-
Mesaj sayısı
7.629 -
Üyelik tarihi
-
Son ziyareti
-
Days Won
478
İçerik türü
Profil
Forum
Blogs
Everything posted by stardust
-
Geçen indirime göre daha yüksek oranda indirimler var steamde.
-
ties hayatında 1 kez bile olsun açıp bir roman ya da bilim-kurgu kitabı okumadığı için, beyninin zifiri karanlığı biraz olsun aydınlatan star wars gibi popüler kültürün dayatmalarına tapması normal. ben ise bilgi, tecrübe ve mantığın ışığında tamamen farklı bir perspektiften değerlendirebiliyorum olayları o yüzden ties ile beni aynı cümle içinde kullanmak bile küfüre sapmak gibi bir şey.
-
mahallelerimizin cefakar esnafı bakkalarımızı küçük gördüğün ve görme engelli vatandaşlarımız ile dalga geçtiğin için seni bimer, cimer ve AİHM 'e şikayet ettim, hayırlı olsun. ayrıca bokun nasıl kokacağını bilmek için illa sıçmaya gerek yok, o yüzden ben gitmeden de bilebiliyorum dandik amerikan özentisi, fast food obezi, minik star wars evreni filminizin nası olacağını. satılmış medya gazı verip pohpohlamasaydı bu saatten sonra kimin umrunda olurdu acaba bu filmler. ilk filmler için bile işte efendim çıktıkları zamana göre çok iyilerdi falan deniyor. Yahu arkadaş ilk star wars filmi çıkmadan 10 sene önce "2001: A Space Odyssey" vardı. İzleyin de utanın biraz, hem uzay filmi nasıl çekilir görmüş olun hem de genel kültürünüz artsın. cidden hayatımda star wars kadar şişirme bir şey görmedim, belki aleyna tilki...
-
@efe o rottentomatoes'un kritiklerin ortalamasını aldığı kendi skorundan bahsediyor, sen izleyici skorundan. kritiklere para, hediye vs. her türlü avanta veriyordur disney, ondan yüksektir. İzleyici de her zamanki gibi fazla ağlamıştır, ondan düşüktür. ortalama 7 deyip geçebiliriz, dağılabilirsiniz.
-
rahat durun bakayım, 3 ay sonra torrente düşünce izler, en objektif yorumu yapar, yine bir şişirme star wars filmi olduğunu tasdik ederim nasıl olsa.
-
tempur yataktan sıkıldım artık, ilk başta çok mahat bir bok gibi gelmişti ama yaylı yatak özledim. belki sırt ve bel ağrısı çekenler için falan ilaç niteliğinde de ama abi yok yani bana sıcak basıyor bu yatakta, bilinçsiz üstümü açıyorum, sonra da üşüyerek uyanıyorum. en iyi yaylı yatak serta ya da herneyse, seneye yeni eve geçerken ondan alacağım artık...
-
Dunkirk güzelmiş ama Nolan'dan öyle filmler izlemeye alıştık ki, bu onların yanında biraz sönük kalmış. Bir de tabi ingilizler'in fransa'dan çekilmesini böyle büyük bir kahramanlık varmış gibi falan betimlemelerine de müsadenizle "bi siktirin gidin arkadaş" demek istiyorum. ucuz numaralar bunlar yemeyiz. Nolan gelsin çanakkale'yi çeksin yüreği varsa.
-
yahu gerçekten bu film için sinema parası harcayacak var mı, hele sen Efe, ben 65" aldıktan ilk kez 4 sene sonra sinemaya gittim, onda da tövbe ettim bir daha gitmem
-
Asıl büyük haber 4K 144hz monitör olsa da, Türkiye fiyatının 8-10 bin lira arası olacağını düşünerek, henüz ulaşılabilir bir teknoloji olmadığı için bir süre daha hayal olarak kalacağını söyleyebiliriz. Benim asıl ilgimi çeken monitörü ise Guru3D'nin haberinde görmüş bulunmaktayım: http://www.guru3d.com/news-story/asus-to-launch-hdr-quantum-dot-monitors-rog-strix-xg27vqswift-pg27vq-and-pg27uq.html http://www.worldtechmag.com/asus-rog-showcases-three-new-high-end-gaming-monitors/ ROG SWIFT PG27VQ 27" Curved, 2K (2560x1440), 165hz, Quantum-Dot IPS, HDR, G-Sync... Açıkçası Asus bu monitörün fiyatını 1000 doların altında belirlerse turnayı tam gözünden vurabilir. Eğri oturup doğru konuşmak gerekirse eğer, her ne kadar 4K 144hz monitör bizi heyecanlandırsa da, hadi ufak bir serveti de yatıralım desek, şu bir gerçek ki SLI çözümler şu sıralar oldukça sıkıntılı, tek GTX 1080 Ti ise 4K çözünürlüğün ateşini söndürüp, 144hz'i beslecek bir fps sunmakta çok başarılı olamayacaktır. Bunları dikkate alarak hala 4K gaming konseptine erken demekteyim. Böyle bir ortamda 2K 165hz IPS monitör cidden benim için daha çok öne çıkıyor. Açıkçası Curved olması çok umrumda değil hatta olmasa bile olurdu. Fakat memnun olsam da artık TN panellerden sıkılmaya başladım ve IPS'de oyun oynamak nasıl olur deneyimlemek istiyorum. Bana kalırsa bu mönitör 4K ya çıkan yolda çok sağlam bir basamak olur. Özellikleri zaten iyi, başarısını belirleyen en önemli etken ise fiyatı olacak. Dediğim gibi Asus fiyatını abartmaz ve 1000 dolar seviyesi üstüne çıkmazsa cidden kumbaralarımızı kırdırtacak bir monitör olabilir bu.
-
Selam, hoşgeldiniz. Dolar olarak çıkış fiyatı astronomik bir fiyatı olmazsa girecektir bence. Başka bir marka olsa distribütörler en pahalı ürünleri getirmekte tereddüt edebilir fakat Asus iyi bilinen ve satan bir marka ülkemizde.
-
-
şimdi ben de dikkat ettim 20oz Stainless Steel gönderilmiyor diyor, 16oz olanı gönderiliyor. diğer 2 renk seçeneğinin 2 boyu da gönderiliyor.
-
intel sana eşantiyon olarak vermedi mi bunlardan olredücüm, malum adamların tonla reklamını yapıyorsun işine yaradığına sevindim.
-
Autoseal'ların bu kadar düşeceğini bilsem snapseal almazdım hiç. Hem 16oz hem 20oz'larda indirim var.
-
Contigo AUTOSEAL West Loop Vacuum Insulated Stainless Steel Travel Mug with Easy Clean Lid, 20oz, Stainless Steel has decreased from $17.98 to $9.97
-
dayanamaz kullanırsın merak etme hiç sen o konuyu, hayırlı olsun.
-
bence TV'yi al, hem konsolu çöpe atıp, adam gibi PC kurarak doğru yola gelirsin
-
o sayılmaz, BMW 5'den başlar zaten
-
Hayırlı olsun, güle güle kullanın ailecek BMW'nin sürüş keyfine alıştıktan sonra daha alt bir aracı kullanmak istemiyor insan. Tam kış aylarında gelecek aracınız, arkadan itişli güçlü bir makine. Lastikler bir 100 - 150 mil kendine gelene kadar çok dikkat edin. Benim bmw'yi daha aldığımın 2. günü iyi bir korku yaşamıştım ıslak zeminle karşılaşınca. İstanbul'un kuzeyine taşınacağım seneye, yolları çok sağlam karla kaplanan bir bölgeye. Yeni havalimanına gidip gelmek için X5 xDrive40e iPerformance almayı planlıyorum fakat ödenen meblağın 2/3'ünün Man adasına gideceğini bilerek kendimle yaşayamam. Amerikada olsam hiç düşünmeden M5'i tüm opsiyonları dahil alırdım heralde. Bu durumda dacia duster falan almam gerekecek heralde - neyse çok uzatmadan, forumun bmw lobisine hoş geldiniz. iDrive ve Siri kardeşler ile birlikte iyi yolculuklar.
-
Korhan abi burn-in bir garanti problemi değil, misal ölü piksek gibi bir garantisi olmadı, olmayacak da. Kullanıcı hatası burn-in, çünkü ne aldığını bilmiyor demek bu sorunu yaşayan. Manuel vites araba alıp hep 3. viteste 6000 devirde 120km ile gider misin, gitmezsin. Bunda da 4 saat sabit görüntü olmayacak işte aynı şey. Bu televizyonun kitlesi belli. 3 kuruşluk konsol oynansın diye üretilmediği aşikar. Biraz dikkat gerektirdiği doğru başlarda. Efe'nin çekincesi konsol da oynamayı düşündüğü için. Yoksa konsol oynamayacak olsa bu kadar kılı kırk yarmazdı. En iyi LED TV'nin yanına koy Efe'nin almayı düşündüğü OLED'i, o led'i çekiçle kıracağını garanti ederim, kısaca biraz fedakarlığa değer
-
kullandığın zemin ya da mousepad gibi geldi bana...
-
Logi büyük çöp ya
-
deathadder'den öte köy aramayın. chroma kullanıyorum şuan, elite daha yeni olan model. essential olan 6400 DPI olan daha uygun fiyatlı model. Bu model bile piyasadaki mouse'ların hepsinden iyidir. Sağlamlık açısından problemler olabiliyor razer'da, 1-2 sene sorunsuz kullanabilirsiniz 3. sededen sonra sorun çıkmasını bekleyebilirsiniz. eliniz ortalamadan küçükse ya da palm yerine claw grip ile kullanıyorsanız corsair m65 pro tavsiye ederim ama mutlaka optilk sensorlü pro model olsun, diğer normal olanları lazer. logitech denen çöpe para verip almayın, gelri dönüşüm için sokaktan karton toplayan arkadaşlardan 5-10 tl karşılığında her modelini temin edebilirsiniz.
-
4K IPS HDR monitör ile birlikte tanıtılmış, bunda da quantum dot falan diyor. Şimdi tek tek baktım, hiçbir yerde IPS dememiş ama yanlış bir izlenim bıraktığı da belli. Yine de güzel bir monitör ama benim hiç IPS'im olmadı, bir deneyimlemek istiyorum artık. PG35VQ beklemeye devam.
-
Bu nasıl bir saçmalıktır ? Ips diye duyurdular bu modeli şimdi gelmiş TN panel ile satıyorlar...
