stardust

Süper Moderatör
  • Mesaj sayısı

    7.629
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

  • Days Won

    478

Everything posted by stardust

  1. *ethereum ne bileyim, sahibinden'de yeni ilanlara 10500-11000 gibi fiyatlar yazılmış, hem de mining yapılmış kartlara. 9000'e gider diye düşündüm. benim monitör 1440p olduğu için 3080 yeterli gelecek, tabii ki Ti olsa daha iyi olur ama bu kadar para verip Türkiye'de garantisi olmayan ürün almak istemiyorum. sen kart alacağın zaman bir fırsat vs. görürsen beni de unutma sakın. ties benden habersiz 3070 ti almış, her gün küfrediyorum kendisine. senin de kulakların çınlamasın @jackjoker
  2. rtx 4800 sene sonu çıksa bile kim kaybedecek ki ben bulayım 3080 bulamıyorken yeni seriden hiç ümidim yok.
  3. https://inventus.com.tr/mi_products/Product.aspx?PID=12287 ASUS GeForce TUF-RTX3080-O10G-V2-GAMING 23600 TL - 9 taksit benim MSI GTX 1080 Ti Gaming X'i 9000 liraya satabilirim. 14600 verilir mi üstüne... bir yandan çok istiyorum, bir yandan da saçmalama diyorum kendime. ne dersiniz ? @TiesTorN bana o bedavaya aldığınız rtx 3070 ti kartı söylemeyen aklına sokayım senin...
  4. hgs çoğu zaman okumuyor. girişte kaçak geçiş yazıyor, çıkışta "giriş bulunamadı" diyerek en uzak mesafe ücretini çekiyor. sanıyorum daha sonra plaka tanıma sistemi üzerinden düzeltiyorlar. ama bakiye azaldı kredi kartından gereksiz yükleme yapıyor, para boş yere bağlı kalıyor, karta iade yapmıyor... çok eskiden beri OGS olan aracımızda hiçbir problem olmadı şu zamana kadar. bir de ücretsiz değişecek demişler de, o ogs ler için depozito almışlardı, onlar da bizim götümüze kaçacak heralde.
  5. ben de popüler diye indirdim, izlesem mi izlemesem mi diye düşünüyordum. kafa dağıtmak için bakayım o zaman fena değil diyorsan.
  6. 540 euro'ya gayet şahane duruyor. ben açıkçası daha pahalıdır diye düşünmüştüm fiyatı görene kadar.
  7. neye göre iyidir, kime göre iyidir ? sadece fiyatına göre iyi lastik, ama benimki gibi 255/40 r18 gibi bulunmayan ölçülerde petlas da pahalı, runflat istersen zaten çok yaklaşıyor fiyatlar. https://www.tyrereviews.com/Article/2021-Tyre-Reviews-UHP-Summer-Tyre-Test.htm hankook'un ıslak ve kuru frenlemesinden etkilendim ben, malum bebek taşıyoruz arabada ama bir yandan da sürat yapmaktan da vazgeçemiyorum. o yüzden runflat olması ve frenleme mesafesinin en kısa olması benim için önemliydi. sonuçta 500 lira fark vardı petlas ile arasında, hankook denemek istedim. petlas almam demiyorum, zaten bu fiyatlar böyle devam ederse mecbur onu da alacağız ama hala param varken dünya standartında bir lastik alayım dedim. michelin pilot sport 4'den hevesimi aldım misal, parası olan için cidden en iyi lastik, 180 ile otobanların kelebek kavşaklarına daldım çıktım bana mısın demedi. ama gel gör ki sürekli 200 km üstü hızlarda kullanmaktan çoook çabuk bitti, yani 20 bin km'de yasal sınıra düştü diş derinliği, ben sıfırlayana kadar kullandım, çıkardığımda 0.1 milimetre bile diş kalmamıştı, tamamen kabak yaptım, 30 bin km yaptım. bridgestone potenza s001 ile 55 bin km yapmıştım, daha yasal sınırın yani 1.6mm üstündeydi çıkardığımda ama o da çok sert bir lastik zaten bir de 5 senede kurudu, artık ıslak zeminde gaza basar basmaz TC devreye giriyordu. tabi bunu marifet diye yazmıyorum, şöförlüğü olmayan biri öyle kabak bir lastik ile süratli bir şekilde su biriktisine girerse takla atar, siz kendi aracınızda denemeyin bu arada bu bahsettiğim tabi ki sadece itişin olduğu arka lastikler, ön lastikler nerdeyse yeni gibi duruyor, yani 4 lastik kabak dolaşacak kadar da pervasız değilim...
  8. lastikcim.com.tr + hankook tavsiye ederim, yol yaptım lastikle, michelin pilot sport 4'leri aratmadı bana. hankook ventus s1 evo3 modelini aldım. hiç aşina olduğum bir marka değildi. yine takıntılı şekilde araştırmalarımdan sonra ps4'den hiç aşağı kalmadığı gibi, ıslak ve kuru frenlemede çok daha iyi sonuç verdiğini farklı kaynaklardan teyit ettim.
  9. https://www.sozcu.com.tr/2022/ekonomi/benzine-de-zam-geliyor-6939288/ benzini unuttular sanıp üzülmüştük, halbuki ona da güzel bir süpriz hazırlamışlar.
  10. bir de utanmadan vatandaştan kopuk diyorlar hükümetimiz için. bakın benim sesimi duydular. bu geceden itibaren motorin fiyatı 80 kuruş zamlanmış. 25 liraya ne kaldı şunun şurasında.
  11. değişerek gelişmiş, çünkü o bir reis.
  12. vazapcım bu da şimdi soru mu yani, mandalorian'ı izleyip de boba fett'i izlemeyen gibi bir senaryo nerde yaşanacak. ikisi de disney+ 'ın dizisi işte, hatta mandalorian 2. sezonu bile boba fett ve fennec shand'ın tatooine gezegenine geri dönüşüyle bitiyor. aradaki bağlantıyı kurmayı o kadarcık izleyicinin zekasına bıkarmışlar kötü mü olmuş yani... mando 3. sezon timeline olarak, book of boba fett'in bittiği yerden başlayacak işte, türk dizisi gibi düşünme bunları, bilal'e anlatır gibi anlatmıyorlar, genişletilmiş bol reklamlı özeti yok mando izleyip de boba fett izlemeden 3. sezona başlayacak biri varsa, kusura bakmasın artık, o onun kendi mallığındandır.
  13. olredü ile daha 1 kez denk gelip oynamış değiliz ama ben kendi adıma yardımcı olmaya çalışırım. keşke konsol pc birlikte oynayabilsek, ben oynayacak adam olmadığı için sırf kardeşimle oynamaktan sıkıldım bıraktım.
  14. @Atrin kasmadım aslında, 30 saatte fln yaptım, yarış oyunlarında rakibim yok, zaten dirt 5 için özel bir yeteğene de gerek yok gayet basit. oyunu 1 kez oynayıp bitirdiğimde sadece 1000 mil yol yapmak gereken kupa kalmıştı, onu da yapınca platinum açıldı. Colin McRae Rally'den yetişme olduğumuz için bu dirt'cükler çıtır çerez. doğru düzgün güncel bir simülasyon olsa asıl ona kasardım.
  15. Ben Mandalorian'a yeni bölüm geldi demedim mi işte Boba Fett kimmiş, göbekli hacı baba
  16. Sanayi'de japoncu ustan mı yok olm, git sor öğren. babanın kartal'dan sıkıldın, annenin civic'e mi sulanıyorsun şimdi, kendin kullanacak olmasan hayatta ilgilenmezdin sen o arabayla, öyle he hayırlı bir evlatsın
  17. 6. Platinum Trophy... Hayatı boyunca konsolcu olduğu halde henüz 5 platinum kupası bile olmayan arkadaşlar görüyorum, çok üzülüyorum Ben henüz 1 senelik konsol bebesiyim - ps: Aslında kassam Demon's Souls'u da platinum yapacağım ama spoiler yememek için trophy guide okumadan oynadım ilk bitirişte, doğal olarak yanlışlarım ve kaçırdığım şeyler olmuş. 2. oynayışta çoğu şeyi yaptım ama %100 yapabilmem için 3. kez oynamam gerekiyor... o da hiç içimden gelmiyor... keşke en baştan guide okusaymışım, ne güzel 2 oynayışta halledecektim, muhtemelen kasamayacağım, gözümde büyüyor
  18. veremiyorsun işte, herif gitmiş konsola almış oyunu yoksa ben onu ihya ederdim, öyle bir item'lar verirdim ki god mode açtım oynuyorum sanırdı...
  19. 25x55 ohh 1375... bana uyar valla mis, trafikte kimse kalmaz rahat rahat gidip geliriz 25 lira olsun mazot ve benzin bu sefer oyum kesin reis'e.
  20. tam bitirmiş olsam depoyu 800'ü geçerdi...
  21. başlığı da uygun hale çevirdim o zaman iyi ki bir laf ettik... aslında küçümsemek amaçlı yazmıştım, meğer ne çok izleyeni varmış dizinin
  22. yan sanayi taksak olmaz mı usta ? @TiesTorN
  23. sıfır batarya kaç para ? @TiesTorN
  24. nası ya, kaç hücre var o pilde, tek tek onları mı test etcen... ne yapıyon, nasıl yapıyorsun detaylı yaz buraya yoksa benimki bozulunca bir de benle uğraşırsın.
  25. benim depo boş, 50 litre alsam 15 lira farkediyor, işim de yoktu bugün hiç dışarıda, şimdi sırf mazot almak için kalk giyin, yola çıkmak zaten bir risk. akaryakıt istasyonuna giderken de zaten yine 3-4 liralık yakacağım... yarın işim var zamlı tarifeden ilk alan ben olacağım bu sefer - ulan işe bak ya, ben kısa mesafe arabayı 13 yaşımdan beri kaçırıyordum da, ilk uzun mesafe 16 yaşımda kaçırmıştım. 20 milyon liralık benzin koymuştum babam anlamasın diye, 800 bin lira yani şuanki parayla 80 kuruşun altındaydı benzin 2000 senesinde çünkü çeyrek depodan, 3 çeyreğin üstüne çıkmıştı, bu sefer de fazla benzin olmasından kaçırdığımı anlar diye evin etrafında tur atmıştım... sonra yine anladı zaten çünkü arabayı çıkarttığım yere başka komşu parketmişti bişey de demiyordu aslında babam. annem çok olay çıkarıyordu kaçırdığımı anlayıp, bi kez yine alıp berbere gitmiştim, berbere gelip traş olurken anahtarı isteyip rezil etmişti beni. - nerden nereye geldik işte, dün continental yetkili bayine lastik sormaya gittim, tanesi 3000, "ne olur son, fiş fatura istemez, nakit versem" dedim... demez olaydım, esnafı bitirmişler resmen, adam ufak çaplı bir sinir krizi geçirdi, bir ağlamadığı kaldı. açtı lastiğin alış fiyatını gösterdi kendi bayi sisteminden, lan 200 lira karla 3000 liralık lastik satıyor. sonra çıkardı elektrik faturasını gösterdi. bu ay bu faturaya çalıştık, mecbur bu gidişle kapatacağım dedi. valla adama üzüldüğümden lastik alayım dedim ama kendime de üzülüyorum napayım, gittim hankook aldım, bir de bunu deneyelim bakalım.