Najaz

CHW
  • Content count

    4,206
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    372

Najaz last won the day on January 22

Najaz had the most liked content!

About Najaz

  • Rank
    surrender.to.music

Profile Information

  • Cinsiyet

Recent Profile Visitors

6,474 profile views
  1. Xbox Series S/X için optimize etiketini taşıdığı için Gamepass'ten indirdim ben de. Böyle "korkunçlu" oyunlardan pek hazetmiyorum ama bekliyoruz bakalım 28 Ocak'ı.
  2. Çok pahalı...
  3. Ben yarısına geldim, ilginç detaylar var. Keyifle okunuyor.
  4. Bu yaşına kadar iyi yaşamış o sazan kardeşimiz. 1500 liraya güzel bir hayat dersi almış ve bence iyi olmuş. Yoksa ileride bunu daha geniş çaplı öperlerdi.
  5. https://drive.google.com/file/d/1a2I-jm-HXUF3raiP9SnYktGtnHpcxenE/view?usp=sharing
  6. Walkman koleksiyonumuz gelişiyor Gruba son katılan cihaz, Sony'nin tasarladığı en güzel müzikçalarlardan biri: NW-E407. Bu cihazda 1 GB kapasiteli flash bellek ve 3 satır OLED ekran var.
  7. Sağol Bendeki kol Ergotron LX. 11 kg'a kadar taşıma kapasitesi var; bu monitör 6 kg. civarı. Rahat rahat taşır yani.
  8. Boyutları itibariyle TV'ye yakın bu monitör, ama sonuçta monitör yani Öyle koltuğa serileyim oyun keyfi yapayım moduna giremiyorsun. Lakin şöyle bir durum var. Bugün PS5 veya Series X için "hem yüksek çözünürlük alayım, hem 120fps alayım, bir de VRR desteği olsun" dediğin zaman TV tarafında 10K bandına epey yaklaşman, hatta gönlün OLED'e kayarsa epeyce de geçmen gerekiyor. [email protected] için HDMI 2.1 gerekiyor ve fiyatlar iyice mantık sınırlarını aşıyor (bence) PC'de oyun işini konsola kaydırmak istediğim için, hem 1080Ti kartlı kasaya bağlayıp monitör olarak kullanayım (G-SYNC desteği var; arada BF3-BF4, Doom falan oynuyorum), hem de konsola bağlayıp yüksek çözünürlükte 120 fps ve VRR kullanayım diye düşünüp bu modelde karar kıldım. Amazon TR'den 2790 TL'ye aldım ve tüm beklentilerimi karşıladı diyebilirim. Bu bütçeyle ancak vasat bir TV alabiliyordum zira. Monitörün bana göre tek eksiği, standının ergonomisinin sıfır olması. Yükseklik ayarı, döndürme vs. yapamıyorsun. Ancak arka tarafında 100x100 Vesa montaj yuvaları var ve ben de zaten kendi monitör koluma bağlayacağım için pek dert etmedim bu durumu.
  9. @wazzap Vallahi hiçbir rahatsızlık hissetmedim. Bilgisayar masası üzerinde normal oturma mesafesinde herhangi bir sıkıntı yaratmadı.
  10. Panel mat Altancığım. Biraz Forza 7 oynadım. 1440p 120hz VRR ve Dolby Atmos for Headphones ile acayip bir atmosfer yarattı konsol&monitör ikilisi
  11. n11'den sipariş verdiğim Series X bugün geldi. "Madem bu b.ku yedik, buna yakışan bir monitör de alalım" dedim ve Amazon'dan MSI G32CQ4 monitör de sipariş ettim. 31,5", 2K 165Hz VA kavisli panel, Freesync Premium ve G-SYNC destekliyor. Monitör ciddi büyükmüş yalnız.
  12. Telefonla aradığınızda Microsoft Türkiye'nin çağrı merkeziyle görüşüyorsunuz. Web-chat üzerinden ise global siteye bağlanıyor; İngilizce konuşan bir müşteri temsilcisiyle muhattap oluyorsunuz.
  13. Telefonda o işi de hallediyorlar diye biliyorum. Vakit geçirmeden ara istersen müşteri hizmetlerini.
  14. Olmaz mı hiç? Detayları şurada anlatmıştım: https://www.cursedhardware.com/topic/1505-en-son-aldıklarınız/?do=findComment&comment=120463
  15. "Bloomberg'ten Jason Schreier 20'den fazla mevcut ve eski CD Projekt RED geliştiricisi ile röportaj gerçekleştirdi. Belirtilene göre oyunun yapımına gerçek anlamda 2016'da başlanmış. Cyberpunk 2077 geliştiricileri oyunun 2020'de çıkacağına inanmamış ve şirket de oyunun 2020'de çıkmaya hazır olmadığının farkındaymış. Hatta geliştiricilerden biri kaydettikleri ilerleme hızına göre oyunun 2022'de çıkmasını beklediklerini ifade etti. Oyunun çıkışı yaklaşırken stüdyodaki herkes oyunun zor bir durumda olduğunu ve daha fazla zaman gerektiğini biliyordu ve üç haftalık ertelemede programcılar olabildiğince fazla hatayı gidermeye çalışmış fakat o noktada sorunsuz bir çıkış imkansızmış. İlk açıklanan çıkış tarihi 16 Nisan 2020'nin zaten hiçbir gerçeklik payı yokmuş ve ekip içinde şaka olduğu sanılmış. Stüdyonun eski ses programcısı Adrian Jakubiak günde 13 saate kadar çalıştırıldığını ve uzun mesai saatleri yüzünden aileleriyle problem yaşayan arkadaşları olduğunu söyledi. E3 2019'da gösterilen demo tamamen sahteymiş ve bu sahte demoyu hazırlamak için aylarca uğraşmışlar ve bu da yapım sürecinden çalmış. Bazı tecrübeli The Witcher 3 geliştiricileri, Cyberpunk 2077 yönetmeni Adam Badowski'nin vizyonu ile fikirleri çakıştığı için ekipten ayrılmış. Cyberpunk 2077 üzerinden 500'den fazla kişi çalıştı. The Witcher 3'ten neredeyse iki kat fazla. Ancak bu seferde ekibin kontrol edilmesi ve düzenin sağlanması zorlaşmış. Jason Schreier bazılarının sadece Polonca, bazılarının da sadece İngilizce bildiği için iletişim kopuklukları meydana geldiğini söylüyor. Çalışanlara ödenen maaşlar da düşük. Az kıdemli bir programcıya aylık 700 dolar verilmiş. CD Projekt RED CEO'su Marcin Iwinski geçtiğimiz günlerde yayınlanan videoda oyunculardan tekrar özür diledi ve oyunun sorunlu çıkışındaki tüm sorumluğun yönetici ekibe ait olduğunu dile getirdi. Jason Schreier'ın belirttiğine göre şirket The Witcher 3 ile yakaladığı başarıya çok fazla güvenmiş ve bunu da bir şekilde hallederiz demiş."