allreadydead

CHW
  • Content count

    804
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

allreadydead last won the day on July 7

allreadydead had the most liked content!

About allreadydead

  • Rank
    Cursed Soul

Profile Information

  • Cinsiyet

Recent Profile Visitors

979 profile views
  1. üst model 3080e eziliyor demekki. alt model de 3070in gerisinde... adamlar bu yüzden 20G 3080 kesip, 3070 ve 3070TI la cevap verecekler.. 2080TI 2 senelik kart sanırım.. eh bir şey kalmamış 2030 gibi falan AMD yakalar NVIDIA'yı..
  2. LG olan biraz daha iyi gibi sanki... hmm, beklediğimden daha uygun fiyatta hemde.
  3. Bana AMD'nin fena feci felaket şekilde patat olduğunu öğrendiler gibi geliyor
  4. Mutlaka buralarda defalarca yazılıp çizilmiştir ama 120 Hz+, IPS, 27-28", fiyatı mümkünse 5k yı geçmeyecek, hatta daha düşük bir monitör ihtiyacım var. 1440p olabilir, 4k olabiliyorsa ne ala. Aslında 32" 4k 120 Hz+ HDR almak istiyordum ama dolar uçtu gitti. E, benim maaş da dolar kadar falan artmayacak. Biraz hayal oldu gibi. Üstüne üstlük evden çalıştığım bu 7 aylık dönemde hep kendi emektar monitörümü kullandım. Dün ilk defa açma kapama düğmesi sapıttı, düğmenin LED'i falan gitti. Biraz parmakladım geri geldi ama sanki bir temasızlık/düz kontak var gibi tuşlarında. 10+ yaşında bir monitör için normal sonuç olarak önceliğim 120 Hz ve/veya ötesi, panel olarak IPS olması. 24 şu andaki monitörüm, bir tık büyük olsun istiyorum. 27-28" e denk geliyor o da.. Hadi, göreyim sizi
  5. onların 2. ellerini alabilirsin.daha ekonomik olacaktır. özellikle ekim-kasım iyi zamanlar. millet elden çıkarıyor çünkü.
  6. Hayırlı olsun Turp
  7. şirkete gidiyorum diye şirkete çakıyordur benzin parasını
  8. BMW'yi sanayiye gidip gelmek kullanıyorum sadece deseydin
  9. me too 4500+ TL idi. Core 3600 idi ki, biz daha ucuza aldık. Neredeyse onun yarısına geldi. Tamamen duygusal yani Normal oturma pozisyonda kuyruk sokumu gene ileri doğru gidiyor. özellikle geriye doğru yaslanınca o dışbükey olan alt bel bölgesinde de sırtlığın düzgün dizaynı nedeniyle bir destek noktası oluşuyor. O destek noktası eğer bacaklar yeterince ileriye ve hafif diz kapakları yukarı doğru değilse, oturma bölgesinde baskı yaratıyor. Bu da bir süre sonra poponun baskıdan ezilmesine neden oluyor. Bu baskıyı ya hafif geriye yatarak (sırtlığı yatırarak) veya oturağın arka tarafını biraz aşağı doğru eğimlendirerek popo'dan alıp dışarı kuvvet olarak sırtlığın destek bölgesine dayanan kısma verebiliriz. Çok uzun süre oturulursa, tabii ki bu da rahatsız eder ama zaten öyle 6 saat falan oturmak akıl karı değil Aslında postürle ve oturma ergonomisiyle ilgili link eklemiştim ama sonra 4-5 paragrafla beraber sildim. makale gibi olmuştu şu breeze neyse onla değiştirebilirim belki.
  10. Nurus'un malzeme kalitesi hakkında olumlu yorum yapamıyorum ne yazıkki. Core koltuk aldık, ben de 1 tekeri, obi de 2 tekeri ilk 3 ay içinde kırıldı. Oturma ergonomisini sırtlıktan ibaret sandıkları için, oturak kısmında en ufak bir ergonomik kaygı gütmeden hafif kubbe gibi bir tasarıma gitmişler. Ergonomi açısından bakıldığında bunun tam tersi olması gerekiyordu; kubbe değil geriye doğru çukur olmalıydı. Kubbe saçmalığında direteceksen, bu minder 1 parmak daha kalın olmalıydı.. Bu haliyle geriye doğru yaslandığınızda kuyruk sokumunun mindere temas ettiği açı yüzüden popo ve alt omurgalarda aşırı yük oluyor. Bir sürenin sonunda içe dönük yay şeklinde duran kuyruk sokumu ve alt omurga kısmı ağrı yapmaya başlıyor. Buna karşı üst sırt bölgeniz yeterli desteklendiği için rahat kalıyor. ta ki altaki ağrı yukarı doğru vurana kadar. Yani koltuğun arkası biraz oyuk ve geriye doğru eğimli olmalı. böylece sırtlığa yaslanıp, kuyruk sokumunu biraz daha içeri doğru verip (dik açıyla temas etmesi yerine), hafif "kaykılarak" oturabilmelisiniz. Böylece ağırlığınızdan oluşan baskıyı, poponuz ve sırtınız arasında bir nebze dağıtıp, daha uzun süre rahatsızlık hissetmeden oturabiliyorsunuz. Bu resimdeki anlatmaya çalıştığım konuda fena değil mesela.. Neyse, artık bu koltuğu naparım bilmiyorum. 10 senedir kullandığım 3 kuruşluk koltuğun minderinin şekli bile daha iyi..
  11. kaptan kendisi uçamasa bile kafa uçuyor demekki
  12. JJ pas geçmek hiç bir şeyi çözmüyor. Almadıkça fiyatı artıyor. bir sonraki nesil, aynı dolar fiyatına gelse bile 20k olacak, istesen bile gene pas geçeceksin..
  13. Evet, öyleymiş durum. GPU'yu besleyen kondansatörlerde referans tasarımının da dışına taşıp, ucuzuna kaçtıkları için oluyormuş. 6lı dizilimde NVIDIA 1 tane pahalı set 5 ucuz kullanmış. Bazı üreticiler 6 set ucuza kaçınca interferans yüzünden GPU boost patlıyormuş... onu kısacaklar o kartlarda anladığımı kadarıyla.. ha 15-20 mhz kimi neyi etkiler, o tartışılır
  14. ya iyi de, kartların boost clock'larına baktınız mı hiç ? 2000 üzeri zaten hiç yok da, her serinin en üst kartı hariç 19xx MHz bile yok ? Buyrun, 82 kart içinde sadece STRIX 1905 MHz boost clock. Around derken 1700-1800 falan da mı kast ediliyor ? https://www.techpowerup.com/gpu-specs/geforce-rtx-3080.c3621
  15. Umarım bu M5'in arka tasarımı fotoğraf açılarından dolayı böyle boktan gözüküyordur. çünkü bazı tasarımlar resimlerde bok gibi durmalarına rağmen yanına gidip bakınca "hiç de öyle değilmiş" dedirtiyor. Öyle değilse arka tampon tasarımı epic fail.