Fan gitmiş mi? & Fan değişimi
1 1

Bu konuda 37 mesaj var

Bana da çok pahalı olmaması lazım gibi geliyor yurtdışı gönderinin, sanırım gümrük vs. ihtimalini de hesaba katıyor Evga. DH 'da da bu konuda çok olumsuz şeyler okudum. Vektron, Türkiye içinde alınmış (Evga Store vs. olmayan) ürünlere bakıyor, benimki de bu kategoride. Ancak Vektron 'a yollamak hiç içimden gelmedi. Bu yıl servislerden çok çektim, bir şeyi biraz bozuk yolluyorsunuz, tamamen bozuk geri dönüyor, veya "sorun yok" diye iade ediyorlar. Birden çok defa bu sıkıntıyı bu kadar kısa sürede yaşayınca artık TR 'de servisler benim için son tercih oldu, Vektron için de yazılıp çizilmiş çok sayıda olumsuz şeyler var, bile bile lades diyemedim.

 

Evga 'dan alırken bu "direct customer support" sözüne güvenmiştim, ciddi bir OC falan da yapmıyorum fabrika ayarlarının üstüne, dolayısıyla ben de biliyorum gidip Zotac falan aynı modelin çok daha uygun fiyatlısını almayı ama, Vektron gibi, Penta gibi firmalarla uğraşmayacak olmak sattırdı diyebilirim bu ürünü bana. Dahası bir fan için 1 ay GPU 'suz kalmak gibi olumsuz bir durum yaşamamak için "cross-shipment" yapıyor olmaları önemliydi, Vektron 'a göndermek isteseydim öyle bir şey olmayacaktı tabii ki. Özetle ürünün pazarlamasında altı çizilen müşteri hizmetleri avantajları Türkiye 'de şu veya bu şekilde geçerli olmuyor artık. 

 

Bu sabah kargo geldi, baya da hızlı, 2 günde Almanya 'dan evime. Sadece yeni fanı değil, komple ön cooler bloğunu göndermişler, Classified 'ın sanırım öndeki 4 vidasından biri metal logonun altına gizlenmiş, nasıl çıkartacağım plastiği acaba diyordum, gerek kalmadı. Eski bloğu çıkarıp, yerine yenisini vidaladım mi tamamdır bu iş. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

DH'deki yamyamlardan bıkıp usandıkları için ilk etapta yerel servis noktasına yönlendirmiş olabilirler. Bu zihniyetteki adamlar yüzünden, müşterisine iyi hizmet vermeye çalışan firmalar da yavaş yavaş tavır değiştiriyor Türkiye piyasasına karşı. Ceremesini de sizin benim gibi düzgün adamlar çekiyor maalesef.

 

Neyse en azından arızalı parçanın yenisi elinize ulaşmış, umarım daha ciddi bir sorun yaşamazsınız kartla ilgili.

ResetButton beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Benim bu şanslı kişi  :mrgreen:

 

WD gümrük işini halletmişti ama eğer halletmeseydi muhtemelen diski bırakırdım. Çünkü bu şirketler genelde özel kargo firmaları ile gönderiyor onlarda da gümrükte takılan malı almak için çok fazla masraf çıkarıyor.

 

 

bendim. garantiden dönen raptoru gümrüğe takmışlardı. 

 

fan pervanesi tarif ettiğiniz şekilde dışarı çıkıp bastırınca geri yerine giriyorsa fanı metal şafta (saat pini gibi bir şey) sabitleyen plastik kısım kırılmış demektir, gerçmiş olsun. o fan adam olmaz. fanı söküp dediğim yeri iyi bir yapıştırıcıyla kuvvetli bir biçimde yapıştırırsanız belki ama yine de çok zor... 

 

Hanginiz Kara Murat :P

 

@@AranelSurion, geçmiş olsun, güle güle kullanın. Eskiyi de saklayın yedek parça yaparsınız lazım olursa :D.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Onlara Vektron bakmıyormuş, hatta bu Evga 'lara bakan çalışanlarının deyimiyle, "beni ırgalamaz" diyorlar, hatta "nasılsa Vektronun garantisi var diye gaza gelip amazondan vb sitelerden alım yapmış"sanız garanti için Evga 'ya göndermeniz gerekiyormuş. Gerçi bence olumlu bir durum, bu profesyonel ağızla telefonda konuşmak zorunda kalmamış oluyorsunuz.

 

--

 

@@OnLyTNT Teşekkürler, aynen öyle yapacağım. Belli olmaz ne zaman lazım olacağı. :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Bence de , Amazon'un yerli servise yönlendirmemesi daha iyi . Amaç o zaten Amazon'dan alırken.

 

DH'deki yamyamlardan bıkıp usandıkları için ilk etapta yerel servis noktasına yönlendirmiş olabilirler. Bu zihniyetteki adamlar yüzünden, müşterisine iyi hizmet vermeye çalışan firmalar da yavaş yavaş tavır değiştiriyor Türkiye piyasasına karşı. Ceremesini de sizin benim gibi düzgün adamlar çekiyor maalesef.

 

Neyse en azından arızalı parçanın yenisi elinize ulaşmış, umarım daha ciddi bir sorun yaşamazsınız kartla ilgili.

 

Geçen gün Reddit te bir haber gördüm. Bir kullanıcının hesabını kapatmışlar,geri açmıyorlarmış. Hatta aynı adresle ,başkasının ismine de hesap açmıyorlarmış İçipnde gift card vs de gitmiş. Adam şikayet ediyordu. 

 

Anlaşılan adamın hesabından çok fazla geri dönüş olmuş. Amazon takip ediyor kişisel olarak. Bu söz konusu eleman , anlaşılan , yeni çıkan ürünleri alıp, bir hafta kullanıp, iade ediyormuş. Toplam ürünlerde %10 aşmış geri gönderdikleri . 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Bence de , Amazon'un yerli servise yönlendirmemesi daha iyi . Amaç o zaten Amazon'dan alırken.

 

 

Geçen gün Reddit te bir haber gördüm. Bir kullanıcının hesabını kapatmışlar,geri açmıyorlarmış. Hatta aynı adresle ,başkasının ismine de hesap açmıyorlarmış İçipnde gift card vs de gitmiş. Adam şikayet ediyordu. 

 

Anlaşılan adamın hesabından çok fazla geri dönüş olmuş. Amazon takip ediyor kişisel olarak. Bu söz konusu eleman , anlaşılan , yeni çıkan ürünleri alıp, bir hafta kullanıp, iade ediyormuş. Toplam ürünlerde %10 aşmış geri gönderdikleri . 

 

Olması gereken bu zaten. Bizim yerli firmaların da sorunlu kullanıcıyla, normal kullanıcıyı ayırt edebilmesi şart. Bunlar oldukça basit çözümler, büyük firmaların bu tip çözümler geliştirememesi garibime gidiyor desem yalan olur, gayet doğal karşılyorum :).

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Ben mesela Evga 980Ti ekran kartını Amazondan aldım ve EVGA sitesine kaydettirdim. Bir arıza olursa öncelikle Amazon'a başvururum ya da direk EVGA'ya ptt kargo ile gönderebilirim. Eminim ki iki yol da burada Vektron ile uğraşmaktan daha sorunsuz olacaktır.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
1 1

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok