Amazon , Logitech garanti deneyimi.
3 3

Bu konuda 72 mesaj var

Aralık ta aldığım logitech G700s 'te free scroll mode gibi bir özellik vardı. Ancak biraz sorunlu çalıştığını fark ettim.. Dönmeyi durdurduktan sonra bir tur da ters yöne dönüyor genelde. Bu yüzden kullanışlı olmuyordu.  

 

Geçen gün amazon 'a durumu bildiren mesaj attım. Logitech e yönlendirdiler. Logitech e durumu iki satırla bildirdim. Faturanın resmini istediler. Onu gönderdikten sonra da , bana yenisini kargoya vereceklerini bildiren mesaj attılar. 

 

Daha önce de logitech ile servis tecrübem çok iyiydi  . Bu sefer de çok başarılı. Amazon 'dan Logitech almaya devam bence. Aynı fiyat bile olsa , amazon'dan alacağım :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Ben şimdiye kadar buradan aldıklarımda da bir sorun yaşamadım. Hep sıfır ürün gönderdiler. Arızalı ya da iyi çalışmayanlar da hep bende kaldı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

:)

 

Adamlar kargoya verdiler. Daha önce de arızalanan Logitech mouse yerine , en üst model mouse göndermişlerdi. 

Oysa, hepsiburada'dan Microsoft mouse almıştım. Ordaki tecrübem , tam tersiydi. Bıktırana kadar uğraştırmışlardı. 

 

Ekran kartında nasıl oluyor? Şimdi Amazon bana "ilk bir ayı geçtiğinden , üretici ile görüşmeniz gerek . Eğer onlar çözüm üretmez ise bize bildirin " dedi. Türkiye de donanıma aldığımız garanti malum. Amazon'dan 7 günde geldi son aldıklarım. Bundan sonra ekran kartını da ordan alalım. Burdaki adamlarla uğraşmak için neden yok. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Amazon bu tür konularda tabi oldukça iyi tüketici açısından. Ancak bir iade işlemi söz konusu olduğunda ürünü geri göndermek zahmetli ve uzun süren bir prosedür oluyor. Bir de amazonun kendisinden değil, amazon üzerinden satış yapan farklı bir firmadan ürün alındığında yine de dikkatli olmakta fayda var.  

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Bugün gelmiş yeni mouse. Bunu dendim şimdi ,sorunsuz çalışıyor free modu.

 

Bundan iyi müşteri hizmetleri düşünemiyorum. Logitech + Amazon kombinasyonuna devam.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Hımmm ben sizi zora sokayım diye düşünürken siz beni soktunuz, biraz düşüneyim de bir kapalı zarf göndereyim size :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Amazon bu tür konularda tabi oldukça iyi tüketici açısından. Ancak bir iade işlemi söz konusu olduğunda ürünü geri göndermek zahmetli ve uzun süren bir prosedür oluyor. Bir de amazonun kendisinden değil, amazon üzerinden satış yapan farklı bir firmadan ürün alındığında yine de dikkatli olmakta fayda var.  

Amazon'dan (amazon üzerinden satış yapan diğer satıcılardan değil) , örneğin CPU , Ekran kartı vs aldık. 5. ayda arıza çıktı.  O zaman ne yapıyoruz? Sapphire ekran kartını , ABD 'deki Sapphire 'a mı göndereceğiz? Çünkü amazon bana 30 gün geçmiş, üreticiyle görüşün , çözüm üretmezlerse bizi tekrar arayın gibi bir cevap verdi. (Bu mouse içindi tabii, sonuçta Logitech 'in son kullanıcıyla ilgilenen bir merkezi var.)

 

Bu arada Logitech 'ten iyi sonuç alınca, bir de Corsair ile şansımı deneyeyim dedim. Corsair 600T kasa almıştım bir sene kadar önce. Üstteki 200mm fan bozuldu geçen gün. Boyutu standart değil , her yerde bulunmuyor. Corsair e bir talepte bulundum. Faturayı istediler . Bakalım çözüm üretecekler mi?

 

Böyle durumlarda genelde faturanın resmini istiyorlar. Dolayısı ile ürün aldıktan sonra faturanın Office Lens gibi bir uygulama ile kopyasını almak pratik bir yöntem olur. .

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Corsair RMA ı onaylamış. Ancak , önce arızalı olanı gönderin diyorlar. Onun kargo masrafı kullanıcı tarafından ödenecek. Fan için değmeyebilir. Olmadı bu :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Ben daha göndermedin arızalı fanı , ama adamlar yenisini kargolamış . Oysa benim bozuk olan ,onların eline geçtikten sonra karşı kargoya verileceği yazıyordu.  Artık bozuk olanı göndermeme gerek yok herhalde. 

 

 

Bu durumda , Corsair de tam puan aldı.  :alkis:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

DHL 'den aradılar. Ürün 100dolar olduğu için gümrüğe takılmış. Ürünün corsair deki fiyatı bile 15-20 dolar birşey . üstelik bu değişim ürünü. Nasıl gümrüğe takılır? Başka iş mi var ?

 

ardiye ücreti vs birşeyler anlatıyorlar. Ne yapsam?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Demediniz mi, arızalı ürünün yerine garantiden değişim diye. Eğer sonuç vermiyorsa corsair'le temasa geçin. Belki bir kağıt falan gönderirler. Normalde ürün paketinin üstünde ya da içinde ticari olmadığına dair bir belge de koymaları gerekiyordu. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Corsair ile konuşup ürünün gümrükte takıldığını söyleyin. Benzeri WD HDDmi değiştirdiğinde başıma gelmişti, gümrük masraflarını ödeyerek HDDyi göndertmişlerdi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Adama söyledim değişim olduğunu, zaten 100 dolar da olmadığını, birşey demedi. Bir Numara verdi, onu bir ararım belki. Corsair é durumu bildirdim, onlar cozebilirler. Ne diye 20 dolarlık Ürüne 100 dolar fatura kesmiyor anlamadım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

gümrük dolaylı temsil yetkisi isteyen bir pdf dosyası yolladılar. Bunu doldurup dhl deki yetkiliye göndermek gerkeiyormuş. 

 

Bunu nasıl doldurdunuz. Fax için yapılmış. Bendeki adobe reader pdf i edit leyemiyor. imza eklemek gerekecek. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

gümrük dolaylı temsil yetkisi isteyen bir pdf dosyası yolladılar. Bunu doldurup dhl deki yetkiliye göndermek gerkeiyormuş. 

 

Bunu nasıl doldurdunuz. Fax için yapılmış. Bendeki adobe reader pdf i edit leyemiyor. imza eklemek gerekecek. 

 

Ben cikti aldim, el ile doldurdum, telefondaki bir scanner uygulamasiyla fotografini cekip e-mail attim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Ben cikti aldim, el ile doldurdum, telefondaki bir scanner uygulamasiyla fotografini cekip e-mail attim.

Ben de öyle yaptım. CamScanner isimli uygulamayı kullandım. B/W filtresinden geçirince fotokopi/fax gibi görünüyor :)

 

Adobe Reader da edit , imza ekleme gibi özellikler varmış. O da işe yarardı belki . Bunda önce çıktı almak gerekti. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Corsair fan teslim edildi bu arada. Gümrükte gereksiz iş oldu ama corsair masrafları üslendi. 

 

Dolayısı ile Logitech ve Corsair müşteri memnuniyeti tam, güvenilir markalar. ikisinde de faturanın fotografı dışında bir belge, kanıt göstemem istenmedi.

 

Başka hangi markalar , doğrudan son kullanıcıya teknik destek veriyor? Bundan sonra onları seçelim. Uğraşmayalım Türkiye'de servisindeki adamlarla.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Western Digital ve Seagate (Hala yapıyor mu bilmiyorum ama muhtemelen yapıyordur) de direkt olarak değişim yapabiliyor buradaki firmalar ile uğraştırmadan.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
3 3

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok