-
Mesaj sayısı
7.629 -
Üyelik tarihi
-
Son ziyareti
-
Days Won
478
İçerik türü
Profil
Forum
Blogs
Everything posted by stardust
-
Ripple ile ödediğine pişman olursun bak
-
1080ti aslında en az satmak istediğim kart. Hangisini yazdığım fiyatlara yakın satabilirsem onu satacağım. Haftalardır oyun oynadığım yok aslında üçünü de satsam olur ama önce biri gitsin hele
-
ben mi belirliyorum evladım ekran kartı fiyatlarını... satmasam da sıkıntı yok yani bir tanesi yedek dursun, lazım olur.
-
Fiyatlar piyasada yüksek diye ben de öyle boru gibi yazdım ama bizim foruma 3-5 bir şey yapacağım tabii ki. Yarına kadar kimseden ses çıkmazsa, donanımhaber, sahibinden ve gittigidiyor'a koyacağım. Sonra kaçırdık demeyin
-
nesini seviyormuş ki, evlat olsa sevilmez.
-
1.385,50 TL MTV ödedim, kendimi iyi hissetmiyorum. 6 ayda tükettiğim mazot 1000 lirayı kesin geçmez ki onun bile %80'i vergi iken gel de bu MTV'ye isyan etme. Büyük motorlu araç alanlar niye enayi yerine konuyor. 1.2 motorlu, yok efendim 3 silindirli, dandik dundik arabaların mezarlığına döndü memleket bu politikalar yüzünden. 50 bin km'de arıza çıkartan, parçası ithal, işçiliği yüksek, aşırı beslemeli, minyatür motorlar ile milli servet çarçur ediliyor.
-
ne çirkin bir şey o öyle ya, senin gibi güzelliğe önem veren bi adama yakışmamış bir şey alırken kendine hep sor, Vega bunu alır mıydı ?
-
ne çok seviyorsun sen beni böyle ya canım arkadaşım
-
halkın aklı karışıyor işte gerizekalı modelleme sistemi yüzünden benim araba 320d. sikindirik 320i'den her anlamda 2 kat daha fazla araba ama işte gel gör ki model numarası aynı. salak salak işler. yakında dizel'e de başlardan motor hacminden fazla model numarası yazmaya hatta mercedes çoktan başladı bile. e400d misal 2.9 motor.
-
Oha! Apple kendi mallarını fırlatıp atıp kurtulamasın insanlar diye kelepçe yapmış.
-
Ekleyeceğim bilgisayarın başına geçince. Kebap sözü aldım
-
- ispanyolca dublajlı mı izleyelim ? - ayran içsek olur mu ?
-
İnsan gibi kullanırsan gayet az yakıyor da basmadan duramıyorsun işte. Şehirler arası yolda 3.4 litre tutturduğum olmuştu ama sabit 95 km/s hızla giderken sıfırladım ve hiç bozmadan 1 saat devam ettim. Dönüşte 250 bastım 9 litreye çıktı misal
-
Woody Allen da çeksin bir bölüm, belki o zaman ilk kez bir star wars filmine sinemada gitmiş olurum Bu arada bir de nazla ciddi tartışma içinde insanlar, star warsın dandikliğine şaşırmadım da buna şaşırıyorum valla ne çok boş vaktiniz var arkadaş...
-
Benim bi keresinde 7 litreyi geçmişti, hemen eco-pro ya aldım 6.9a düştüydü hey gidi günler hey. O zamanlar gençliğin ateşiyle 2500 devir üstüne çıkıp hızlı kullanıyordum tabi. Şimdi tüketim 4-5 litre arasında, ayda zaten max 500km yapıyorum. Opet'e her gittiğimde pompacılar değişmiş oluyor.
-
Basit ürün farklılaştırma işte. Şampuan şişelerinin şeklinin değişmesi gibi bir şey. Amd böyle mal gibi devam ederse, gtx2080 800 dolar, 2080ti 950 dolardan çıkar artık.
-
Hipokrat yemininin neresine sığar abi bu zulüm ? "Boru sokmak" diye prosedür mü olurmuş, tesisatçı mısınız siz ?
-
Oturup yazdıklarını okuyan bir deli bulmuşsun, hiç şikayet etme. Çoğu insan, çoğu zaman hiç okumadan atlıyor senin mesajını görünce Ayrıca istediğin zaman düzgün yazabiliyorsun. Gözümüzle görmemiş olsak inanmazdık gerçi ama gördük bi kere.
-
Kolonoskopi yapıp insanların haysiyetini alıyor o daha çok.
-
batman abi evde misin ?
-
Cam suyu 100ml 5tl. Adamlar litresi 50 liradan su satıyor, yetişin
-
15k işçiliği yazıyor heralde o civarlarda. Açıkçası ucuz değil ama kazık da denemez. Borusanda aynı işe 2500 verir çıkarsın misal.
