-
Mesaj sayısı
5.552 -
Üyelik tarihi
-
Son ziyareti
-
Days Won
185
İçerik türü
Profil
Forum
Blogs
Everything posted by TiesTorN
-
işin en boktan yönü de pilin değiştirilememesi. parçayı kalıp olarak pille beraber üretiyorlar, ya da üzerine epoksi döküyorlar, pil sabit bir parçaya dönüşüyor. halbuki oraya bir kapak koysalar pili değiştirip yoluna devam edersin, bildiğin anakart pili var içinde. yenisini alsınlar da para kazanalım mantığı ile yapılmış bir saçmalık.
-
beyaz da hiç sevmem. telefon dediğin renkli olacak
-
turuncu renk daha hafifletici sebep olurdu bence, gri hiç sevmem
-
baban istanbuldaysa şu numarayı arayıp sorsun bence: 0532 526 71 51 (Özgür Bey) bir kaç sene önce iş yapmıştık, uygun fiyata hallediyordu tpms modüllerini, hala nasıldır bilmem, pahalanmıştır belki.
-
brent petrol 110$'a çıkınca zam yapıyorlar, 103$'a inince tepki yok, sonra tekrar 110$'a çıkınca yine brent yükseldi diye zam yapıyorlar bunların olmayan beynini sikeyim ben.
-
tt var bende, normal yaşadığım alanlarda 4.5g'den bir farkını göremedim hız olarak 3 gündür. sadece bugün işe giderken yolda bir baz istasyonu gördüm ve yanında durup test edeyim dedim gerçek farkı sadece orda gördüm; https://www.speedtest.net/result/a/11529225126 ama sonuçta baz istasyonunun yanında yaşamıyoruz, ne işe yarar...
-
garaj olayına bi kere giriştim, bi daha girişmem valla dilim yandı
-
TT tam sınırsız internet paketi çıkarmış ama sadece telefonda kullanırsan, hotspot kotası 15gb
-
klasik a.k. partisi işte... bu haber ilk çıktığında brent petrol 112$'dı. bugün 96$'a indi ama zam aynen gelmeye devam ediyor, bunlardan ne beklersin ki başka.
-
undying demişken aynı şekilde benim için de efsanedir. başları çok korkutucuydu ama biraz sabredip oynarsanız ortalarından itibaren ve özellikle sonlara doğru baya aksiyona dönüşüyordu o oyun. yine de çok iyiydi.
-
gözüme tek takılan "from a ass" oldu. "a" değil "an" olmalıydı
-
@Altan Yoklar bu benim hanımın x6 pro'sunun da başına geldi geçen hafta ancak incelemem doğrultusunda sorunun x6 pro kaynaklı değil, bizim veledin kafasına göre bişeyler kurarken spy tarzı bişeyler de kurmuş olduğu sonucuna vardım hanıma şunu kaç defa verme dedim çocuğun eline kontrolsüz şekilde ama dinletemiyorum, sonra böyle oluyor, neyse. muhtemelen bizde de seninkine benzer bir durum vardı. yüklü olan hiç bir şey gözükmüyor ama reklam çıkıyor anlamsız şekilde. ben deep clean'den değil de farklı bir yol ile çözdüm, reklam çıktığında hemen task view moduna geçip bu reklamı neyin çıkardığını görmek için uygulamanın başlığına baktım, sistemde hiç gözükmeyen bir oyunun adı vardı. direkt üstüne basılı tutup uninstall yaptım. sonra bir kaç defa daha çıktı bu reklamlar, her seferinde farklı bir isim yazıyordu. tek tek hepsini uninstall ettim ve sonunda temizlendi, artık reklam yok.
-
eski serilerde bmw yi tek geçerim ama artık (hatta uzun zamandır) gözümde bitik haldeler. bugün sıfır araba alacak olsam bmw'nin yüzüne bakmam, tüm modelleri birbirinden ucube. audi ya da mercedes tercih ederdim. hayır işin ilginç yanı demek ki adamlar iyi satıyorlar ki böyle saçma sapan dizaynlarla gelebiliyorlar. bunları alanlar da bi acaip.
-
bu ne be... iğrenç
-
soğutma sistemindeki her nokta elden geçirildi; hortumlar, contalar, kapaklar vs. bu sefer tamam dedik, test için sisteme basınç verdim, bu sefer de radyatörün kendisi sızdırıyor kenarından... la havle vela kuvvete... aklımda geçen şu artık; https://gemini.google.com/share/dbd07bc3645b
-
indirim mindirim yok, brent tam gaz devam...
-
-
adının hakkını veriyorsun yine
-
multimedya ekrana ceza ne demekmiş o kadar da bokunu çıkarmasınlar yahu. biri uydurmuştur bence o kadar da olamaz, aracımın içinde kimseye zararı olmayan bir modifikasyondan kime ne.
-
dell ve asus'u tek geçerim laptopda. spesifik olarak bir model önermem mümkün değil, seçenek çok. bakıp beğenip birisini alın çok da önemli değil ama kesinlikli hp olmasın gerçekten de planlı eskitmenin kralı adamlar.
-
başlığı düzelttim sonra da ilk mesaja baktım, benzin 4.85 tl iken açmışım konuyu hey gidi hey...
-
12 liralık bir artış yapacak derecede ne brent petrol arttı ne de dolar arttı bu arada. o.ç. ları uzun zamandır bindirmek için bekliyorlardı bahaneyi buldular.
-
mazot zammı iptal olmuş diyorlar... https://x.com/ozetgechaber/status/2028887346116989184
-
yoo, şöyle bir şey güzel iş görüyor; https://karakoyelektronik.com/15vdc-cikis/lrs-100-15-73550 bende de buna benzer bir şey var. üstünde potansiyometre var, 12-18v arası ayarlanabiliyor. tüm elektronik işlerim için kullanıyorum.
-
ne agm ne de standart akülerde 6 aydan daha eskileri tercih etmeyin, rafda beklerken voltajı yavaş yavaş düştüğü için kendi kendini yiyor bir süre sonra. bu süre için eşik değeri genelde 6 ay civarı oluyor. + olarak yeni akü alındığında ilk yapılması gereken normalden biraz yüksek voltaj ile full şarj etmektir. alır almaz direkt arabaya takarsanız akü ömrü neredeyse yarı yarıya düşer.
