Bellek Krizi...
0

Bu konuda 32 mesaj var

1 hour ago, TatanQa said:

Gold cpu 'yu silver'a çevirdim , belleği 2x64den 1x64 DDR4 e çevirdim , 9-10k $ fark etti :kayik:

Yuh be abicim farka bak. Ne günlere kaldık:icon_eek:

Güzel günlerde, ne diyim:thumbs:

TatanQa beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Son cikan haberlere gore Sam Altman (OpenAI), Samsung ve Hynix ile anlasma yapmamis, niyet mektubu imzalamis ve baglayiciligi yokmus... Yani ortada birsey yokken durduk yere fiyatlar zirve yapti, simdi de Google'in yukaridaki aciklamasiyla beraber bu da ortaya cikinca bellek firmalarinin hisseleri cakildi... Bellek fiyatlarinda da dususler baslamis... 

MilesTeg, SEP and TatanQa beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
1 hour ago, JardeL said:

Son cikan haberlere gore Sam Altman (OpenAI), Samsung ve Hynix ile anlasma yapmamis, niyet mektubu imzalamis ve baglayiciligi yokmus... Yani ortada birsey yokken durduk yere fiyatlar zirve yapti, simdi de Google'in yukaridaki aciklamasiyla beraber bu da ortaya cikinca bellek firmalarinin hisseleri cakildi... Bellek fiyatlarinda da dususler baslamis... 

hq720.jpg?sqp=-oaymwEhCK4FEIIDSFryq4qpAx

(bu da kimse artık, tanımam etmem... :mrgreen:)

infestor and MilesTeg beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

Fiyatlar kol gibi artti tum urunlerde, bunun yansimasi da soyle olmus Micron tarafinda;

Quote

Micron on Wednesday reported a third-quarter profit of $28.24 billion, or $24.67 a share, compared with a profit of $1.89 billion, or $1.68 a share, a year earlier.

https://www.wsj.com/business/earnings/micron-revenue-soars-on-continued-memory-demand-d736b34b ] ... 

Bu durum yakin zamanda degisecek gibi de durmuyor;

Quote

Micron locks in historically high memory prices for five years

Memory-maker Micron has found a way to keep prices for its products sky-high for another five years, by signing 16 “strategic customer agreements” (SCAs) that include a floor price the company says comes with “a very robust gross margin for Micron, well above our peak quarterly margins in any past cycle.”

Micron CEO, president and chairman Sanjay Mehrotra explained the SCAs in prepared remarks delivered during the company’s Q3 earnings call. He explained that Micron has signed 16 SCAs, most of them covering 2026 to 2030, and that they involve a commitment to buy a certain quantity of product and pay for it in a pricing band that has a floor and a ceiling price. The floor price covers the historically high gross margins mentioned above, and the ceiling price means those who commit to an SCA are insulated if memory prices go even higher.

https://www.theregister.com/systems/2026/06/25/micron-locks-in-historically-high-memory-prices-for-five-years/5261854 ] ...

JardeL tarafından düzenlendi
rammstein beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

hastadim diye bi ise girdim cok psiamim keske am4 yapaydim yada sistemikurtamaya calsip panik olunca birakamaydim bosa gitti paralar tamlar deli para dusmeyecekte belli

nedendusmecekcunku bles kari adamlar neden biraksin

petrolde bile rekabet falan var nispeten bunda smsun hynix bilmene micron mu ne  ram uretbicek kac yer varki gecen sene 100 dolara satamadiklari rami simdi 400 dolara satarken nedendusursunlerki sayislar isterse dusmus olsun de ki yarid yariya satislar dustu 10m satiyorduya 5 m satmti bu yik gecen sene etigi karin misliyle kari var ai isi dursa bitse bilebi tekbet kayba olmayacak ki bi yik dusecek sadece

yarin nbir kriz olsa dolar 100 e ciksa 80 e duser ise geriye 40 liraya dusmez gibi olmasada 

 

cok umutsuz cpk sinir bozucu durum ama kurtulusta yok uzaylilar gelipram fabrikasi kurmayackalarina gore beles kari neden tepsin admlar

sattislar dusmusmus umurlarinda deigl hem son kulancan cok daha maliyelte cok aha cok para aliyorlar hemde tonla ali sikretlerinden 

2029de am6 ddr6 gii bisi olursa belki pda heralde 9000 mhz cl 80 32x2 ram 1000 dolardan cikarsada samayacam

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
On 26/06/2026 at 8:07 AM, JardeL said:

Fiyatlar kol gibi artti tum urunlerde, bunun yansimasi da soyle olmus Micron tarafinda;

https://www.wsj.com/business/earnings/micron-revenue-soars-on-continued-memory-demand-d736b34b ] ... 

Bu durum yakin zamanda degisecek gibi de durmuyor;

https://www.theregister.com/systems/2026/06/25/micron-locks-in-historically-high-memory-prices-for-five-years/5261854 ] ...

sen de yargilanacaksin micron

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
0

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok