Teknosa ve kulaklık meselesi
1 1

Bu konuda 21 mesaj var

Bunu bloga yazdım, Facebook'a da kopyaladım. Burada da bulunsun. Yazıda "Eskişehir'de bir arkadaş" diye geçen şahıs Najaz oluyor. :)

 

 

Faşist filan değilim ben, ama milliyetçi bir insanım. Kendi ülkemin firmalarını hep desteklerim. Lakin bazen öyle şeyler oluyor ki, o firmanın batıp gitmesini, yerine de yabancı firmaların gelip adam gibi hizmet vermesini istiyorum. İşte bu durumlardan birini anlatacağım size.

Bugün 11 Eylül. Günlerden Cuma. Tam iki hafta önce, yani 28 Ağustos'ta Teknosa'nın internet sitesinde yaptığı bir kampanyadan yararlanarak bir kulaklık aldım. Kulaklığa da çok ihtiyacım yok aslında, ama o fiyata o ürün çok iyi gibi geldi, seyahatte filan kullanırım diye aldım. Daha doğrusu almaya teşebbüs ettim. Alıp alamadığım henüz belli değil, çünkü alışverişimin üzerinden iki hafta geçtiği halde ürün elime geçmedi. Üstelik, kargolarda oluşabilecek gecikmelerin önüne geçebilmek için alışveriş esnasında evimin yakınındaki Teknosa mağazasından teslim alma seçeneğini işaretlemiştim. Yani tek yapmaları gereken sevkiyat esnasında o ürünü o mağazaya getirmek. Kapıma kadar gelmesini de beklemiyorum.

Tabi ben de bu süre zarfında boş durmadım. İlk hafta pek ses çıkarmadım. Bir hafta süre tanıdım yani kendilerine. Ancak aynı kampanyadan yararlanarak aynı ürünü alan iki arkadaşımın eline ilk haftanın ortalarında ulaştı ürün. Üstelik bu arkadaşlarımdan biri Marmaris'te, diğeri Eskişehir'de yaşıyor. Hani başka vilayetlere geç ulaşır, İstanbul'a daha kısa sürede gelir ya genelde, burada tam tersi olmuş. Olabilir tabi, herşey tıkır tıkır işlemiyor her zaman. Ufak tefek aksaklıkları hoşgörüyle karşılamak lazım. Benim sinirlerimi sıplatan şey daha farklı.

Ürünü alan arkadaşlarımdan biri kendisine "ürününüz teslim edilmeye hazır" mesajı gelmediği halde mağazaya gittiğini, ürünün mağazada beklediğini, mesaj atmayı unuttuklarını söyledi. Ben de geçtiğimiz Cumartesi, yani siparişi vermemin üzerinden 8 gün geçtikten sonra belki benim kulaklığım da mağazada bekliyordur diye umutlanıp mağazaya uğradım geçerken. Yokmuş, gelince haber veriyorlarmış. Sipariş durumumu Teknosa'nın çağrı merkezinden öğrenebilirmişim. Eve döndüm ve Teknosa'nın çağrı merkezini aradım. Esas komedi bundan sonra başladı zaten.

Konuştuğum kişi, yani çağrı merkezi görevlisi bana zaten bildiğim şeyleri söyledi. Yani çağrı merkezi bile olsa bu kişiler bu firmanın çalışanı, ama benim Teknosa'nın sitesinde gördüğümden fazlasını göremiyorlar. Görüyorlarsa da söylemiyorlar. Neyse, ben biraz söylendim, işte "böyle şey mi olur, kaç gün geçti ürün gelmedi" filan dedim. "Departmana bildirdik, size dönecekler" dediler. Dönen olmadı. Birkaç saat sonra tekrar aradım. Biraz daha sert konuştum. Görevli bana aynı şeyleri tekrarladı. Bir saat kadar sonra tekrar aradım. Daha da sert konuştum. Sinirlenmiştim, çünkü kimse durumu umursamıyordu. O kulaklığın Pazar günü (yani ertesi gün) mağazaya teslim edilmesini talep ettiğimi söyledim. Hep "şikayetinizi iletiyoruz" dediler. Pek iletken insanlar gerçekten.

Sonunda Teknosa'dan birisi beni aradı. Yetkili olsa gerek, yani çağrı merkezi çalışanlarıyla zaten saat başı muhabbet ediyoruz. Aynı şeyleri söyledi. Ben de kendisine kulaklığı hemen istediğimi söyledim. Böyle bir uygulamaları yokmuş. Nasıl bir uygulamaları olduğu belli zaten. Adam bana satış sözleşmesinde beş iş günü içinde teslim edilmesi gerektiğinin yazdığını söyledi. Ben de kendisine zaten beş iş günü geçtiğini söyledim, "eeee... öööö..." gibi sesler çıkarmaya başladı. Mavi ekranın sesli hali yani. Biraz söylendim, biraz bağırdım, sistemlerinin çok kötü olduğunu söyledim. Umursamadı tabi. "Eğer kulaklık elime geçmezse yarın gidip mağazada olay çıkaracağım" dedim, onu da umursamadı. Dünya yansa hasırı yanmayacak. Bunun üzerine ben iyice sinirlenip bağırmaya başlayınca telefonu kapattı.

Pazartesi günüydü sanırım, mağazaya tekrar gittim. Durumu anlattım. "Bizim onlarla alakamız yok, biz sadece gelen ürünü teslim ediyoruz" dediler. Çağrı merkezini tekrar aradım, yetkiliyle görüşmek istediğimi söyledim. Öyle her istediğimde görüşemiyormuşum. Yetkili canı isterse bana dönüyormuş. Dönmediler tabi. Çarşamba günü aradım, yine aynı konuşma geçti çağrı merkeziyle aramızda. Ben söylendim, onlar ileteceklerini belirttiler. Yalnız sadece bir tanesinde görevli bana ürünün normalde İzmit mağazasından gönderildiğini, ama orada kalmadığını, Hatay mağazasından gönderileceğini ama oranın da henüz ürünü kargoya vermediğini söyledi. 10 gün boyunca alabildiğim en somut yanıt buydu. Kendisine nazikçe teşekkür ettim, görüşme sonrasında yapılan ankette de yüksek puanlar verdim.

 

Tekrar geldik Cuma akşamına. Yarın Cumartesi. Tekrar arayıp söyleneceğim, onlar da tekrar aynı şeyleri söyleyecekler. Siparişin üzerinden toplamda 14 normal gün, 10 iş günü geçti. Hareket yok. Bu nasıl bir firmadır ki, mağazalarıyla sitesinin birbiriyle hiç alakası yok, birşey sormak için bile yetkili birine ulaşılamıyor, herhangi bir şikayet durumunda geri dönen olmuyor, hata yaptıkları halde birisi de "kusura bakmayın bir aksama olmuş, özür dileriz, en kısa zamanda halledeceğiz" demiyor, kimse bir çözüm önermiyor. Bu firma kendi sektörünün en büyük firmalarından biri. Bir firmanın mağazası o firmanın şubesidir. Halbuki mağazaya gidiyorum, "bizim bilgimiz yok" diyor. Aramam gereken numarada bana cevap verenler sadece şikayetimi iletebiliyorlar.

Bir arkadaşım çağrı merkezi çalışanlarına söylenmemin ve bağırmamın yanlış olduğunu söyledi. Haklı aslında. O haklı da, ben de haklıyım. Bir ürün almışım, parasını peşin ödemişim, ama ürün iki hafta sonra hala elime geçmemiş. Benim birilerine söylenmem lazım. Teknosa'da ulaşabildiklerim sadece çağrı merkezi çalışanları. Bir yetkili gelsin, ona da bağırırım, zira hakediyorlar.

Sonuç olarak kulaklık hala gelmedi işte. Yarın bana dönüş yapsalar bile "şu anda birşey yapamıyoruz, kargolar kapalı" diyecekler. Önümüzdeki haftaya atacaklar, önümüzdeki hafta da tekrar sallayacaklar. İşte bu yüzden Teknosa batmalı. İflas etmeli. O beceriksiz çalışanları da işsiz kalmalı. Kimsenin ekmeğinden olmasını istemem, ama bu kadar umursamaz ve beceriksiz adamların hala maaş alıyor olmaları bana dokunuyor. Kapansın, bitsin, gitsin. Amazon gelsin Türkiye'ye. Best Buy geri gelsin. B&H gelsin ya. Çok ciddiyim, gavur mavur demem, onlardan yaparım alışverişi. Zira müşteri memnuniyetine daha fazla önem vereceklerini, desteğin de bu kadar boktan olmayacağını biliyorum. Kimsenin ciddiye almadığı Çinli küçük esnaf bile 2$'lık siparişin nerede kaldığını sorduğumda birkaç saat içinde dönüş yapıyor, eğer belirtilen sürede elime ulaşmadıysa hemen yenisini yolluyor. Bizim sektör devi Teknosa telefonlara cevap vermekten aciz.

Son olarak; Teknosa için bunları söyledim ama diğerlerinin de ondan farkı yok. Vatan Bilgisayar da aynı, Bimeks de. Ben sadece örneği Teknosa'dan verdim. Diğerlerinin de boktanlık konusunda pek eksiği yok. Hepsi aynı pisliğin bir parçası.

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Teknosa'dan bedava veya %50 indirimli falan olmadıkça hiç bir şey alınmaz. Bu kaçıncı hikaye... Zaten fiyatları da yüksek; hem de abartılı derecede yüksek...Geçmiş olsun lawnmower.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Hocam Teknosa da bazen işe yarıyor küçük yerlerde oturuyorsanız. Afyon'da çalışırken harici DVD yazıcıyı direkt alabileceğim başka bir yer yoktu mesela. Ama bu şımarık olmaları gerektiğini göstermez. Kaldı ki lawnmover'ın olayında adamlar şımarıklıktan züppeliğe geçmiş.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Çok acil durumlar dışında küçük bir yerde yaşasam Teknosa yerine internetten almayı tercih ederim. Zaten günümüzde bence en akıllıca alışveriş internet üzerinden yapılan alışveriş; çünkü mağazalardan mutlaka daha ucuza ürün bulabiliyorsunuz, mağaza mağaza dolaşma durumu olmuyor, gittiğiniz mağazada "kalmadı abi" cevabı almıyorsunuz...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Küçük yerlerde yaşayınca , teknosa işe yarıyor. Genelde tek mağaza burası oluyor. Ancak o zaman da arkadaşlarımın çoğu internetten alışveriş yapıyordu. 

 

Ben bir adım ileri gidiyorum. Amazon, Ebay, Aliexpress gibi yerlerden alırım, mecbur kalmadıkça yerli sitelerden almam.   Adamlar ürünü satarken ,satıp parasını alıyor, sonra sanki hayrına iş yapmış gibi havaya giriyor. Üstüne bir de yasa, hukuk tanımıyorlar .Niye para verip, bir de adamlarla uğraşayım?

 

 Ebay, Aliexpress  teki ufak satıcılar bile bizdeki büyük mağazalardan daha profesyonel.

OnLyTNT beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Hocam keşke kargo ile isteseydin urunu. Kargo ile alanlarin hemen tamamina teslim edilmis urun bildigim kadariyla. Kargo bu kampanyada ucretsizdi ve kapina kadar da getiriyorlardi.

 

Teknosa reklama, sponsorluga harcayacagi parayi daha iyi bir organizasyon, daha egitimli ve deneyimli calisanlar icin harcasa hem kendisine hem de musterisine cok daha faydasi dokunur. Ama burasi Turkiye, ambalaj iyi olsun gerisi o kadar da muhim degil...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Sanalmarketim bana da benzer şekilde iadede aynı sorunu çıkarttı. Eski forumda anlatmıştım galiba. Ekşi' de geçen olay hiç şaşırtmadı beni.

 

Ben de sonuçta bir şey alacaksam zorunlu olmadıkça önce almamaya çalışıyorum artık :). Sonra Amazon, Ebay, AliExpress vs iyice araştırıp artısını eksisini iyice tarttıktan sonra karar veriyorum. Hiçbir şey almayın, en güzel :D.

Definitive and Firienholt beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

iade işi biraz gri alan. Sonuçta bir kullanıcıdan iade alsa, bu sefer başka kullanıcıya orjinal ambalaji açılmış ürün yollayacak. Bu sefer o şikayet edecek.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

O firmanın tamamen kendi sorunu. Risk, fire vs.. Gerekirse kar marjını ona göre ayarlayacak. Serbest piyasa şartlarını da tüketici kanunu da ortaya koyan ben değilim sonuçta ;). Yurtdışından alışveriş yaparken "ulan nasılsa yurtdışı riski var" diye alışveriş yapıyorum yani sorun çıkarsa içim rahat ve şu zamana kadar sıfır sorun yaşadım. Yurtiçinden her alışveriş yaptığımda siparişi verdikten sonra dua etmeye başlıyorum "nolur sorun çıkmasın" diye. Bilmem anlatabildim mi?

 

Sanalmarketim o zaman kablosuz kulaklık alırsam ve çekmeme, ses gelmeme vb. sorunlar olursa iade almayacaklarını belirtmişti. Bu açıkça kanunu vs.. hiçe saymaktır. O yüzden "ambalajı açılmış" mevzusu zırvadan başka bir şey değil. Yine bu adamlar ambalajı yırttığımı iddia edip bana telefonda "yırttım diyecektiniz ama diyemediniz" gibi insanı zıvanadan çıkartacak laflar söylemişlerdi.

 

Edit büdüt: Neyse uğraşmayayım şimdi...

Firienholt beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

O konularda haklısınız, ben de sizin gibi düşünüyorum zaten. 

 

Ben daha genel yazdım. Mesela internetten alınan üründe iade hakkı var, ancak mağazadan alınan da yok. Yerine göre mağaza da alabiliyor , Alan ne yapıyor? Kutulayıp başkasına satıyor. Eve geldiğinde harddiskte başkalarıın dosyası :) .

Büyük mağazalar da bir çözüm üretemediler buna.

 

Bunlar bizim sorunumuz olmadığından. En güzeli.  Amazon , ebay, aliexpress üzerinden alıp,  paranla rezil olmamak. 

 

lawnmower 'ın yaşadığı apayayrı bir tuhaflık. Türkiye nin en büyük mağazası , arkasında her destek var . Bir ürünü teslim edemiyor, daha da kötüsü kimsenin öyle bir derdi de yok. Aynı sorun amazon'da olsa, çoktan -en alt düzeydeki müşteri temsilcisi-  hediye edip, yenisini göndermiş. Bizim mağazlarda müdür bile insiyatif kullanamıyor. 

Geri kalmış ülke de ,durduk yere geri kalmıyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Türkiye'de internet alışverişleri bence söylediğiniz kadar sıkıntılı değil. Ben yıllardır neredeyse tüm alışverişimi internet üzerinden yapıyorum ve yaşadığım sorun sayısı 5'i geçmez. Hele hele Gittigidiyor üzerinden yaptığım alışverişlerde neredeyse hiç problem yaşamadım. Amazon, ebay falan güzel de, hem uzun bekleme süresi hem de genelde ürünün kendisinden daha pahalı çıkan kargo ücretleri nedeniyle bana pek cazip gelmiyor. Yani hard disk alabiliyorsunuz ama kasa almaya kalksanız 50$'lık ürüne 70$ kargo ücreti çıkar...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Ya sorun her türlü alışverişte olabilir. Ürün arızalı çıkar, yanlış ürün teslim edilir, kargolamayı unuturlar filan. Asıl sıkıntı müşteriyle ilgilenmemenin firma politikasına dönüşmüş olması. Bir çalışan ilgisiz olabilir, hadi ikincisi de ilgisiz diyelim. Koca müşteri hizmetleri departmanı cevap vermemeyi, geri dönüş yapmamayı benimsemiş resmen. Kadına "Siparişi internetten verdiğime göre siparişimin durumunu da internetten görebilirim. Müşteri hizmetlerinin bana internette yazmayan şeyi söylemesi lazım" diyorum. Haklısınız diyor. "Müşteri hizmetlerini 20 kere aradım, geri dönen olmadı. Şikayetvar.com'a bir şikayet bıraktım, gününde aradınız. İllaki ortalık yerde bağırmak mı lazım ilginizi çekmek için?" diyorum, ona da birşey diyemiyor. Aynen şunları söyledim:

 

 

Ürünü gönderme sözü verip parayı aldıktan sonra ürünü teslim etmeyene dolandırıcı denir. Teknosa'nın şu anda yaptığı aynen budur. Sizin Flash TV'de 200 liraya telefon satan adamlardan ne farkınız kaldı? Onlar da parayı alıp ürünü göndermiyor, siz de. Onlara da verdikleri telefondan ulaşmak mümkün değil, size ulaşmak da mümkün değil. Onlar en azından kutu içerisinde domates, salatalık filan gönderiyorlar. Sizde o da yok. Ben bu saatten sonra para iadesi filan kabul etmeyeceğim. O kulaklığa ihtiyacım yok. Evde birsürü ondan daha iyi kulaklık var zaten. Sırf fiyatına göre iyi, seyahatte kullanırım diye aldım. Hiç almasam da umurumda değil aslında, ama bu iş artık inada bindi. Ben ya o kulaklığı, ya muadil bir kulaklığı, ya da üst modelini alacağım sizden. Yok öyle milletin paralarını toplayıp sonra "kalmamış" diye satıştan caymak.

 

Kadın haklısınız dedi, bakalım ne olacak. Tekrar söylüyorum, bunları adam gibi denetleyen yok. Bunu Facebook'ta da yazdım ben, Teknoseyir vasıtasıyla tanıştığım bir arkadaş önceden yanlış anlamadıysam Mavi Bilgisayar'da çalışmış, yorumuna aynen şunları yazmış.

 

 

Ellerinde bulunan 10 adet ürün için fiyat 2000lira ise haftasonuna özel 1000 lira yaptık denirdi. Ve sabahın ilk ışıklarında gelen 10 müşteri ürünü alır giderdi. Ve olay bundan sonra başlardı. Bizlere "limit yok isteyene barkod satışı yapın, haftaiçi ürün gelecek diyin" derlerdi. Bizde çılgınlar gibi satış yapar bu satıştan gelecek primler üzerine hayal kurardık safça. Sonra müşteriler senin gibi belli sabır noktasına ulaşıncaya kadar oyalanır, 3 4 haftaya varan sürelerde uzatılırdı. Ve en sonunda müşteriler hiç almadıkları ürünleri iade eder ve ödedikleri parayı ya hediye çeki olarak yada tam hakkının peşindeyse nakit olarak alır giderdi. Heee iş şuki o 3 4 hafta hatırı sayılır bir para bankalarda gecelik işlemlerde işletilip kar elde edilirdi. Bu yetmezmiş gibi müşteri ürünü iade ettiği için benim satış başarı puanımı düşürüp bana vereceği primdende keainti yapmaya çalışırdı.

 

İşte bunun aynısını Teknosa da yapıyor, Vatan da yapıyor şimdi. Komple üçkağıtçı bunlar, doğru düzgün denetim de yok. Amazon filan babasının hayrına düzgün çalışmıyor. Orada şöyle bir olay yaşansa firmanın büyüklüğüne bakmadan kapısına kilidi asarlar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Türkiye'de internet alışverişleri bence söylediğiniz kadar sıkıntılı değil. Ben yıllardır neredeyse tüm alışverişimi internet üzerinden yapıyorum ve yaşadığım sorun sayısı 5'i geçmez. Hele hele Gittigidiyor üzerinden yaptığım alışverişlerde neredeyse hiç problem yaşamadım. Amazon, ebay falan güzel de, hem uzun bekleme süresi hem de genelde ürünün kendisinden daha pahalı çıkan kargo ücretleri nedeniyle bana pek cazip gelmiyor. Yani hard disk alabiliyorsunuz ama kasa almaya kalksanız 50$'lık ürüne 70$ kargo ücreti çıkar...

 

Benim alışverişlerimde de genelde sorun çıkmıyor. Çünkü ürün genelde sorunsuz. Sonra birgün bir üründe sorun çıkıyor. O zaman neden herkesin şikayet ettiğini görüyorsun. Adamlar bütün sistemi , maliyeti müşteriye yüklemek üzerine kurmuşlar. Onlar bir kere paralarını aldılar, işleri bitti. Ondan sonra müşteri uğraşsın. 

 

Her ürünü yurtdışından almak pratik değil tabii. Ama ilk yabancı sitelere bakarım . Aynı fiyata bile gelse, işini düzgün yapan kazansın. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Ben de sorunlu ürünlerde "pek sorun yaşamıyorum" demek istedim zaten... Özellikle Gittigidiyor'dan aldığım ürünlerde beğenmediğim bir durum olursa direk iade ediyorum, bugüne kadar hiç arıza çıkaran olmadı. Yine Korayspor, Hızlıal, Hepsiburada gibi firmalardan farklı zamanlarda sorunlu/beğenmediğim/hatalı ürünler geldi, direk iade edip paramı aldım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Birşey diyemeyeceğim hocam. O zaman siz şanslısınız. 

 

Geçen sene arızalı Asus R290 için forumda konu açmıştım. Apaçık arızalı, hatta bütün dünyada arızalı olduğu için firmanın geri aldığı ürünü , benim iade etmem 6-7 ay sürmüştü. üstelik arızalı olduğunu kabul ettikleri halde. amazon'dan almış olsaydım, bir mesajlaşma ile çözülürdü. Yeni aldığım bilgisayarın keyfini çıkarırdım. 

 

Ürünün fiyatı da önemli tabii. Fiyat yükseldikçe sorun çıkarma olasılığı artıyor. Bir de ithalatçı önemli . Sorumluluğu satan yer almayıp, ithalatçıya pas atıyor. onlar satıcıya pay atıyor . uzadıkça uzuyor. Oysa yasal olarak hepsinin sorumluluğu belli. yasayı sallamıyorlar. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

PTT' nin sitesinden:

 

 

DUYURU

Son zamanlarda mesafeli satış yoluyla (internet, radyo, TV vb. iletişim araçları vasıtası ile) alımı yapılan e-ticaret gönderileri içerisinden sipariş edilenden farklı ürün çıkması nedeniyle mağduriyet yaşandığı ve haksız kazanç sağlandığı yönünde çok sayıda şikayet alınmaktadır.

Alıcı tarafından sipariş edilen ürünün özelliği Şirketimizce bilinemeyeceğinden sadece kabul esnasında beyan edilen ürün ile gönderi kapsamının aynı olup olmadığına bakılabilmektedir.

Vatandaşlarımızın istenmeyen bu tür üzücü olaylara maruz kalmaması, maddi ve manevi zarara uğramaması için Şirketimiz aracılığı ile teslimi sağlanacak siparişlerinizde teslim esnasında gönderi içeriğinin kontrol edilmesine imkan sağlayan "kontrollü teslim" özel hizmeti ile gönderilerin yollanması vatandaşlarımızın menfaatine olacaktır.

Şüphelendiğiniz siparişlerinizde mutlaka bu özel hizmetimizden yararlanmak ve gönderici nezdinde hak aramak için lütfen göndericiyi talimatlandırın

 

Yurtdışındaki göndericilerden bahsetmiyordur herhalde.

 

Konuyu da iyice baltaladık :P, kusura bakmayın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yani aldığımız ürünü alırken kontrol edebilmek için PTT'ye "kontrollü teslim özel hizmeti" için ekstra para vereceğiz? Ya da göndericiyi "talimatlandırıp" bu hizmet ile gönderttireceğiz (adam da kabul edecek tabi)?

 

Ne ala memleket..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Kusura sünnetçi bakar. :D Kulaklık hala gelmedi bu arada. Bugün yine arayasım var, çağrı merkezine birşeyler diyeyim de onlar da iletsinler.

 

Tahmin ediyorum ki ayıp da yatakta olur :)). Bekliyoruz mücadelenizin sonucunu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
1 1

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok