Otomobil Hakkında Her şey
5 5

Bu konuda 4.644 mesaj var

Luce için bir not daha, ilk Ferrari'niz olamıyor. Daha önce bir kaç Ferrari almış ve kullanmış olmanız lazım. Yani o ucubenin fiyat etiketi temelde 1 milyon dolardan fazla.

 

:icon_imslow:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
8 hours ago, allreadydead said:

Luce için bir not daha, ilk Ferrari'niz olamıyor. Daha önce bir kaç Ferrari almış ve kullanmış olmanız lazım. Yani o ucubenin fiyat etiketi temelde 1 milyon dolardan fazla.

 

:icon_imslow:

şımarıklığın da böylesi :lol: araba değil mi işte amk, sanki sürmeyi bilmiyoruz.

allreadydead beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
22 dakika önce, infestor said:

arabasina fare dadanan oldu mu aranizda daha once?

kemirmeye baslamis kablolari.

Zr6qrQk.jpeg

 

bana olmadi ama baskalarindan duydum. Ozellikle kirsal bolgelerde yasayanlarin arabalarina dadaniyourlarmis.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
On 03/06/2026 at 9:15 AM, TiesTorN said:

şımarıklığın da böylesi :lol: araba değil mi işte amk, sanki sürmeyi bilmiyoruz.

V12, pist spec falan olsa anlarım da, araba da pilli... araba bile değil :D  

Hugh Bullet beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Tavan üstü ara atkı+port bagaj kullanan var mı?
Ara atkı+tavan sepeti ya da kapaklı bagaj alacağım. Hiç bir fikrim yok.
Araba jazz crosstar tavan rayları var.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

bu arada aracimda da hava filtresinin her 3 bakimda bir degismesi gerektigi yaziyor. tamamen sacmalik bence :lol: 1000 liralik filtrenin maliyetinden kacinacak degilim

1181744eaa5d.png

 

infestor tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
50 minutes ago, infestor said:

bu arada aracimda da hava filtresinin her 3 bakimda bir degismesi gerektigi yaziyor. tamamen sacmalik bence :lol: 1000 liralik filtrenin maliyetinden kacinacak degilim

1181744eaa5d.png

 

ilginç...

her bakımda tersten hava kompresörü tutup temizlersen belki ama, hiç ellemeden 3 bakım gideceğini hiç sanmıyorum. hava geçişini engelleyecek derecede tıkanır gibime geliyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
5 5

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok