stardust

Süper Moderatör
  • Mesaj sayısı

    7.629
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

  • Days Won

    479

Everything posted by stardust

  1. Bu oyun kendi başlığını hakediyor. Çıkış tarihi 23 Eylül olarak açıklandı. Açıkçası "remastered" bir oyun 40 dolar/euro gibi bir fiyatı hakeder mi diye düşündüm. Fakat diablo 1, starcraft ve warcraft'ı gençliğimde, senelerce, blizzard'a faydası dokunacak 1 kuruş para harcamadan oynadığımı hesaba katınca çok da düşünmem gerekmedi. Blizzard'ın, oyunlarının çıkış tarihinden 1 sene geçmeden önce kesinlikle indirime sokmama politikasını da düşününce kendi adıma çok da beklemek istemedim. Diablo 2 heralde en çok sevdiğim, saat toplamı olarak en çok oynadığım oyundur. Yeni grafiklerle görmek beni gençliğime götürecek, bu tip bir deneyim için de üçün beşin hesabını yapmaya gerek yok. Blizzard'ın pazarlamacıları fiyatı belirlerken nasıl bir beklenti olduğunun farkına vardıkları için aslında 30 dolar/euro'ya satabilecekken fiyatı bir üst seviye olarak belirlediler kanımca. Neyse çok bile yazdım, sonuçta her sene çıkan call of duty ya da assasins creed değil bu oyun. yeri ayrı, çok düşünüp hesap yapmanın anlamı yok, yapıştırın gitsin. ben ekim ayını ücretsiz izin alırım sanıyorum, kafa adamlar toplansın, heralde 8 kişilik parti yapılabiliyormuş, girer oynarız.
  2. time spy

    3DMark Time Spy Genel Puan Sıralaması: yeni puan gönderme formatı: 10808-stardust-MSI GTX 1080 Ti Gaming X@2000mhz-AMD Ryzen7 5800x-G.SKILL Trident Z Neo 32GB 3600mhz CL16 ( - ) tire işareti sadece puan-nick-parça (sürunlar arası) ayrımlarında olmalı, donanım açıklaması içine "-" koyarsanız bir sonraki sütuna atlar o yüzden koymayın. 3DMark Time Spy Grafik Puanı Sıralaması: 17773 - Psikobat - Radeon VII CF @ default 15996 - Psikobat - RTX 2080ti @ 2085@8000 11013 - ZvAnA - MSI GTX 1080Ti Hawk X EK@ 2101 mhz 10989 - stardust - MSI GTX 1080 Ti Gaming X @ 2000mhz 10624 - ionian - msi gtx 1080 ti gaming-x @ 2037mhz 10602 - T800 - 1080 Ti FE @+187MHz Boost Clock/+160MHz 10552 - jackjoker - Galax 1080 Ti EXOC @1745Mhz 9879 - rammstein - Evga GTX 1080 Ti SC2 @ Factory Clocks 8124 - Narcissus - ZOTAC GTX 1080 AMP Extreme @ Default 8087 - ionian - Asus Strix GTX 1080 @ 1833mhz 7810 - stardust - EVGA GTX 1080 SC @ 1985MHz 7783 - ZvAnA - EVGA GTX 1080 FTW@ 2035 mhz 7003 - MonkeyBusiness - Asus Strix GTX 1080 @ 1607 mhz 6509 - T800 - MSI GTX 1070 @ 2100 MHz 6499 - Psikobat - EVGA GTX 1070FTW @ 2050MHz 5912 - TiesTorN - eVGA 980 Ti ACX SC+ @ 1400mhz 4291 - wazzap - MSI RX 480 @ 1350 MHz (8GB) 3732 - ResetButton - AMD R290 @1000mhz 3524 - hakancez - RX 470 @ 1,650 MHz 3495 - ObiWan - MSI GTX 970 @ 1304 MHz Cinebench konusu oldukça başarılı oldu. Beklentimizin üzerinde yoğun bir ilgi ve katılım gösterildi. Bir donanım forumu olduğumuzu hatırladık ve eskiden pek severek yaptığımız benchmark testlerine bir istek olduğunu tespit ettik. Sistemlerimizin ekran kartı dahil tüm bileşenleri ile test edebilecek bir benchmark programı arayışında doğal olarak akla ilk gelen 3Dmark oldu. 2 gün sonra piyasaya GTX 1080ti çıkacak ve yakın gelecekte AMD Vega GPU'lar ufukta gözüklemeye başlayacak. Bu gelişmelerin öncesinde, elimizdeki mevcut ekran kartlarımızı deneyerek, gelecekte nasıl bir performans artışı bekleyebileceğimize dair bir hazırlık yapalım istiyoruz. Sizlerden de ricam Steam üzerinden "3DMark" (bitişik şekilde) aratarak, gelen ekranda satın alma seçeneklerinin sağ tarafında gözüken "Download Demo" butonu ile 3DMark indirerek bu sıralamamıza da katılım göstermeniz olacak. (3.7GB veri indiriyor, yaklaşık 6GB disk alanı kullanıyor) Puanlarımızı paylaşırken yine belli bir formata uyalım ki düzenli olsun istiyorum. Bu sefer şu şekilde yapalım: 3DMark puanı - Nickname - Ekran kartı ve GPU saat hızı - İşlemci ve CPU saat hızı - Ram ve saat hızı yine detayları görebilmemiz açısından benim koyduğum gibi yanına birer CPU-Z ve GPU-Z programı açarsanız da çok güzel olur.
  3. @jackjoker Başkan hiç affın yok senin sözünden çıkmıyorum, o yüzden kafam rahat. TUF 5080 dolar bazında bile kar ettiğim ilk ekran kartım oldu Super bekleyenlere teselli ikramiyesi yollamak istiyorum.
  4. hangi uyduruk kaynaktan alıyorsun dandik bilgilerini bilmiyorum ama team fortress 2 oynarken kulağımda pc360 vardı, belki 2. versiyonu falan 2016'dır. 25 sene olmasa da çok eski kulaklık, ilk çıktığından beri de var bende. neyse bütün bunlar logitech'in ana malzemesinin pazarda satılan leğen plastiğinden olduğu gerçeğini değiştirmiyor.
  5. logitech alıp bir de hakkında bu kadar yazmak zorunda kalmak bunu da 25 (YİRMİBEŞ) senelik sennheiser pc360 ile müzik dinlerken yazıyorum şuan.
  6. Hastasıyım o alınmaz bunu bekleseydin diyenlerin. Bak ne oldu şimdi. - kur farkı yansımadan önce, olabilecek en iyi fiyata aldık. - 1 senedir bindik üstüne, vuruyoruz kırbacı. - TUF’da fiyat 1 kuruş düşmedi, indirim dönemine rağmen arttı. - 5080 Super ufukta yok hala… - 5080’in yetmediği, tüm grafik ayarları tepede, üzülmesine yol açan bir oyun da yok. diyorum ya hastasıyım diye, ne beklediniz siz şimdi, hadi beklediniz alanın malına ne bok attınız… durumu açıklayan çok güzel bir tabir var ama yazsam ayıp olacak, hep bu @jackjoker yüzünden, açtırıyor bayramlık ağzımı. 4080 ile mutluydum ben zorla 5080 aldırdı, dünyam değişti
  7. @jackjoker onlar kara cuma indirimi oransal olarak büyük gözüksün diye önce zam sonra %30 civarı indirim yapar, acele etme ay sonuna doğru halledersin.
  8. başkan ben evlenirken Tempur'un o zamanki en üst serisini almıştım. biliyorsun işim gereği yüzlerce farklı otelde kaldım, lüks otellerde de visco katmanlı yataklarda yattım, tempur ayrı bir boyut ama tavsiye etmeyeceğim. alışınca tempur'a normal yaylı bir yatakta sırtına kaç yay batıyor sayabiliyorsun. tempurdaki visco malzemenin olayı, nerde temas daha fazla, sıcaklık daha yüksek ise o nokta daha çok içe gömülüyor. serin bir yatak odası için ideal ama yaz sıcağında, klima bünyesine dokunan ve uyurken klima çalıştırmayan biriysen, daha fazla gömülüyorsun yatağa ve terliyorsun. Bunu daha sonradan serin tutan alezler ile çözdük ama bu yöntemi keşfedene kadar, özellikle çok sıcak geçen yaz gecelerinde rahat olmuyordu. seks açısından da üstünde sevişmesi daha çok efor sarfettiren türden bir yatak, fiziksel kondisyonu iyi olan biri için çok büyük sıkıntı değil ama kilolu bireyler gömülüp kalacağı için keyif vermeyebilir. ben sana direkt serta majesty (ya da çıktıysa daha üstü bir model) bak derim. bir kaç sene önce tempur'u değiştirmeye niyetlenince araştırdım, yani alınabilecek en iyi yaylı yatak, sen de detaylı araştırınca göreceksin zaten. ps: yatsan şuan 100 gün deneme süresi veriyor serta yataklar için. gara cuma indirimleri de yapıyor yatsan, değerlendir.
  9. "İzlenesi Film Tavsiyeleri" başlığımızdan feyz alarak, bu konuyu başlatıyorum bakalım tutturabilecek miyiz... Amacım zaten herkes tarafından bilinen büyük oyunlar haricinde, kıyıda köşede kalmış, dikkatlerden kaçmış bazı oyunların gün ışığına çıkmasını sağlamak. Açıkçası Hollow Knight'ı bu kadar geç keşfetmiş olmam beni bu başlığı açmaya yönlendirdi. Bunun gibi farkında olmadığım güzel oyunlar varsa sizin tavsiyelerinizle bulmak isterim. - Hollow Knight Bu oyunu ben nasıl şimdiye kadar farketmemişim ya da nasıl olmuş da kimse yazmamış bizden bilmiyorum ama tam bir saklı hazine. "Indie" adı altında uyduruk ve sözüm ona "AAA" ama 5 para etmez oyunların dünyasında, benim gibi detaylı ve uzun oyunları seven oyuncuları mest edecek bir yapım olmuş. Platform-Aksiyon-Macera tipi oyun ama atmosferi ile dünyasına hapsediyor direk. En güzeli de konsol bebeleri ağmasın diye basitleştirilmiş oyunlardan değil. Gerekli upgrade'ler olmadan bazı bölümlere girdiğinizde çok acılar çekebiliyorsunuz. Bu dediğimden de anlayacağınız gibi oyun "açık dünya" fakat bazı noktalara hemen ulaşılmıyor. "Charm" ve "upgrade" sistemini mükemmel bir şekilde ayarlamışlar. Gerçi çok bile yazdım, bu oyun için "Mutlaka oynanaması gerekir" diyorum. Oyunun başında "gamepad ile oynamanız şiddetle tavsiye edilir" deniyor. Ben de bu tavsiyeye katılıyorum. Klavye'den bazı hareketleri yapmak sinirlerinizi yorabilir. Ben PC'den xbox360 controller ile oynadım, gayet güzel bir deneyim oldu. - FTL: Faster Than Light Bu oyun tahmin ediyorum daha iyi biliniyordur, Yine de bilmeyenler için yazıyorum. Yine mutlaka oynanması gereken bir oyun. - Antichamber Son yıllarda oynadığım en orjinal oyun diyebilirim. Bunun için de yazılacak çok şey var ama gerek yok. Oynamayan çok şey kaçırır. - NaissanceE Steam de "free to play" durumda şuan. Diğer oyunlar kadar yoğun şekilde tavsiye etmedem de benim oldukça hoşuma gitti. Karamsar/Depresif bir havası var oyunun, First Person Puzzle-Macera gibi düşünebilirsiniz. - The Talos Principle Bunu daha önceden de yazmıştım. Yine kesinlikle oynanması gereken bir oyun. 3 boyutlu büyük bir bulmaca oyununu çok güzel bir hikaye ve atmosfere entegre etmişler. Bence kaçmaz.
  10. iyi işler yapanlar, hakettiğinin karşılığını er ya da geç alıyor. ben çıktığı gün playstaion'a aldım, daha sonra yolcu olarak uzun bir uçuş yapacaktım, sırf silksong için acımadım switch 2 aldım bir 20 dolar da nintendo'ya verdim ona da aldım. oyun doğuştan efsane yine, yine zor olması, boss fight'ların çıldırtması en beğendiğim yönleri.
  11. sadece silksong oynamak için almış olmamak adına yalandan 2 tane de oyun aldım, oynar mıyım bilmiyorum onları, bakacağız şu ana kadar steam deck ve asus rog ally X gibi belli başlı handheld'leri deneme imkanım oldu, bu konseptin mucidi de öncüsü de nintendo. uzakdoğu'dan şaka gibi fiyata aldım, avrupa versiyonu olmasına rağmen. neyse artık leş gibi iğrenç bir konsolcu olduğum için bana ne deseniz az, aforoz edilebilirim gönül rahatlığıyla
  12. PS5 849 lira, karttan 875 gibi bir şey çekti, yapı kredi 100 lira puan verdi. Steam'de 8 dolar, ordan da alacağım ama büyük ekranda oynamak şimdilik daha keyifli, ultra-wide monitör de destekliyor. Oyun yine doğuştan efsane.
  13. https://www.reddit.com/r/Steam/comments/1n8ayb5/did_silksong_just_break_steam/ https://www.gamespot.com/articles/silksong-releases-immediately-crashes-steam-and-nintendo-eshop/1100-6534478/ her yer kilit, steam, playstation, nintendo... hiçbir yerden alamıyorum oyunu
  14. Silksong 8 dolardan çıktı. yıllar sonra steam'in kitlendiğine tanıklık ediyorum.
  15. Hollow Knight Silksong 4 Eylül'de çıkıyor. PC, PS5 Pro ve Switch 2'de oynamayı planlıyorum, bir kaç ay göremeyebilirsiniz beni merak etmeyin.
  16. @jackjoker başkan sen neler yapmışsın böyle yahu. Benimki daha yeni model olmasına rağmen daha sönük kaldı
  17. cinebench

    Karşılaştırmanın çeşitliliği açısından her üyemizden 3-4 dakika vakit ayırarak bu benchmank'ı yapıp sonuç göndermelerini bekliyoruz. Cinebench R23 indirmek için: https://installer.maxon.net/cinebench/CinebenchR23.zip Dikkat edilmesi gerekenler: Programı açtığınızda, sol üstte "File" üzerinden Advanced Benchmark seçeneğini işaretleyin. Ana penceredeki Minimum Test Duration seçeneğini OFF yapın. Aksi halde stress-test usulü yapacak ve 10dk sürecektir. Puan yollarken kullanılacak format: puan.nick.işlemci.işlemci saat hızı.core/thread sayısı.ram.ram boyutu.ram saat hızı.ram timing.anakart Örnek: 15303.stardust.Ryzen7 5800x.default.8/16.GSKILL Trident Z Neo.32GB.3600mhz.CL16.MSI X570 TOMAHAWK ( . ) nokta işaretini sütunları otomatik ayırmak için kullacağımdan dolayı sadece yazılı maddelere arasında kullanın, misal G.SKILL markasını GSKILL olarak yazın ki listeye girerken karışıklık olmasın. Ekran görüntünüzü yüklemek için forumun attachment sistemini kullanabilirsiniz. Hosting kullanacaksanız Türkiye'de yasaklı olmayan bir site olmasına dikkat ediniz ki VPN kullanmayanlar da görebilsin. - 15303.stardust.Ryzen7 5800x.default.8/16.GSKILL Trident Z Neo.32GB.3600mhz.CL16.MSI X570 TOMAHAWK Örnek olması açısından işlemci stock halde ve ramleri de XMP profilinde bıraktım, rakabet kızışınca overclock yaparım artık
  18. Glorious iyi midir cidden bilmiyorum ama Logitech çöpünden sonra iyi geleceğine eminim.
  19. Benim beğendiğim mesajı değiştirmişsin, beğenimi geri aldım. Metallica'nın bir şarkısı var, siz onu dinleyin. Holier Than Thou. Gerekli cevapları yazdım, tonu sert oldu, daha yumuşak ifade edemeyeceğim için kendimi sildim. Bu ara biraz agresifim sanırım, kalp kırmak istemiyorum, o yüzden bu muhabbete devam etmeyeceğim.
  20. Şoför değilsin demek kişisel saldırı mı, adam değilsin...
  21. Ben gayet açık yazdım ama yiğitliğe bok sürdürmemek için hala anlamamazlıktan gelecekseniz o sizin kendi tercihiniz tabii ki... doğruyu yanlışı belirleyip, Adalet dağıtmaya devam...
  22. Ezik bebe mesajımı silmiş yine, işine gelmeyince siliyorsun di mi, yanımda olsan hiç acımaz dalardım sana... Bunu da sil hadi ben sana yapacağımı biliyorum.
  23. Şurada biz bize 40-50 arkadaş kalmışken birbirimize karşı doğrucu davutluk oynayıp ders verme çabaları bana komik geliyor. Yaşadığımız ülke gerçeklerini unutup, ütopik bir adalet anlayışı ile hukuktan falan bahsetmek cidden garip. Haramzadelerin hükmü sürerken vergi, ceza ve harçtan kaçınmak için yapılan her çaba mübahtır gözümde. Koskoca sanayiciler, fabrikatörler dereye, göle zehirli atığını attığı halde bırak cezayı, doğru düzgün vergi bile ödemezken, keyif için ayda yılda bir kullanılan arabanın katalitik konvertör iptali yüzünden muayeneden geçememesi mi kurtaracak bizi ya da çevreyi... Bırakın bu işleri, birbirimize karşı samimi olalım.
  24. Bence ne yazlık lastiğin performans ve verimini, ne de kışlık lastiğin emniyetini ve tutunmasını veremiyorlar. Lastik değiştirmek ne yani 10 dk şık iş. Ben kullanmam 4 mevsim.