stardust

Süper Moderatör
  • Mesaj sayısı

    7.629
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

  • Days Won

    478

Everything posted by stardust

  1. ben C&C'ları da red alert da oynadım remastered... efsane ya. yanlız 1-2 bölümde AI'nin ayarını kaçırmışlar, ben hep hard'da oynarım. allied'larda bir bölüm vardı baştan saniyelik hareketler yapmazsan geçmesi imkansız halde geliyordu vs. yine de çok iyi olmuş.
  2. amazon o "2. kol hediyedir" yazan ibareyi kaldırmış. turuncu forumdan cuma sipariş veren biri teslim almış. hediye yokmuş. benimki bugün kargoya verildi, yarın gelir sanırım.
  3. ben de bunun fragmanını görüp etkilenmiştim. meğer zaten fragmanı izlesen yetiyormuş, görsel olarak bütün güzel sahneleri koymuşlar, filmin gerisi fasa fiso.
  4. Bu ülkede konulan bir verginin kaldırıldığı görülmemiştir ama turuncu forumda konsollarda gümrük vergisinin %50'den %20'ye düşeceği beklentisinde olan gençler var. Hiç sanmasam da alet gelince hemen açmayacağım, 2-3 gün şu vergi işi netleşinceye kadar bekleyeceğim. 3-5 oyun oynayıp satma ihtimalim olan bir alette bir de vergi kazığı yemiş olmak istemem. açsak da 2 hafta içinde beğenmedim diyerek iade edebiliyorduk galiba internet alışverişlerinde. aman neyse acelesi yok. Bu hafta içi belli olur zaten vergiyi uzatıp uzatmayacakları.
  5. bu alet gelmeden önce ps plus üyeliği yapsam, oyunları hard disk'e indirip hazır bekletmenin bir yolu var mıdır ? sony'i tanıyorsam yoktur ama sorayım yine de
  6. Olabilir evet, büyük bir beklenti içine girmedim ben de o yüzden.
  7. Evet Samsung tv'nin uygulaması çok iyi de, Panasonic eski diye yavaş kalıyor salonda. Eğer satmamaya karar verirsem alırım. Normal dualsense ile de kumanda edilir di mi netflix? Ps'den böyle bir beklentim yok fakat ev networkündeki pc veya hdd'den stream yapabiliyor mu, ya da usb den medya oynatıyor mu? Sanmam ama yapıyorsa güzel olur.
  8. teşekkürler herkese, beni de el birliğiyle konsolcu yaptınız ya ne diyeyim bilmiyorum
  9. yazılı bir açıklama yok, kargo takibi fotoğrafında gözüküyor. gelsin görelim bakalım umarım yanlış fotoğraf koyduk demezler.
  10. ben anlamam, çok övdün oyunu diye ps5 aldım, bul bi yerden gönder
  11. @Squall çok sağol detaylı açıkladığın için. çözdüm olayı. o zaman bana tsushima'yı yollayabilirsin
  12. @saliX isimli üyemize geri kalan parçaları verdim. yabancıya gitmediği için mutluyum ama H440'ı satılıktan kaldırmak üzereydim, onun gittiğine biraz üzüldüm. Türkiye şartlarında bir daha öyle yakışıklı kasa kaç paraya alırız bilmiyorum Neyse tabi ki Hayırlı olsun, güle güle kullansın. (mumi ilanı saklama, referans olarak açık kalsın)
  13. Adet olduğu üzere, sahibinden ve donanımhaber'e yazmadan önce ilk bizim foruma niyetimi belli eden bir mesaj atayım. intel i7-7700K - Najaz tarafından itina ile delid işlemi yapılmıştır. 7700k biliyorsunuz oldukça ısınıyor, benim işlemci de bu durumdan nasibini almıştı, delid'den sonra rahatladı. Tj. Max 100 derece olsa da bu işlemcide, load anlarında arada sırada thermal spike yaşayıp anlık olarak 80-85 derecelere bile fırladığı oluyor, throttle yapmasa da "sıcak" rakamlar. 5 ghz açıyor sistem, 4.8ghz günlük kullanılabiliyor fakat tj. max'a yakın yaşamak istemiyorsanız 4.7-4.6 gibi tavsiye ederim. ben son zamanlar fanları minimumda kullandığım için sürekli stock değer 4.5'de kullandım. İyi bir işlemci fakat soğutma çözümünüz de mutlaka iyi olmalı, bu noktada 2. parçaya geliyoruz: Corsair H115i - Sıvı soğutma - 7700k nın ateşini söndürmeye yarıyor. işlemciyi almaya niyetlenen arkadaşa bunu da almasını tavsiye ediyorum, ikisini birden alana da güzellk yapacağım. Asus Maximus IX Hero - Bir sürü anakart kullandım, bunun yeri hep ayrı kalacak, taş gibi derler ya, sağlamlığı ve stabilitesi ile beni hiç yarı yolda bırakmadı. Corsair Vengeance LED 16GB ddr4 3200mhz - ledleri kırmızı bu arkadaşların, sonradan çıkan rgb modellerden değil. NZXT H440 - (siyah/turuncu) Bu kasadan da çok memnunum ama evde o kadar çok farklı kasa var ki, en çok para edecek de bu, alan hayrını görsün. - MSI GTX 1080 Ti Gaming X - Bunu da 2 hafta ila 1 ay içerisinde satmış olurum. hepsiburada'nın kendi ürünü. MSI'ı bana sevdiren kart oldu. - Ekran kartı ve Kasa Türkiye'den, diğer parçalar yurtdışı. Garantileri dolmuştur ya da dolmak üzeredir. Kutuları ve kutu içerikleri saklanmıştır. Ürünlerin temiz ve iyi bakımlı olduğuna ve aldığınızda sıfır almış gibi hissedeceğinize garanti veririm. İstanbul Bahçeşehir'de görüp elden de alabilirsiniz, ya da kendi kutularının üstünü güzelce paketleyip kargo da yaparım. Fiyat araştırmadım henüz, en kısa zamanda araştırıp yazacağım ayrı ayrı, o zamana kadar almaya niyeti olan bir arkadaş varsa anlaşırız. Ürünlerin hepsini birden almak isteyen biri olursa çok sağlam indirim yaparım. Bu ürünler şuan NZXT H440 kasada kurulu ve öyle kalacaklar (yeni sistemi başka kasaya kuruyorum) yani montajlı hali ile sıvı soğutma, anakart tak-sök hiç uğraşmadan bütün halde verebilirim.
  14. sony niye böyle yapmış ki, bu şekilde hesap satanlara gün doğmuş o zaman, en azından single-player oyunlar için.
  15. olur, steam'den ya da başka bir yerden indirimli ufak bir oyun alabilirim
  16. ben de çözmeye çalışıyorum işte @Squall 'ın son cevabı ile oturttum kafamda. aslında alınabilir hesap aracılığı ile oyun, 1 kez oynayıp silip bir daha aramayacaksan, ama benim istediğim oyunlar klasik her zaman 2. eli olan şeyler. önce bi PS PLUS Collection'dakileri çürüteyim de, artık bakacağız sonra tsushima'ya falan squall madem bu kadar övdü yollar bana oynarım
  17. Kendi hesabın secondary iken, kendi hesabındaki oyunları da indirip oynayabiliyormusun peki başkasının hesabı ana hesap iken?
  18. Şimdi adam oyun daha doğrusu hesap satıyor. Bizim hesabımızı ana hesap seçip oyunu indirmeye başla, sonra kendi hesabına geç oyna, Trophy'ler falan da kendi hesabına kaydolacak diyor. Ama sanırım kendi hesabımdan oyun indirmek için onu ana hesap yapınca diğer hesaptan aldığım oyunu oynayamayacağım bir daha değil mi? https://www.oyunbufem.com/blog/oyunbufem-comdan-alinan-ps4-oyunlari-nasil-aktive-edilir/ Bu herifler bunu nasıl iş haline getirmiş? Ordan oyun alan aslında oyuna sahip olmadığını, kendi hesabını ana hesap yaptığı an aldığını sandığı oyuna giremeyeceğini anlamıyor mu? Bir de o oyun sattıkları hesap bir sürü farklı makineden oyun indiriyor, Sony bunu tespit edip engellemiyor mu? Bu adamlar nasıl bunu web sitesi kuracak kadar ilerletebilmiş anlamadım. @Squall
  19. o kadar çok seveceksin konsolu diyorsunuz yani gman'in deyimiyle we'll see about that...
  20. 3080 olmasın o
  21. detroit'i ben stardust edition olarak PC'de oynadım, sevdim de. bu tip seçeneklerin hikayenin gidişini belirleriği oyunları seviyorum. ama detroit'e oyun denir mi ondan emin değilim. daha çok bir deneyim gibi... mortal combat X, eşimle oynarız. Xbox 360'da SF4 oynuyorduk, o hep mortal combat karakterlerini soruyordu ismiyle niye bunlar yok diye, ayrı bir oyun olduğunu anlatamamıştım şimdi o hatırladığı karakterleri görünce sever mortal combatı. - PSN kullanıcı adım: stardust_S6 arkadaş olarak eklesin beni playstation'cılar, yeni bir konsolcu fanboy geliyor
  22. ya 2. el alıp satarım diyorum da uğraştığıma değmez aslında. https://www.gfinityesports.com/article/6653/playstation-plus-ps5-collection-sony-god-of-war-uncharted-the-last-of-us @Atrin diğer konuda yazmıştı. Sony, PS5 sahiplerine, PS Plus üyeliği yapınca PlayStation Plus Collection adı altında bir sürü oyunu veriyor. 3 aylık 100 liraya alır, 3 ayda hepsini oturur oynarım ya, al sat, kargo, paket, pazarlık, ölücü vs. uğraşacağıma. zaten istediğim 3 oyun direkt var işaretledim, sizin oyna dedikleriniz de var. geriye last of us 2 ve ghost of tsubasa ( ) kalıyor, onları da en sona bırakıp amerika'dan aldırırım ya da burda 2. el en ucuz almaya çalışırım. evet evet ben hiç uğraşmayayım, PS Plus üyeliği yapayım paşa paşa en güzeli...
  23. sadece last of us remastered'ı kutulu ve sıfır alacağım, hattori hanzo'nun duygusal nedenlerle son yaptığı kılıçları satmaması gibi ben de bu oyunun koleksiyonumda olmasını istiyorum. aslında remaster olmayanı var elimde. ps3 versiyonu yani. last of us 2'yi kutulu sıfır alsam daha iyi koleksiyon için. heralde 1. oyun kadar mükemmeldir o da. neyse diyeceğim diğer oyunları 2. el alıp satarım. @Najaz 'da büyük bir incelik gösterip, elindeki oyunları yollamayı teklif etti, bitirince geri yollarsın diyor sağolsun.
  24. hadi son bi soru diyelim ki oyunların dijital sürümlerini PS Store'dan aldım ve kendi PSN hesabıma kaydettim. bu şekilde aldığım single player oyunları, offline iken oynayabiliyor muyuz ? misal benim steam'e aldığım bütün oyunları kardeşim de bilgisayarına indiriyor, offline mode'da oynuyor. böyle bir imkan var mı ? Horizon'ı orjinal aldım PC'ye, pek adetim olmasa da yarıda bıraktım, 7700k feci ısınıp throttle yapıyordu oyunda biraz da o yüzden aslında ama oyun da müthiş sarmadı. RTX 3080 gelsin ona tekrar PC'de başlayacağım. PC'de oynanabilen hiçbir oyunu konsolda oynamam. Konsol aldım ama konsolcu değilim
  25. mantıken öyle olması lazım zaten. sadece 3'lü set 1 oyun fiyatına iken, diğer oyunları niye ayrı ayrı remastered olarak satışa koymuşlar onu çözemedim. ps: https://en.wikipedia.org/wiki/Uncharted:_The_Nathan_Drake_Collection wiki'de yazıyormuş remastered oldukları, bu da oynanır o zaman...