-
Mesaj sayısı
7.629 -
Üyelik tarihi
-
Son ziyareti
-
Days Won
478
İçerik türü
Profil
Forum
Blogs
Everything posted by stardust
-
Sakinleştirici şeyler yazma, şurda bir sinirimizi yaşayalım.
-
Sikerler ulan bu çocuk oyuncağı mı... Kasım'ın son 10 gününü ücretsiz izin aldım ben. Zararımı kim karşılayacak, dava açacağım.
-
epik istemezük. o yaptıklarını yapmasa zaten steam'in karşısında ne şansı olabilir...
-
seni aforoz ederiz...
-
Fix de çıkmış bu arada...
-
Bu tutarsa onları da yaparlar belki.
-
2.lik için yarışmak isterseniz her zaman beklerim.
-
Enpara'nın uzun zamandır devam eden Netflix kampanyası bu ay itibariyle bitti. Şimdi Papara'ya üye oldum, her ay Netflix, Spotify, YouTube gibi harcamalarınızın 10 lirasını iade ediyor. Hiç yoktan iyidir. Sanal kart oluşturuyorsunuz ama banka gibi kredi açmıyor size, yolladığınız para kadar harcama yapabiliyorsunuz.
-
senden biz "sanane amk" diye cevap bekliyoruz, doğal ol lütfen.
-
Ne lan bu kurumsal ağızla konuşmalar, adam mı oldun?
-
Ben zaten biliyordum da yine de burdan da bir kez daha hayırlı olsun diyeyim.
-
@pentaman hocam hala bunun savunulucak yerini arayanlara için kötü şeyler söylüyorum içimden, senden özür dilerim bu yüzden.
-
Apple iPhone 12 Pro Max, sadece 24.999 TL + şarj cihazı.
-
oo baban benzin istasyonu açtı demek, hayırlı olsun.
-
ya bunun arabasının bozulmamasının sebebi çok az kullanıyor da ondan. 100km'de 20 litre benzin yakan arabayı ties gibi pinti bir herif ne kadar kullanıyordur varın siz hesabını yapın
-
me too kullanan biri olarak breeze alın diyorum, core nerden çıktı ey olredü.
-
maaşı koltukla mı alıyorsun hocam ? @pentaman
-
Ties de var ondan, ben serçe arıyorum hatasız, boyasız ve düşük kilometreli
-
Squall eskiden de mi böyleydi yoksa yeni mi başladı böyle milleti trollemeye Geçen de tsubasa'nın hayaleti diye bir oyuna dünyanın en iyisi falan diyordu
-
Satmayacağım hocam, kullanmaya devam. Markete, ıvır zıvır işlere ya da İstanbul trafiğine gireceğim durumlarda c63'ü yoramam.
-
@emre666 Beni dinle ucuza kaçma.
-
10 senedir aynı işlemciyi kullanıyorsun, ne pinti herifsin lan
