-
Mesaj sayısı
2.568 -
Üyelik tarihi
-
Son ziyareti
-
Days Won
65
İçerik türü
Profil
Forum
Blogs
Everything posted by Squall
-
Arc maalesef bitti gibi birşey.. Bu kafayla devam ederlerse 2027 de tamamen terkedilir.
-
sadece pc değil odadaki bütün aletler ups e bağlı.
-
Antalyada yazın çöok voltaj dalgalanması oluyor klimalardan dolayı. Ev desen 1000 yıllık hiçbir tesisatı düzgün değil. Rm850x gibi bir psuda olsa insana genede huzur veriyor online ups.
-
Şimdi bugün artık durum tamamen belli oldu. Bu olay sadece coldstart sırasında oluyor. Pc uzun zaman kapalı kalınca hatta uyku modunda bile kalsa genede kapasitörler boşalınca o ilk ateşleme anında ups elektriği kesip kısa devre hatası veriyor. Gece pc yi sleep modda bıraktım ona rağmen sabaha gene açılmadı ups kapattı elektriği. Şu anda odadaki herşey ups e takılı. Kasa tv ses sistemi vantilatör routerlar modemler ışıklar vs vs.. Hiçbir sıkıntı yok odanın maxi çektiği toplam güç online ups ile birlikte çünkü ups akıllı prize takılı ve sürekli izleniyor. Hatta dün OCCT testi yaptım oyun oynadım vs.. Restart atıyorum gene herşey normal.. Odanın toplamda çekebildiği peak güç 636 watt: Bu odada ups i zorlayabilecek tek senaryo aynı anda pc ve ps5 de oyun oynanması olabilir oda olmaz zaten Neyse işte dediğim gibi.. 850 wattdan ne olur demeyin bu yeni nesil psu lar çok değişik anlık anormal yüklere çıkabiliyorlar. Ups ile psu seçiminize dikkat edin. Birde 1200 watt alacaktım iyiki almamışım @Peregrine fiştende çektim. banamısın demedi aynen devam etti ups. Tek sorun coldstart.
-
6 yıldır kahrımı çeken gigabyte g750h psu mu emekliye ayırdım. Corsair rm850x aldım. Taktım psu yu laylaylom diye bastım rgbler açıldı şöyle bir çat diye kapandı sistem. Sonra soluma bir baktım odadaki bütün elektrik gitmiş herşey kapalı. Ne oluyor ulan derkene arka odada online ups in çığlıklarını duydum gittim baktım elektriği kesmiş bağırıyor. Lan dedim aldık başımıza iş. Ups 900 watt ama dedim harhalde bütün aletlere birden yeni psu ila gücü yetmiyor. Sadece kasayı ups e taktım bastım düşmeye gene aynı kapattı elektriği başladı bağırmaya. Öte yanda diyorumki ya 850 watt psu 900 watt upsi zorlamaması lazım. Neyse araştırma yaptım AI a sordum falan filan. AI dediki psu ilk açılışta inrush yapıp 50-60 amper akım çekebilir buda ups i korumaya sokar. UPS de bypass modu varmış. Bypass modunu açtım kasayı açtım normal açıldı. Açıldıktan sonra bu inrush olayı bir daha olmuyormuş. Sonra online ups i bypass modundan çıkartıp devreye alınca herşey eski haline döndü.. Yani bu psu ile ups devredeyken coldstart yapamayacağım. Pc yi uyku moduna alıp açacağım bu şekilde herşey normal.. Böylece birşey daha öğrendik.
-
Ben bitirdim bile içerik çok az oyunda..
-
42ye alış o zamanda 32 ye dönemezsin.
-
yahu gelen kutunu okusana mesaj attık sana
-
Az önce 10. bölüme geçtim. 172 saat oynamışım. Hala daha oyunun başındaymışım hissi var. Oyunda yok yok. Herşey var gerçekten. Bütün temaları ve mekanikleri kapsayan bir oyun yapmışlar Bu arada oyun dün 40 gb lık devasa bir güncelleme aldı. Pek çok sorun giderilmiş.
-
Generic japon saçmalığına benziyor uzaktan midem bulandı artık bu oyunlardan. Stellar blade yeni ff oyunları vs hepsinden nefret ettim..
-
Birtek centerım zayıftı onuda güzel bir ikinci el eltax bulunca yapıştırdım: Film ve dizilerde işin %70 i centerın omuzlarında. 5.1 sistemdeki en önemli hoparlör aslında.
-
Maalesef bu oyunda esas karakter kız sadece leonla oynaman mümkün değil.
-
En iyi resident evil oyunu diyebilirim.
-
Ben yanlış anlamışım ray tracing açık sıkıntı yok onda. Ray generation hedesini açınca performans çok düşüyor.
-
Benim kart amd olduğundanmı bilmem ama genede kapattım ben fps yi yarıya düşürüyor.
-
Ben 76 saati devirdim oyunda sanki yeni başlamışım gibi hissediyorum hep sürekli yeni birşeyler öğreniyorum. Zelda bu oyunun yanına yaklaşamaz bence.
-
En son aldığım red switch klavyeyi yere düşürüp kırınca bu sefer logitech mx keys mini aldım. İyiki kırılmış diğeri. Ne rahat ne küçücük ne pili günlerce giden şeymiş bu ya yıllarca takır tukur elimi yormuşum. Sessizde.
-
Gayet iyi ilk başta dandik geliyor ama 15. saatten sonra falan bağımlı oluyorsun. Kardeşlikle aldık ben ilk bir baktım dedim ben bunu sonra oynarım belki. Sonra arkadaş uyardı oyunu oynaman lazım diye. Sonra ps5 de grafikleri beğenmediğim için pc yede aldım. Bağımlısı oldum. Oyun toplamda kaç saat sürer bilemiyorum ama en az 400 saati var gibi duruyor. Rdr2, zelda ve bdo karışımı bir oyun. Sınırsız mekanik var. Bir şeyi yapabileceğini düşünüyorsan yapabiliyorsun. Grafikler dehşet. Sesler normal. Çok uzun oyun olduğundan sesleri bilerek yorucu yapmamışlardır bence. Assassins creed falan diyorlar hiçbiri bunun yanından geçemez. Bir kere zorluk olarak ac oyunları bunun yanında bebe oyunu kalır. Oyunda bosslar kan alıyor. 7. bölümün bossunu kesemedim mesela onun için güçlenmeye gear kasmaya falan çalışıyorum. Oyunun en güçlü yanı ise keşif hissi ve inanılmaz büyük ve dolu bir harita. Herşey var haritada.
-
Kendimi unuttum gece gündüz Crimson Desert oynuyorum.
-
Şimdi benim anakart çok eski imzamda gördüğünüz üzere onu değiştirmek istiyorum tabii yanında cpu ram ve soğutucuda değişecek. Elimdeki Noctuanın am5 kiti yok 2. el almıştım. Şöyle birşey topladım sıkıntı var mı? Sizce nasıl? Hepsi toplamda 45 e kadar çıkabilirim en fazla. Birde benim psuda bir tek 8-pin EPS bağlantısı var sıkıntı olur mu? OC falan yapmayacağım zaten.
-
Kargocular görev yerlerine oyun esas platformuna çıkmıştır pc de ultra pörfek grafiklerle oynanması gerekmektedir.
-
Bütün görevler bitti oyunda biraz boşluğa düştüm. Pvp ile işimde olmaz..
-
I am a simple man. I see Amanda Seyfried i click
-
Nereden geldiği belli olmayan bir 5.1 sistem toplama gazı geldi. Elimdeki eski pioneer yıllar boyu süren servisten yorgun düşüp emekliye ayrılmıştı artık bir garip çalışıyordu. 4 tanede orta boy sony kolon öyle yatıyordu. Önce gittim ikinci el bir pioneer amfi aldım: Sonra baktım subsız olmayacak gene kendimi gaza getirip açtım sahibindeni 12 inch bir heco aktif sub aldım: Birtek center ufak kaldı ama bilemiyorum şimdilik güzel. BF6 da Arc Raidersda falan güzel kükreyen bir sistem oldu. BF6 nın mixi biraz abartı alt frekanslar aşırı yüksek. Arc raidersın sesleri ise inanılmaz. Sub ı aldığım öğretmen abinin home cinemasına girince kendimi çok fakir hissettim 2 tane svs subwooferı falan vardı ALR perdeler masam kadar center falan kablolarının bir tanesiyle benim bütün sistemi satın alırdı o derece.
-
Stellar Blade den ögh geldi son birkaç saati youtube dan izleyerek bıraktım oyunu. Daha sonra kısa ama esaslı bir gerilim oyunu olan Sleep awake i bitirdim. Ondan sonra inanılmaz bir atmosferi olan korku oyunu Reanimalı bitirdim. Sonra returnala başladım çok değişik tam bir bilim kurgu sever oyunu. Onuda bitirdim Az öncede Resident Evil Requem e başladım 1 saat kadar oynadım bomba olmuş Leon yaşlanmış falan. Onun dışında klasik arc raiders ve bf6 hergün devam..
