stardust

Süper Moderatör
  • Mesaj sayısı

    7.629
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

  • Days Won

    479

Everything posted by stardust

  1. Tek logitech yazsanız yeterdi zaten. Model belirtmeye gerek yok zira hepsi çöp.
  2. Hallederiz.com
  3. Grafikler harika ama oyun sinir testi. ben gençken severdim böyle şeyleri ama 3 saat oynayıp ölünce en baştan başlama konsepti benim vakitsizliğime uygun değil şuan.
  4. Returnal kesin iade edeceksin boşuna açıp sinirini bozma
  5. "tırmanma oyunu"
  6. Herkes burda, @TiesTorN Sen niye yoksun mal müdürü ?
  7. artık geçmiş olsun. helal parayla alınacak son monitörü aldık Türkiye'de. bundan sonra yeni gelecekleri almak için artık devletten, belediyeden falan bir ihale almak lazım şuan tek eksiğim 5800x3D, o da Tolga abimi bir gaza getirmeme bakar
  8. burn-in orta çağlardaki cadı avına dönüştü ya olsun istemem ama diablo 4 yüzünden olsa valla acımam. olmuş bu oyun hem de hiç beklemediğim kadar iyi olmuş.
  9. Talep etmen lazım aldığın satıcıdan, çoktan gelmiş olması lazımdı sana.
  10. Nerdesin sen yahu
  11. @serseridingil youtube uygulamasından “4k demo” diye aratıp çıkan video’lardan deneyebilirsin.
  12. Hocam istediğiniz şey değil, biliyorum ama yazmadan geçemedim. Annemlerin Tizen işletim sistemi iyice yavaş hale gelen Samsung televizyonuna şunu aldım: (1. neslini almıştım 2. nesil çıkmış) https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_xıaomı-tv-box-s-2-nesil-siyah-1228828.html televizyonu hayata döndürdü. istediğiniz işlerin hepsini yapıyor, boyut minicik, kumandası da güzel ve işlevsel. değerlendirebilirsiniz.
  13. şuan yaşadığım hayalkırıklığının tarifi yok
  14. defalarca denedim... 5 dakka bekliyorsun sonuç hep aynı. bütün gün eve dönüp diablo oynamayı bekledim... şansıma sokayım...
  15. Maşallah dediğim 3 gün yaşamıyor. Bütün gün köle gibi çalıştım, eve geldim şimdi oyunu oynama hayaliyle... serverlar patlamış, oyuna girilmiyor. şansa bak yahu... sen başka klandasın ama napalım, clanı olanı çağıramıyoruz.
  16. @CandleGarden level scaling olduğu için kalbinizin götürdüğü yere gidebilirsiniz efendim. Baştan özellikle o zindanlara gitmeye gerek yok, ana ve yan görevlerin yolu önünden geçirdiği zamanlarda vaktiniz varsa yol üstü yapılabilir. ben de vakitsizlikten hiç oynayamadım. bugün de çalışıyorum 😐
  17. Kahve de lazım arada. “Kahvesiz” de hayat çekilmiyor, evde her gün “kahve” içince de çekilmiyor.
  18. https://9gag.com/gag/aNwRK00?utm_source=copy_link&utm_medium=post_share
  19. MUAHAHAHAHAH o küfür eden benim. taciz eden ties. evladım en son biz senle ne zaman bi oyun oynadık ? Alsana şu oyunu yahu, senin dışında herkes aldı. Mehmet nerde ? @Ranilin o da almıştır muhtemelen. bir pintilik yapan sensindir.
  20. ps: bizim forum dışında da çok arkadaşım var diablo oynayan battle.net'de, forum nickiniz ile oyun nickiniz farklı ise haber verin. beni battle.net arkadaş listenize eklemek için: stardust#2504
  21. clan davetiyesine icabet etmeyen arkadaşları ifşa ediyoruz. @Kibitzer @Ortegon @AranelSurion @GoXeL @Borneon @Deathknight da gitmiş kendi klan kurmuş miningci arkadaşlarıyla gel forumuna sahip çık arkadaş. tanıdıklarınızı çağırabilirsiniz klana muhabbeti kafa olan.
  22. Gerekmez zira o en parlak ayarda tüketeceği elektriğie göre, parlaklığı 1000 nist üstüne çıkabilen bir televizyon için normal G olması, siz sürektli %100 parlaklıkta kullanmadığınız sürece elektrik faturası olarak çok da kayda değer bir zarara yol açmaz.
  23. sayın hocam ikisi de memnun eder zaten 42" LED'den sonra. 55" OLED ya da 65" Mini-Led bakabilirsiniz. şuanki piyasada alınabilir tek gördüğüm TV, tahrikmili'nin aldığı bu model: https://www.amazon.com.tr/TCL-65C825-Uydulu-Mini-Google/dp/B0BDSGM7BJ OLED isterseniz de: https://www.hepsiburada.com/lg-oled55c24la-55-140-ekran-uydu-alicili-4k-ultra-hd-smart-oled-tv-p-HBCV000027BYJE
  24. Zaten kendim için değil, annemlerin evi için düşündüm de. Annemi de babamı da aradım, alma paranı harcama dediler. Sonra hiç alamayacağız falan dedim ama pek oralı olmadılar. Benim de hevesim kaçtı.
  25. blizzard hatalarından ders almasını bilmiş. bu oyun olmuş arkadaşlar. hani senelerce diyerek abartmak istemem ama bizi aylarca oynatacak bir oyun bu. 1200 - 1400 farketmez artık zaten ipin ucu kaçtı. ufak fiyat güncellemesi alım kararınıza boşuna etken olmasın. son zamanlarda gördüğüm en sorunsuz, bugsız oyun çıkışı ve oyun grafikleri olsun, oynanışı olsun gayet iyi. indirim falan beklemeyin boşuna blizzard buna 2024 black friday'den önce indirim yapmaz... samimiyetle söylüyorum ben bu kadar iyi olmasını beklemiyordum.