-
Mesaj sayısı
7.629 -
Üyelik tarihi
-
Son ziyareti
-
Days Won
479
İçerik türü
Profil
Forum
Blogs
Everything posted by stardust
-
c835 yok piyasada. 65c825 için o fiyat kabul edilir. ben de arada kaldım ya, bu mini LED nasıl bir şey merak ediyorum ama en nihayetinde bir çok minik local dimming bölgesi olan bir VA panel. OLED'den sonra hoşuma gideceğini düşünmüyorum. Kardeşime daha sene başı 28 bine LG oled aldık 65", şimdi b2 50, c2 60, c3 65 bin olmuş ya, şakalar şakası. keşke kardeşime aldırırken annemlere de alsaydık. o yüzden miniled 65" 36 bine kabul edilebilir diyebiliyorum. bunun daha altı TV'ler kimse alınmasın ama çok uyduruk valla, ya da boyutu düşürüp 55" alacaksınız ki o da yazık. almışken 65 almak lazım.
-
Guy Ritchie'nin The Covenant filmi, Amerikan propagandasını görmezden gelebilirseniz aslında gayet güzel olmuş.
-
o sky nickli arkadaşı siz unutmuşsunuzdur, taa TF2 zamanında oyun oynardık birlikte. DHW'de vardı ama sanırım CHW'ye gelmedi hiç. Benim de listemde ekli ama hiç muhabbetimiz kalmadı. Onu davet etmedim clanımıza
-
iyi ki aldın zaten o da son fırsattı. bundan sonra o fiyata anca 50" alınır...
-
Sizi ekonomi sayfasına alalım… Oyunun fiyatında değişen yok… TL’yi “şimşek” çarptı 😂 minimum 100 saat üstü oynayacağınız oyun. 100 saat oynasanız saati 14 liraya gelir. bir escort çağırsanız saati 300-500 dolar, hala diablo’dan şikayet ediyorsunuz. Hayret bir şey ya
-
https://www.incehesap.com/gaming-geceleri/ https://www.incehesap.com/gigabyte-geforce-rtx-4070-windforce-oc-gaming-ekran-karti-fiyati-62600/ 18 bin lira altı fiyata inmesi durumunda değerlendirilebilir. 1200 Liralık Diablo 4 oyunu da hediye. - Muadili şöyle bir kart var ama daha ufak sistemler için 2 fanlı tasarım: https://inventus.com.tr/mi_products/Product.aspx?PID=14122 - Şuan piyasadaki en ucuz 4070 Ti: https://www.sinerji.gen.tr/pny-geforce-rtx-4070-ti-xlr8-gaming-verto-12gb-gddr6x-192-bit-ekran-karti-p-46514 - Şu başlıkta en son yazdığım yorumları da dikkate alarak fırsatları kovalayın derim: https://www.cursedhardware.com/topic/5266-cyberpunk-benchmark-dlss-dlaa-frame-generation-ray-tracing/?do=findComment&comment=142073 - Kredi kartında boşa limit tutmayın, imkan varken RTX 4000 serisine geçin derim. DLSS 3.0 nimetleri Frame Generation vs. oldukça fark atacak yeni serilere. 1080p için RTX 4070, 1440p için RTX 4070 Ti, 2160p için de RTX 4080 önerilir.
-
Battle.net arkadaş listemde 8 kişi oynuyor oyunu. Sabredememiş 1200 lira üstüne bir de fark vermişler 2 gün önce gireceğim diye. Hani ekonomik kriz vardı… yalan! Tayyip görmesin buraları anında vergi koyar.
-
öyle bir kargaşa olacağını sanmıyorum zira oyun hazır olmasa early access parayla satmazlardı. daha hevesli ve zengin gençlik zaten öyle bir ağlar ki, para iadesi yapmamak için 3-4 gün içinde düzgün hale getirirler. bir de diablo 2 resurrected çıktığındaki fiyaskodan ders almışlardır diye ümit ediyorum.
-
battle.net'i açarsanız sayaç var orda. Ayın 5'ini 6'sına bağlayan gece, saat 2'de açılmış olacak. Ben 5'i uçuştan gelip direkt yatar uyurum gece 2'ye kadar, sonra sabahlar olmasın...
-
340 lira fark ama uçuşta olacağım. 6’sı çıkacak diye 6-7-8 izin aldım. 6 sı evlilik yıldönümüm onu bahane ettim ama aslında evde diablo oynayacağım 😂
-
yahu sen de neyle uğraşıyorsun, gtx 1080'ler zaten riskli... benim hem ilk aldığım, hem de garantiden gelen patladı. bu zamana kadar çalışmış karta hiç dokunma, alacaksın eline o olacak. sat kurtul onu, 2. el rtx 3080 falan bul mis gibi DLSS dünyasına giriş yap. bu saatten sonra pad takacaksın da ne olacak ona.
-
steve'in haline bak, tam bir sünepeymiş
-
o deri montuna kurban onun...
-
boston dynamics'in robotlarına rtx 4090 enterge edip skynet'i açsın, sonra da burdaki çomarların üstüne salsınlar ilk olarak.
-
Aman bana flight demeyin evde uçak falan görmeye tahammülüm yok.
-
Ekran kartı kardeşin de olmak istesem de PNY Amerikan şirketi... PC Partner / Zotac / inno3D, Hong Kong'lu çan çin çon abiler... PNY = Paris, New York... 2 şehir arasındaki RAM ticaretinden almış adını.
-
benim aldığım günden beri %50'de, salonu istediğim kadar karartabildiğim için hiç arttırma ihtiyacı hissetmedim. çok parlak oled işin mantığına ters bence, çok aydınlık ortamda izlemek zorundaysan oled almamak lazım.
-
Tamamen pazarlama stratejisi. C3 de aynı panel. Hatta o özelliği açmanın yolu da var ama garanti dışı bırakır diye tv’yi önermiyor youtube’daki çinli abi. Zaten şunu söyleyeyim, o parlaklık neden lazım, tv karşısında bir ışık kaynağı ya da pencere varsa. Ama zaten ekran kaplaması yansıtıyor. Oled Tv nin karşısında ışık varsa kapatacaksın, pencere varsa koyu perde çekeceksin. Yoksa istediğin kadar parlaklığı aç o yansıma ile keyif vermez. Sonuç G serisine gerek yok, C iyidir.
