Halo 5(Xbox One)
0

Bu konuda 2 mesaj var

Bunun da konusunu bulamadım, buradan yazayım. Oyun çıktı bilindiği gibi ve baya coop teşvik eden bir yapısı var.

 

Oyun 60 FPS. Çözünürlüğü belirtmedim dikkat ederseniz çünkü sabit değil, 60 FPS sabit olması için sahneden sahneye, ekranda o anda olanlara göre x, y bağımsız olarak realtime render yapıyor konsol ve 1080p upscale edip gösteriyor, ekrandaki sahne ayrıntıları da dinamkik, gölgeler, objeler yakına girdikçe ayrıntılanıyor, uzağa gittikçe ayrıntılar kaybolmaya başlıyor ama 60 FPS hep sabit.

 

Upscale algoritması müthiş başarılı bence, bu oyunun render tekniklerinin Xbox One için standart olması lazım bana göre, konsolun gayet sınırlı gücünü baya efektif kullanıyor ve oynanış keyif veriyor bu nedenle.

 

60 FPS sabit tutturulması görüntü kalitesini ciddi etkiliyor 30 FPS olmasına göre.

 

Oyunun ara videoları da real time(kimileri değil) bunlar 30 FPS okuduğuma bakılırsa.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
0

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok