Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 23-06-2026 in Mesajlar

  1. 2 likes
    [ https://www.theverge.com/games/953411/valve-steamos-desktop-nvidia ]... Bu isleri degistirir...
  2. 1 like
    Uygun baslik bulamadim, tek tek birkac tane baslik acmaya da ugrasamadim valla, zaten okunup okunmadigi da mechul ... Genel haber basligi olsun... 16.06.2026 Son donemde ortalik ozellikle Xbox haberleriyle calkalaniyor... CEO degisimi sonrasi buyuk isten cikarmalar, studyo kapanmalari olacagi soyleniyor... 30 Haziran sonrasi (mali yil sonu) Ninja Theory, Double Fine ve Compulsion Games'in MS tarafindan kapatilacagi veya firmalarin MS bunyesinden ayrilacagi konusuluyor... Hatta su an idsoftware'in Zenimax kariyer ilanlari sitesinden adinin kaldirildigi, bunun da kapatma sinyali oldugu iddiasi var... Zira baktiginizda diger tum studyolar dururken sadece id kaldirilmis... Keza Bethesda, Quantic Dream, Bioware, Arkane ve Don't Nod gibi studyolarda da buyuk isten cikarmalar olacagi soylentisi var... Asha Sharma ortaligi kasip kavuruyor zaten su an, exclusive oyunlar konusunda geri adim atiyorlar; Gears of War E-Day'i son anda PS5'e cikarmaktan vazgectikleri soyleniyor... Hatta trailer icerisinde PS5 logosu da vardi, oyunun PS5 surumunun hazir oldugu bile soyleniyor...
  3. 1 like
    Oyun için mini ITX sistem kurup onu da TV'nin yanına koyup Windows'tan sorunsuz kurtulabileceksem, cihaz bi konsol gibi çalışacaksa işe yarayabilir. Ama Bazzite var şu an ve gayet iyi çalışıyor. Ayrıca içindeki pre-installed Lutris uygulamasıyla Xbox, Epic vb gibi diğer platformlardaki oyunları da çalıştırıyor. Tek dert Steam olsa iyi ama diğerleri de varsa Windows'tan kaçmak için Bazzite gayet iyi bi seçenek. Neyse çıksın yine de, iyidir.
  4. 1 like
    Kenks bu işler bana duckfood geliyo. Uyandırma eylencetiyi, ayıktırma pc endüstrisini. Kim pc den vazgeçer de steam machine alır? Hangi buhar ekonomisi bu? Duckfoodlandınız. Bbyy
  5. 1 like
    İlk zamanki dedikodular gibi 800-900$ civarına çıkabilseydi fena değil derdim ama GN videosundaki gibi bu fiyata aynı ayarda bi sistemi 240 dolar civarında daha ucuza toplayabiliyorken bu aletin hiçbir anlamı kalmıyor. Seveni yine sevecek tabii ama fiyat olarak "eski donanımı pahalıya satmaca"dan başka bişey değil (bence).
  6. 1 like
    Gavurun thanosuna bak ele elee şeytana karşı çıkıyo vışşş https://www.polygon.com/mtg-marvel-super-heroes-prerelease-limited-tournament-report-magic/
  7. 1 like
    Arabaya tavanüstü atkı + sepet-port bagaj bakıyordum. Alttaki ürünü aldım. . . . 3900 lira. Tavan rayları var zaten. Valiz kemeri aldım 2 tane 2 metrelik. Bende de var 2-3 tane.Güzelce sabitlerim. Bakalım iş görecek bir ürün mü? Bir büyük boyu daha var. https://www.hepsiburada.com/matte-yeni-nesil-port-bagaj-arac-ustu-tavan-cantasi-pm-HBC00000AL3C2
  8. 1 like
    Nintendo oyun mağazası update edilmiş ve hızı eskisine göre mantıklı noktalarqa çekilmiş. Hep derim sığır sürüsünü çalıştırmak yerine şirketler ihale ile (edit: hizmet alım sözleşmesi) işçi çalıştırmalı. O binaların ne bizans olduğunu herkes biliyor ama kimse söylemiyor. https://mynintendonews.com/2026/06/16/nintendos-replaced-the-eshop-on-original-switch-leading-to-better-performance/
  9. 1 like
    pc kullanıcısının xbok ile işi olmuyor, xbok kullanıcısının da pc ile işi olmuyor. oyunları tek platforma çıkarmak kendilerine zarardan başka bir şey getirmeyecek bence.