brujah
Üye-
Mesaj sayısı
118 -
Üyelik tarihi
-
Son ziyareti
İçerik türü
Profil
Forum
Blogs
Everything posted by brujah
-
MSI B350M MORTAR 447,03TL AMD Ryzen 7 1700 YD1700BBAEBOX, 3.0GHz-3.7GHz, 20MB, 65W, 8/16, AM4, Wraith Spire LED soğutucu 1448,68TL GSKILL F4-2400C15D-16GFXR G.SKILL Flare X DDR4-2400Mhz C15 16GB (2x8GB) DUAL (15-15-15-39) 1.2V 573,02TL NZXT S340 Mid-Tower Pencereli Güç Kaynaksız Parlak Siyah (CA-S340W-B1) 365,35TL son hali bu olacak. kasayı elite yerine düz s340 alıp , biraz para ekleyip 1700 alacağım. ramler zaten en kolay değişebilen ve satması en kolay parça. anakart için ise b350 yeter diye düşünüyorum. umarım pişman olmam. herkese teşekkürler
-
ben de dyson dc65 modeli var. sonrasında istek üzerine anneme ve kayınvalideye de aldım tahminimden masraflı oldu ama gerçekten çok pratik ve parasının hakkını veriyor. hazneyi boşaltması biraz zor bence öyle kapağı açınca düşmüyor hemen, yapışıyor genelde.
-
@babacan Gayet güzel olmuş. Eline sağlık. Sent from my MI 5 using Tapatalk
-
steljes audio ns3 ve steelseries m800 ...
-
tamamdır , teşekürler...
-
steljes kervanına ben de katıldım. soundblaster z ses kartı var. bağlantı için optik kablo mu kullanmalı (bu durumda ses kartının ayar paneli bir işe yaramıyor) yoksa klasik 3.5 luk kablo mu?
-
eskiden incelemelerden ziyade yaptıkları günlük oyun haberlerini takip ediyordum. umarım devam ederler. steam ve pc gerçeğini kabul etmelerine de sevindim.
-
ben de en üst paket var (4 kişilik ultra hd olan). forumdan ortak olmak isteyen çıkarsa 9 tl'ye paylaşırım hesabı
-
ipad i ikinci ekran yapmak için duet display yükledim. program aktif değilken bile kodi çalışmıyor. uninstall edince duet displayi , düzeldi. bir şekilde kafası karışıyor sanırım kodinin.
-
çarpmıyor şu anda. diz mesafesinden yüksekte çünkü. ama masayı alçaltırsam alttaki boruları kesip, çarpma şansı var. o zaman dediğin gibi yapabilirim.
-
@ detay resimlerini ekledim. masayla bağlantı çok kolay zaten. su boruları dişli şekilde geliyor. flanşı su borusuna geçirdikten sonra flanşta 3 tane vida yeri var. o noktalardan ahşap tablaya vidalıyorum. vida yeri için işaretleyip önceden matkapla açarsan daha iyi olur. yere basma noktası da aynı flanşın altına da her yerde satılan zemin koruyuculardan yapıştırmak iyi olur. su borularını birbirine bağlarken biraz güç gerekiyor. tam ayarlanmıyor çünkü zorlayarak dönme turunu tamamlatabildim ancak. sistemin bir de arka yüzü var resimlere de ekledim. bilgisayarla tv aynı duvara bakıyor. duvarda da bir delik açıp, hdmi kabloyu geçirdim. bu şekilde pc aynı zamanda konsol gibi çalışmış oluyor. konu dışı : tunçmatik akım koruyuculu priz kullanıyordum. bu işleri yaparken bir an cızırdamaya başladı. ben de bir sorun var diye değiştirdim hemen prizi. neticesinde hoparlörden gelen dip ses artık yok oldu. sorun prizdeymiş meğerse, yıllarca boş yere çekmişiz o uğultuyu...
-
ilk oyunun bence tek eksiği mekan azlığıydı. oyunun adı mordor tabi ama sürekli mordor'un çorak topraklarında dolaşmak biraz baymıştı beni
-
bu da benim yeni masa. ikea hammarp - 393 tl https://www.ikea.com.tr/urun-katalogu/mutfaklar/tezgahlar/70273799/hammarp-tezgah.aspx su borusu masa seti - 199 tl https://www.zet.com/urun/su-borusundan-masa-kendin-tasarla-329840 ikea signum kablo düzenleyici - 19 tl https://www.ikea.com.tr/urun-katalogu/calisma-alanlari/masalar/calisma-masasi-duzenleyicileri/30200253/signum-kablo-duzenleyici.aspx parçalarını kullanarak oluşturdum. sadece tahminimden yüksek oldu biraz. 78 cm civarı. su borularını kesip biraz yüksekliği düşüreceğim. normalde 73 cm civarı oluyor yükseklik. ben biraz alçak istiyorum 70 cm iyi gibi. arka duvarı biraz süsleyip, kabloları da toparlarsam iyi olacak gibi. geriye ryzen bir sistem ve iyi bir klavye kalıyor
-
magnetizer plugin'den çok memnunum. film, dizi vs. için hemen torrent sitelerinde aratabiliyorsunuz. çıkan listeden istediğiniz kalitedeki torrenti seçip online izlemeye başlayabiliyorsunuz. https://howtomediacenter.com/en/magnetic-kodi-addon-torrent-streaming/
-
zaman sorunundan dolayı son senelerde bağımsız oyunlara bakabiliyorum ancak. geçen hafta izin almıştım işten. geç yatabilince ori and blind forest ve inside oyunlarını bitirdim. ikisi de muhteşemdi. özellikle inside bence herkesin oynaması gereken bir oyun.
-
netflix aboneliğim var. yeni aldığım tv'nin 4k+hdr özelliklerini denemek amacıyla abone olmuştum. 4-5 aydır kullanıyorum. kullanım kolaylığı, kalite falan çok güzelde arşivin yeterli olduğunu düşünmüyorum. enpara kampanyası da bittiği için iptal ettirebilirim. kıyaslamak pek doğru değil gerçi ama spotify gibi değil. spotify'da aradığım her müziği buluyorum. netflix'de 10 da 1'i bile yok. kodi programı ve quasar plugini ile tamam korsan içerik ama muhteşem bir çözüm oluyor. arayabileceğiniz her şey listelenmiş. tek tuşla torrent sitelerinde arama yapıp hemen izlemeye geçebiliyorsunuz. merak edenler için
-
kullanım amacı ağırlıklı olarak oyun olacak. singleplayer oynadığım için mikrofon ihtiyacım yok. dolayısıyla oyuncu markalarına pek bakmadım. sesten bile önemli olan benim için rahat olması. sony wirelless gold ps4 kulaklık vardı. terlettiği için nerdeyse kullanmadım bile. Sennheiser hd 598 - 148$ Philips shp9500 - 71$ sennheiser hd 518- 79$ incelemelerden anladığım kadarıyla "open back" tipi kulaklıklar oyun için daha uygun. hd 598 bayağı övgü almış ama fiyat çok pahalı gerçekten. şu an philips shp9500 e yakın duruyorum.
-
ikinci el bir hd 598 aldım. gerçekten inanılmaz rahat bir kulaklıkmış. şu an ses kartım yok amazondan gelecek. ona rağmen çok memnunum. hatta xbox one gamepad'e takıp tv karşısında bir nevi kablosuz takıldım. o hali bile ses çok yüksek olmasa da kalitesi iyiydi.
-
maalesef türkiyeye yollamıyorlar...
-
herkes amazondan klavye alıyor. türkçe karakter arayan bir tek ben miyim? herkes mi bakmadan klavye kullanıyor
-
cyber monday dedik o da olmadı. bir kulaklık alsam iyi olacak. sony gold wireless ıda sattım. oğlan kulaklıksız kaldı https://www.amazon.de/HyperX-Cloud-Gaming-Kopfh%C3%B6rer-metal/dp/B00SAYCVTQ hyperx cloud2 - 66 euro . bunu mu alsam acaba idareten?
-
amazondan aldığım steelseries rival 300 bugün geldi. g602 almıştım 2-3 ay önce kısa süre içinde tekerlek kısmı bozuldu. scroll çalışıyorda basılmıyor tekerlek tuşuna. her logitech çabuk arıza verdi bugüne kadar benim aldığım. bundan sonra logitech almam, kablosuz mouse ta almam, üstünde çok fazla tuş olan mouse ta almam. benim tecrübem bu yönde. rival 300 için ilk izlenimim ele oturuşu çok iyi, sade ve kaliteli izlenimi bırakıyor ama mouse yorumlamak için uzun süre kullanmak lazım.
-
hala yok bir gelişme. düşerse herkese benden çay
-
Sennheiser PC 350 Special Edition 2015 headphones https://www.amazon.com/dp/B015ZKJIYI buna ne dersiniz, 240$ dan 78'e inmiş gözüküyor.
-
teşekkürler.. düşmesini bekleyelim o zaman
