-
Mesaj sayısı
7.629 -
Üyelik tarihi
-
Son ziyareti
-
Days Won
478
İçerik türü
Profil
Forum
Blogs
Everything posted by stardust
-
7 dakikada Atatürk'ten kalkıp, Sabiha Gökçen'e iniyorum ben. 16 dakika gayet yeterli bir süre
-
Bu işe girmek ve sarmazsa rahat satmak için spark iyi gibi, olurda çok hoşuma gitti bunu yine satar, o zaman mavic alıp formalite ile uğraşırım.
-
saol vış. bu alet drone işine giriş yapmak için ideal, bu konuyu gördüğümden beri 1 saattir araştırıyorum ve etkilendiğimi belirtmek isterim. gerçi bunu alarak eve iş getirmiş olacağım ama olsun, merak uyandırdı artık.
-
bu acayip güzel bir aletmiş ya, araştırdıkça iyice sevmeye başladım. Bunun kumanda menzili 2 km diyor şimdi, peki 2 km'den de video gönderiyor mu yani ?
-
küçük ama uçağın motoruna girse yine de büyük hasar verir, benim iniş hattımda uçurmayın 500 dolara çok fena değilmiş aslında. ıvır zıvır kombosu ile 700 dolar senin de yazdığın gibi. https://www.amazon.com/DJI-Spark-Quadcopter-Drone-Alpine/dp/B072C36ZVK/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1495730288&sr=8-4&keywords=dji+spark kutusu çok büyük değilse amerika'dan getirteyim bunu, 1-2 dener sonra satarım, bunun meraklısı çıkar kesin. ps: yok artık, bu kadar minik alet 13.000 feet'e mi çıkıyor. ilgim arttı o zaman, pek bilmiyorum bu drone işlerini ama aldırırsam sana danışırım artık Efe.
-
tamam madem başlattın böyle bir konu ama sırf böyle ben dedim başlasın demekle olmuyor ki, madem başlatıyorsun kendin overclock ile ilgili bir deneyimini, bir yöntemi falan paylaş bari. farklı işlemcilerin, farklı çipsetli, farklı anakartlarında, çarpan ile yapılan, FSB arttırarak yapılan çeşit çeşit overclock yöntemi var. Intel'in XMP'si var, MSI anakartlar AMD için AMP ram profili oluşturdu vs. vs. şimdi bunlar ilgili konularda değil de hepsini aynı başlık altında konuşsak kimkime dumduma olur. O yüzden bence ilgili konularda devam etmesi daha uygun ama isteyen buraya da yazsın. Sadece diyeceğim başlık başlatmak kolay ama içini de doldurmak lazım.
-
optane tek başına ya da ssd ile kullanmak için değil ki, mekanik hard disk ile kullanınca o teknoloji bir işe yarıyor. yoksa SSD ile birlikte kullanmanın pek bir avantajı yok hwcanuks'un incelemesine göre.
-
@mehmetclk Oyun boyutları artık 100 gb'lara yaklaştı, 2-3 tane oyun yüklü olsa 250GB SSD doluyor ağzına kadar, şimdilik yeterli gibi gözükebilir ama 1-2 seneye kesinlikle yetmeyecek, baştan 500gb almanızı tavsiye ederim. hatta 960 evo'ya o kadar para verene kadar 575GB MX300 Crucial var, boyuk küçük olduktan sonra çok hızlı olsa ne farkeder, zaten normal ssd hızları gibi günlük kullanım ve oyunlar için gayet yeterli. @RFID Kingston'ın başarısını fiyatı belirler, Samsung bu işi iyi oturttu, Corsair'in hızları da güzel, bu kington biraz daha yavaş kalmış onların yanında. 480GB olanı 150 dolar seviyesine yakın çıkarırlarsa satar, 200 dolar üstü olacaksa corsair ve samsung gibi hiç uğraşmasınlar.
-
Optane biraz hikayeymiş gibi geldi bana, z270'e geçtiğimden beri alsam mı diye düşünüyordum, bunun yerine samsung 960 evo m.2 alacağım.
-
Asus'cu gençler saldırabilir: https://www.amazon.de/gp/product/B06XRWYXJY/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1 Türkiye'ye gelişi her şey dahil 771 euro şuan. Amazon.de Mayıs aynın stoğunu bitirmiş, haziran ayının stoğunu satmaya başlıyor şuan, yani amazon.com'da da yakında indirim görebiliriz, Amerika'dan aldırma imkanı olanlar için daha avantajlı olur, Türkiye'ye yollatma açısından amazon.de iyi.
-
- 663 replies
-
- MultiPlayer
- PC Gaming
-
(ve %d tane daha)
Konu etiketleri:
-
nvidia'nın tarzı ile hiç alakası yok, bir kere kartların üstünde yazmıştır hep "titan", yan tarafa ve o şekilde yazmazlar 3d printer'ı olan şakacı gençlerin bir eseri gibi geldi bana.
-
19 Mayıs'ta amazon mail attı bana, ftw3 stoğa girdi ama kartınızdan çekemedik diye. Sanal kartın limiti sıfırdı. Açıkçası bu kadar beklemek zorunda kalacağımı hiç düşünmüyordum ve piyasada MSI Gaming X gibi daha uygun fiyatlı alternatifler varken 780 dolar için elim gitmedi bu sefer kartın limitini açmaya. Volta'nın çıkışına 6 ay kadar kaldı, şuan oynadığım Dawn of War 3 oyununda zaten 1440p ultra ayarlarda FPS hiçbir zaman 100'ün altına inmiyor. FTW3'ün bir de -boru gibi- 143 dolar gümrük vergisi var, şuan haziran uçuş programlarının çıkmasını bekliyorum, amerika'ya giden bulursam direkt oraya yollatırım artık bu kadar bekledikten sonra. Fiyatlarda değişim olmazsa hatta bu durumda SC2 aldırırım heralde, çünkü FTW3'de +50 dolar verecek hiçbir olay yok, onun da fiyat düşecek zaten 1 hafta - 10 gün içerisinde bana kalırsa.
-
EVGA GeForce GTX 1080 Ti SC2 GAMING, 11GB GDDR5X, iCX Technology - 9 Thermal Sensors & RGB LED G/P/M, Asynch Fan, Optimized Airflow Design Graphics Card 11G-P4-6593-KR has decreased from $749.99 to $729.99 EVGA GeForce GTX 1080 Ti SC Black Edition GAMING, 11GB GDDR5X, iCX Cooler & LED, Optimized Airflow Design, Interlaced Pin Fin Graphics Card 11G-P4-6393-KR has decreased from $719.99 to $709.99 Tam da dediğim gibi talep fazla olduğu için EVGA sazan.avi başlatmıştı, şimdi fiyatlar normale dönüyor. FTW3'e de indirim gelmesi an meselesi. Normalde olması gereken fiyatlar: SC Black: $700 SC2: $720 FTW3: $750 Açıkçası şuan 780'den almış olsaydım harbiden bu kadar çabuk düşmesine bozulurdum. 30 dolar kimseyi ne zengin ne de fakir eder ama yapılan iş müşteriyi keriz yerine koyma, bu şekilde aidiyet duygusunu bitiriyorlar. Hem stok yok, hem fahiş fiyattan sat. Bu konuda asus çok daha başarılı, hem stoğunda sıkıntı olmuyor, hem de fiyat 780 dolar ise 2 gün sonra ben 760 yaptım demiyor. Dikkatinizi çekerim bu amazon'a özel bir indirim değil, aynı şekilde newegg ve diğer alışveriş sitelerinde de fiyat düştü. Yani evga belirliyor fiyatları. Bu durumda 10 dolar için daha fazla beklemek istemeyen SC2'ye yönelebilir.
-
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-amd-ryzen-7-1800x-review Zaten forumda da yapıp yayınlıyoruz tesleri ama tarafsız olması açısından size 2 tane tablo. Cinebench ve Handbrake'de 6900k'nın 7700k'ya üstünlüğü bariz belli iken alt tabloda oyunlara geçtiğimizde 7700k, 6900k ile olan farkı kapadığı gibi çoğu yerde öne bile geçiyor. İşin teknik detayına hiç girmeden, bu tablo bana oyunların şuan itibari ile 8 çekirdek / 16 thread bir işlemciyi verimli kullanamıyor olduğunu kanıtlar nitelikte. Bunun başka bir mantıklı açıklaması olamaz, Görüldüğü üzere adamlar herhangi bir GPU darboğazı olmasın diye hem 1080p çözünürlükte hem de Titan X kart ile test yapmışlar. Tekrar sadede gelirsem benim gördüğüm AMD sonuçta öyle ya da böyle Intel'in elini zorladı. Yoksa meydan intel'e kalmıştı ve senelerdir istediği gibi at koşturuyordu. Şuan 300-330 dolara bir işlemci alıp, en fazla 1-2 saat uğraşma ile 3.9 - 4 GHz seviyesine overclok olup, rakip markanın 1000 dolara sattığı muadil işlemcinin üstünde performans veriyorsa bu sırf benim değil herkesin gözünde başarı olmalıdır. Oyunlar açısında da görülen o ki AMD'nin bir yetersizliği gibi bir durum yok. Evet, tek çekirdek hızı olarak intel'i yakalayamadılar ve az çekirdek kullanan oyunlarda bu yüzden 7700k "şimdilik" önde. Eğer oyunlar 8 çekirdeğin hakkını verebilseydi zaten en başta 6900k ile 7700k arasında büyük bir fark görmemiz gerekirdi, fakat yok. O yüzden dediğim gibi ryzen'in oyun performansı önümüzdeki aylarda daha iyi anlaşılacak.
-
Orası teoride öyle ama pratikte de bir görsek iyi olurdu. Bazı oyunlarda SMT kapatmanın fayda etmesi de bu yüzden sanırım, 16 tane thread var ve oyunun motoru bol bulunca kime ne iş yaptıracağını şaşırıyor, ona buna böleyim derken pek fayda etmiyor. tamamen amatör yorumum. Zaten Ryzen'i geçtim, bana kalırsa zaten 8 çekirdek / 16 thread verimli kullanabiliyor olsalar özellikle battlefield 1 gibi işlemci performansının öne çıktığı bir oyunda 6900k nın 6700k'ya açık ara fark atması gerekirdi ama burdaki tabloya baktığımızda çok az bir fark görebiliyoruz: http://techbuyersguru.com/battlefield-1-benchmarked-6600k-6700k-6900k-and-r9-270x-through-titan-x?page=1 Bu da saçma sapan bir video ama başta 6900k'nın oyun dışı uygulamalarda açık ara fark atarken, oyun benchmarklarına geçince 7700k'nın öne çıkıyor olması beni destekler nitelikte: Ben ryzen'in oyun performansının ileride daha iyi belli olacağına inanıyorum.
-
şuan itibari ile gözükmüyor. ben şimdi 1 el girdim oyuna, özlemişim. cd-key'ci den mi bulursun, nerden ne yaparsın bilmiyorum ama kap gel artık. ps: 26-29 mayıs arası beleş-to-play olacakmış, o ara oynayıp hevesimizi alabiliriz https://playoverwatch.com/en-us/blog/20793052
- 663 replies
-
- MultiPlayer
- PC Gaming
-
(ve %d tane daha)
Konu etiketleri:
-
oyun çıkalı 1 sene olmuş:
- 663 replies
-
- MultiPlayer
- PC Gaming
-
(ve %d tane daha)
Konu etiketleri:
-
onu da koyarız
-
wayt! base clock overclok... ben girişemedim henüz bu işlere. bu noktada stabil kalırsa süper olmuş diyebiliriz Tolga abi.
-
-
2. sezon gelse artık... bunlarla idare edemiyoruz...
- 23 replies
-
- james may
- richard hammond
-
(ve %d tane daha)
Konu etiketleri:
-
bir noktanın daha altını çizmek gerekir ki, o da gamersnexus bu karşılaştırmaların hepsini 1080p'de yapmış oyuncuların çoğu hala 1080p monitörlerde oynuyor diyerek. o yüzden de doğal olarak 2600k hala iş görüyor gibi bir sonuç çıkmış ortaya, iş görmüyor değil tabii ki ama bence 1440p ve 4K'da bu testler yapılsa yeni nesil işlemciler ve özellikle ryzen daha üstte olurdu.
-
İşte AMD bence bu kısır döngüyü kırdı ryzen ile, yazılım firmaları da, hatta microsoft bile artık daha geniş kitlenin kullandığı programlar ve oyunlarda 8 çekirdek ve üstü işlemcilere daha iyi optimizasyon sunmak zorundalar. zaten 8 çekirdeğe optimize olsa bu video'larda test ettikleri oyunlarda 6900k ezip geçmeliydi di mi bütün işlemcileri, ama hayır işte bakıldığında overcloklu i7-7700k, yani çekirdek saat hızı en hızlı 4 çekirdekli işlemci hepsinin üstünde. benim burdan anladığım oyunlar bu devrin işlemcileri olan 4 çekirdeğe optimize ama bugün ryzen alan adam belki 7700k'den %5 ila 10 daha düşük performans görecek ama 1 sene sonra çıkan oyun motorları 8 çekirdeğe optimize olduğunda %50 daha iyi olacak performansı. ben açıkçası geleceğe yatırım olarak görüyorum ryzen'i.
