Motor Contasi Yandimi Acaba ?
0

Bu konuda 11 mesaj var

Selam arkadaslar, motor hararet yaptiktan sonra esim umursamayip bayagi gitmis anladigim kadariyla. Sonuc: bir benzin istasyonunda radyatore su eklettirdikten sonra eve kadar getirip kucagima verdi her zamanki gibi :))

 

Ben dun soyle bir baktigimda radyator faninin yataginin dagildigini gordum. Yani ilk fan bozulmus.

 

Radyatoru actigimda su yine hic kalmamisti su ekledim motoru calistirdim ilk dikkatimi ceken sey radyatorden gelen beyaz kopuktu. Bu sekilde biraz calistirdim hararet olmadi. Sonra trafige ciktim bos yolda hic hararet yapmadi. Dur kalka baslayinca hareret ibresi kimildadigi anda durdum. Radyator yine su eksiltmisti 1 litre kadar.

 

Motorun yag cubuguna baktim ama su karismismi anlayamadim normal bir yag nasil olur bilmedigim icin.

 

Birazdan tamircileri dolasacagim bundan once size bir danisayim dedim kapak silindir contasi yandimi nasil anlarim ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Arabayı çok dolandırmadan iyi bir tamirciye çektir orada devam et bence açıp bakmadan anlamak zor. Açsınlar sen de yanlarında ol. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Conta yandigi icin, motor icindeki basinc radyatöre basiyor bence.

 

Blok icinden su kapaga gecip diger blok boşluklarına geciyor. Conta giderse, hem silindir odasina su cekiliyor, kış olsaydi bembeyaz su buharini egzozda gorurdunuz, hem de radyator kapagi acikken su disari fiskirma egilimine girer, egsoz gazi radyatöre basabilir vs.

 

 

Yaga su karisti mi, suspansiyon olacagi icin cubukta goremezsiniz bence, anca yakit karisirsa anlaşılabilir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Conta yakmışsınız. Geçmiş olsun. Radyatör kopurme yapıyorsa silindir basıncı radyatöre geliyor demektir. Ayrıca yağa su karışırsa yagda kopurme olur. Beyaza dönük sütlü kahve bir renk alır. Yağin işi biter.

 

Aracı bilmiyoruz ama contayi ehil bir yerde yaptırın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Radyator fanini degistirdim simdi bunun disinda motora su karismasi ile ilgili bir emare goremedi ustalar ucuz yirttik bu sefer galiba.

 

Fan degisimden sonra motoru 6000 devire kadar calistirdi o esnada bende egzoza baktim egzozdan bir miktar su geldi aslinda ama gelebilirmis normal arabada da. Bir miktar geldi sonra kesildi. Bunun disinda beyaz duman yoktu.

 

 

Bu gun bir 30km kadar kullandim. Kullanma hissiyati olarak bende birsey anlayamdim. Duzenli olarak motorun suyunu kontrol edecegim bakalim azaliyormu...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

@@Hamso bu olaydan benim anladığım sadece radyator kapagının contası hasar almış. bu olaydan sonra uzun zaman motoru takip ettim.

su azalmıyor hiç bir şey olmamış motora. 

Hamso beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
0

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok