-
Content count
1,437 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
40
allreadydead last won the day on May 12
allreadydead had the most liked content!
About allreadydead
-
Rank
Doomed
Profile Information
- Cinsiyet
-
Altan Yoklar liked a post in a topic: İzlemesek de olurdu dediğimiz filmler
-
Halüsinasyon sahnesi dimi... Muazzamdı ama bana filmi izletmeye yetmedi... herhangi bir stream serviste var mı film?
-
allreadydead liked a post in a topic: İzlemesek de olurdu dediğimiz filmler
-
V12, pist spec falan olsa anlarım da, araba da pilli... araba bile değil
-
allreadydead liked a post in a topic: Otomobil Hakkında Her şey
-
allreadydead liked a post in a topic: En son aldıklarınız
-
Ben From'a sardım. 3 sezonunu bitirdim ve 4e geçtim. Biraz kopukluklar, konu devam etsin sonra döncem ben sana tarzı salaklıkları var ama atmosferi o kadar başarılı ki, bölüm sonundaki 15 saniyelik dinlendirici müziği dinlemeden kapatamıyorum. Kötü değil bence. Sadece atmosferi için izlenir
-
Luce için bir not daha, ilk Ferrari'niz olamıyor. Daha önce bir kaç Ferrari almış ve kullanmış olmanız lazım. Yani o ucubenin fiyat etiketi temelde 1 milyon dolardan fazla.
-
allreadydead liked a post in a topic: En son aldıklarınız
-
bu fiyat aralığını uzun süredir takip etmiyorum ama AM5 olsa daha iyi değil mi Naz ? En azından ileride biraz daha para toplarsan işlemci upgrade i vs ile ömrünü uzatırsın. Bir de colorful falan alma anakartı... Markalı (Asus) bişi olsun bari..
-
D4 açmayalı yıllar olmuştur. Diablo oynayacağım zaman açıp D2R oynuyorum arada. God Tier itemla milyar vururken, normal itemların 100k-200k vurduğu ölçeklerde bir oyunun anlamı olduğunu sanmıyorum.
-
allreadydead liked a post in a topic: Gelecek Filmler
-
allreadydead liked a post in a topic: Klavye Önerisi
-
Atrin liked a post in a topic: Klavye Önerisi
-
Brown iyi. 10+ senedir kullanıyorum ben gayet memnunum. Güle güle iyi günlerde kullan
-
allreadydead liked a post in a topic: Klavye Önerisi
-
Bir önceki bugs bunny suratlı nesle göre bence güzel. Hoş onlar çok kötü olduğu için bu daha güzel duruyor, o da ayrı....
-
Bu da kendisi.. çok kötü değil bence, gözle görmek lazım tabii.. https://youtu.be/Jme5kcFxn18?si=5ONgAxm5upXrmUSh
-
Burada kamuflajlı olsa da bir incelemesi var; https://youtu.be/ReCYwzWEekE?si=6ObJABrGczr0VY1X o direksiyonun alternatifleri var ve daha iyi gözüküyor.... ha, güzel denemez ama bu kadar çirkin değil
-
War Machine'i izledim. Bir beklenti olmadan Reacher abimizden bambambam filmi kıvamında izlenince güzel çerezlik gidiyor.
-
Yıllar sonra ben de bunun için sinemaya gidebilirim. 20 Mart imiş, bakalım. Merak da ediyorum aslında ama bakalım sinemada izleyecek kadar mı
-
Ona tav olduk zaten. Yoksa 326 bg araba o fiyata bir daha ilelebet gelmez bu ülkeye...
-
Gelmiyorki alalım... Ben istemez miydim bi adaptif cc ve adaptif M süspansiyon seçeneğim olsun 7 serisini kenara çekip ceza yazamayacaklarını için sorun yok
-
Kimseyi rahatsız etmeden kullanılacak subwoofer'ın, 18-22 hoparlörün kime ne zararı var ? Sigara yasağı gibi teori %1000 doğru ama pratik facia....
