Lastik Patladı Jant Yamuldu
1 1

Bu konuda 12 mesaj var

Selamlar,

 

Arkadaşlar eşim düz yolda giderken tekerlek inmiş sanırım son raddeye kadar öyle gitmiş en son direksiyonu kontrol edemeyinceye kadar ısrar etmiş yani.

 

Sonuç sağ ön jant yamulmuş tekerlek değişti. Bu gün arabanın direksiyonunu düz tutarken sağa çektiğini söylüyordu.

 

Bana bir tavsiye verebilir misiniz? Ön jantları presle düzeltip arkaya takabilir miyim ?

 

Tek hasarlı jantı mı değiştireyim yoksa bütün jantlarımı değiştirmem lazım ? 

 

Yarın tamircilerin kucağına oturmadan bir fikir alayım dedim  :)

 

 

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Eğer jant üzerinde gittiyse ön takımda hasar olabilir. En azından rot ayarına baktırmakta yarar var. Onlar zaten parça değişmesi gerekiyorsa söylerler.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

elimde yedek olarak 4 tekerlek ve normal jant var eger bu gun icinde bir bir celik jant bulamazsam onlari taktirip balans yaptiracagim. Ama emrenin dedigi gibi darbeli janti degistirecegim catlama ihtimaline karsi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Evet jant düzelebiliyormus gerek yok dedi ustalar değiştirmeye, bu arada benim tekerlek T tipi imiş G tipi olsa tekerkek böyle dağılmazdı dediler. G tipi tekerlek al diye tavsiye ettiler.

Böyle bir olay yaşamamak için ...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

ön takımların kalitesine bakar, salıncak burç değişimi filan gerekebilir. fiat cinsi bir arabaysa muhtemelen ön takımda dağılan parçalar vardır, değilse çekme durumu rot-balansla düzelir. jant alaşım mı kapak mı onu anlamadım ama "çelik jant" tabir edilen alaşım jantsa prese sokup arkaya alabilirsiniz problem olmaz. hatta yüksek km'li jantlarda bunun faydasını gördüm. zaten lastikçi usta düzgün biriyse en son raddede arabaya takmadan evvel makinede ayarlayacak onu, lastiğe spin attıran bi zımbırtı cihaz var optikle lastiği çevirip ölçüyor dengesini, zıplamasını filan. ona göre ağırlık takıyor balanstı sanırım bu ayar, neticede jant düzelir ama mukavemeti gider, yine de araba kaliteli avrupa bir şeyse ön takımda çok bir masraf gerekeceğini sanmam. tabii garanti bitikse orjinal servise gitmeyin. bulunduğunuz çevrede dürüst ve düzgün usta araştırın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
1 1

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok