Amazon , Logitech garanti deneyimi.
3 3

Bu konuda 72 mesaj var

Intel de Zvana'nın işlemcisini değiştirmişti diye hatırlıyorum, yasal 2 yıllık garanti süresi dolduktan sonra. Intel 3 yıl garanti veriyor işlemcilerine, Zvana'nın işlemcisi de yurtdışından değişti.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Mascom iflas etmiş diye okudum, Zotac' ı onlar getiriyormuş galiba, donanımhaberde garanti süreciyle ilgili sıkıntı yaşayan birkaç kişinin konusu vardı, garanti işleri yoluna girene kadar Zotac ürünlerinden almayı düşünenlerin aklında olsun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Intel de Zvana'nın işlemcisini değiştirmişti diye hatırlıyorum, yasal 2 yıllık garanti süresi dolduktan sonra. Intel 3 yıl garanti veriyor işlemcilerine, Zvana'nın işlemcisi de yurtdışından değişti.

 

Evet benim işlemcimi bu şekilde değiştirmişlerdi. Intel, 3 yıl garanti verdiği ürünlerde, buradaki iki yıl resmi garanti süresi dolduktan sonra arızalanmış olanlara direk kendi destek sağlıyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Aldığım Logitech G930 'da , bir tarafta ses gitti. Logitech ile görüştüm. Bir iki çözüm önerdilker (sürücüleri yeniden yükleyin vs vs. ) . İşe yaramaz ise , retailer ı arayın diye eklemişler.

Amazon la görüştüm. 30 günü geçtiğinden , logitech 'in çözmesi gerektiğini söylediler. Ki aslında haklılar gibi. Normalde öyle oluyor.  Kendilerine logitech 'in amazon 'u aramam gerektiğini yazıdğını söyledim. 

 

Neyse, görevli , daha yetkli biri ile görüşmek için izin istedi. Bir iki dakika sonra ,  bu seferlik bir çözüm üreteceklerini söyleyip, bana yenisini göndereceklerini ekledi. 

 

Sonuçta Amazon yine çözüm üretti. Türkiye'den almış olsam, büyük olasılıkla çöpe gidecekti. 

 

iyi kullanıldığı halde , kulaklık 10 ay dayanmadı. iyi mi kötü mü bilemiyorum. Diğer markaların kulaklılkarı da 1-1.5 yılda bozuluyor.  

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Hocam o bir taraftan ses gelmemesi olayı yazılımsal birşey ve her sistemdeki çözümü pek de aynı olmuyordu yanlış hatırlamıyorsam. Yalnız niye ilk başta sorun olmayıp da sonradan bu sorun çıkıyor onu da bilmiyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Aldığım Logitech G930 'da , bir tarafta ses gitti. Logitech ile görüştüm. Bir iki çözüm önerdilker (sürücüleri yeniden yükleyin vs vs. ) . İşe yaramaz ise , retailer ı arayın diye eklemişler.

Amazon la görüştüm. 30 günü geçtiğinden , logitech 'in çözmesi gerektiğini söylediler. Ki aslında haklılar gibi. Normalde öyle oluyor.  Kendilerine logitech 'in amazon 'u aramam gerektiğini yazıdğını söyledim. 

 

Neyse, görevli , daha yetkli biri ile görüşmek için izin istedi. Bir iki dakika sonra ,  bu seferlik bir çözüm üreteceklerini söyleyip, bana yenisini göndereceklerini ekledi. 

 

Sonuçta Amazon yine çözüm üretti. Türkiye'den almış olsam, büyük olasılıkla çöpe gidecekti. 

 

iyi kullanıldığı halde , kulaklık 10 ay dayanmadı. iyi mi kötü mü bilemiyorum. Diğer markaların kulaklılkarı da 1-1.5 yılda bozuluyor.  

 

@resetbuttonBenimde saçma bir sorun oldu, aşağıda yazdım. TR den aldığım gamecom 750 mi neydi adını bile anmak istemiyorum bildiğin imalat hatalı bir ürün plastiğin döküm noktasından kırıldı servis kullanıcı hatası dedi. Bende acayip hassas kullanırım yani.

 

Creative arenam vardı onda servis .ççzüm üretmişti kullanıcı hatası olmasına rağmen.

 

 

@@sgi Durumu kanıtlama ihtiyacı oldumu ? g930 kulaklık almıştım bende win 10 a geçtiğimden beri kulaklık habire kapanıp tekrar açılıyor kafasına göre tamamen kapanıyor. g9x mouse umda bendende belge istediler sonrasında tr logitech e göndermemi istediler türk servisiyle uğraşmak istemediğimden gittim yeni mouse almıştım. Bunda sadece sorunu belirtmeniz yeterlimi ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

 

 

@@sgi Durumu kanıtlama ihtiyacı oldumu ? g930 kulaklık almıştım bende win 10 a geçtiğimden beri kulaklık habire kapanıp tekrar açılıyor kafasına göre tamamen kapanıyor. g9x mouse umda bendende belge istediler sonrasında tr logitech e göndermemi istediler türk servisiyle uğraşmak istemediğimden gittim yeni mouse almıştım. Bunda sadece sorunu belirtmeniz yeterlimi ?

 

 

 
Bende de birebir aynı durum var. Yaklaşık yarım saat veya o civarda bi sürede bağlantı kapanıp açılıyor vs. W10 la türeyen bir sorun olabilir o halde, sende de aynı durum varsa.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

 

@@sgi Durumu kanıtlama ihtiyacı oldumu ? g930 kulaklık almıştım bende win 10 a geçtiğimden beri kulaklık habire kapanıp tekrar açılıyor kafasına göre tamamen kapanıyor. g9x mouse umda bendende belge istediler sonrasında tr logitech e göndermemi istediler türk servisiyle uğraşmak istemediğimden gittim yeni mouse almıştım. Bunda sadece sorunu belirtmeniz yeterlimi ?

 

 

Hocam bende bu sorun olduğunda henüz windows 10 çıkmamıştı, windows 8' de kullanıyordum, ben logitech ya da amazonla görüşmemiştim çünkü yazılım problemi olduğu barizdi, sadece youtube' da vardı bu sorun yanlış hatırlamıyorsam ve dolby modu aktifken, daha sonra biraz arama yapıp birşeyler bulmuştum çözüm olarak ama tam olarak hatırlamıyorum, sanırım windows' un kendi ses denetim ayarlarından birşeyler değiştirerek çözülmüştü.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

kulaklığa  parmakla hafif hafif vurunca ses geri geliyor. Belli ki, içerde kabloda bir temassızlık var.

 

Hocam sizinki vurmayla düzelebiliyorsa dediğiniz gibi büyük ihtimalle yazılım sorunu değildir. Sonuç olarak G930 çok da sağlam bir kulaklık değil dediğiniz gibi, zaten bozulmasa da genelinde yazılım sorunları çıkıyor ve hatırladığım kadarıyla logitech' in de pek yeni sürücü falan çıkarmaya niyeti yoktu, zaten yeni modelleri çıktı G933 adında, artık heralde hiç umutlanmamak lazım yazılım ve sürücü adına.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

 

 
Bende de birebir aynı durum var. Yaklaşık yarım saat veya o civarda bi sürede bağlantı kapanıp açılıyor vs. W10 la türeyen bir sorun olabilir o halde, sende de aynı durum varsa.

 

Olabilir valla win 7 de çok memnundum sıkıntısı yoktu... Tertemiz kurulum yapayım dedim realtek ile çakışıyor zannettim win10 kendi son sürüm yüklüyormuş driverların sildim eskisini yükledim sorun devam etti yine bir süre sonra.. Win7 de denemek lazımda uğraşmak lazım zaman yok:(

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Hocam bende bu sorun olduğunda henüz windows 10 çıkmamıştı, windows 8' de kullanıyordum, ben logitech ya da amazonla görüşmemiştim çünkü yazılım problemi olduğu barizdi, sadece youtube' da vardı bu sorun yanlış hatırlamıyorsam ve dolby modu aktifken, daha sonra biraz arama yapıp birşeyler bulmuştum çözüm olarak ama tam olarak hatırlamıyorum, sanırım windows' un kendi ses denetim ayarlarından birşeyler değiştirerek çözülmüştü.

logitech forumda bir çok kişi yaşamış bu sorunu tüm yolları denedim sorunu çözemedim bir türlü.. Biri hatta eski sürüm ile oluyor diye denedim bir süre sonra yine sapıttı :((

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Açıkçası garanti ve arıza prosedürü açısından logitech firma olarak mı bozdu ya da türkiye birimi mi iyi iş yapmıyor bilemiyorum. Ama yaklaşık 10 senenin üzerinde onlarca logitech ürün kullandım, kullanıyorum. Arızalan, sorun çıkaran farklı farklı ürünler için en az 5-6 kere logitech rma prosedürü yaşadım. Klavye, fare, gamepad, direksiyon, hoparlör vs ürünlerini kullanıyorum. Ama ben daha çok farelerde sorun yaşadım. Hepsi sorunsuz çözüldü. Genel olarak ürünün yenisi gönderildi, ya da üretimden kalkmış bir modelse de yeni muadil ürün gönderildi. Kimisinde direk yurtdışı ile bazısında Türkiye birimi ile temasa geçtim. Hiçbirinde bir sorun yaşamadım. Bir keresinde garantisi yıllar önce bitmiş Z5500 için yurtdışından destek istemiştim. "Bu Z5500'ün control pod'unun lcd'sinde ışık azalması var, garantisi de çoktan bitti, bu sorunu ücreti karşılığında nasıl çözeriz" diye mail atmıştım. Kısa sürede cevap gelmişti. Bu ürün artık üretilmediğinden ellerindeki stoklara bakacaklarını, eğer benim control pod'undan varsa ürünün garantisi bitmiş olsa da müşteri memnuniyeti adına bana göndereceklerini söyleyen bir mail atmışlardı. Daha sonra da stokta bu parçanın olduğunu belirtip, gönderecekleri adresi isteyen ikinci maili almıştım. Ve z5500 control pod'unun yenisi benden hiç bir ücret alınmadan gönderildi. 

 

Bu tecrübelerimden dolayı da kardeşlerime, çevremdeki herkese hep logitech ürünlerini önerdim. Onlarda da sorun yaşayanlar hep memnun kaldılar. Hani klavye, fare gibi küçük ürünler de değil. Direk kardeşimin yine bir z5500 control podu arızasında adamlardan sadece arızalı parçanın değişimini beklerken, kargocunun getirdiği kocaman z5500 kutusunu karşımızda gördüğümüzde afallamıştık. Sıfır kocaman kapalı kutu Z5500 göndermişlerdi. Eskisinin arızası arada bir olan ve kullanıma da çok engel olmadığından birader hâlâ evinde çift z5500 kullanıyor.

 

Tabi bu söylediklerim yıllar önceki tecrübelerimiz. Kontrol ettim; En son şubat 2014'te g700 faremin orta tekerindeki bir sorun için başvurmuşum. Bir iki çözüm önermişlerdi denemiştim ama sorun kısa süre sonra ortaya çıkmıştı. Tekrar iletişime geçtiğimde G700s göndereceklerini söylediler. Şuan dolabımda kutusunda açılmamış şekilde yatıyor. :mrgreen:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Daha önce de yazmıştım tekrar yazim sürekli bozulan dandik ürünlerini değiştiren firma iyi firma olmuyor.. Bunu da yine daha önce 1587 kere söylediğim şekilde mouse ve klavyesini gözönünde bulundurarak yazıyorum..

Tam bir çöp..

ResetButton beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Daha önce de yazmıştım tekrar yazim sürekli bozulan dandik ürünlerini değiştiren firma iyi firma olmuyor.. Bunu da yine daha önce 1587 kere söylediğim şekilde mouse ve klavyesini gözönünde bulundurarak yazıyorum..

Tam bir çöp..

Bence de öyle. Ancak diğer firmaların da kalitesi çok iyi değil ki? 

 

Bu arada mecbur kalmadıkça , Türkiye 'deki servisi değil, yurtdışındaki servisi arayın. Türkiye 'den aldığım mouse bozulduğunda da yurtdışını aramıştım. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

@@Narcissus

 

Konu logitech olduğu için bozulan logitech ürünleri üzerinden yorum yaptım ama Logitech böyle de senin emmioğlunun sahibi Razer farklı mı? :mrgreen: 

 

Kullandığım Logitech ürünü kadar Razer'da kullandım kullanıyorum. Razer'ın farelerinde de sorun yaşadım. Kulaklık ve hoparlörlerinde sorun yaşadım. Üstelik RMA konusunda benim logitech'ten gördüğüm ilgi alakanın altındaydılar. Keypad ve gamepadini aldım, malzeme kalitesini vs. beğenmedim biradere verdim. Ama buna rağmen chroma klavyesini kullanıyorum. Çünkü aradığım bütün özellikleri sunuyordu. 

 

Yani iki markanın da iyi ve kötü ürünleri var. Her markanın yine malzeme kalitesi açısından dandik veya çok iyi ürünleri var. O yüzden önemli olan alacağınız ürünün performansı ve kalitesi. Tabi firmaların satış sonrası hizmetleri ürünün kendisinden sonra seçim tercihinde etken.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Ben kimseye atıfta bulunarak yazmadım yukarıdaki mesajı yanlış anlaşılmasın buarada :)

 

 

Ciddi manada Logitech markasına dair aklımda kalan tek şey  "hoperlorleri fena diildir ama mouseları bikaç ay içinde istisnasız tek basışta çift tıklar"..  Bence bunu marka mottosu yapsınlar da bu sefer logitech çok dürüst marka diye gönüllerde taht kursun ..

 

Lakin @@ZvAnA hocam herşeyi bozup kırıyorsan senin durumunda sorun ne logi de ne razerda sorun sende.. :lol:

 

 

Benim razer ile ilgili tek sorunum 2009da amarigadan aldığım mambadaki kronik orta tekerleğin squeaking sesiydi.. Mailleştim razerla tabi o zaman usden dönmüştüm TRden yolladım postayla Knightfall / Birim hocamın da o zamanlar yardımıyla RMA sürecini etkin ve hızlı bi şekilde atlattık..Bu sene Amazon yılbaşı indirimlerimnden imzamdaki Deathadder ve Deathstalker alınca..  o yılların Mambasını emekliye ayırdım gibi görünsede aslnda halen yataktan PC kullanırken kullanıorum..  :))

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Bende bozulan bir Razer veya Logitech ürünü olmadı hiç. Ama üretimden kaynaklı sorunları olan ürünleri kullandığım çok oldu, bu noktada da garanti v.b. ilgisi olmayan şeylerdi bunlar, direkt üretim, tasarım sorunu v.b.

 

Bir noktada garantiye de sokulabilirdi belki bazı sorunlar ama bahsettiğim gibi sonradan bozulma değildi bunlar.

 

Bu noktada Logitech ilk nesil G400, Philips Twin Eye kullanan Razer ve Cyborg RAT 9 hele, yukarıda sayılan iki marka ile de ilgisi yok ama bunlardan aşağı kalmaz Madcatz'den, en kötü mouse idi kullandığım, Razer Imperator 2012, Razer Naga Molten, Ouroboros, Blackwidow şimdi bir çırpıda aklıma gelenler.

 

Logitech ama bence bu tarz meselelerde Razer'dan daha önde, onu belirtmem gerekir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Her markanın ürünü bozulabilir, hepsinde fabrikadan hatalı ürün gelebilir... Bunlar normal şeyler, Logitech diğer markalardan daha kötü durumda değil, abartmaya gerek yok. Çağlar ve her zamanki lüzumsuz "logitech kötüdür" propagandası, takmaya gerek yok... Razer'da da bir sürü dandik mouse ile karşılaştım, en son tecrübem tam bir facia olan ouroboros idi.

Firienholt beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

HP Stream 7 almıştım amazondan. Ucuz 7" Windows bir tablet. Wi-Fi problemli idi ve amazon sadece bu beyanla eskisini almadan yenisini hızlı kargo ile gönderdi. Benim gönderimin onlara ulaşmasının ay süreceğini de belirttim "no problem" diyerek geçiştirdi amazon daki adam.

Kargo değişim olmasına ve bedelsiz olmasına rağmen gümrüğe takıldı. UPS mail attı ve yarım saat civarı cevap vermeyince telefon ederek beni bilgilendirdi. formu doldurmam yetermiş, doldurdum gönderdim aynı gün, ki saat öğleden sonra 3e geliyordu, gümrükten çıkardılar.

 

Şimdi Naga'nın scroll'un da problem var. hızla aşağı çekince önce bir yukarı gidiyor sonra aşağı iniyor. Bir süredir var ve mouse'u amazon.co.uk den almıştım. daha önce konuştuk ama mouse'suz kalmayayım diye göndermemiştim.. Bakalım sanırım gidecek.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

logitech mouse (G700S , G510 ) kullanmadan önce  ,Microsoft natural klavye ve Sidewinder x8 mouse kullanıyordum. Onun kalitesi belki aynıydı, hatta belki biraz daha iyiydi. 

 

G510 fiyatı, natural klavyenin 4-5 katı. Tabii aydınlatma ve lcd ekran var. Bunların maliyetinin fazla olduğunu sanmıyorum.  Logitech her sorunda , hemen yenisini gönderiyor. çünkü ürünler "overpriced "

Narcissus beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
3 3

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok