• Announcements

    • Mr.Crunch

      Hosting değişikliği ve YouTube linki içeren postlar   06/09/2019

      Sitenin sunucusu değişti. Değişiklik sonrası preview linki olan postlar'da hata mesajı olmadan kaydedilmemeye başladı. Bilgimiz dahilinde, inceleyeceğim. O zamana kadar bu postları preview olmadan, doğrudan link şeklinde yapıştırabilirsiniz.   Hosting ile ilgili soru, sorun başlığı    

Deathknight

Death
  • Content count

    2,431
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    24

Deathknight last won the day on July 16 2018

Deathknight had the most liked content!

About Deathknight

  • Rank
    Source of Death
  • Birthday 11/29/1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.webgrafikdizayn.com

Profile Information

  • Cinsiyet
    Erkek
  • Yaşadığı yer
    İzmir

Recent Profile Visitors

976 profile views
  1. Büyük geçmiş olsun, cana gelmesin mala gelsin diyoruz ama ister istemez insanın canı sıkılıyor her türlü durumda. Dilerim tekrarlanmasın ve senin tarafından sıkıntı oluşturacak bir durum çıkmadan çözülsün.
  2. Bende yeni gördüm, geçmiş olsun. Zaten 30$ gibi taban bir fiyattada olsa ıvır zıvır ihtiyaçları aliexpressden hallediyorduk en azından TR' de ki satıcılardan ve kargolardan çok daha verimli bile geliyordu nispeten yurtdışı olmasına rağmen. Artık bulamadığımız ürünler haricinde debelenmek faydasız gibi olacak...
  3. Hayırlı işler, bol kazançlar diyelim o halde Bende geçen hafta Mi band 3 aldım. Arkadaşta mi band 2 vardı, benimde ilgimi çekiyodu adım takibi olayı, günlük ortalama en kötü 10000 i tutturmak için biraz teşvikte ettirmiş oluyor bahaneyle. Masabaşı iş dolayısıyla günüm ağır aksak geçiyor genelde, boş kaldıkça işte volta atmaya gayret ediyorum tempolu tempolu tabi o çok bir iş değilde hareketsizliktense iyidir. İşe artık kesinlikle arabayla gidip gelmiyorum, park ya da sahil yürüyüşü yapıyorum falan bahane oldu epey. Nabız ölçüm olayı güzel, egzersiz modunda güncellenerek ölçüm falan yapıyor takip için. Çok keşfetmedim aslında da mi fit uygulamasında da uyku takibiyle ilgili birşeyler yapıyor derin uyku hafif uyku uyanık kalma süresi gibi bişiler.
  4. Normalde sezonun bitmesini bekleyecektim ama iş yerinde abinin spoilerini yiyince başlamak durumunda kaldım. 3 bölüm zaten şu an güzeldi fena değildi.
  5. Dün ve bugün bana cinnet geldi tekrar bir kapıştım vodafone müşteri hizmetleriyle 7-8 aydır süren aynı sorun nasıl çözüm gelemiyor hayret ediyorum. Birde üstüne dün yanlış adres girmişler o kadar tekrar tekrar söylememe rağmen. Bugün artık bir uzmanla görüştük hesapta bir kaç farklı bir işlem yaptı gibi birşeyler oldu detay olarak ancak sonuç yine aynı vaadler 90 gün içinde planlanmış baz istasyonu geliştirme yapılacaktır vs vs vs..... Koskaca operatörler yahu ne biçim hizmet anlayışı öyle dağ başında çekiyomu çekmiyormuyla olmuyor bu işler şehrin göbeğinde çekmiyor saçmalığın daniskası...
  6. Pek niyetim yoktu ama bir önceki avengerstan sonunda bağlantı kurulması ve o boşluğun telafisi için izleme niyetim vardı. Pek beklentim olmadığından sabah indirimine falan sıkıştırabilir miyim diye bir hayalim vardı. Daha dün arkadaş kardeşiyle gideceğini gruba yazmış, akşam 17.00 seansına aldık gelmek isteyen varmıydı diye gaza gelince niyetlendim artık. Senaryo bakımından Avengers' ın da temeline dolgu atılmış, hoş detaylar vardı o bağlamda. Onun dışında captain marvell olarak kadın olarak düşsekte kalkmasını bildik gazı verdiren bir derleme yapmışlar anılarda falan. Elde ettiği gücün sırrını çözdüren ve anlatan bir film olmuş nihayetinde... Hani pek izlenmesede olabilir belki ama hikayeye akışa nasıl yedirildiği konusunda ve hatunun endgamede nasıl bir güç oynayabileceği konusunda fikirler barındırıyor. Aquaman zaten CGI odaklı bir film tahmin edilebileceği üzere ve benim beklentilerim yokken beni epey bir şaşırttı doğrusu. Atlantise dair oluşum kurguyuda işledikleri için fena değildi. Birde krallıkların klanlar gibi ayrışması kendi içlerinde ki savaşlar vs tatlı bir hava katılmış. Pek tüyo denilmez gerçi ama görsellik bakımından ortaçağ atlı savaşçılarının deniz altında denizatı üstündeki, balık üstündeki savaşçı benzetilişi gibi hoş detaylar vardı. Ana elemana gelirsek, Justice League filmine göre çok daha güçlü ve dahada tanrısallaşmış formda beliriyor aslında burada, poseidonun mızrağını aldıktan sonra zeten mükemmelleşiyor; nasıl diyim marvellde Thor neyse DCde onun karşılığı güç gibi hissettirtti bir nevi bana. Diğer filmde pek bir olaysız gibiydi, daha bir arkaplan kahraman gibi duruyor.
  7. 3 ay önce iş yerine ihtiyaç vardı, çok daha alt limit bir şey ama iyiymiş valla şimdi denk gelseydi düşünürdüm.
  8. Adam belki spotifye ödeme yapmak istemiyor İşin şakası insan kıyamıyor ve bazı eski alışkanlıklardan vazgeçilmek istenmiyor...
  9. Aynen en mantıklısı bu şekilde yapmak ve çok uygun fiyata çözülmüş oluyor. Sanayide yedek parça satıcı yerlerdende filtreleri falan almak yeterli oluyor, internettende çözülüyor çoğu zaman. Özellikle yağ konusunda ben internetten hallediyorum, diğer filtrelerde falan bazen model uyum sorunu olabiliyor (oda benim araçtan ötürü gerçi Kia Rio) o yüzden gidip sanayide hallediyorum. Ustayada bir işçilik parası oldumu cillop...
  10. Golden Axe diyince ilgimi çekti şimdi. Uzun zamandır 2d platformer tarzı birşeyler canım çekiyor aslında, bende bir bakayım şu merete bir Lol gerçi bu PS4 içinmiş... Neyse Hearthstonea devam
  11. Aynen vodafone artık hiç kullanamıyorum gibi bir durum var nerdeyse. Hani kapalı alanlarda falan sürekli bir dandiklik, görüştüğüm kişiler ne o uzaydan mı konuşuyorsun diyorlar genelde ya da bazen konuşuyorum ses hiç gitmiyor o derece 2g ye falan düşüyor hat şaka gibi
  12. En son Unity' i oynamıştım sanırım, onu bile yarım yamalak hatırlıyorum oynamadım mı acaba diye o kadar kayda değersiz bir yer ediliş var kafamda ama neyse... Oyunun ilk oyunları iyiydi Pop yerini dolduran(aslında doldurmayan ama popta devam olsa saçmalaşacağı kesindi) bir seri olarak ve kendine has konseptiyle epey bir beğeni kazandı zaten oyun. Ryse iyidi, dönemine göre sağlam bir oyundu. Yani oynarken film modunda olan bir gaz veriyordu insana Nereden nereye ne alaka aklıma fi tarihinden kalma Rune oyunu geldi; oda ne oyundu ama o eski tatta yeni jenerasyon motorla bir oyun yapsalar giderdi şimdi... Edit: Allahtan birşey istesem olacakmış belkide aklıma gelince bir videolara bakayım edeyim derken geçen sene sanırım açıklanan Rune: Ragnarok diye bir çalışma yayımlanmış. Konu dışına çıktık ama devamı burdan bakılabilir. https://www.runeragnarok.com/
  13. Bu aralar ney ne kadar oldu bilemeyeceğim ama benim aldığım aynı istasyonda geçen o indirimliyken 5,31' den almıştım bir kez. Dün bir Foça yaptım geldim depoda yarımdı dedim geliyorken almış bulunayım 5,69' dan fulledik. Demek ki bu amcalarda 38 kuruşluk bir değişim olmuş. Bir kaç depo öncede bu fiyatlardan almışım demek ki değişen birşey olmamış
  14. Vodafone bir süredir rezillik çekiyor yalnız. Yani İzmir gibi bir yerde bu koşullar nasıl oluşuyor oda şaşırtıcı, hani diyeceğim telefondan kaynaklı belki oda olduğunu sanmıyorum. Belki 2-2,5 aydır benim kullanımımda büyük sıkıntı var hatta ikamet ettiğim yerde komple iptal gibi oldu bile diyebilirim. Eskiden 4gsinde problem yoktu sonra paraları falan yetmemiş sanırım arkadaşların baz istasyon kiralamayla alakalı kaç kez şikayet ettim, şimdi kaldığım mevkide telekom ful 4g çekebiliyorken, vodafone 3gyi bile çok zor çekebiliyor. Bu durumda düzelecek mi düzelmeyecek mi bilmiyorum.