stardust

Süper Moderatör
  • Mesaj sayısı

    7.629
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

  • Days Won

    478

Everything posted by stardust

  1. stok bitmiş bile, yuh amk!
  2. https://tr.gearbest.com/ip-cameras/pp_620813.html İndirim kodu: 29EkimTR33 50 GB puan vermişler bir de yeni üye oldum diye sanırım, o da 1 dolar düşürdü. Toplamda $14.99'a geldi. Böylece ilk alışverişimi yapmış oldum sanırım gearbest'den, yoksa yapmış mıydık önceden
  3. Araba sorun çıkarınca gittiğin yerde kalır, oradaki sanayi sitesindeki dayılarla tanışır, araç tamir olana kadar oraya yerleşirsin diye ummuştuk.
  4. adamın ortamı o, tornacı, kaportacı, rot balanscı, şanzımancı kankalarıyla takılıyor boş vakitlerinde gidip.
  5. oha! Dacia Duster promosyon ve satış müdürü başka SUV tavsiyesi istiyor... Renault duymasın bunu valla işinden olursun
  6. Muhtelif oto sanayi sitelerinde müşteri temsilciliği yapıyor, konuyla ilgili, bilgili ve yetkili bir arkadaş olur kendisi
  7. 150 dolar üstü bir etiketle satışa çıkan bir kasada bu kadar yoğun plastik kullanımı olmamalıydı. bu H500P tam bir fransız arabası olmuş, tasarımına ve reklamına aldanıp bir hevesle alınan, 1 sene sonra en yakın hurdalığa terk etmek isteyeceğiniz bir ürün. Modası geçmeyecek, bir süre sonra size seçiminizi sorgulatmayacak bir kasa ararsanız çelik iskelet, "brushed aluminum" paneller, "tempered glass" cam gibi materyalleri ile öne modelleri seçmenizde fayda var. Benim sevdiğim NZXT H440, Corsair 750D gibi modeller gayet sade ve kullanışlı kasalar, niye hala bunların "tempered glass" olan modellerini yapmadılar bilmiyorum, fakat stokları bittikçe yeni ürettimlerinde görebiliriz bu özelliği sanıyorum.
  8. Forumda yeni başlık açılsın istiyoruz, "her şey hakkında her şey" başlıklarında değerli bilgiler kaybolmasın istiyoruz fakat forumuzun arama özelliği de faydalı arkadaşlar, 1 kelime yazıp arattığınızda bazen tam o konu ile ilgili başlığın çoktan açılmış olduğunu görebiliriz: Asıl başlıktan devam edelim lütfen.
  9. Amazon'da da var 880 dolara.
  10. Atın ölümü arpadan olsun Tolga abi.
  11. benim 4ghz skoru geçmediğin sürece sıkıntı yok
  12. onlar önemli değil, benim sevmemem yeter. sizi ayrı bir listeye alıp dışlamak istiyorum
  13. Listeye çekirdek sayılarını da ekledim, ak ve kara belli olsun artık. Bu hileli dandik xeon işlemcileri listeden ihraç etmek için oylama açmayı düşünüyorum, ne dersiniz
  14. kolonoskopi hortumu ile tehtid edilmem akabinde listeyi güncellemek durumunda kaldım...
  15. Whoosh u da sileceğim zaten takılıyorum ya hayırlı olsun pentaman.
  16. Bunlar klasman dışı. Sorry.
  17. Ben kaçırmışım onu.
  18. Burda şenlik varmış, kaçırmışım.
  19. Naapsam o zaman Tolga abi, bu Acer Z35P modelini mi alsam idareten?
  20. Benim pg35vq yaza kalmış demek neyse artık aslında pg278q'dan da son derece memnunum. Bu durumda sadece iyi ki acele edip gtx 1080ti almamışım diyorum, zira ultra gereksiz olacaktı...