Psikobat

Üye
  • Mesaj sayısı

    455
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

  • Days Won

    8

Psikobat last won the day on Ocak 15

Psikobat had the most liked content!

Psikobat hakkında

  • Rank
    Tainted Soul

Son profil ziyaretçileri

512 kez ziyaret edildi
  1. Dün görmüştüm, akşam deneyecektim unuttum Bu akşam unutmazsam denerim.
  2. Sen halledersin abi bir şekilde ? Yani z5500 olmazsa şu 1+1 yada 2,0 artık tam hangisiyse onları düşünüyorum, ama canlı olarak dinlemeden bir türlü içime sinmeyecek gibi. Vatan da falan yok ki boyle seyler gidip bakayım. Hayır internette ki kaynaklar da bilgisayar parcaların da oldugu gibi net fikir vermiyor, misal youtube bakıyorsun adam test etmiş de yahu benim dinlediğim 5cmx10cm hoparlor... Neye göre yapılıyor o incelemeler bilemiyorum yada ne ile dinlemek gerekiyor
  3. 16 çekirdekli olan başka sokete gelecek gibi hatırlıyorum, ki mantıklı da piyasada ki b350 bazı b450 anakartların onu sırtlaması mucize olur. aynen o boostlar felan şey...
  4. Hocam emin değilim çünkü ansızın düzeldi , bir ara çıldırtmıştı ama usb- wifi kart takıyorum dı dıt gidiyor geliyor, değiştim başka marka aldım aynısı oldu.. Arkadaştan daha güncel bir model aldım(hani belki driver sıkıntılıdır diye) gene aynı... Sorun 1 ay boyunca her gün boyle devam etti. Hatta sırf bu yüzden ap almıştım client modda kullanmak için. Yani ölümü gösterip sıtmaya razı ediyor resmen, olması gerektiği gibi çalıştığı için şükreder olmuştum Ayrıca bu sorunu 2700x ile de yaşamıştım . Reddite adam haklı gibi, ram zamanlamadan ziyade aslında stabil değilse bu sorun çok sıklaşıyordu bende onu fark etmiştim. Ama nasıl çözüldü tam emin değilim, windows olma ihtimali düşük geliyor çünkü flash bellek harici ne takılırsa bu sorunu yapıyordu, farklı usb portlarında da sonuc değişmiyordu(usb 3.0, 3.1/ gen 2 vs..) Sanki bios güncellemesi ile ram uyumu vs artınca toparlandı gibi.. He yeni işlemciler sızıntılarda ki gibi çıkarsa ve mevcut soketi desteklerse gene geçerim buyuk ihtimal o ayrı
  5. Gördüğüm kadarıyla kimse satmıyor peki... İlla beddua ettireceksiniz, bozulacak o olacak
  6. @Whooosh Benim de isteyip bir türlü cesaret edemediğim bir konu Ara ara dürtmüyor değil...Kurulum aşamasında detay pls diyorum. Ne kadar tuttu ? Birde nereden temin ettiniz.
  7. Ryzen platformu dertli abi dertli... 2. nesil ile toparlasa da(chipsetler de dahil) hala inteldeki tak kullan keyfinden çok uzak. Mesela birde usb sorunu var benimde başıma geldi(neyseki artık yok) bios update ilemi yoksa windows update mi çözdü bilmiyorum.TEkrar karşılaşırsam kesinlikle şaşırmayacağım Sorunda o kadar uyuz ki tamamen rasgele usb ler dusuyor tekrar bağlanıyor. İlk önce cihazdandır vs dedim de yok en son klavye mause da yapınca *pneliğin gene platformda olduğunu anlamıştım. misal, google amcaya sorabilirsiniz bir çok kişide benzeri soru var. Konuya dönecek olursak ben o tablodakilerin geleceğine(o şekilde) hala ihtimal vermiyorum. Edit link olmadı galiba, https://www.reddit.com/r/Amd/comments/6m3kt5/if_youre_getting_random_usb_disconnects_on_ryzen/
  8. Hımm evet gene bir tespit yapacak olursak z5500 sahipleri kutusunu muhafaza etmiyor gibi Gerçi düşününce sizde haklısınız ama, hani bahaneyle daha üst daha yeni ve "0" bir cihazı cuzi bir farkla almakta mantıksız sayılmaz hani
  9. @Atrin Yani gerçekten millet yatırım amaçlı elinde tutuyor diye düşünmeye başlıyorum Ben inanıyorum ama aramızdan biri dayanamayacak, derinlerden bir ses "ver kurtul" Ayrıca teşekkür ederim
  10. @Najaz Hocam sizden olumlu yazılar görmek, şaşırdım yani gözler nemlenmedi değil Bu arada şaka maka forumda z5500 olmayan nadir kişilerden olduğumu anladım konu bahanesiyle, ben bilmem biriniz satacaksınız @Coppermine Hocam arkadaşlar istanbuldan gönderemiyor siz nasıl taaa alamanyalara götüreceksiniz yapmayın etmeyin, siz bir rakam söyleyin anlaşırız bir şekilde
  11. Hocam elden alma şansım yok olsa... Taşınabilir ufak tefek bir şey olsa rica edebileceğim arkadaşlar var da yanii Ozaman şöyle diyim,olurda evi taşırken felan ebatlarını gözüne kestirdiğiniz bak bu kutu tam z5500 içinmiş cuk oturur buna dediğiniz tarza "içinize sinecek" bir kutu denk gelirse haber edersiniz @ZvAnA Hocam siz satmayı düşünmezmisiniz? bayağı vakit geçirmişsiniz sıkılmışsınızdır ? potu felan da bozukmuş ? yenisini takmak felan ayrı mesele ? Kutusu var mı yada ilk onu sorayım Aslında zıvana hocam tam beni tarif etmiş muzik kulağı olmayan diyerek üzmez bence bu z5500 ne kadar eski de olsa. Birde sadece merakımdan ve anlamadığım için soruyorum, tweeter z5500 kötü olduğu için mi kötü diyorsunuz yoksa atıyorum devre kartı(amfi ?) o aralığı veremediği için mi ? yani z5500 ün sadece basını alıp uyduları daha kaliteli bir şey alsak transformers oluşmaz mı ?
  12. İşte bende istiyorum böyle anılarım olsun gerçi zaten bir kullanım ömrü var üstüne bir o kadar gitmez herhalde... @stardust hocam sen şu kutu işini bir netleştirsen ? hani belki iş görecek şekilde depoya istiflemişsinizdir ?
  13. Çıkıyordur tabi de hani boyutlarına bakınca çıkmıyordur dedim sonucta ayrı bir bass kabini olmayınca, tamam madem Mackie CR4 bunu alayım, gerçi beğenmezsem satmakla felan uğraşmam soluğu burada alır başınıza ekşirim Son karar olarak herkes oke diyor mu Mackie CR4 için ?(yarın bir gun sıkıntı olursa kime saracağımı bileyim ) Amazonda daha uygunmuş ben şurada 1k bulmuştum, https://www.infomusicshop.com/mackie-cr-4-cift Yarın geçiyorum ozaman siparişi belki dur yapma diyen olur
  14. Hocam sizinki daha alınabilir seviyedeymiş, 1k fiyatı var yaklasık, yani stereo hoparlor nasıl bu kadar pahalı olabilir diyemiyorum vardır bir hikmeti Bass felan cıkmıyordur herhalde bunlardan ? yani bass haric butun frekansları dogru temiz veriyor mu diyebiliyoruz ? (bulduğum siteyi sık kullanılanlara ekledim) Hayır alsam, odada gorseler hee evet güzel ama 1k verdim diyemem, döver herhalde eş dost Şaka bir yana ozaman 5+1 den vaz geçip abartı olmayan bu dümdüz stereo olanlara mı yöneleyim diyorsunuz ? not: Bu arada Stüdyo Referans Monitörü yazmışlar, hoparlör demeseydim iyiydi sanki
  15. İlginçmiş gerçekten sizin dediğiniz hatayı ilk defa sizden duydum varlığından haberim yoktu açıkcası, ısı ile yakalamanız da ayrı bir ilginç 2. seri için de geçerli vs diyorlarsa bende bir deniyim onu