CandleGarden

CHW
  • Mesaj sayısı

    1.800
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

  • Days Won

    18

Everything posted by CandleGarden

  1. https://www.epey.com/klima/karsilastir/872937-943185-947631-1024181/toshiba-shorai-edge-18-g3kvsg_fujitsu-cool-18_mitsubishi-electric-kirigamine-zen-18_gree-airy-18/ Şöyle bir şey yaptım ama burada verilen özellikler bazıları için eksik kalmış. Yıllar önce yaptığım gibi hepsinin spec sheetlerinden excel'de tablo mu yapsam acaba Fujitsu 61k, Airy 64k, Shorai 90k, Kirigamine 100k civarlarındalar. İki nispeten uygun, iki daha yukarı model seçtim.
  2. Mini hort: Ben de salondaki klimayı yenileyeceğim. Radarımda 3 marka var: Mitsubishi Electric, Toshiba ve Gree. 18.000 BTU alacağım. Eskisi invertersız 24.000, çok soğuk oluyor, soğutmadan çok nem alma olarak çalıştırıyorum ki arada dursun diye. Yoksa üşümekten devamlı aç kapa yapıyorum. Tavsiyeleriniz beklerim
  3. Evet dizel Ama benim yol da kısa, 15-16 dk.
  4. Koltuk ısıtma anında etki ediyor, havalandırma sıcak vermeye başladığında ev-iş arası yolun yarısını geçmiş oluyorum. Gerçekten faydalı (gateway to sex olarak faydasını bilemiyeceğim )
  5. Şu an dizel kullanan biri olarak, çevremde tutucu ve seçici olarak değerlendirdiğim insanlar bile elektrikliye geçtikten sonra, ben de artık elektrikli almaya karar verdim. Daha önce yazmıştım galiba ama yine yazayım, Antalya'da koltuk soğutma şart, onu istiyorum kesin.
  6. Parası önemli değil, çok bekletmeden, ben hala oyun oynayabiliyorken gelsin yeter https://www.youtube.com/watch?v=54dabgZJ5YA
  7. Kesin deneyip al, git uzan yataklara. Ben inceleme, yorum vb. baya bakıp bir tanede karar kılmıştım. Ama sonra gittim o yatağa yattım, beğenmedim. 8-10 yatağa yatıp en beğendiğimi almıştım.
  8. Bir teklif aldım, yarın firmaya geri döneceğim. Kombi Bosch, petekler ECA, bir de oda termostatı olacak. Vanalar normal vana, oda termostatı olunca gerek yok dedi adam.
  9. Meclisten geçer de, "Bunun bize dönüşü çok negatif olur, Mehmet abi parayı başka yerden bulsun" deniyordur
  10. George Carlin; toprağı bol olsun.
  11. O %10 toleransın olma sebebi aslında ekipmanın yüzde yüz şaşmaz hassasiyetle hızı ölçememesi. Ölçse bile kalibrasyonu ne zaman yapıldı ve hala ilk gün gibi düzgün mü? 1-2 km farkla ceza kesmek ondan makul değil, zeki avukatlar çok kolay aşar bunu kendilerine kesilince
  12. The Boys iyidir, seyretmek lazım
  13. Kostik mi neydi onun ismi. Onsuz oto şampuanları var galiba.
  14. Mercedes E'den başlar
  15. Bizim telefonlara henüz iOS 26 güncelleme izni yok IT'den
  16. Tam gunslinger western'e bağlamışlar. Afişi de eski western filmlerine benzetmişler
  17. Donkey Kong'u övüyorlardı
  18. 2018'den beri, 2017 model LG OLED kullanıyorum. Alet 8, teknolojisi 9 yaşında. Tık demedi, hiç bir şekilde görüntüsünde bir şey olmadı ve kendisinin kırk yılda bir yaptığı piksel temizleme haricinde ben de özel bir şey yapmıyorum. Siz OLED'in neyinden çekiniyorsunuz?
  19. Motorinin litre fiyatına 4 Eylül tarihinden itibaren geçerli olmak üzere 2,05 TL zam yapıldı. Son gelen zamla birlikte motorinin litre fiyatı 54,26 TL'ye yükseldi.
  20. Nasıl yahu, benzinden daha pahalı litresi.
  21. Saf insanlar, "tarife koydum" deyince, onu karşı devlet ödeyecek sanıyorlar
  22. 1440p 27' OLED duyuruları gördükçe 32'den aşağı inersem çok mu yadırgarım diye düşünüyorum. 4070TI ile de 4K olmuyor yüksek ayarlarda gördüğüm kadarıyla. Kararsızım
  23. Ben aynı hıza TV+ ile birlikte 700TL veriyorum. Bu tarifede var mı TV+ ?
  24. Neredeyse her şeyi ekrandan yapmak bana çok ters. Bir çok üretici de bazı fonksiyonlar için (ör: klima) düğmeye geri dönüyor.
  25. 3 milyona çıkınca bir sürü içten yanmalı SUV var.