stardust

Süper Moderatör
  • Mesaj sayısı

    7.629
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

  • Days Won

    478

Everything posted by stardust

  1. bknz. imzam sırf kendime almadım @Ranilin ve @TiesTorN 'a da aldırttım. @Narcissus 'da biz yerken baktı... VA... iyiymiş...
  2. https://www.amazon.com/Swift-PG278Q-Widescreen-Backlight-Monitor/dp/B077P12M6G/ref=sr_1_8?keywords=pg278q&qid=1552346036&s=gateway&sr=8-8 https://www.vatanbilgisayar.com/asus-27-pg278q-1ms-144hz-2k-dp-g-sync-3d-gaming-monitor.html Tolga Abi'den aldığım monitörümü satıyorum, kendisi zamanında bu monitörü profosyonel olarak kalibre etmiş, aldığımdan beri tek bir ayarına dokunmuş değilim. Plug&Play bir deneyim oldu benim için. Bu model TN panel olarak alınabilecek en iyi monitör, 144hz, G-Sync ve 1ms tepki süresi ile özellikle FPS türü oyunlar oynayan arkadaşların mutlaka deneyimlemesi lazım bu hızı ve akıcılığı. Aslında çok fazla reklam yapmaya da gerek yok, bu monitörü bilen ve alıcısı olan çok oyuncu var. Bu sebepten ötürü önce bizim foruma yazıyorum yabancıya gitmesin diye. Monitörde en ufak bir sıkıntı yok. Tolga abi bunu alırken birkaç aynı ürün arasından en az lighbleed olanını seçmiş. Ölü ya da yanık piksel olmadığını söylemeye bile gerek yok. Kozmetik olarak da tertemiz. Sıfır monitör almış gibi hissedeceğinizin garantisini veririm. Kutu ve tam kutu içeriği mevcut. Kargoya uygun. Kutusunun büyüklüğü ve ağırlığı sebebi ile kargo ücreti fazla çıkar, karşı ödemeli olarak en uygun hangisiyse istediğiniz kargo şirketi ile gönderirim. Onun dışında İstanbul'da elden teslim de edebilirim. Fiyat bizim foruma özel ve son 2500 TL. Najaz yazmadan ben yazayım: Çok pahalı. ps: Beylikdüzü tarafına yolunu düşürebilen olursa evde test edip, deneyip de alabilir. Çay, kahve ikramım da mevcuttur...
  3. oyoyoy... şimdi bunda 1 hafta 144 hz oyun oyna. sonra eski monitörü bağla, tekrar oynadığın oyunu aç. kendine nasıl bir eziyet ettiğini göreceksin.
  4. İzmir'den gelmişti bana bu monitör, aldığım şehire iade ettim. istemem izmir'in ne monitörünü ne işlemcisini, uzak olsun Efe tekrar hayırlı olsun, güle güle kullan.
  5. şuan sahibinden'den bir sürü mesaj geldi ama cevap vermedim. @Barbarconan için bekletiyorum.
  6. ne boka yaradı bu kadar okuman onu da söyle ki halk aydınlansın... 91 doğumluğum diyerek ağına düşürdüğün genç yavrularımızın en kalbi hisleriyle oynamak için okuduğun okullardan bir de diploma almışsın utanmadan
  7. her yer 4000-4500 liraya satarken vatan belki de zararına 3164'e satıyorsa ben napayım. amazon fiyatı bir kere 650-700 dolar arası değişiyor... senin basit kimyacı beynin böyle iktisadi hesaplardan anlamaz bence boşuna kasma @Narcissus
  8. Seçim sonrası girecek kazık çok acıtmasın diye alıştırma bu.
  9. Sigortam.net den niye muhatap bulasın ki... Poliçeyi düzenleyen sigorta şirketi senin muhatabın. Ama o poliçede yazanın ne olduğunu bilmiyorsan geçmiş olsun, kapı kapı dolaşırsın. Hakkını doğru şekilde aramak için ne satın aldığını bileceksin.
  10. olay şu ki, poliçe aslında 2100 liraya yakın bir fiyata düzenlendi. Sigortam.net kredi kartıma aradaki farkı geri ödeme yaptı. Hangi acente komisyonun bir bölümünü müşteriye geri öder ki ? yani evet sompo dediğiniz gibi olabilir ama sigortam.net cidden avantajlı. Bireysel olarak acenteye gidip yaptıran insan işte mediamarkt'a gidip "görmeden almam" diyen, internet kullanımı kısıtlı kişiler. babama bile kaç senedir diyorum, "acente benim 20 senelik arkadaşım şimdi nasıl diyeceğim sen yapma" diyor bana ama bu sene tedbirimi aldım, onlar yenilemeden ben internetten yaptıracağım ve olay bitecek. poliçe düzenletmek için ne fiziki bir dükkana ihtiyaç var, ne de call center çalışanına aslında ama acentelerin en büyük şansı işte oku yazması olduğu halde 3 cümleden uzun yazıları okuyamayan, karşılaştırma yapmayı bilmeyen, araştırma yapmaya üşenen halk. yeni nesille birlikte bu insanların sayıları azalacağı için bence bireysel sigortalar için poliçe düzenleyen fiziki acenteler de yavaş yavaş silinecekler.
  11. Tabi ki, neden olmasın... Buyur yap
  12. aldım evlat sağol @Narcissus
  13. @Narcissus Andromeda fiyatı düşünce bana da haber ver.
  14. aynen, format atmak için bahane arıyorum resmen... yok.
  15. telefon ile 3 gündür zorlayarak en iyi 2400 lira olarak aldığım, sompo japan kasko poliçesinin tamamen aynısını şuan sigortam.net üstünden, %60 hasarsızlık + internet özel indirimi + meslek indirimi uygulatarak 1700 liraya yaptırdı. carrefour'da da 200 TL üstüne 100 TL lik hediye çeki verdi, üstüne de 8 taksit yaptı. daha ne olsun bilmiyorum yani, çok acente arkadaş var ama, hiçbir fiziki acente bu fiyatları veremiyor. misal şuan aynı poliçeyi anadolu sigorta'dan yaptırtmak istesem %60 hasarsızlığa rağmen çıkan fiyat 4000, heralde bmw sürücülerinden çok çekmiş anadolu, bize yaptırtmasın da kime yaptırtırsa artık diyorlar, kabul edilebilir bir fiyat değil...
  16. 4 silindirle olmaz bu işler, 6 silindir alacağım...
  17. android nfc ile kapı kilidini açıyorsun, iphone ile açamıyorsun. ama içerde de sadece apple car var, tezatlar silsilesi. bekleyeni, illa alacak olanı varsa alır zaten ama arada kalmışları kendi tarafına çekecek bir şey yok. benim için en önemlisi zaten motorlarda güncelleme yok. merso 2.0 45AMG motor ile 400 beygir veriyor @BMW sen ne yaptın paşam ? 1.6 motorunu geliştir bari halk sevinsin.
  18. puhahaha, kullanmayan bilmez. ben ilk 328i sipariş ettim, kaydı kuydu falan da var, inanmayana gösterebilirim. dizelin torkunu bilmeyen sizin gibi hevesli gençler boklamaya pek bir heveslidir. üzülme ama ben de sizden biriydim. sonra bana zorla test sürüşü yaptırdılar. bmw'nin dizeli sizin bildiğiniz alıştığınız motorlara benzemez. bunu al bir de ZF tak işte. yahu varsayılan değil benim bildiğin 100 km gittiğim yolda 3.3 litre yakıt tüketimim var sen hala kimin evini anlatıyorsun bana abooo jeneratörünle başarılar diliyorum sana.
  19. ya wış'cım ben bmw 3 serisinin içine doğdum, sen kime ne anlatıyorsun e90 dahil aslında 3 serisi taraftarı olmadım. f30 beni yoldan çevirdi ki onu da aldım, bu g20 akmıyor. araba tasarımı ile azıcık ilgili bir göz bile bunu farkeder. dizany olarak cidden başarısız. gözü rahatsız ediyor. bizim küçük bir komün var, havalimanı otoparkında çıkmaz bir sokak var, arabalarını seven kaptanların bıraktığı gizli bir bölge, kapı çarptıran mallardan korunmak için kurduğumuz bir birliktelik, adeta doğal bir oluşum. bu çıkmaz sokağın yarısından fazlası bmw, borusan galerisi yanında halt etmiş dersin. açıkçası ben her türlü bmw modelini görüyorum hatta samimi olduğum adamların arabasını alıp kullanıyorum bile. bana bu modeli yutturamazlar o yüzden, 6 yaşını doldurdu benim araba, sıkıldım yani, arayış içinde olmama rağmen güzel gelmiyor, daha ne diyeyim. yeni diye insanları cezbedebilir ama sene sene modelleri bilmeyen birine göster, hatta en iyisi çocuğa göster, bu konuda çocuklar çok acımasız derecede dürüsttür, anında gömerler yani senin beğenerek aldığın arabayı... neyse kimsenin bu yeni modeli beğenebileceğini sanmıyorum ben. belki biraz da şartlandım almayacağım için ama yok arkadaş neresinden bakarsan bak benim arabam bundan çok daha güzel. ilk kez internet ortamlarına bir fotoğrafını koyuyorum arabanın, gün yüzü görmez kendisi aslında, hep kapalı garajlarda yatar. çok abartmak istemiyorum ama bu araba 2013 senesinde ilk 2 tane geldi, 2'si de konfigüratör'den, birisi bursa'dan bir arkadaşın, diğeri de benim. ilk sene ben arabamı her çıkarttığımda kırmızı ışıkta meraklılar başıma üşüştü, muhabbet etmeye çalışanlar mı dersin, fotoğraf çekilmek isteyenler mi dersin. Arabayı hatta boğazda bir yere parkettim yanında banka oturdum hiç oralı olmadan, arabadan anlayan her herif durdu, inceledi ve foto çekildi diyebilirim. bu G20'de hiç böyle bir şey olmayacağına, dikkat bile çekmeyeceğine garanti veririm. borusan büyük bir mallık yaparak 1.6 motorlara m-sport ve beraberinde estoril'i sunduğu için rengi bitirdi. Yani ne kadar sinir oluyorum şuan bile hala yazıyla anlatamam. borusan'ı da bokladığıma bakmayın, aile şirketi gibi bir şey bizim direkt yönetim kurulundayız yani ona rağmen bu hislerim. sanıyorum hiçbir T.C. vatandaşına nasip olmayacak bir indirimim olmasına karşın bu modeli bedava verseler kullanmam diyebilirim. neyse bu kadar yeter. yani başka konularda konuşun benle tamam da bmw konusunda cidden kimseyi kâle almam
  20. bu bmw yüzünden pilli oyuncak arabalardan alacağım valla...
  21. @wazzap bu arabayı biraz zor satar bmw. borusan nasıl bir çalışma yapıyor bunu ilk alanlardan olmam için bir bilseniz ama geçti artık o işler. bir daha 3 serisi almam, bir daha bmw alacağımı da düşünmüyorum. biraz daha erteledim ben araba değiştirme işini F30 ile devam... bu kadar vergi ödeyeceksek bari almışken gerçekten iyi bir şey alayım modundayım. dediğim gibi yeni 4 serisi bir belli olsun, 5'in de makjayı bir çıksın, ondan sonra karar vereceğim bmw ile tamam mı devam mı diye. ps: açıkça söylüyorum, tasarım o kadar çirkin ki reklamda bile belli olmasın diye arabadan çok dans eden insan göstermişler. hele estoril mavisi mi bir daha tövbe valla, güya özel renk, bütün 1.6 motorlu ihtiyaç sahiplerine kızılaydan dağıttılar estorili. belki rakam olarak çok araba sattı borusan ama benim gibi bir müşteriyi kaybetti büyük ihtimalle.
  22. Öyle tek link ekleyip kaçmak yok, herkes gibi 2 satır bahsedelim oyundan lütfen @CandleGarden
  23. ben zaten bu başlığı Barış abi doldursun diye açmıştım. @Executioner bana sorarsanız Hollow Knight'dan sonra farz olan antichamber hala oynamadıysanız. benim paylaşılanlardan ilk ilgimi çeken Pinstripe oldu, steam "whishlist'e ekliyorum bunları, indirimlerden alırız sonra oynamayız listede durur öyle bu arada çağlar'la aramdaki muhabbeti sildim, cillop gibi yepisyeni başlığı kirletmesine daha fazla kalbim dayanamadı.
  24. Mark of the Ninja Platform-Stealth olayını sevenler için gelsin bu da, zamanında oynayıp beğenmiştim.
  25. o zaman kendim yazımda belirttiğim gibi yorumunun hiçbir kıymeti yok. Netflix'den izlemediysen o deneyimi yaşamadın demektir. Öyle oturup dümdüz izlenecek bir film değil. Kendin seçim yapabildiğinde zaten bir şeye benziyor. Onu da yapmadığın için bir şeye benzetememen normal. Mass Effect'i başkasının seçimleriyle izleyip sonra mass effect'i oynadım beğenmedim demeye benziyor senin bu yorumun. netflix ilk ay ücretsiz zaten. Bandersnatch'i izlemeye başka niyetlenen varsa bedava izlesin netflix'den, jackjoker'ın yaptığı gibi hem filmi hem de zamanınızı boşa harcamayın.