stardust

Süper Moderatör
  • Mesaj sayısı

    7.629
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

  • Days Won

    479

Everything posted by stardust

  1. cyka blyat !! çok ilginç, steam kütüphanemizdeki cs:go kendi kendine Counter-Strike 2 olmuş. steam'den ne bir haber, ne bir bildirim. yüklüyorum ama eski efsane günlerimizden sonra şimdi çoluk çocuğun maskarası olmayı bünyem kaldıramaz heralde...
  2. keriz.avi gibi geliyor bana. ben en son 100hz ile 120 arasındaki farkı ayırt ettim. 120'den sonra 144 ve 165 yaptığımda değişen bir şey olmuyor. hadi çok profosyonel biri cidden 240hz'den verim aldı diyelim ama ötesi bana göre külliyen yalan... en nihayetinde aldığın küçücük, 1080p monitör ve counter strike dışında hiçbir oyunda göremeyeceğin bir tazeleme değeri olacak. bizim oled'in tepki süresine, rengine, kontrastına, siyahına alıştıktan sonra o TN panele bakamazsın bile... ben bakmaya çalışsam muhtemelen 2 gözüm önüme akar
  3. ben halihazırda PlayStation Plus Extra üyesiyim. Aralıkta bitiyor, yenileme ücreti 400 lira yazıyor... Bu sene 400 çekip zammı seneye mi yansıtacak yoksa orda 400 lira yazması yalan mı ?
  4. Satmış olmam için önce parasını almış olmam lazım
  5. "Olağan Şüpheliler" adlı meşhur filmde "Şeytanın en büyük hilesi, dünyayı kendisinin var olmadığına inandırmaktır." denir. TiesTorN’un en büyük hilesi de forumu parasının olmadığına inandırmak olsa gerek…
  6. https://www.cursedhardware.com/topic/5216-4070-ti-vs-3080-ti/ Çok kısa bir süre kullanıp, RTX 4080 aldığımdan beri aylardır kutusunda yatan ekran kartımı satıyorum. 13 Ocak 2023 incehesap faturalıdır. Sıfırdan hiç farkı yok. Kutu ve kutu içeriği tam. https://www.amazon.com.tr/dp/B0BNW6598Y?t Sıfır olarak şuan en ucuz amazonda 31 bin lira. Sadece bizim forumdan tanıdığımız kullanıcılara özel, son ve pazarlıksız fiyat 27 bin lira.
  7. İş yerini basarım
  8. ben vakitsizlikten yapamadım ama genel olarak da ilgi görmedi, yenisi gelsin belki o gazla hepimiz yapmaya ve sonuç atmaya başlarız.
  9. kesinlikle 4080 ile uğraştığıma, kasadan fan söktüğüme değmedi. Evren'in dediği gibi 2K için 4070 Ti biçilmiş kaftan. 4070 ti beklediğim fiyatttan gitmeyecek gibi 2. elde. o yüzden 4080'i söküp satmaya hazırlanıyorum zihnen 4090 her şey bir kenara satarken zarar ettirecek bir ürün. O boyutta ve güç tüketiminde bir kartı alabilme potansiyeli olan adam zaten sıfır alıyor, 2. elde alacak adamın kasasına sığmayacak, PSU'su yetmeyecek.... 2. elde ucuza gittiğini göreceğiz bana kalırsa 4090'ların ileride onun performansını veren ve normal boyutlarda bir 5070 Ti kart çıktığında.
  10. Bende hem steelseries PBT hem de tr karakterler için hyper-x puding’ler birarada takılı. İkisiyle de hiç sorun yaşamadım Tolga abi @T800 hikayesi bu başlıkta zaten: https://www.cursedhardware.com/topic/5244-klavye-mouse-mouse-pad-önerileri/?do=findComment&comment=140419
  11. Oksijen vergisi de gelmeli mesela, karbonu salarken oksijeni de yakıyoruz. Bunun bir bedeli olmalı. https://halktv.com.tr/service/amp/ekonomi/yeni-vergi-yolda-karbon-vergisi-kisa-adiyla-kav-karbon-vergisi-nedir-769708h
  12. 0.2 oyun dışında ruh hastası eder ama aman dikkat Tolga abi
  13. doğru hatırlıyorsun. Başlığın açıldığı 2016 Ekim ayındaki benzin fiyatı... resmen şahlandık lan, Avrupa'da gençler niye Türkiye'de doğmadık diye başlarını yastıklarına gömüp hüngür hüngür ağlıyor. "şu anki kur" bak anahtar kelime bu, sen iyi bir arkadaşa benziyorsun, kurun yerinde duracağını düşünmüyorsan gel benin dediğim gibi 100 lira yapalım şunu, kimse üzülmesin. küsüratlarla uğraşmayalım, hesap rahat olsun. Sen Türkiye'sin büyük düşün.
  14. güncelledim 40 hayaldi gerçek oldu. büyük düşünün sırada 100.
  15. Gelip alaydın boşta duruyor aylardır. Bi tane monitörü satmama izin vermemiştin, gelip evde üstüne çöktüydün
  16. Bu Asus TUF OC modeli... Forumdan satılacağını pek sanmam, adetten yazdım. sahibinden'e yazdığım fiyat 28.500 zaten 27.500 altına yabancıya da vermem. çok uyguna aldığım için satmak zorunda hissetmiyorum kendimi
  17. Oyun hakkındaki görüşlerimi bir video ile özetledim: https://9gag.com/gag/aNw8n73 direkt silip geçebilirsiniz, mass effect 2 legendary edition tekrar oynarım bin kat daha iyi. Üstünde bethesda yazan bir şeyi bir daha bilgisayarıma yüklemem…
  18. oyun fiyatlarını görünce hepiniz yoluma geldiniz bakıyorum.
  19. Starfield "çıkmış". Yüklüyorum şuan.
  20. dombili gabe stüdyoyu kapadı yahu... bu saatten sonra ne oyunu. başka oyun yapanların sırtından steam ile tonla para kazanmak varken ne uğraşıp oyun yapacak. HL3 falan yok bundan sonra boşuna beklemeyin. çoluğun çocuğun eleştirip yere çalması için mi oyun yapacak. hiç umru olmaz.
  21. bizim adam "presentable" değil yani yapacak bir şey yok, elimizdeki mal bu
  22. Popüler oyun olduğu için anında geliyor patchler…
  23. Hayırlı olsun Evren. Diablo 4 oynarken kasıyordu di mi eski sistem
  24. Senin için saklıyorum ben.
  25. Bu akşam kızartma yaptım yemekte, her yeri batırdım. Eşim haklı olarak söyleniyor biraz. Tefal Actifry var ama patates kızartması dışında bir işe yaramıyor benim gözümde, onu da zaten çok uzun sürede ve çok elektrik yakarak kızartıyor. Evlendiğimden beri 7 senedir kullanıyorum zaten, eskidi iyice, emeklilik vakti geldi. Bu airfryer'lar ilgimi çekiyor ama kendim çok derinlere dalmadan, daha önce alan, kullanan, bilen varsa diye bir başlık açayım dedim. Bu aletlerle çeşitli kızartma yemekleri deneyimleyen üyelerimiz varsa özellikle onların tavsiyelerine ihtiyacım var. Philips'inden Tefal'ine, Xiaomi'sinden Kumtel'ine her önüne gelen yapmış bu aletten. Dikkat etmek gereken bir durum var mı ya da nokta atışı şunu al geç diyeceğiniz bir model ?