Yeni BMW 5 serisi (G30)
0

Bu konuda 7 mesaj var

Kimsenin başlık açacağı yok, wazzap'ın verdiği linkten ben açayım bari.

 

http://www.bmwblog.com/tag/2017-bmw-5-series/

 

5 serisi zaten güzeldi, şimdi daha da iyi olmuş. (tip olarak)

 

Motorları da tabii her zamanki gibi gelişmiş. Turbo ile düşük hacimden yüksek performans yoluna devam ediyorlar.

 

 

http://www.otokokpit.com/2017-yeni-kasa-bmw-5-serisi-g30-ozellikleri-fiyati/

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

f10 kasanın yandan bakınca arkası kalkık gibi gelirdi bana, bu kasa daha bussiness ve daha kaslı gibi olmuş sanki. BMW f ve g kasalarla gerçekten dizayn konusunda bir numara oldu benim gözümde. 

 

bu arada buda 2018 de çıkacak 3 serisi

 

BMW-3-2017-main.jpg

%D0%91%D0%B5%D0%B7-%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

küçük motorlarda turbo ile yüksek güç alınma mantığını kabul etmeyenlerdenim. motor dediğin atmosferik olacak büyük hacim olacak. üst devirlerde gürleyecek ve uzun süre o devirini koruyacak.

1.6 motor yapıp 200 beygir güç alıyorsun ama 200km/s hızda uzun süre kalamıyorsun. ya turbo şişiyor ya devirini alamıyor. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Ben bu aracı beğendim, bakalım gerçeği de güzel mi... 

 

E serisine nedense ısınamadım, bir eksiklik var sanki. 

 

C kullanıyorum, multimedia falan çok kötü. Bir de o mouseun olduğu kısım o kadar kullanışsız ki. Ulan kaldırmışsın vitesi sinyal koluna, o alanı da adam gibi kullansana... :( 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

BMW, uzunca bir zamandır model kodlarını motor hacmine göre değil, motorun yaklaşık güç çıkışına göre belirliyor. Bu, düşük salınım ve yakıt tasarrufu için motor hacimlerinin küçültülerek, turbo besleme ve başka yöntemlerle güçlerin korunduğu, hatta üzerine çıkıldığı günümüzde belki daha doğru bir uygulama.

 

Gelelim sonu gelmeyecekmiş gibi duran tartışmaların baş rolündeki 1.6 lt motorlu 520i'ye. Sanılanın aksine 520i'deki 1.6 lt'lik motor PSA grubuyla beraber geliştirilen ve 116i, 316i, 320i ED modellerinde kullandığı motor değil. O motor N13B16 koduna sahip. Bu ise, BMW'nin 2.0 lt'lik N20B20 kodlu, farklı güçlere sahip, sonu 20, 25 ve 28 ile biten modellerinde kullandığı motorun, hacmi 1.6 lt'ye düşürülmüş ve yalnız bu araç için geliştirilmiş bir versiyonu, kodu da N20B16. Fazla detaylı oldu biliyorum ama merak edenler belki araştırmak isteyebilirler.

 

Aracı bir süre kullanma imkanım olmuştu. Benim motoruyla ilgili söyleyebileceğim kısaca (mevzu bu olduğu ve aracın diğer özelliklerine girip daha da uzatmamak adına), bilmeyen birisine kullandırıp, bu araçta 1.6 lt'lik motor var deseniz biraz şaşırabilir, belki de inanmayabilir.

 

Audi, BMW ve Mercedes gibi dev otomobil firmaları günümüzde A'dan S'ye, MPV'den SUV'a hemen hemen her sınıfta, farklı motor, şanzıman, çekiş ve donanım seçenekleriyle birçok araç üretiyorlar. Bazen piyasaya sürdükleri bir modelle, ortaya yeni bir sınıf çıkabiliyor. Firmaların markalarıyla özdeşleşmiş sloganlarıyla söylediklerini, bu koşullarda ürettikleri her araçtan beklemek fazlasıyla iyimser bir yaklaşım. Herhalde aklı başında hiçbir BMW kullanıcısı, geçmişte 'Only flying is better' sözünü örnek alıp, aracını uçuruma doğru sürmemiştir. Uygun olan kanımca, tüketicinin bu çeşitlilik içerisinden kendi beğeni, ihtiyaç ve bütçesine göre bir araç seçip kullanması.

 

Forumlar, konusu '5 serisinde bu motorun ne işi var' gibi, herkesin kendine göre bir görüşünün olduğu, sonu da bir yere varmayan sayısız tartışmalarla dolu. Dolayısıyla son olarak bunları söyleyip, kendi adıma bu konuyu kapatmış olayım.

 

Not: Bu yazı konusu gereği 'Otomobil Hakkında Herşey' başlığı için yazılmıştı, bugün buraya taşınmış. İçeriğinde, o başlık altında yazılan daha önceki yorumlarla bağlantılı açıklamalar olduğundan, orada kalması daha uygun olacaktır.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Aşağıda The Hire serisinin son filmi The Escape bulunmakta. The Hire serisi ne diye soracak olanlar olabilir. BMW Films'in 2001 ve 2002 yıllarında çektiği, birçok ünlü yönetmen ve oyuncuyla çalışarak, çeşitli BMW otomobillerinin performans özelliklerini sergilediği, sekiz kısa filmden oluşan bir seri. G30 kasayla beraber seriye yeni bir film daha eklendi. Son filmde de sürücüyü yine Clive Owen oynuyor, 'başroldeyse' bu sefer bir 540i var.

 

The Escape

 


 

 

 

Önceki filmleri seyretmemiş ve merak edebilecekler için sırasıyla;

 

Ambush

 


 

Chosen

 


 

The Follow

 


 

Star

 


 

Powder Keg

 


 

Hostage

 


 

Ticker

 


 

Beat the Devil

 


TiesTorN beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
0

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok