allreadydead

CHW
  • Content count

    1,437
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    40

allreadydead last won the day on May 12

allreadydead had the most liked content!

About allreadydead

  • Rank
    Doomed

Profile Information

  • Cinsiyet
  1. Halüsinasyon sahnesi dimi... Muazzamdı ama bana filmi izletmeye yetmedi... herhangi bir stream serviste var mı film?
  2. V12, pist spec falan olsa anlarım da, araba da pilli... araba bile değil
  3. Ben From'a sardım. 3 sezonunu bitirdim ve 4e geçtim. Biraz kopukluklar, konu devam etsin sonra döncem ben sana tarzı salaklıkları var ama atmosferi o kadar başarılı ki, bölüm sonundaki 15 saniyelik dinlendirici müziği dinlemeden kapatamıyorum. Kötü değil bence. Sadece atmosferi için izlenir
  4. Luce için bir not daha, ilk Ferrari'niz olamıyor. Daha önce bir kaç Ferrari almış ve kullanmış olmanız lazım. Yani o ucubenin fiyat etiketi temelde 1 milyon dolardan fazla.
  5. bu fiyat aralığını uzun süredir takip etmiyorum ama AM5 olsa daha iyi değil mi Naz ? En azından ileride biraz daha para toplarsan işlemci upgrade i vs ile ömrünü uzatırsın. Bir de colorful falan alma anakartı... Markalı (Asus) bişi olsun bari..
  6. D4 açmayalı yıllar olmuştur. Diablo oynayacağım zaman açıp D2R oynuyorum arada. God Tier itemla milyar vururken, normal itemların 100k-200k vurduğu ölçeklerde bir oyunun anlamı olduğunu sanmıyorum.
  7. Brown iyi. 10+ senedir kullanıyorum ben gayet memnunum. Güle güle iyi günlerde kullan
  8. Bir önceki bugs bunny suratlı nesle göre bence güzel. Hoş onlar çok kötü olduğu için bu daha güzel duruyor, o da ayrı....
  9. Bu da kendisi.. çok kötü değil bence, gözle görmek lazım tabii.. https://youtu.be/Jme5kcFxn18?si=5ONgAxm5upXrmUSh
  10. Burada kamuflajlı olsa da bir incelemesi var; https://youtu.be/ReCYwzWEekE?si=6ObJABrGczr0VY1X o direksiyonun alternatifleri var ve daha iyi gözüküyor.... ha, güzel denemez ama bu kadar çirkin değil
  11. War Machine'i izledim. Bir beklenti olmadan Reacher abimizden bambambam filmi kıvamında izlenince güzel çerezlik gidiyor.
  12. Yıllar sonra ben de bunun için sinemaya gidebilirim. 20 Mart imiş, bakalım. Merak da ediyorum aslında ama bakalım sinemada izleyecek kadar mı
  13. Ona tav olduk zaten. Yoksa 326 bg araba o fiyata bir daha ilelebet gelmez bu ülkeye...
  14. Gelmiyorki alalım... Ben istemez miydim bi adaptif cc ve adaptif M süspansiyon seçeneğim olsun 7 serisini kenara çekip ceza yazamayacaklarını için sorun yok
  15. Kimseyi rahatsız etmeden kullanılacak subwoofer'ın, 18-22 hoparlörün kime ne zararı var ? Sigara yasağı gibi teori %1000 doğru ama pratik facia....