stardust

Süper Moderatör
  • Mesaj sayısı

    7.629
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

  • Days Won

    478

Everything posted by stardust

  1. A6 Sedan 40 TDI quattro 204 hp Sport S tronic Model A6 Sedan 40 TDI quattro 204 hp Sport S tronic Motor 2.0 TDI quattro Motor Hacmi 1.968 cm3 Tavsiye Edilen Anahtar Teslim Fiyatı 1/2/3/8 599.488 ₺ Net Fiyat 240.700 ₺ Ötv (%110) 5 264.770 ₺ KDV (%18) 5 90.985 ₺ Motorlu Taşıtlar Vergisi 5 2.501,50 ₺ Trafik Tescil ve Ruhsat İşlemleri Resmi Bedeli 5/6 260,40 ₺ Trafik Tescil ve Ruhsat İşlemleri Hizmet Bedeli 7 271,20 ₺ - eveeeet. 2.0 TDI da geldi. boş olarak 600 bin. yani S line ve 1-2 bişey eklesen 750 bin. afedersiniz ama sikerim böyle işi. bu nedir abi ya. 750 bin liraya a6 mı alınır çok acil 3 silindirli 1.2 LPG, 100 beygir tek ön sağ tekerden çekiş olan bir versiyon bekliyoruz. Doğuş oto biraz zorla almanları bak Borusan'ı örnek al
  2. Sadece android telefon ile kapıları açabiliyorsun ama arabanın içinde sadece apple car var, muthiş bir gerizekalılık...
  3. ps: şöyle de bire açıklama yapayım. hadi dedin gözü kararttın gittin aldın arabayı 2000 motor, vergiyi falan da bir güzel devlete domaldın. sonra noluyor işte 1.6 motorlara ötv indirimi, bir de borusan 40. yıl edition diye bir saçmalığa imza atıyor. sen 1600 euro ona vermiyim diye aynalarını elle katlarken senin aldığının yarı fiyatına arabayı almış adam tüm güzel donanımlara sahip oluyor. borusan sonra niye dükkan kapıyor, arkadaş sen daha çok bayi kaparsın çünkü "mass premium" adı altında saçma sapan işler yaptın. hiçbir özelliğini bırakmadın markanın. zannettin ki 3 silindirli motora tamah eden adam gelip sende 2000 liraya yağ değişimini yaptırtcak, servisten kazanacaksın. kimse gelmedi tabi. o yüzden diyeceğim bu araç burda sadece 316i olarak 1.6 benzinli satar, binen adam da işte kasa bmw ama motor abidik gubidik bişeye biner. daha sabaha kadar yazarım da çok uzatmayayım. başarılar diliyorum borusana, arada bir arıyorlar dalga geçiyorum artık telefonda da, bir de utanmadan bunu atmışlar: çok beklerler artık bundan sonra porsche müşterisiyim (zor ama bakacağız )
  4. tamam da o teknolojilerin hepsi opsiyon. 320d modelini boş 400 bin liradan getirecekler. o bahsettiğiniz teknolojiler, resimdeki modelin m-sport farkı + metalik boya, bir sunroof bir ses sistemi istesen arabanın fiyatı 600-650 bin liraya çıkacak. bu opsiyon konusunda aç gözlülükleri şerefsizlik seviyesine çıkmış durumda iyi otomobil üreticilerinin. bir de bizim ülkenin saçma sapan çarpık vergi düzeni ile birleşince işte... şöyle söyleyeyim ben 2013 de bmw'mi alırken koydurduğum opsiyon farkı ile sıfır -düzline- golf alınabiliyordu. şuan da durum böyle. öte yandan hyundai'ye bakıyorsun misal 5-10 bin lira farkla arabayı full+full alıyorsun. bunları düşündükçe feci sinirim bozuluyor, bu gidişle araba falan alamayacağım ben bir daha
  5. periyodik bakımların içine katmadıysan eğer zincir değişimin gelmiş. kendi kopup motoru dağıtmadan sen değiştirsen iyi edersin.
  6. fiyat şaka gibi hala, bu monitörün, bu fiyata rakibi bile yok yani bunun yerine şunu düşün diyebileceğimiz bir şey mevcut değil piyasada. g-sync yerine free-sync isteyen için bir şeyler var ama bu fiyata g-sync bulmuşken kim niye free-sync ister bilemem.
  7. apachelere 516i satarak kurtaramamışlar demek, çok yazık... 3 silindirli 515i anlaşsınlar almanya ile. 100 beygir yeterli olur, ne de olsa halkın arabası bmw...
  8. Zafer hocam bir şey yazmayayım diyorum ama içime fenalık geliyor valla okudukça. o linklerdeki tür bir aracı 2. el alırsan a) son sahibi olursun b) aşırı zararla elden çıkarmak zorunda kalırsın c) çıkardığı masraflar sonucu vitesi boşa alıp uçurumdan aşşağı yuvarlarsın. sen seç... o kadar hevesle bmw aldın, gerçekten de temiz bir araç sendeki anladığımız kadarıyla. bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. gelen 1 tane minik bebek, aldığın bmw 4 kapı. hemen akabinde 2. çocuk planın yoksa arabayı değiştirmek niye ? neresine sığmayacağınızı düşünüyorsunuz ? şuan tam seçim öncesi. ekonomi çalkantılı, satacaksın arabayı eline TL alacaksın. istediğin arabayı bulana kadar elindeki parayla ters köşe olmayacağın ne malum. benim şahsi tecrübem bu işlerde kıpırdadıkça zarar edersin. araban ne güzel, sorunsuz da işte, yani sadece benim gördüğüm sebep ise satıp başka araba almak istemen oldukça gereksiz, boşuna kendini yoruyorsun bence. senin arabanın her zaman 2. elde gideri olacak. hiç acele etme. attan inip eşeğe binme...
  9. Borusan'a müstehak, bmw gibi markayı ayağa düşürdüler.
  10. oyunları oynamayan bir kişinin burda ne anlatıldığını anlama olasılığı nedir acaba
  11. çok akıllıca bir hareket olmuş valla, ben de mi yapsam, TL kazanmaya devam edeceğimize göre şuan taksitli almak mantıklı gibi amerikadan getirtmeye uğraşana kadar.
  12. U mal bro? Dizelin anasını züktüler zaten, benzinle eşitlediler... Ekonomiye etki eden bütün mallar dizel ile taşınıyor. Benzin keyif için. Dizele ellenmemeli.
  13. eskiden olsa olsa whatsapp konuşmalarını falan koyadım ama artık zamanım sana harcayamayacak kadar kıymetli...
  14. https://www.panasonic.com/ca/consumer/televisions-home-entertainment/4k-oled/tc-77ez1000.html ben gözümü buna diktim, yeni eve taşınıken alma niyetindeyim, şimdilik kumbaramda para biriktiriyorum
  15. Senin o monitörü almandaki en büyük neden benim lan, orasını düzelt yazının. 1080ti kaçırdığın gibi bunu da kaçıracaktın. @TiesTorN Yok öyle bişey, en az 50 cm uzaktan bakacaksın buna, derinliği uzun olan masa ister yani, dibinden bakamazsın kenarlara doğru görüntü bozulur. Bakamaz da değil bakmazsın. Gayet güzel bir monitör ya, ben çok reklamını yapmadım çağlar ben konuşunca üzülüyor diye.
  16. yok lan 300.000 km'de, hurda olmuş artık. gerçek fiyat işte, 2500 lira veriyorum de üstüne kalır.
  17. @infestor evet bmw'nin yol haritasını gayet net özetlemişler. gelecekte, geriye doğru bakıldığında gelmiş geçmiş en çirkin bmw tasarımlarının olduğu yıllardan geçtiğimiz belli olacak.
  18. artık mızrak çuvala sığmıyor. seçim öncesi bile dayanamadıklarına göre seçim sonrası gelecek zamları siz düşünün. ben hala ortaklaşa 2. el eski bir tanker alalım diyorum. hatta fiyat baya bi uygunmuş, kendim mi alsam bunu acaba... https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-ticari-araclar-kamyon-kamyonet-sahibinden-cok-temiz-mitsubishi-tanker-629780383/detay
  19. fotoğraf ve fiyat yok mu ?
  20. internet stoğu bitmiş monitörün, bir kaç tane mağazada kalmış sadece. hadi geçmiş olsun.
  21. ilk monitörüm 14" CRT'yi alalı 30 yıl olacak neredeyse... İnsan çok çabuk alışıyor yeni ve iyi şeylere. ilk 17" monitör büyük bir upgrade olmuştu benim için. Hele 19" LG Flatron 995FT o kadar iyiydi ki heralde ömrümün sonuna kadar yeter diyordum. ondan sonra ilk kez 17" LCD almıştım, 120hz'den 60hz'e düşmek üzmüştü. 25 MS tepki süresi de oyun açısından vasat idi fakat 995ft'nin devasa kasasının yerinde incecik bir panel olması yeterliydi. - 27" 1440p tam ideal boyut ve çözünürlük diye düşünüyordum oyuncular için ama yeni monitör geleli 3 gün oldu ve eskisini hiç aratmadı. En büyük çekincem 27" 1440p kullanırken 32" 1440p'de oluşabilecek olası netlik kaybı idi fakat öyle bir sıkıntı olmadığı gibi şu VA panel bana yıllarca TN ile göremediğimiz canlığı ve hiç olmayan siyahları gösterdi... şimdi bunu aldım ya lanet PG35VQ 3 vakte çıkar heralde... Ultra-Wide hala istiyorum, hemen çıkar çıkmaz yüksek fiyattan almama gerek kalmadı artık. 32GK850G'nin ummadığım fiyat/performans başarısı sayesinde PG35VQ'yu da iyi bir fiyata inene kadar bekleyeceğim. Nasıl ve neden oluyur, LG ve Vatan arasında nasıl bir anlaşma var bilmiyorum fakat vatan hala yurtdışında düştüğü en uygun fiyattan bile ucuza satıyor şuan. Aynı teknik özelliklerdeki panellerin hiçbirinde g-sync yok ve hepsi daha pahalı bu modelden. https://www.akakce.com/monitor.html/143984,143983,12505,143944,143954,143948 yani yolunuza nvidia/g-sync ile devam ediyor ve monitör arayışı içerisindeyseniz bu fiyata cidden kaçmaz bu monitör.
  22. 1. oyun 2001 de ilk Xbok'a çıktı, sonra 2003'de PC'ye gelmişti. Nerdense benim elime orjinal kutulu geçmişti. PC'deki bütün xbox kataloğunun onun CD-Key'i ile oynabilmiştim. Ah Halo dayı ah... kendin bi boka benzemiyordun ama marifetin büyüktü. Achievement falan kastığımız işsiz güçsüz zamanlarımızın prensiydin Halo dayı... bir gül yüzünü göstermedin maskeler arkasına saklandın. ps: 4. oyunun sonunda göstermiş... ama elletmemiş
  23. https://www.vatanbilgisayar.com/lg-31-5-32gk850-g-144hz-ultra-wide-g-sync-gaming-monitor.html son stok monitördeki. 2 tane eklemeye çalışınca yetersiz stok diyor. almak isteyen kaçırmasın derim.
  24. ben PG35VQ beklerken laf olsun diye alayım dedim aslında ama umduğumdan çok daha iyi çıktı alet, götürür bu bir süre. Bu monitör takip ettiğim bir model değildi, uyandırdığın için tekrar teşekkürler Evren.
  25. babandan aldıklarına borç değil hibe deniyor evladım...