TiesTorN

~Black Angel~
  • Content count

    3,506
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    77

TiesTorN last won the day on August 8

TiesTorN had the most liked content!

1 Follower

About TiesTorN

  • Rank
    King of the Road
  • Birthday 01/28/1986

Recent Profile Visitors

2,063 profile views
  1. Gereğinden fazla detay dönüyor orda lüzumsuzluk boyutunda
  2. arkadaş arabayı alalı 4 seneyi geçti hala yeni özelliklerini keşfediyorum... motor kompartmanında boş duran bi hazne vardı hiç merak etmemiştim bu ne diye... deterjan haznesiymiş. içine konsantre (cam temizleyici) deterjan doldurulduğunda far ve silecek suyunu fışkırtırken belli bir oranda karıştırıp deterjanlı atıyormuş iyi temizlensin diye. vay anasını dedim herifler neler düşünmüş o yıllarda.. hemen doldurdum tabi
  3. delid önemli... yapsan bi 15c de ordan düşer.
  4. bu adamı ben de izliyorum, izlerken keyif alıyorum baya direkt benim serideki araçlarla ilgileniyor genel olarak. çok benzer yapıları var.
  5. arkadaş bu usta milleti niye bulduğu her vidayı cıvatayı somunu hayvan gibi sıkması gerektiğini düşünüyor anlamıyorum. birinin bu heriflere cıvatayı koparacak kadar sıkmasının gereği olmadığını anlatmalı. aynı şey bijon için de geçerli. tork anahtarı denen şeyin icadından haberleri yok. açmak gerektiğinde açamıyoruz, kırılacak diye korkuyoruz. ha bi de; tampon, çamurluk, davlumbaz gibi parçalarda fabrikanın koyduğu orjinal cıvata yerleri dururken niye götten uydurdukları yerlere akıllı vida atarak parçaları tutturmaya çalışırlar o da ayrı bi muamma... orjinalde arka tamponu içindeki tampon demirine sabitleyen 10 tane klips var, bizim hayvan evlatları 1 klips 1 de akıllı vidanın yeterli olduğunu düşünmüşler, tampon jöle gibi oynuyordu vurunca. ön arka tamponu, farları ve stopları söktüm 4 gündür düzeltiyorum. etmediğim küfür kalmadı. toplamda 20 tane orjinal cıvata ile takılan parçalardan 50 tane akıllı vida çıkardım, delik deşik olmuş. o. çocukları. bundan sonra arabayı kendim dışında elleteni siksinler... bi de lift alırsam daha da ustaya falan ihtiyacım yok.
  6. geçti o işler kardeş... son 1.5 senedir kimsenin ellediği yok ilk 2.5 sene toplandı toplanacağı kadar.
  7. ne güzel lan işte, türk bi kardeşimiz toplamış aracı... sana da yaranılmıyo arkadaş.
  8. kapıdaki değerlere göre bassanız bile yanlış basıyor olabilirsiniz zira petrol istasyonlarındaki çoğu hava basma cihazı değerleri yanlış okuyor (genelde bir miktar daha az okuyor) ben buradaki istasyonlardan 38 bastıktan sonra el cihazlarıyla ölçüm yaptığımda 35 civarı çıkıyor hep.
  9. https://www.simulide.com/p/home.html şunu kurup kullanabilirsin, elektrik devresi similasyonu... ben de böyle bir devre tasarlamak istediğimde önce bunu kullanıyorum devrenin istediğim gibi çalışıp çalışmadığını görmek için. not: direncin amacı led'e giden akımı azaltmak. akımı olduğu gibi verince led fazla akımdan ötürü patlıyor.
  10. ben 2 lokasyonda da tt üzerinden vodafone vdsl kullanıyorum yıllardır, aşırı memnunum...
  11. @Onur o senin bölgene has bir durum olabilir. ben 2 lokasyonda vodafone vdsl, 1 lokasyonda da turknet vdsl kullanıyorum. 3'ünde de öyle bir sorunum olmadı kaç yazıyorsa o geldi.
  12. vdsl de 5mbit'e indi, kalıcı olarak böyle olacak sanırım artık... eh en azından eskisi gibi 4 yapmadılar. ne olacak, simetrik kullananlara fahiş fiyata satmaya devam etmek. 20mbit upload verirlerse çoğu küçük-orta ölçekli firma bu bana yeter diyip onu alıp geçecek, simetrik'e para bayılmayacak.
  13. yeni konu açılmaması için bir sebep değil
  14. insanımızda neden yeni konu açmama hastalığı var anlamış değilim. alakasız bir konu ile 2 senelik topic hortlatılmış sırf yeni konu açmamak için
  15. 120-125c civarları yağ için sorun yaratmaz ama çok inceltir tabi. ne olursa olsun 100c üstü yağ için ve motor için fazla bir sıcaklıktır ve sağlıklı değildir, özellikle plastik parçalar için. birebir aynı durum benim aracımda da vardı (105c termostat) termostatı değiştirip modifiye ederek 80c civarına düşürdüm şu an motor bana teşekkür ediyor. not: mühendisler en iyisini düşünmüştür sen kimsin diye düşünenler olacaktır. biraz araştırma ile gerçeği göreceksiniz zaten. motorların yüksek sıcaklıkta çalışması tamamen sıkı emisyon ve ekonomi kanunları yüzünden. motorun sağlığıyla alakasız. eski motorların 80-90c bandında çalışıp da yenilerin 110+ çalışmasının başka açıklaması olamaz zaten.