-
Mesaj sayısı
7.629 -
Üyelik tarihi
-
Son ziyareti
-
Days Won
478
İçerik türü
Profil
Forum
Blogs
Everything posted by stardust
-
https://www.itopya.com/corsair-hx850-850w-80-platinum-full-moduler-135mm-fanli-psu_u5128 senin tabirinle "çok pahalı"
-
sorun yok ama bu sene 2000'e almadığın PSU seneye 4000 oluyor, sorun orda
-
var işte itopya'da. Ties mesaj atıyor şimdi "boş işler müdürlüğüne atanmışsın" diyor
-
Corsair RM850 ve Thermaltake GF1'i "Tier A" olarak listelemişler, EVGA GQ modelini "Tier B" ye koymuşlar. ben kullanıcı yorumlarına göre şuan Corsair seçmek üzereyim ama şöyle bir durum da var Thermaltake Toughpower serisinde kullanılan bütün kapasitörler japon, Corsair'de ise Çin. 2 markada amerika'da satılan ürünleri için 10 sene garanti vermiş.
-
750 değil 850 alacağım zaten.
-
mesele 1000 lira fazla verip vermemekten öte değer mi, bir mantık olsun yaptığım alışverişte istiyorum. daha önceden de yazdım, bizim o eskisi gibi yurtdışı rahat rahat gezip alışveriş yaptığımız uzun yatılar, istediğini al getir günleri bitti. tek CPU, bir çift ram, bir M.2 SSD falan ceketin cebine atar geçersin ama artık Ekran kartı, PSU gibi aletleri x-ray cihazından geçerken gördüklerinde direk alıyorlar, itiraz edersen üstüne zabıt tutup işlem başlatıyorlar. gümrük vergisini ödeyeyim diyorsun, görevli olarak gittiğin seferden bir şey getirme hakkın yok diyorlar. başka yollarla gümrükten geçirmeden çıkartmaya çalışan pilot ve kabin memurları oldu, işlerinden oldular... yani şakası yok artık, göz açtırmıyorlar. anlattığım gibi ben bu işe başladığımda bir gümrük memurunun kaptan pilota "çantanı aç" demesi düşünülür bir şey bile değildi. şimdi bir şey gördüler mi didik didik arıyorlar, hiç muhatap olamam görev dönüşü yorgun argın, neyse buradan parasını verir garantili alırım.
-
çok para kardeş. bir de şimdi 4000 serisi falan diyorum da, bence RTX 4080 MSRP 1200 dolardan çıkar, bulunur fiyatı 1500 dolar, Türkiye fiyatı 2000 dolar üstü olur. Alıp almayacağım belli olmayan bir ekran kartı için de şimdiden masraf ne kadar doğru bilemedim. Bir de tabi yüksek güç tüketimi -şimdi baktım- kesinleşmiş bir şey değil. 4090 için evet hayvani seviyede demişler ama 4080 için 850w yeterli gelmeyecekse o kart hiç çıkmasın zaten. https://www.digitaltrends.com/computing/nvidia-ada-lovelace-rtx-4090-power-requirements-speculation/
-
https://www.itopya.com/evga-gq-1000w-80-gold-yari-moduler-135mm-fanli-psu_u16878 itopta 3300'den 2900'e çekti bunun fiyatını. Benim PSU'nun tamamen aynı model 1000w olanı. aslında RTX 4000 serisinin güç tüketimini göze alınca 1000w almakta da fayda olabilir ama zaten acil olmayan bir ihtiyaç için de 2000 lira harcayacakken üstüne 1000 lira daha vermek ne kadar fizıbıl bilemedim.
-
Kendim araştırma yapıyorum. Hiç araştırmasam, PSU alanında Thermaltake daha eski daha bilinir marka diye ilk seçimim o olurdu. Anlaşılan bundan önceki seride bazı sorunlar yaşamış, insanlar şüpheli yaklaşmış, genel olarak beğenilmiş. Corsair daha çok sevilmiş ve beğenilmiş gibi gözüküyor. İkisi arasında kaldım, sizin de fikrinizi alayım ona göre 1 tanesini alayım bari. PS: newegg'de baya kötü yorumlar var Thermaltake için, sanırım Corsair'e doğru kayıyorum.
-
https://www.cursedhardware.com/topic/5096-850w-psu-seçimi/ @T800 @ZvAnA @Deathknight @jackjoker @TiesTorN bir fikrinizi almak isterim.
-
olsun, doğalgaz çok pahalandı zaten. oyun oynarken ısınma masrafımızdan tasarruf ederiz. ben 1500W PSU bakayım artık yavaş yavaş
-
https://freeweekend.ubisoft.com/anno1800/en-US Anno 1800, 1 hafta boyunca ücretsiz. bilmiyordum, duymadım, oynamadım demeyin. ilk setllers'dan beri bu seriyi, en dandik oyununu bile oynayarak takip ettim. Anno 1800 bir acayip, bu kadar kapsamlı, bu kadar güzel bir şehir kurma oyunu daha olduğunu düşünmüyorum. 210 saat oynamışım şimdiye kadar ki daha en yeni DLC'lere bakmadım bile. kesinlikle tavsiye ederim. standart edition 89 lira onla başlar, bir sonraki indirimde DLC'leri de alabilirsiniz ya da direk gold ya da complete de alınabilir seriye aşina ve oynarım diyorsanız.
-
hikayeyle ilgili bir şey kaçırmayayım diye dinliyorum da... ...o kadar çok boş diyalog var ki, feci bayıyor.
-
indirim bitti, dakikaları saydım, Allah sabır verdi almadım yani, sepete koydum, adresi, kredi kartını bile girdim 6+3 taksit yaptığından dahi emin oldum joker vada çıktı almaya basınca ama son onayı vermedim bi yandan üşeniyorum rtx 3080'i satmaya ama asıl daha gerçekçi sebepler ise 1440p için 3080 ti overkill, zaten cyberpunk'ı oynadım bitti, ondan dafa fazla zorlayacak oyun yok. en geçerli sebep de 750w PSU her he kadar 80+ Gold sağlam bir şey olsa da artık kaç senelik. 3080 Ti muhtemelen bana bir de PSU masrafı çıkaracaktı. iyi bir 850w bile 2000 liradan başlıyor. hiç gerek yok şimdi kaşınmaya. ama gözüm de kaldı bir yandan neyse hadi geçmiş olsun.
-
ya ray tracing neymiş abicim diye laga luga yapıyordum, bütün oyunu ray tracing full açık oynadım. şimdi kapatıp bir 5 dk oynayayım dedim, oynayamıyorum. alıştıktan sonra kapatınca anlıyorsunuz asıl farkını, anlatılmaz yaşanır bir olaymış. yine de FPS olarak götürdüğü çok fazla. imkan varsa açmak güzel ama sırf ray tracing olsun diye ekran kartı değiştirilmez.
-
https://inventus.com.tr/mi_products/Product.aspx?PID=11919 MSI RTX 3080 Ti VENTUS 24600 TL kaçmaz bir fiyat, rtx 3080'i satmaya üşenmesem nerdeyse alacağım yapı krediye 9 taksit de yapmış mis gibi. düşünen varsa hiç düşünmesin.
-
https://www.finder.com.au/playstation-plus-free-games 2021-01'den itibaren playstation plus'ın verdiği oyunlar var hesabımda. ilginizi çeken, oyanamak isteyeceğiniz bir oyun varsa hesabı vereyim diyecektim. Gerçi Elden Ring'e niyetlendiyseniz o sizi uzun bir süre oyalar. tavsiye olarak söyleyebileceğim de Ghost of Tsushima'nın PS5 versiyonu. @escape
-
@Najaz çalışıyor mu ?
-
@escape Playstation 5 hayırlı olsun. Hangi oyunları oynamayı planlıyorsunuz?
-
Hikaye ile ilgili olan yani quest journal'da gözüken bütün side quest'leri yapmıştım oyunu bitirmeden, ama haritaya bakıp ulaşılanların çoğunu yapmamışım, yaptıkça yeni görevler çıkıyor. ilginç olan ben de yoldan geçerken gördüğüm NCPD polis olaylarına direkt müdehale ediyorum ama haritadan bakınca o kadar çok var ki, onları yapmak gözümde büyüdü. side questler biraz topladı oyunun karizmasını gözümde. ben bugün cyberpunk defterini kapar, metro exodus'a başlarım demiştim ama sardı bir bakıma oyun sonradan.
-
playstation plus sanıyorum tarihinin gelmiş geçmiş en dandik 3 oyununu verdi bu ay @Pablo 'Definitive' Vader 'ın hesabına eklerken utandım valla, adam diyecek ne ekledin bu oyunları diye hani senelik 120 lira mı, 160 mıydı, çok ucuz bir fiyattan daha 3 yıl uzattık ama nerdeyse o parayı verdiğime bile acıyacağım. geçen sene çok daha oynanabilir oyunlar veriyordu, yani hiç değilse 1 tanesini indirip bir bakıyordum, bir kaç aydır verdiği oyunlar leş. sony bu kafa ile game pass karşısında çok kan kaybeder.
-
yahu haritadaki yeşil "gig" ve ana hikaye ile bağlantısı olmayan sarı ünlemli "side job" ları yapmak çok daha eğlenceliymiş. hayvan gibi para ve güzel mallar da cabası.
-
çoğunu öldürmedim, yani öldürmedim derken silahlı çatışma çıkıyor, yaralanıp düşüyorlar, yerde kıvranırlarken gidip tekrar kafalarına sıkmadım. ama arada kan kaybından eceliyle ölen olduysa bilmiyorum NCPD çok ya, son bir kaç tane gig kaldı, onları bitirip bu defteri kapatacağım. nomad erkek açmıştım, bir de street kid kız açarım diyordum ama hiç içimden gelmiyor.
-
oyuna başladım. ray tracing ultra, DLSS quality, hairworks, advanced psysx, tesselation, ne varsa açık muahahhaha ekran kartını zorlamıyor bile v-sync 144hz sabit bakıyorum %80'de çalışıyor alet. dedim bu muymuş ya, sonra baktım quality de ultra'dan sonra bir de extreme varmış, onu da açtım ps: extreme yapınca %100 kullanmaya başladı ekran kartını, çok fazla NPC olan yerlerde sanıyorum hairworks yüzünden 100'ün altına düşüyor FPS, ha şöyle ya
-
Gig'lerin çoğunu yapmamışım, ne fazlaymış bunlar derken, dedim arada yol üstündeki NCPD scanner'ları da yapayım ve haritadan filtreledim... Witcher 3'deki bütün "soru işaretlerini" yapmış biri olarak bir hassiktir dedim içimden. haritanın her yerinde var, totalde 156 tane varmış. sağol ama kalsın, bunları tamamlamaya uğraşmayacağım. Gig'lerde hiç değilse elle tutulur bir hikaye var. NCPD'ler dan dun adam öldürmece sadece. cyber sayko'ların hepsini temizledim. legendary pantalon verdi abla sağolsun. legendary craft etmek için 20 skill teknik'e vermek gerekiyordu sanırım, o da saçma olmuş. aman neyse ya tam inceldiği yerden kopsun modundayım, metro exodus enhanced edition'a başladım bi yandan, o sararsa ordan devam ederim heralde, cyberpunk'da tarihin tozlu sayfalarında yerini alır.
