TiesTorN

~Black Angel~
  • Content count

    4,141
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    112

TiesTorN last won the day on June 20

TiesTorN had the most liked content!

1 Follower

About TiesTorN

  • Rank
    King of the Road
  • Birthday 01/28/1986

Recent Profile Visitors

5,168 profile views
  1. genel olarak yazı stilinden insanların kalitesi direkt olarak belli oluyor zaten, genelde aklıbaşında diyebileceğim tiplerin yorumlarını okuyorum ben ürünün altına kargo yorumu yazan gerizekalıları geçiyorum, onlar zaten apayrı bir konu da, bir de "ürün geldi daha kullanmadım ama çok iyi olduğundan şüphem yok" tarzı yorumlar yapıp 5 yıldız verenler var bunlar da ayrı bir komedi.
  2. algoritmanın nereyi bulduğunun ne önemi var sonuçta guest'lere ve yeni üye olanlara karşı bir kural oluşturulmuş. ama bu bölümde o kurallar işlemiyor.
  3. ben bişey yapmadım ki anakartın kendi default overclock'u işte... (pbo) 4.85ghz'de çalışıyordu peak değerinde. artık peak değeri 4.7ghz oldu pbo kapatınca, ama daha yüksek sonuçlar alıyorum. demek ki 4.85 olsa bile stabil değilmiş.
  4. forumun bug'ı. normalde tüm forumda kapalı, hatta yeni üye olanlar biz onaylamadan mesaj da atamıyorlar ama nedense sıcak fırsatlar altına atabiliyorlar. aradım taradım hiç bir ayarı yok, resmen bug. sonra uğraşmadım daha fazla böyle kaldı. genel olarak ayarlanan kurallar neden bu bölüme işlemiyor anlamış değilim. zaten farkındaysan sadece burda peydahlanıyor bu tipler, diğer bölümlerde göremezsin hiç
  5. sırf meraktan bios'dan bütün oc ayarlarını disable ettim (pbo vs.) şu an alet bone stock çalışıyo ve benchmarklardan aldığım puanlar arttı şaka gibi... böyle devam.
  6. valla o kadar üşendim ki yeni kartın lehim işleriyle falan uğraşmaya... yapınca yazacağım buraya.
  7. time spy

    undervolt işinden vazgeçtim ben... oyunlarda hiç bir sorun yokken, windows ortamında saçmaladı kart bir kaç kez. ekranda noktacıklar çıkıp çakıldı falan. bu saçmalıklarla uğraşamam dedim ve default'a döndüm geçtim... 1 haftadır hiç bir sorun yok.
  8. bu araba yabancıların tabiriyle tam bir "money pit" 4 sene önce katalitikler tıkandığı için içini boşalttırmıştım. o günden beri leş gibi benzin kokuyordu araba çalışırken, sabit dururken camlar açıksa rahatsız ediyordu hep. bu hayvanatta 4 tane katalitik olduğu için diğer dertleriyle uğraşmaktan katalitiğe para ayıramamıştım hiç. sonunda para ayırıp doldurtabildim, rahat bir nefes aldım yahu koku moku kalmadı. bilgisayarı her bağladığımda katalitiklerin çalışmadığıyla ilgili olan hatayı da artık vermiyor. o da güzel oldu. öndeki 2 katalitik konvertor direkt olarak egzoz manifoldlarının üzerinde (headers) (her 4 silindirde 1 headers var) ve bunları sökebilmek için arabanın ön takımını ve traversi komple indirmek gerekiyordu. e indirtmişken baktım direksiyon kutusu da orda duruyor, onda da boşluk vardı zaten. onu da söktürüp revize ettirdim mis gibi oldu. o kadar şey sökülmüşken şaftı da söktürttüm yıllardır keçesi patlak dolanıyodum. onu da şaftçıya gönderip revize ettirdim. aldığım günden beri airbag bozuk. 2000li yıllardaki bmw'lerle haşır neşir olan varsa bilir meşhur mrsz3 kodlu airbag beynini. gelmiş geçmiş en sorunlu airbag beynidir kendisi, arıza vermeyenini daha görmedim. bir ara tamir ettirdim beyni, 3 ay falan çalıştı sonra yine bozuldu. bu beyinle daha fazla uğraşmak vakit kaybı olduğu için daha sonraki yıllarda çıkmış olan ve çok daha sorunsuz olan mrsz4 kodlu güncel airbag beynini çıkma olarak buldum aldım. bu beyni arabaya entegre edebilmek için 2 tane de güncel darbe sensörü almak gerekiyormuş, onları da aldım. arabaya taktım gerekli bütün kodlamaları kendim yaptım ve şu an çalışır duruma geldi. bakalım sorunsuz olarak çalışmaya devam edecek mi göreceğiz.
  9. sadece zam olmamasını sağlar... indirim falan hikaye.
  10. seni algı operasyonundan cimere şikayet ederim bak
  11. https://finans.mynet.com/haber/detay/ekonomi/son-dakika-cumhurbaskani-erdogan-dan-akaryakit-fiyatlari-aciklamasi-pompa-fiyatlari-rahatsiz-edecek-duzeydir/444310/
  12. "MOTORİNE BİR YILDA YÜZDE 304 ZAM" bu yönden bakınca hayvanlığın büyüklüğü daha rahat görülüyor. %304 zam nedir lan bir yılda. yıllık enflasyon %70, yersen...
  13. bu fiyatlar neye göre değişiyor ki? ben geçen mayıs ile bu seneki mayıs arasında ciddi bir fark ödemedim cüzi miktardaydı artış? (%20 kadar)
  14. bethesda ise muhtemelen olacakları sıralıyorum; aşırı sulandırılmış rpg sistemi 60 fps cap odun gibi animasyonlar oyunun gidişatını etkilemeyen boş seçenekler