allreadydead

CHW
  • Mesaj sayısı

    1.437
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

  • Days Won

    41

Everything posted by allreadydead

  1. oha bende menşın bile yok
  2. Zam yok, yukarı yönlü fiyat güncellemesi var Ben bu arada dün bütün gün giremedim. Bnette gene bug olmuş millet girememiş. https://us.forums.blizzard.com/en/d4/t/main-thread-longinfinite-queue-pc-game-problems-june-6th-2023/33283/10
  3. Benim şirket hattı M11. uygulamalar arasında geçiş sabır istiyor. bazen bırakıyorum masanın üstüne sonra bakıyorum bir süre sonra açtı mı diye. Ek olarak, 2020 de ben S20FE'yi 5000e aldım. 3 sene sorunsuz gitti işte. Ama 6 yıl gitmeyecekti. Şimdi "ucuz" telefonlar 6k-8k civarında. Az verip sık değiştirmektense, daha fazla verip, sorunsuz kullanmak bence daha akıllıca. Ha, ben telefonu sadece telefon olarak kullanıyorum, arada belki vatsap diyen adam en ucuzunu alsın.
  4. Rogue çok güçlü. Amazon gibi sadece ranged olaydı, belki bir denge olurdu. ama çok rahat gidiyor. Ayrıca, melee olmak zorunda çünkü melee herşey sana doğru koşuyor. Ama bu kadar güçlü olmamalıydı belki, bilemiyorum. yanıma yaklaşan da, uzak duran da eriyor. Benim rogue 20 oldu sanırım. rahat rahat ilerliyor. Barbar lvl5 ve bıraktım. bir süre daha ellemem.
  5. Ben girdim baktım. Barbar hala güçsüz gibi duruyor. Rogue devam ederim herhalde...
  6. Hocam pili de az gitmeye başlamıştı.. Yani net olarak 3 sene gittim ama sonraki 3 sene yok diyordu. Ha, yavaşlama dediğim kendine göre daha yavaşlamıştı. yoksa tepkileri gene ortalama telefona göre ışık hızındaydı. kamerası iyiydi vs.. Dediğim gibi, benim bir daha "ultra" cihaza yaklaşma şansım olmayacağını düşünerek, önümüzdeki 4-5 yılı bu cihazla geçireceğimi düşünerek bunu aldım.
  7. 7450 TL + 4000 TL'de Samsung desteği geldi. Benimki S20FE 128 GB idi, bir sorunu yoktu, Türkiye'den alınmıştı. S23 Ultra aldım, 39.999 idi fiyatı. Yeni zamlı fiyatı 45.999 TL. Aldığım fiyatlar 41k, 42k, 44k ve 46k idi. 46k'yı istanbuldaki bayii söylemişti, 41k da ne değişim ne de destek vardı. Ben oyun oynamıyorum ama normal işlemlerde bile bir akışkanlık var. Tabii bir android klasiği olarak 3. yılında telefonun işletim sistemi yaşlanma emareleri gösteriyordu. S23'e geçerek, önümüzdeki 3 nesil Android'i de almayı garantilemiş oldum... Böylece kaybımın minimum olmasını bekliyorum. Najaz efendi, Ortalığı karıştırma
  8. 2 haftalık takip sonunda, ekonominin nükleer patlayabileceği ve asla yeni ürünlere para yetiştiremeyeceğimi göz önüne alarak 3 senelik S20 FE'mi aslında bir şikayetim olmamasına rağmen güncellemeye karar vermiştim. Fakat 2 seçim arasındaki haftanın cumartesi günü aldığım fiyat, pazartesi zamlanınca vazgeçmiştim. Sonra sorduğum her Samsung bayiisinin farklı fiyat vermesi de iyice mide bulandırdığından almamaya karar vermiştim. Bugün başka bir iş için ilk sorduğum yerin önünden geçerken tekrar laf olsun diye bakayım dedim. Bir baktım, ilk zamsız fiyat, e benim telefona da Samsung desteği ile birlikte 11.4k civarında para veriyorlar, Samsung S23 aldım. iyi mi ettim, kötü mü bilmiyorum ama bu cihazları seneye alamayacağım kesin gibi :\
  9. hocam sen bana at özelden numarayı. Ben Arcadium ve Tepe Prime'ın oradaki Mahall'e bıraktım ama arayan soran yok. Bir de Cem'i deneyelim
  10. Hocam güle güle, iyi günlerde, yanma olmadan kullan Ben de 42" gelirse diye 2 tane bayii ile konuştum ama dönen olmadı :\ Hangi bayiiden almıştın sen ?
  11. Transalp bakayım dedim, adam dediki abi sadece benim (Ankara Bayiisi) elimde 30-40 talep var siparişe dönecek ama bu sene Türkiye'ye o kadar gelmeyebilir.. Nefret geldi bu ülkeden...
  12. insan bi haber verir, hainler
  13. ben bi 100 liraya düştüğünde aldım fallen order'ı bitirdim. Oyunu bayağı sevdim aslında ama bugün çıksa, 1200 TL olsa gene almaz, beklerdim. Sonra baktım bu oyunlara yetişmem mümkün değil, bi indirim ufak tefek oraya tıkla falan 3 yıllık xbox ultimate aldım . artık game pass'a survivor gelince bitiririm. Oraya gelene kadar da bu sorunları düzelir muhtemelen. Yağ gibi aka aka oynarız... Ama ben bu mario tarzı 2li 3lü hop o saniyede oraya bastın, hop 30 milisaniyede buraya bastın tarzı pavlov köpeği şartlandırmalarını sevmiyorum. Umarım öyle atlama zıplama çok yoktur...
  14. İnanma Jardel, kaç kurtar kendini
  15. Ağlamak istiyorum sayın seyirciler... 15 yıl sonra paladin ile oynarken yunik Sacred Rondache çıktı...
  16. ortak mısın adamlarla kaptan
  17. kartı benimkini okutabilirsem alabilirim
  18. kızım sana söylüyorum gaptan @stardust sen anla
  19. cube'den de sıfırlanıyor. JJ benim bnet karakterlerinin item'e ihtiyacı var
  20. https://videocardz.com/newz/amd-fsr2-vs-nvidia-dlss2-comparison-shows-only-one-winner Senin monitör muhtemelen piksel yoğunluğundan kurtarıyor abi
  21. Valla hem Diablo diye hem de sonra fiyatını arttırırlar kur mur alamayız diye aldım. Yoksa evet, eğlenceli oyun ama özellikle barbar, druid gibi melee karakterler konusunda bir şeyler yapmaları lazım.
  22. D4 aldığım kesinlikle yalandır, muhalefetin çirkin iftiralarıdır..
  23. Şimdi kutusunu bulamadım ama mail'den bakmak aklıma geldi kaptan. Benimki buymuş zaten Tuş Hissiyatı Tolga'nın dediği gibi biraz daha maviye yakın, clicky kıvamında. Sanırım benim orange falan bakmam lazım. hahahaha, 630 TL ye almışım. 3k olmuş itopyada... HB'De 1899 imiş.. Nasıl fiyatlar bunlar ? https://www.itopya.com/razer-blackwidow-v3-green-switch-turkce-rgb-mekanik-gaming-klavye_u11130
  24. Peki bana Brown switch veya benzeri hissiyatlı G710+ yerine koyabileceğim bir klavye önerebilir misiniz ? olmadı şu Razer'ı satacağım. Modelini falan bile hatırlamıyorum, aldım yarı fiyatına geliyor diye duruyor öyle
  25. Zaten tek olayı o. Yoksa anlamı yok D4'ün.