stardust

Süper Moderatör
  • Mesaj sayısı

    7.629
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

  • Days Won

    478

Everything posted by stardust

  1. sen niye içinde strateji, uzun vadeli düşünme, planlama gibi öğeler barındıran oyunlarla ilgileniyorsun ki ? ne anlarsın ?
  2. Dwayne Johnson'ın oynadığı B kalite filmlere ayıracak kadar boş vaktim yok da ondan...
  3. kaç tane üniversitenin ortak ve bilimsel çalışmasının ürünü olan sonuçların sunumunu, epidemiologist doktor hanım teyze sunuyor... türkiye'deki "biz biliriz bizzz" türünden "bilimsellik" olmadığı için garibinize gitmiş olması normal.
  4. şarkıya "pitbull" başlayınca nasıl frekansı değiştiriyorsak, filmde de "rock" oynuyorsa kanalı değiştiriyoruz.
  5. Nerde o günler ya Tolga abi. Bırak BC3 yapmayı, gittiler yine dünya savaşı temasından devam ettiler. Hiç heveslenmedim...
  6. orda anlatılan ile sizin anladığınız aynı şey değil malesef artistlik olsun diye sinyallerin süreki sabit şekilde yanması, sinyal verince de yanıp sönüyor, vermeyince devamlı yanıyor. ama dediğiniz doğru karanlıkta tek bir ışığı yanmayan katil köpek balığı arabalar hala yollarda dolaşıyor bu devirde.
  7. ben izleyecektim, bana izletmediler Annihilation'ı...
  8. olm buraya ferrariyle, lamborghini ile gitmeye utanırsın... bu ne lan... hayaller california, gerçekler türkiye...
  9. gwent_max_eziş.jpg ps: ties denen hıyarın henüz gwent'i çözemediği aklıma geldi yine fenalaştım.
  10. eskiden bir donanım çıkardı, bir süre bekler biraz daha ucuza alırdın, şuan TL o kadar hızlı değer kaybediyor ki, hem bekleyip hem de daha pahalıya alıyorsun herşeyi. O yüzden ihtiyacın varsa, eninde sonunda alacaksan ya bekleme, ya da parasını dolarda tut öyle bekle... ayrıca eskisi gibi büyük indirimler de olmuyor donanımlarda kısa vadede.
  11. SLI oluyor olmasına da, düşmanıma bile tavsiye etmem yani. paranla rezil olmak gibi bir durum. tek en güçlü kart kullanmak çok daha sorunsuz bir yöntem, varsın şimdilik bazı oyunlarda 4K 144hz vermesin nolur, monitör zaten 5 sene ve üstünde çok rahat kullanılabilen bir alet. 1180ti beklersin en kötü.
  12. yetmez derken neye göre, kime göre. CS:GO oyanyacak adama fazla bile gelir. Witcher'da da Nvidia Hairworks gibi olmadan da yaşayabileceğin ama çok GPU yiyen 1-2 ayarı kapa mis gibi olur. ki yani bu olayın daha SLI durumu var. ne kadar para harcamaya niyetli olduğuna bakan işler. 2000 dolar monitöre veren adam SLI yapmaktan da geri durmaz. ben 27" monitör artık 7 sene olacak nerdeyse kullanıyorum, şuanki monitörüm de 1440p efsane... 4K gibi bir ihtiyacım kesinlikle yok ama ultra-wide çok iyi gelecek 35" bana. IPS olması da tadından yenmez kıvama getirir. 4K merakını henüz çözebilmiş değilim. açıkçası yukarıda @pentaman 'ın yazdığı monitör, 2000 dolar değil, 1000 dolar bile olsa dönüp bakmazdım.
  13. niye mi... fiyatı görünce anlarsın. 1080ti 800 dolar etiketine rağmen yok satıyor. Sence 1000 dolardan ucuza çıkar mı gtx 1180 ?
  14. I know... https://www.neowin.net/news/nvidia-gtx-1180-founders-edition-to-reportedly-debut-on-june-15
  15. GTX 1180... valla 27" monitöre 2000 dolar vermektense benim gibi uslu uslu PG35VQ bekleyin derim.
  16. @Narcissus sen yeterki iste bebişim oruçluyum bak canımı pilav istettin, günahı senin boynuna artık neyse 1 eksik 1 fazla farketmez sana, izmirin kızlarından aldığın ahlar senin ahiretini yakmıştır zaten
  17. helikopter yoksa almam, BF1'e verdiğim para ziyan oldu resmen. ps: oyun 50 euro çıksa, çıktığında da euro en iyi ihtimalle 6 TL desek oldu mu sana 300 TL way anam way... helikopter olsa da alamayabilirim malum borç batağındayım
  18. audi A6 olmuş. bunu görüp de hala 5 ya da E alan olur mu bilmiyorum.
  19. nooldu evladım 1 ay oldu, yeni bir sorun yok mu. korkmaya başlıyoruz burda...
  20. biraz önce sahurda nihat hatipoğlu'na bağlandım. CoD oyunlarını korsan oynamak caizmiş. battlefield ise harammış.
  21. TL olarak düşünmeyin fiyatları işin içinden çıkamazsınız. o panel efsane olmuş, en sevdiğim tabirim ile "evladiyelik" acımayın yapıştırın diyeceğim de asus da kullansın o panel ona göre bakarsınız.
  22. bu kartların bu kadar uzun süre elimde kalacağını düşünmemiştim ama witcher 3'ü ikinci kez bitirmek üzereyim, o bittikten sonra 1080ti kartı gönül rahatlığıyla satabileceğim. TL'deki değer kaybı hayatımda hiç işime gelmese de bu kartlardan birinin satışında fayda edecek sanırım. 1080ti için ismini yazdırmak isteyen varsa davransın, kekohaber forumuna koyduktan sonra ah vah etmeyin cillop gibi TR garantili kartın ardından
  23. ben sizin gibi konsol bebesimiyim ulan gerizekalı konsollara çıkmış oyundan haberim olsun. PC'de yoksa benim için yoktur.
  24. kaçırdığınız bir nokta var. sizin gibi battlefield serisini sonradan bulan gençler bilmez ama battlefiled 2 diye bir oyun var zaten. battlefield 1942 ise 1. oyundu yani BF1 çıkana kadar o rakamı kullanan bir oyun da olmamıştı. Yani bf2 adını kullanmaları mümkün değil. herhangi bir bilgim olmamakla birlikte 2. dünya savaşını konu alacağını da sanmıyorum. Bu konu zaten gereğinden fazla işlendi. öyle olsa ismi mesela BF 1943 koyabilirlerdi. helikopter olan bir senaryo olduktan sonra benim için ne olduğu çok farketmez, bitli piyade oynayamıyorum artık.