olacak.

Chandos tarafından düzenlendi
rammstein beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
20 hours ago, Chandos said:

Kullanım deneyimi yalan oldu. Bilgisayarı 26 Eylül Perşembe akşamı kapattım. Cuma sabahı düğmeye bastığımda açıldı, ama biosa bile giremedim. Kasayı açtığımda bellek uyarı ışığının yandığını gördüm. Bilgisayarı yeniden kapatmayı denediğimde kapanmadı. Güç kaynağının düğmesini kullanarak bilgisayarı kapatabildim. Sonra bellekleri tek tek denedim. Sonuç değişmedi. Uyumluluk sorunu olmadığını bildiğim başka bir bellek kiti ile denedim.  Sonuç yine aynı. Bellek takmadan denediğimde de aynı sonucu aldım. Yani kullandığım anakart bir şekilde taktığım bellekleri artık görmüyordu. Üç hafta boyunca sorunsuzca çalışan bilgisayarı bozuldu. Aynı gün içinde İnventus'u arayıp durumu anlattım. Anakartı Cumartesi günü İnventus'a götürdüm. Teknik servis sorumlusu, bazı testler yaptı. Sonrasında anakartın bellekleri okumadığını ürünü Gigabyte'a göndermek durumunda oldukları söyledi. 

 

Geçtiğimiz Cuma günü İnventus beni aradı. Endeks Bilişim'den bir mail geldiğini ve kullandığım anakartın arkasında ses çıkışlarına yakın bir noktada bulunan bir komponentin pcbden düşmüş olduğunu bu durumun garanti kapsamında olmadığını ve Gigabyte Türkiye'ye ödenecek para karşılığı (40$ + Kdv) tamirinin yapabileceğini belirttiler. Ancak çalışma garantisi veremediler. Bunu üzerine İnventus'a gidip yüzyüze görüştüm. İnventus tarafında ise böyle bir durumu daha önce yaşamadıklarını ve ödemenin kime fatura edileceğinin henüz belli olmadığını söylediler.  Bu benim için oldukça tatsız bir durum. Kartı sorunsuz olarak 3 hafta kullandıktan sonra yaşanan arıza sonrasında kartın bütünlüğünü kontrol edip kutu içeriği ile birlikte eksiksiz olarak İnventus'a teslim ettim. Anakartın böyle bir hasarı alabilmesi için bir darbe alması ya da havya vs. ile bahsi geçen komponenti yerin çıkartılması gerekiyor. Yani ben manyak mıyım kullanmak amacıyla aldığım bir ürüne bu şekilde bir zarar vereyim. Hasarı aşağıda görebilirsiniz.

 

https://imgyukle.com/i/img-1937.EQxLfh

 

Cuma günü mesainin bitmesine az bir zaman kala, anakartı fiziksel olarak gören  Endeks Bilişim teknik sorumlusunu arayıp konuşma şansı buldum. Yaşadığım deneyimi anlattım. Kartın kendisine geldiğinde bahsi geçen komponentin düşmek üzere olduğunu söyledi ve kartın taşınma sırasında bir zarar görmüş olabileceğini söyledi. Aynı görevli bana Gigabyte Türkiye ile görüşmemi tavsiye etti. Yarın sabah bir görüşme yapacağım ve işin rengi belli olacak.


Geçmiş olsun, senin gibi titiz birinin hiç başına gelmek istemediği ve bu nedenle bu konuda da çok dikkatli olduğu bir durumdan muzdarip olmuşsun. Muhtemelen kargo şirketi, inventus, gigabyte üçgeninde bir yerde birisi hayvan gibi karta abandı ve darbe yedi orası düştü. 

Chandos and rammstein beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Gigabyte Türkiye ile geçtiğimiz Pazartesi ve bugün iki görüşme yaptım. Pazartesi günü yaptığım görüşmede teknik servis sorumlusu bana anakartın arkasındaki komponentin kopuk olduğunu ve veriyolu hasarı olduğunu söyledi. Bu hasar nedeniyle 4x USB portundan sinyal alamadıklarını belirtti. Aynı görevli komponenti takabileceklerini ve veriyolunu büyük ölçüde tamir edebileceklerini, bunun için yeterli altyapıya sahip olduklarını söyledi. Bugün konuştuğumuzda ise ürünün tamir edildiğini ve görüntü alındığını, sadece 1x usb portun çalışmadığını ve mesai saatleri içerisinde Inventus'a gönderileceğini söyleyip, yapilan bu işlemlerin hepsinin garanti kapsamında yapıldığını, benden herhangi bir ücret talep edilmeyeceğini belirtti. Ardından Inventus'u arayıp bu durumu konuştum. Yarın anakart ellerine geçtikten sonra, onlar da bazı testler yapacaklar. Sonrasına bakacağız artık.

 


 

Chandos tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
1 saat önce, Chandos said:

Gigabyte Türkiye ile geçtiğimiz Pazartesi ve bugün iki görüşme yaptım. Pazartesi günü yaptığım görüşmede teknik servis sorumlusu bana anakartın arkasındaki komponentin kopuk olduğunu ve veriyolu hasarı olduğunu söyledi. Bu hasar nedeniyle 4x USB portundan sinyal alamadıklarını belirtti. Aynı görevli komponenti takabileceklerini ve veriyolunu büyük ölçüde tamir edebileceklerini, bunun için yeterli altyapıya sahip olduklarını söyledi. Bugün konuştuğumuzda ise ürünün tamir edildiğini ve görüntü alındığını, sadece 1x usb portun çalışmadığını ve mesai saatleri içerisinde Inventus'a gönderileceğini söyleyip, yapilan bu işlemlerin hepsinin garanti kapsamında yapıldığını, benden herhangi bir ücret talep edilmeyeceğini belirtti. Ardından Inventus'u arayıp bu durumu konuştum. Yarın anakart ellerine geçtikten sonra, onlar da bazı testler yapacaklar. Sonrasına bakacağız artık.

 


 

 

Hocam öyle yarım yamalak onarım olmaz. Garanti dahilinde onarım yapıldiysa anakartı sana tam fonksiyonlu çalışır halde teslim etmek zorundalar.

 

Yerinde olsam anakartı o şekilde teslim almam ve sıfır ürünle değişim için diretirim. Anakarta acil ihtiyacım var diyorsan, servis raporuna ürünü arızalı olarak teslim aldığına dair ibare koydur ve sonrasında hemen tüketici hakem heyetine başvur. E-devlet üzerinden kolayca yapabiliyorsun başvuruyu.

Chandos beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Chandos geçmiş olsun. Gerçekten can sıkıcı bir deneyim olmuş. Umarım çözersiniz sorunsuz bir şekilde. Najaz'ın belirttiği gibi sonuna kadar git. Gereğinde Danla Biliç gibi youtuberlara reklam yapmak için yüzbinlerce TL dökmeyi bilirler ama 150-200$'lık anakartlarında arıza çıktığında garantiden yırtmak için 10 takla atarlar. Üzerinden diot düşmüşte garantiye girmiyormuşmuş, bi de sıvı teması var diye rapor yazsalarmış teknik servisten. Gigabyte'a zaten mesafeliydim bunları okuduktan sonra iyice soğudum.

rammstein and Chandos beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
On 10/9/2019 at 16:41, Chandos said:

Bugün konuştuğumuzda ise ürünün tamir edildiğini ve görüntü alındığını, sadece 1x usb portun çalışmadığını ve mesai saatleri içerisinde Inventus'a gönderileceğini söyleyip, yapilan bu işlemlerin hepsinin garanti kapsamında yapıldığını, benden herhangi bir ücret talep edilmeyeceğini belirtti.

 

Hocam çok geçmiş olsun yalnız böyle kıytırıktan bir garanti kapsamında tamir olmaz. Yenisi ile değişim ile diretmenizi önereceğim ben de eğer aciliyetiniz yoksa. Var ise de Najaz' ın dediği gibi tutanaklı bir şekilde teslim alın ürünü, sonra başınıza kalmasın.

Chandos beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
On 10/9/2019 at 7:54 PM, Executioner said:

Chandos geçmiş olsun. Gerçekten can sıkıcı bir deneyim olmuş. Umarım çözersiniz sorunsuz bir şekilde. Najaz'ın belirttiği gibi sonuna kadar git. Gereğinde Danla Biliç gibi youtuberlara reklam yapmak için yüzbinlerce TL dökmeyi bilirler ama 150-200$'lık anakartlarında arıza çıktığında garantiden yırtmak için 10 takla atarlar. Üzerinden diot düşmüşte garantiye girmiyormuşmuş, bi de sıvı teması var diye rapor yazsalarmış teknik servisten. Gigabyte'a zaten mesafeliydim bunları okuduktan sonra iyice soğudum.

Uzun zamandır okuduğum en güzel mesaj. Sonuna kadar katılıyorum. Diğer markalaın çok farklı olduğunu düşünmüyorum.

rammstein tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Destek mesajlarınız için teşekkür ederim.

 

İlgilenmem gereken ve bir süredir devam eden ailevi bir sağlık sorunu olduğu için,  açıkçası bu donanım sorunu artık çok da önemli değil. Yine de son bir hafta içinde neler yaşandığını paylaşayım.

 

Benim yaptığım itiraz ve sonradan öğrendiğim Inventus'un yaptığı itiraz sonucu anakart için tamir ücreti ödenmedi ve garanti kapsamına dahil edildi. Bildiğim kadarıyla Gigabyte servisi tamir sonrasında anakartı stabilite testine soktu. Burada anakartın USB 2.0 sorunu dışında düzgün çalıştığı bilgisi konuştuğumuzda bana iletildi. Çarşamba günü anakart Inventus'a gönderildi. Cuma günü İnventus teknik sorumlusu beni aradı. Anakartın kendilerine ulaştığını ve yaşanan USB sorununu onayladı. Ben kartı bu halde kullanmak istemediğimi söyledim. Gigabyte Türkiye servisini tekrar aradım. Muhatabımın Inventus olduğunu belirten bir yanıt aldım.

 

Yeniden Inventus'u aradığımda artık genel müdür ile görüşüyordum. Yaklaşık 25 dk. süren bir görüşme yaptık. Sorunun, benim farkında olmadan anakarta verdiğim bir küçük bir hasar ve bu hasarın kendisini zaman içinde göstermiş olmasından kaynaklandığını söyledi. Çünkü, benim başlangıçtaki şikayetim USB portu ile ilgili değildi. Benim şikayetim, bellekler ve bellek slotunda oluşan bir sorun ile ilgiliydi. Buna neden olan hasar, çok büyük olasılıkla montaj sırasında kasadaki atx standoff noktasına anakartın arkasında bulunan USB 2.0 kontrol komponentini farkında olmadan çarpmam sonucu oluştu. Bu hasar üç haftalık kullanım sonrasında elektriksel bir hataya yol açıp bellek yuvalarını iptal etti. Bu konuşma sırasında bana, Inventus'a gelen ve satılan ürünlerin fotoğraflarının çekildiğini ve bu uygulamanın amacının müşteriye karşı olmayıp sadece distribütor ve teknik servis suistimallerine karşı kendilerini korumak olduğu söylendi. Anakartı ben İnventus'a teslim ettikten sonra, anakartı kontrol etmişler ve karttaki hasarı gözlemlemişler. Ben bunu geçtiğimiz Cuma günü öğrendim. Daha önce  Endeks Bilişim teknik sorumlusunun, kartın Inventus'tan kendilerine hasarlı geldiğini söylediğini yukarıda yazmıştım. Konuşma sırasında, eğer İnventus tarafı kartın sağlam bir şekilde kendilerine teslim etmiş olsaydım, Gigabyte servisini birebir değişim ya da iade için zorlayacaklarını ancak durum buna izin vermediğini söyledi. Kartı bu şekilde kullanmamın bir sorun yaratmayacağını, gerekli bütün testlerin yapılıp öyle teslim edeceklerini söylediler. Ben de Ryzen 3000 serisi işlemci ve XMP profili açık dörtlü bir bellek kiti ile test etmelerinin benim için yeterli olacağını söyledim. Cuma günü akşamüstü yaptığımız konuşma sonrasında anakart 72 saate yakın bir süre boyunca test edildi. Dün  sabah test sonuçlarında herhangi bir stabilite sorunu olmadığı bilgisi tarafıma iletildi. Kartı dün (Pazartesi akşam üstü) test sonuçlarını gördükten sonra teslim aldım.

 

Anakartta oluşan sorun ve bunun belirsizliği nedeniyle geçen hafta kendime bir anakart almak zorunda kaldım. Montaj sonrasında bellek kitimin çalışmadığını ve 2 bellekten sadece birinin çalıştığını gördüm. Gigabyte anakartta oluşan hasar nedeniyle bellek çalışmıyordu. Belleklerle ilgili olarak garanti süreci başlatacağım.

Executioner beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
2 hours ago, Chandos said:

Yeniden Inventus'u aradığımda artık genel müdür ile görüşüyordum.

Konu ile alakasız, ben en son inventus'dan birileri ile görüştüğüm zamanlar inventus Kadıköy'de home-ofis bir apartman dairesinde karı koca ve bir de çalışandan ibaretti. Eve girdiğinizde zaten bütün çalışanlarla görüşmüş oluyordunuz. Şimdi "genel müdür" falan denilince tuhaf oldum.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

@Whooosh

 

Artık eski yerlerinde (Kadıköy Yoğurtçu parkının oradaki daire) değiller. Uzun bir süredir Koşuyolunda iki ya da üç katlı müstakil bir yerleri var. Çalışan sayısı da iki ya da üç kat artmış olabilir.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

@Chandos Hocam sen anakartı Inventus'a teslim ettiğinde, sana verdikleri form üzerinde (senin bildirdiğin sorun haricinde) anakarttaki fiziksel kusurla ilgili herhangi bir kayıt düşülmüş mü?

 

Eğer böyle bir kayıt yoksa, o anakartı sen sağlam bir şekilde firmaya teslim etmişsin demektir. O noktadan itibaren firma "ben bunu kusurlu teslim aldım, soketi kırıktı, entegresi kayıptı" vs. bahaneler ileri süremez. Sıfır anakartla değişim için diret, vakit kaybetmeden de tüketici hakem heyetine başvur.

 

Demek ki ona anakart, buna işlemci, diğerine RAM takarak 2+1 evden müstakil ofise terfi etmiş beyefendiler; ben bu anlamı çıkarırım yaşananlardan.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Aynen öyle teknik servis/garanti işlemleri kısmında teslim alan personel formu yazarken eksiksiz teslim alındı ve ya şu arızası vardı şusu yoktu, busu vardı gibi ibareleri not düşmek durumunda. Orada ibaresi bulunan şu entegresi kırıktı gibi bir kayıt yoksa eğer bu durum sizi alakadar etmez durum tamamen orada açılan kayıtla ilgilidir.

 

Durum icabında tüketici hakları davasına kadar gider yine siz haklı çıkarsınız.

Chandos beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

@Najaz Inventus'a anakartı teslim ettiğimde (28 Eylül Cumartesi) bana bir form verilmedi. Teknik sorumlu ile konuşmuştum. Gigabyte Türkiye'ye göndereceklerini oradan çıkacak karara göre hareket etmek durumunda olduklarını söylemişti.  Dün anakartla birlikte bana verilen Endeks Bilişimin tuttuğu RMA servis kaydı var elimde.

Chandos tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
14 dakika önce, Chandos said:

@Najaz Inventus'a anakartı teslim ettiğimde (28 Eylül Cumartesi) bana bir form verilmedi. Teknik sorumlu ile konuşmuştum. Gigabyte Türkiye'ye göndereceklerini oradan çıkacak karara göre hareket etmek durumunda olduklarını söylemişti.  Dün anakartla birlikte bana verilen Endeks Bilişimin tuttuğu RMA servis kaydı var elimde.

 

Hocam bu noktada ispat yükü Inventus'a ait. Hukukun en temel kuralıdır; iddia sahibi iddiasını ispatla mükelleftir. Senin anakartı onlara kusurlu teslim ettiğini ispatlamak zorundalar.

 

Inventus'taki o genel müdürle son bir defa konuş, yasal haklarını arayacağını açıkça belirt. Hatta forumdan benim ismimi ver, bu adamın eline düşerseniz zor kurtulursunuz de :) Najaz'la birlikte sizi her türlü sosyal mecrada (Facebook, Twitter, DomalımHaber, ekşisözlük, şikayetvar vs.) ifşa ederim de. Sorumluluğu üzerlerine alıp paşa paşa sana yeni anakart temin etmek zorundalar.

Najaz tarafından düzenlendi
Chandos beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

@Najaz 

 

E-devlet üzerinden TUBIS sayfasına ulaştım. İlk sayfayı doldurdum. Mesai saati biraz önce bittiği için Inventus'u artık yarın arayacağım. En azından o fotoğrafı görmek isterim.  Beni çok rahatsız eden bir durum bu aslında. Babamım sağlık durumunundan dolayı, açıkçası bu soruna çok müdahele imkanım olmadı. Neyseki haftasonundan bu yana bir iyileşme var. Desteğin için teşekkür ederim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Ben bu anakartı Amazon.com'dan alsam ve 1 ay sonra amazon'a mail atsaydım sistemim açılmıyor, garantiden değişimini talep ediyorum diye hemen akabinde amazon'dan uzun bir cevap gelirdi ve sadece maille yaptığım taleple yeni anakartı sorgusuz sualsiz adresime postalarlardı. Elimdeki anakartı'da paketleyip kendilerine göndermemi isterlerdi, gönderim ücretini de karşılarlardı.  Ama aynı anakartı Türkiye'den alıp bir arızayla karşılaşınca bunları yaşıyorsunuz, TR sınırları içinde nereden alırsanız alın yaşayacağınız deneyimler Chandos ile benzer olacaktır ve bu deneyim yıllar geçtikçe giderek kötüye gidiyor daha iyiye gideceğine. Gigabyte, Asus, MSI..benzer fiyat aralıklarında benzer anakartlar üretiyorlar. Bu markaları birbirinden ayıran biz kullanıcılar için böyle arızalar karşısında takındıkları tavırlardır ve maalesef çoğunlukla al birini vur ötekine diye bir genelleme yapsak hiçte yalan olmaz.

 

Ha tamam Tr'de çok çakal, kendini uyanık sanan var. Bildiğim bir örnek veriyim bu çakallıklara, bende Chandos ile benzer bir sistem kurdum ve anakart olarak MSI x570 Gaming Edge Wifi satın aldım. Aldığım dönemde MSI'ın anakartla beraber Coolermaster'in su soğutucusu kampanyası vardı.  Bu kampanya ile su soğutucuyu alıp sonra anakartı iade edenler olmuş su soğutucu kendilerine kalsın diye. İnsan hayret ediyor bu üçkağıtçılıkları düşünmelerine gerçekten.

 

Ama birkaç dolandırıcı serseri yüzünden bütün müşterilere dolandırıcı muamelesi yapılmak zorunda değil. Chandos'un o anakarta bilmeden zarar verecek birşey yapmış olacağını sanmıyorum. Gigabyte yüzsüzce ABD'de ya da herhangi bir AB ülkesinde yeni anakart için 40$'lık tamir ücreti isteyebilir mi acaba merak ediyorum. Umarım en kısa sürede tatmin edici bir şekilde bu sorunları çözersin Chandos. Yeni bir sistem kurup böyle saçmalıklarla uğraşmak hiç hoş değil.

 

Ayrıca babana da geçmiş olsun dilerim.

Executioner tarafından düzenlendi
Thustu, Chandos and Firienholt beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
1 1

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok