stardust

Süper Moderatör
  • Mesaj sayısı

    7.629
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

  • Days Won

    478

Everything posted by stardust

  1. Red Dead Redemption 2 - tüm ayarlar ultra - DLSS quality 4070 Ti - 144 fps ortalamayı yakalıyor. 3080 Ti - 120 fps'nin altında kalıyordu ortalaması oyunun kendi benchmark'ında. ben açıkçası DLSS 3.0 olmayan oyunda bu kadar fark olacağını düşünmemiştim. 4070 Ti bariz daha iyi bir kart. daha önceki serilerde hiçbir zaman yeni serinin xx70 ti kartı, eski serinin xx80 ti kartını bu derece sollamazdı. ve tekrar altını çizmem gerek ki RDR2'de DLSS 3.0 yok. keşke rtx 3080 Ti kartı yollamadan Cyberpunk'da da bir bench alsaydım, asıl fark orda belli olurdu. gerçi görünen köy klavuz istemez. 2070 ti diye bir kart olmadı ama ben çok iyi hatırlıyorum ki benim gtx 1080 ti, rtx 2070'i çok rahat eziyordu, hatta rtx 2080'den çok geri bile kalmıyordu. 2080 ti da hiçbir zaman 3070 ti kartı aratmamıştı, 2080 ti kartı olanlar 3080 ti beklemişti. bu seride büyük sıçrama var demek isterdim ama aslında hepsi birer pazarlama oyunu. 4070 ti sonuçta 4080'in biraz kırpılmış hali. bence Nvidia 4070 ti gibi bir ucubeyi çıkaracağına, 4080 MSRP fiyatını 900 dolara, custom AIB kartlar da 1000 dolar civarına çekilseydi çok daha ahlaklı bir iş yapmış olur, kullanıcının da gönlünü kazanırdı. yapılan ali cengiz oyununun herkes farkında, gözleri doymuyor paraya. zaten grafik kartı pazarının geneline hakimsin, yahu biraz da sürümden kazansan ne olur, eeeey nvidia... şartlar denk getirdi aldım bu 4070 Ti kartı, şuan bir sürü oyunda açtım denedim, memnun kaldım fakat kartın bir ucube olduğu gerçeğini değiştirmiyor. son bir not olarak da, yüksek fps veren yerlerde bile coil whine olmadı ki bunun için de çok şükür diyorum.
  2. dur ya iade ettiğime pişman etme, daha sonra konuşalım bu konuları ben henüz kabullenemem bir daha yeni evga ekran kartı görmeyeceğimi...
  3. Pazarlıkta elini güçlü tutmak için blöf yapıyor olabilir diye düşünüyorum, umarım ileride yine EVGA ekran kartları görürüz. Bir bakmışsın AMD'ye kart üretmeye başlamış... bakarsın FSR, DLSS'i geçer... bakarsın AMD ekran kartı almışız... belli mi olur
  4. bir maceranın daha sonuna gelmiş bulunuyoruz, RTX 5000 serisinde görüşmek üzere: https://www.cursedhardware.com/topic/5216-4070-ti-vs-3080-ti/
  5. hikayenin devamı için: https://www.cursedhardware.com/topic/5216-4070-ti-vs-3080-ti/
  6. https://www.amazon.com.tr/dp/B0963TJNHG?psc=1&ref=ppx_yo2ov_dt_b_product_details 2 hafta önce satın aldım, şimdi de gittim RTX 4070 Ti aldım. Bunu amazon'a iade edeceğim, iade etmeden önce bizim forumdan birinin işine yarayacaksa vereyim, çünkü gayet iyi fiyat bu kartın meraklısı için. Aslında iade etmek bile istemiyorum ama resmen lafımın esiri olup 4070 ti almış bulundum...
  7. bknz: https://www.cursedhardware.com/topic/5216-4070-ti-vs-3080-ti/
  8. cinebench

    kaliteli çöp.
  9. Last of Us'ı indirdim ama uçuştan geldiğim için öyle uykum var ki... yarın da tüm gün uçuyorum... en iyi ihtimalle çarşambaya kaldı artık olması gereken bu, bir oturuşta bir sezon izleyen seyirci kitlesinden imtina etmişimdir. özellikle beğendiğim dizileri asla art arda izlemem. en yakın 1 gün arayla izlerim ki tadı daha uzun sürsün.
  10. ben aldığım marka ve fiyattan memnunum @Definitive
  11. olay sırf ses değil yani, o basma hissine alışan tekrar membrana dönünce böyle balçık üstünde yazıyormuş gibi geliyor. daktilo sesinin de çözümü cherry mx brown switch. benim denediklerim arasındaki en iyi switch'di, şimdi yeni yeni şeyler çıkmış. misal cherry mx red olanı tavsiye etmem, onda basma hissi yok. https://switchandclick.com/cherry-mx-guide/ şurdan karşılaştırabilirsiniz. mx brown hem ses hem his açısından ideal. bende mx brown vardı gittim mal gibi rapidfire aldım mx speed... yani online oyunlar için falan hız açısından faydalı ama brown kesinlikle his olarak daha iyidi. kardeşime K70 mx brown aldırdım, değiş tokuş yapmaya çalıştım ama yemedi o da brown ile karşılaştırınca.
  12. senin tercihin tabi ama biz seni Definitive olarak tanıdık, Definitive olarak sevdik
  13. bunu bilmiyordum bak o zaman 5 para etmez
  14. o zaman sen bu fiyattan kaçırma. eğer olur da EVGA bir daha Nvidia’ya kart yapmazsa 15-20 sene sonra ciddi rakamlara satabilirsin bu kartı.
  15. bunları hep beni üzmek için söylediğini biliyorum.
  16. amazon çok özlemiş kartını, geri istiyor…
  17. "yaslamış" yazıyor, "yaslanmış" değil... yani inşallah burayı yanlış okuduğundan dolayıdır, doğru okuduysan sorunu daha derinlerde aramamız gerekecek
  18. @Pablo 'Definitive' Vader Alper abi senin nick bu sefer biraz kısa olmuş yahu, diğer kullanıcılarla karışıyor, biraz daha uzun, kapsamlı, seni anlatan bir nick yapalım bence
  19. kahvaltıdan sonra eğlencelik bir şey izleyeyim dedim, bu ne zamandır duruyordu. hani komedi desen gülmedim, aksiyon desen eğlenmedim, suç desen ilgilenmedim. ama bir şekilde sonuna kadar izledim. kötü bir film değil ama nicolas cage "kendiyle dalga geçiyor" süsü vererek aslında kendini tatmin etmiş bu filmde. bu adamdan olmuyor artık, vermeyince Mabud neylesin Mahmut...
  20. sakınan göze çöp batar misali, tam da yeni boyanmışken… geçmiş olsun.
  21. terazine tıkladım, video güzel olmuş, klavye dandik
  22. ddr5 oyun performansı için ne değiştiriyor ki hayatımızda, öyle bütün sistemi yenilemek yerine bir yerden 5800x3D düşürsek bence çok daha mantıklı bir upgrade olur oyun açısından.