Posted May 13 (edited) Launch Trailer: [ https://www.youtube.com/watch?v=oYhaW-Vr4wg] Cikis Tarihi: 19 Mayis 2026 [Xbox ve PC] , Playstation 2026 yili icerisinde Oyun sirf Japonya'da gectigi icin ilgimi cekiyor, bir aylik Gamepass alir bakarim diyordum... Dun itibariyle oyun malum yerlere dustu... Iddiaya gore oyunun gelistiricisi Playground Games cikmasina 10 gun kala oyunu, sifrelemeden Steam'e yuklemis ve oradan sizmis; [ https://insider-gaming.com/forza-horizon-6-leak-drops-155-gb-content/ ]... Playground Games ise bunu reddediyor, pre-load yuzunden olmadi diyor ama sonucta sizmis bir sekilde... Elemanin birisi de indirmis, bir de ustune oyunu modlamak icin Cheat Engine yuklemis, gamertagini gizlemeden de videolar cekip paylasmis... Sonuc olarak 31/12/9999 yilina kadar banlamislar ... Edited May 13 by JardeL Chronos, rammstein and stardust like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14 Bekliyoruz. İlk iki oyun hariç tüm horizon serisini severek oynadım. Üçüncü oyun nedense performans olarak en kötü oyundu. Acayip kasıyordu. FH4 ile zirve yaptılar. Bakalım dördüncü oyun kadar iyi olabilecek mi? Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 15 Inceleme puanlarinin masallahi var; ... Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 15 Bunu ve Indiana Jones'u merak etiğim için 1-2 aylık GamePass mi alsam diye düşünüyorum. Hazır mini bi indirim de gelmişken. Oyun genel olarak çok beğenilmiş ama, uzun süre oynatır kendini. Tek takıldığım şey oyun Japonya'da geçtiği için free roam kısmında trafiğin tersten akıyor olması. Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 23 Bu gamepass'te download hizlari saka mi, ortalama 40-50mbps'i gecmiyor, indiremedi hala oyunu... Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 24 11 saat önce, JardeL said: Bu gamepass'te download hizlari saka mi, ortalama 40-50mbps'i gecmiyor, indiremedi hala oyunu... Microsoft'un servisi hep böyle. 1gbps internet var. 300mbps üzerini indirdiğini daha görmedim. O da bir anlık. Ortalama çok daha düşük. rammstein likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 25 Oyun gayet guzel ama yukleme sureleri cok uzun ya, oyundaki en hizli sey "exit game" , aninda desktopa atiyor sizi ama araba secme, yarisa baslama, oyunun acilisi vs. cok uzun... Daha onceki oyunlar da boyle miydi bilmiyorum... Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28 Ya su Honda City oyunun en sacma arabasi Bununla 3 yildiz alamayacaginiz Danger Sign ve Speed Zone yok... Millet resimde yazan No Chill gorevindeki gibi modifiye etmis yuklemis zaten, 100-110 bin yen civari verip modifiye ediyorsunuz ve ucuruyor sizi... SRTleri de saglam yapmislar hem Durango hem Charger saglam araclar... Tabii ben bunlari sevmiyorum, genelde ne kadar Skyline, Fairlady, Supra varsa aliyorum ... Lexus LFA de aldim direkt, olmazsa olmaz... Tesla ile anlasamamislar mi ne olmus bilmiyorum ama Model S,Y,X goremedim... Hyundai Ioniq filan var mesela... Food Delivery gorevleri de zevkli aslinda, sikko bir arac var ama ucuyor ayni bu Honda City gibi... Yalniz oyun arcade ok, harita gercek hayata "benzetilmis" ona da ok ama yollardaki her 3 arabadan ikisi G kasa Mercedes ve Jeep de olmamali ya... Bir de sehrin her yerine asilmis Horizon yazilari cok gozume batiyor, abarti olmus... Motor sesleri ne kadar gercekci bilemiyorum, asagi yukari hepsi ayni geliyor... Bir tek RX7 cok farkli geldi kulagima... rammstein likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 29 Ben bitirdim bile içerik çok az oyunda.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted Thursday at 20:42 oyun çok başarılı. depoya kaldırdığım logitech momo'yu yıllar sonra geri çıkarttırdı bana... gerçi ne direksiyon setleri çıkmış, bizim momo çok demode olmuş artık. Share this post Link to post Share on other sites