stardust

Süper Moderatör
  • Mesaj sayısı

    7.629
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

  • Days Won

    478

Everything posted by stardust

  1. bu forum bana kafayı yedirtecek, yarım saat uğraştım r23 başlığı hazırladım, hem de mükemmel oldu. post ettim... sadece attachment'lar var, yazıların hepsi silinmiş. bir yere de kaydetmemiştim. yemin ediyorum yarım saatim çöpe gitti.
  2. cinebench r23'ün multi-core test puanı için 10 dk stress-test yapar gibi aynı sahneyi defalarca render'lıyor. sizce forum ahalisi 10dk ayırır yapar mı bu testi ? r15'i bitirip r23'e geçelim diye düşündüm ama katılım olmazsa da anlamı olmaz yeniden başlamamızın. - ps: https://www.youtube.com/watch?v=qL1URBIYW0s file - advanced benchmark bölümünden süreyi kapayabiliyormuşuz, iyi oldu bunu öğrendiğim. o zaman açalım yeni konu....
  3. anakart ve işlemciyi almaya yarın biri gelecekmiş, ikisi son 3000 olur dedim tamam dedi. şimdi yarın geldiğimde son bir şey yaparsın diyor
  4. Aynen öyle, alacak adam olsa bi orta yolunu bulur anlaşırsın. Adamlar gelip sadece laga luga yapıyor.
  5. selam - render yapıyorsanız hiç düşünmeyin bile 5900x alın. hemen direkt faydasını görmeseniz de, işiniz buysa ilerisi için çok daha mantıklı bir yatırım olur. - 700w rtx 3080 takmazsanız yeterli gelir 3060ti için. - x570 tomahawk'ın fiyat farkı çok fazla değil, kesinlikle tavsiye ederim. hayırlı olsun.
  6. ucuza bırakmışsın gitmiş hocam, ben de 4000 yazsam anında atlarlar... acil paraya ihtiyacım olduğundan değil evde fazlalık olmasın diye satıyorum. Öyle bir fiyata vereceğime hiç satmam, babamdaki eski bilgisayarı güncellerim. kasasız sattın sen heralde, benim kasa sıfır ayarında, sıfırı 1500'e satılıyor, teknolojisi geçecek bir şey de değil. neyse yani sonuçta almaya niyetli biri çıksa bizim forumdan illaki anlaşırız da sırf elimde kalmasın diye yok fiyatına da satmam. şimdi bi işlemci 5000 lira, bi ekran kartı 10 bin lira olmuş, tamam bizimki 2. el de, hurda parça değil. sonuçta işine gelen alır, gelmeyen almaz elimde kalır, donanımhaber'den geliyor böyle mesajlar anlıyorum da, neyse bilemedim gerisini. - ps: sahibinden'in gözünü seveyim ya, ayrı ayrı yazdım oraya, şimdi baktım hepsine birden teklif geldi. bir daha donanımhaber çöplüğüne falan ilan bile açmam zaten son sattığım herşeyi sahibinden üzerinden satmışım. bi kendilerini akıllı, milleti enayi sanıyor ordaki çakal sürüsü.
  7. sahibinden'e açmaya üşendim, donanım haber ölücülerinden de bıktım arkadaş, adam hepsini 4000 liraya verirsen duacın olurum diyor, muhtardan git belge al diyeceğim ayıp olacak. işlemcide daha düşük fiyatlar varmış, onu fazla yazmışım, bizim forumdan isteyen varsa düz 5000 hepsi. yoksa tek tek sahibinden'e koyacağım.
  8. time spy

    burda bu işler böyle... ps: sen gerçi cinebench listesinin düzenlenmesini istemiştin şimdi farkettim, burayla işin yokmuş, yapsana bi 3D Mark... @Whooosh
  9. time spy

    değerli forum kullanıcılarımız, puanını gözden kaçırarak (ya da kıskançlıktan) eklemediğim arkadaşlar yeni formata göre, eski mesajlarını alıntı yaparak gönderirse hemen listeye eklerim. google spreadsheet kullanmasını öğrendim az önce, çok heyecanlıyım @Whooosh beğendin mi ?
  10. time spy

    Listemiz yeni formatı ile güncellenecektir artık. Vatana millete hayırlı olmasını dileriz. Çok yakında Cinebench R23'e başlıyoruz hazır olun. İlk mesajı da güncelliyorum. yeni puan gönderme formatı: 10808-stardust-MSI GTX 1080 Ti Gaming X@2000mhz-AMD Ryzen7 5800x-G.SKILL Trident Z Neo 32GB 3600mhz CL16 ( - ) tire işareti sadece puan-nick-parça ayrımlarında olmalı, donanım açıklaması içine "-" koyarsanız bir sonraki sütuna atlar o yüzden koymayın.
  11. time spy

    msi afterburner ile biraz gıdıkladım gpu'yu. işlemci ve ram'lerde hala overclock yok. yeni puan gönderme formatı: 10808-stardust-MSI GTX 1080 Ti Gaming X @ 2000mhz-AMD Ryzen7 5800x-G.SKILL Trident Z Neo 32GB 3600mhz CL16 ( - ) tire işareti sadece puan-nick-parça ayrımlarında olmalı, donanım açıklaması içine "-" koyarsanız bir sonraki sütuna atlar o yüzden koymayın.
  12. Tek gönderme o değil, johnny silverhand çıksın piyasaya matrix'e göndermenin kralını yapmışlar zaten
  13. @emre666 aynen öyle abi, ben de esnaf çocuğuyum. bir iş yapıyorsan yerine göre biraz esnek olmayı da bileceksin. adamlara sorduğum işlemci, soğutucu, anakart, ram toplamda 10 bin liraya yakın meblağ yapıyor. illa %10 indirim yapın da demedik. 50-100 lira altını bişey deseler hepsini birden ordan alırdım ama öyle boru gibi "kişiye özel fiyat yok" deyince de bende o hışımla gittim vatan'dan aldım işte. ha diyeceksiniz vatan'da bunu diyebilir misin. vatan süpermarket gibi olmuş, çalışan tezgahtar eleman. yaklaşım belli orda. zaten öyle bir beklentiye girmezsin. inventus ise aslında çok daha müşteri odaklı bir firma. açıkçası ben sahibi olsam öyle katı bir geri dönüş yapılmasına müsade etmezdim müşteriye. - mesela amazon niye bu kadar başarılı, kurumsallığın getirdiği profosyonelliği, müşteri odaklı anlayışla birleştirdiği için. istanbul'da oturduğum yerden bluetooth speakerın kargo ve gümrük ücretini fazla hesaplamışsınız diye mesaj atınca müşteri temsilcisine, adam alışverişi yapıp bana sipariş numarasını iletin, hemen kargo ve gümrük ücretini kaldıracağım diyor ve bunu şefine-müdürüne sormadan yapabilme insiyatifi var. evet bizim ülke gibi çakalların kol gezdiği bir yer için çok fazla bu, devamlılığı olmaz çünkü suistimal edilir ama bu coğrafyada da iş yapıyorsan orta yolu bileceksin. 10 bin liralık alışveriş yapan adam, son ne olur deyince, kesip atıyorsan, 1 ürünün karından feragat edemediğin için 3 ürünün karını da kaçırısın böyle.
  14. eleştirinizi anlamakla birlikte, bu oyun action-adventure değil ki, RPG bunun ayrımını çok iyi yapmak lazım yani call of duty oynamıyorsunuz burda. dan dun girişiyorsanız normal zorlukta, perklerden, crafting'den falan faydalanmadan dümdüz gidiyorsunuz demektir. ben daha çok stealth-tech olarak gidiyorm oldukça zevkli, bütün oyunun tek bir kişi bile öldürmeden bitirebiliyormuşuz. "boyle kocaman" dünyası olan bir oyun tekrar değerini arttırıyor. farklı yol ve yöntemlerle bitirebiliyorsunuz questleri. RPG oynarken karakterinizin kendiniz gibi düşünüp, aynı şartlar altında ben nasıl davranırdım diye düşünerek oynamak bana kalırsa oyundan daha fazla keyif almanızı sağlıyor. - https://www.youtube.com/watch?v=w4rgB2zb7dg bu testler bana bir kez daha gösterdi ki oyuncu adamın 4k monitörü olmaz. 1440p monitördeki 1080ti, 4k monitördeki rtc3080'den daha fazla fps alıyor. nedir bu 4k sevgisi anlamıyorum. evet 3-4 metre ötenizde duran büyük ekran televizyonda o detayları görmek güzel bir şey film izlerken. fakat 50 cm ötenizdeki monitörde oyun oynarken bence akıcılık çözünürlükten daha önemli. 1440p bence oyuncular için hala biçilmiş kaftan. yakın ya da orta vadede kesinlikle 4k hevesim yok.
  15. İnventus iyidir de, çok kurumsal takılmaya başlamışlar. 4 tane ürün alacağım, son fiyatınız ne olur dedim, cevapları kişiye özel fiyat vermiyoruz demek oldu
  16. ben benim karakterin malafatına dikkatli bakmamıştım, sünnetsiz mi geziyoruz şimdi yani. sene olmuş 2077 hala mı gavur bu dünya halkı.
  17. Böyle şeylere gerek kalmadan oyun içinden halledebileceğimiz bir yol eklemeliler.
  18. Oyunu satın almayanlar mesaj atmazsa daha temiz kalabilir konu. Sizi dışarı alalım. Abi onu geçtim, saç şeklini-rengini değiştiremiyorsun, koca şehirde bir berber bir berbere gel beraber bir berber dükkanı açalım dememiş.
  19. kesinlikle peşini bırakmayın, şark kurnazı bunlar. Satarken şahane, sıkıntı çıktı mı ortada yoklar. yıldırma politikası yaptıkları. "Avukat arkadaşıma danıştım, 3 iş günü içinde çözüm bulmuyorsanız ilçe hakem heyetine başvurumu yapıyorum" cümlesi etkili olabiliyor Vatan'ı ezelden beridir zerre kadar sevmesem de, son aldığım parçaların fiyatları 50-100 lira pahalı olmasına rağmen sırf bu çakallarla uğraşmamak için gittim vatan'dan aldım. ben böyle durumlarda, para iadesi haricinde vakit de kaybettiğim için n11 gibi sitelerden kupon talebinde bulunuyorum hemen uygun bir meblağ kupon da tanımlıyorlar hesaba.
  20. Evet saçma bir durum fakat bu oyun GTA değil. RPG sonuçta ve böyle bir durduk yere sivillere saldırmak gibi bir aksiyon oyunun doğal akışına ters. Böyle spawn olmasa daha iyiydi tabi ama bence skandallık bir durum da yok.
  21. cd project, diğer %99 oyun yapımcısının aksine hiçbir oyununu konsol için geliştirip pc'ye port etmedi, her oyunu her zaman pc'de en güzel oynandı, hatta çoğunuzun oynamadığı, zamanında bilmediği withcer 1, pc exclusive bir oyundu, konsollara çıkmadı bile. o yüzden şaşırmayın bu duruma. 2 seri eski nerdeyse 4 yıl önce çıkmış ekran kartı ile görsel olarak çok daha iyi ve 50-60 fps alarak oynatıyor. ps4 ve xbox'un sorun yaşamasını anlarım fakat yeni nesil konsollar kaldıramıyorsa vah hallerine... ben sadece konsol portu, rezil gibi texture'lar içiren bir oyun oynamadığım için memnunum.
  22. sende çok fazla kaynak var o zaman senden gelince aynı sandım.
  23. bu heriflerin red dead redemption ayarları gayet iyi olmuştu, bunu da denemek lazım, muhtemelen high ayarlarda bile gereksiz yere fps düşüren medium da olsa çok bişey değişmeyecek şeyler vardır. @wazzap
  24. arkadaşlar ilanı dışarıya da açtım. sonra görmedim, duymadım diyen olmasın. fiyatı da uygun yazdım, tahmin ediyorum çabuk gidecektir.