Yukko.com'dan alınan LG Buzdolabı - Cayma hakkı
0

Bu konuda 4 mesaj var

Geçtiğimiz hafta yukko.com üzerinden LG buzdolabı aldım. Servis geldi kurdu vs. Baktım dolap soğutmuyor, klavuzunda ilk kullanım 12 saat yazıyor ertesi güne bıraktım. Değişen bir şey olmayınca kuran servisi aradım, onlar da dolap ve buzluk kısmını için farklı ayarlar tavsiye ettiler (çok tuhaf yapmış LG, buzluk kısmı için 0-8 arası değerleri yükselterek daha soğuk yapıyorsun, ama dolabın geneli için üzerindeki led'den daha düşük sıcaklık ayarlıyorsun). 6-7 saat öyle çalıştı durum aynı. Çağru merkezini aradım onlar da farklı bir ayar tavsiye ettiler bir de bunu deneyin, olmazsa arıza kaydı açalım dediler, tabi ki olmadı ve cumartesi günü kaydı açtırdım. Dün servis geldi baktı, onlar da ne olduğunu anlayamadılar ve dolabı alıp gittiler ve 1-2 gün içerisinde haber vereceğiz dediler. Hatta servis elemanı bu dolabın %80-90 değişir gibi bir şey söyledi.

 

14 gün cayma hakkım olduğu için belki küçük bir sıkıntı vardır hallederlerse uğraşmayayım diye düşünerek servisin alıp gitmesine OK dedim ama bana tamir edeceğiz vb. derlerse cayma hakkımı kullanarak aldığım yere iade etmeyi düşünüyorum. Servis bu arızalı biz bunu birebir değiştirilmesini sağlayacağız der ise sizce onların değiştirmesine mi onay vereyim yoksa yine cayma hakkımı kullanarak yukko.com'a iade mi edeyim, ne dersiniz?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Direkt iade et gitsin hocam. LG buzdolabı ile uğraşılmaz. Hep sıkıntı duyuyorum. Arçelik Vestel Bosch ve bunların alt markalarından bir sey alın kafanız rahat etsin....

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Biz de son dönemde Beko’dan 4 tane buzdolabı aldık, evde gardrop gibi olanlardan, işyerinde ise biri çift kapaklı biri en küçük, biri de en küçüğün bir boy büyüğünden var. 1 senelik süre içerisinde hiçbir sıkıntı yaşamadık, fiyat olarak da makul sınırlar içinde kaldı hep. Öncesinde de Bosch kullanıyorduk, çok eskidiği için değiştirdik, 25 seneyi geçmişti bir tanesi.

 

Edit : yazmayı unutmuşum, ben de @hakancez‘le aynı fikirdeyim, yol yakınken iade sağlayıp bu markalardan birini alın.

pentaman tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Bugün servis aradı, birebir değiştiriliyor size formu iletelim veya siz teslim alın dediler; hızlı olması için ben gittim aldım. Bu formu yarın Yurtiçi kargo ile yukko.com'a göndereceğim, onlar da bana yeni dolap gönderecek.

 

Cayma hakkını kullansam mı diye tekrar düşündüm ama bu sorun olmasa şu anda zaten kullanıyor olacaktım. Bunu şanssızlığa yorayım, bir şans daha vereyim diye düşündüm. Bakalım doğru karar mı ileride göreceğim :) 

 

Başka gelişmeler olursa buradan yazarım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
0

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok