Otomobil Hakkında Her şey
5 5

4,636 posts in this topic

Silen o yumuşak parça eskimiş çatlamış olabilir , özelliğini yitirmiş olabilir, gidip gelirken katlanıyor olabilir bu yüzden ses yapar.

Üzerinde kuş pisliği ağaçlardan düşen polen reçine birikmiş olabilir .

Yerinden çıkmış olabilir o yumuşak parça.

Muhtemelen silmişsinizdir de silmediyseniz ıslak bezle güzelce silin , Bir de o sileceği kaç yıldır kullanıyorsunuz sürekli güneş görmekten 2-3 sene içinde bile özelliğini yitirebiliyor o parça.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Benim oglanin arkadasinda gordum dun. 3 slilindirli Ford Bronco var. Begendim guzel araba. Benzinide cok az yakiyor.

Edited by Hugh Bullet

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 15/04/2026 at 6:05 PM, Altan Yoklar said:

Silen o yumuşak parça eskimiş çatlamış olabilir , özelliğini yitirmiş olabilir, gidip gelirken katlanıyor olabilir bu yüzden ses yapar.

Üzerinde kuş pisliği ağaçlardan düşen polen reçine birikmiş olabilir .

Yerinden çıkmış olabilir o yumuşak parça.

Muhtemelen silmişsinizdir de silmediyseniz ıslak bezle güzelce silin , Bir de o sileceği kaç yıldır kullanıyorsunuz sürekli güneş görmekten 2-3 sene içinde bile özelliğini yitirebiliyor o parça.

sildim ettim, silecek koluna ve lastigine baktim...bir sikinti goremedim. buna ragmen sinirimi bozuyor. bosa para yakacaz gene :baba:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben yeni silecek alıp eski sileceği haziran-eylül ayları içerisinde kullanıyorum. yaz sıcağı ve güneşi silecekleri eskitiyor. bu nedenle yaz aylarında yeni sileği korumak lazım. zaten yağmur da pek yağmıyor.

quad, Peregrine, infestor and 2 others like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

giphy.gif

1 hour ago, iceice said:

ben yeni silecek alıp eski sileceği haziran-eylül ayları içerisinde kullanıyorum. yaz sıcağı ve güneşi silecekleri eskitiyor. bu nedenle yaz aylarında yeni sileği korumak lazım. zaten yağmur da pek yağmıyor.

 

Altan Yoklar, TiesTorN and snc-tr like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

bu arada benim aracimda sadece silecek lastigi degisebiliyor. tabi ki bulabilirsen piyasada :baba:

84ef68595a8d.png

daha fazla tatava yapmayip bosch aerotwin siparis verdim. halbuki cok daha ucuza olabilirdi lastikleri bulabilsem. 

Edited by infestor

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 18.04.2026 at 14:01, infestor said:

bu arada benim aracimda sadece silecek lastigi degisebiliyor. tabi ki bulabilirsen piyasada :baba:

84ef68595a8d.png

daha fazla tatava yapmayip bosch aerotwin siparis verdim. halbuki cok daha ucuza olabilirdi lastikleri bulabilsem. 

Silecek lastiği alıp değiştirmiştim. Fazla dayanmadı.

Aslında yeni sileceğe gerek yok. Lastik çok kolay değişiyor ama alınan lastikler dayanıklı değil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

abd ve kanada'da cogu eyalette ön plaka yok araclarda. cok guzel duruyor namussuzum

XmYZHJx.jpeg

bu da dünyanin geri kalani :baba:

uEZ9Hek.jpeg

 

eee demek ki sadece arka plakayla oluyormus?!

JardeL likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari'nin elektrikli modeli Luce: https://www.youtube.com/watch?v=Grs3W6yAaXc

Bok gibi tasarim olmus hem ici hem de disi. bi de yarim milyon dolardan fazla para istiyorlar buna :lol:

arac tasarimini apple'daki nonoslara yaptirirsan demek ki netice boyle oluyormus ahuahusahuahsu

 

https://asset.dr.dk/drdk/umbraco-images/vzfkvxu4/20260526-070650-3.jpg?im=AspectCrop%3D(720%2C405)%2CxPosition%3D.5%2CyPosition%3D.5%3BResize%3D(720%2C405)

FERRARI_LUCE_REAR_3Q_V2_4x5_RGB_WEB_SOCI

 

 

Spoiler

6a6ecf00b804.jpeg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bundan daha çirkin bi Ferrari olamaz muhtemelen ama yine kuyruğa girecekler almak için. Hem de o fiyatla (640b $). Apple'ın eski tasarımcısı tasarlamış çünkü. :facepalm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

19 saat önce, SEP said:

Bundan daha çirkin bi Ferrari olamaz muhtemelen ama yine kuyruğa girecekler almak için. Hem de o fiyatla (640b $). Apple'ın eski tasarımcısı tasarlamış çünkü. :facepalm:

ilginc oldu, dun seyretmeye basladim.

Ferrari

 

1937 Volkswagen is founded

Edited by Hugh Bullet
escape likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Biliyorum, lanet olasi herifin ise karistigini.

Edited by Hugh Bullet

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 27.05.2026 at 17:17, infestor said:

Ferrari'nin elektrikli modeli Luce: https://www.youtube.com/watch?v=Grs3W6yAaXc

Bok gibi tasarim olmus hem ici hem de disi. bi de yarim milyon dolardan fazla para istiyorlar buna :lol:

arac tasarimini apple'daki nonoslara yaptirirsan demek ki netice boyle oluyormus ahuahusahuahsu

 

https://asset.dr.dk/drdk/umbraco-images/vzfkvxu4/20260526-070650-3.jpg?im=AspectCrop%3D(720%2C405)%2CxPosition%3D.5%2CyPosition%3D.5%3BResize%3D(720%2C405)

FERRARI_LUCE_REAR_3Q_V2_4x5_RGB_WEB_SOCI

 

 

  Hide contents

6a6ecf00b804.jpeg

 

Pazarlama hatası diyoruz biz buna. Ferrari logosu yerine Apple logosu olsaydı dünyanın en çok satan aracı olmaya adaydı. Çünkü iç tasarımı ve sistemleri kullanıcı odaklı ve yenilikçi. 
İnsanlar Ferrari den böyle bir araba bekliyorlardı ama bu kadar markaya yakışmayacak tarzda değil. 
Not: Bu satırları Ferrari 360 Modena sesini yakınen tecrübe etmiş sıkı bir Ferrari hayranı olarak yazıyorum. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 saat önce, jackjoker said:

Pazarlama hatası diyoruz biz buna. Ferrari logosu yerine Apple logosu olsaydı dünyanın en çok satan aracı olmaya adaydı. Çünkü iç tasarımı ve sistemleri kullanıcı odaklı ve yenilikçi. 
İnsanlar Ferrari den böyle bir araba bekliyorlardı ama bu kadar markaya yakışmayacak tarzda değil. 
Not: Bu satırları Ferrari 360 Modena sesini yakınen tecrübe etmiş sıkı bir Ferrari hayranı olarak yazıyorum. 

"The new Ferrari Luce, the brainchild of iPhone designer Sir Jony Ive, is unlike anything the Italian carmaker has ever created - so is the backlash it is facing."

Ferrari'nin 1991-2014 arası CEO'su olan Montezomolo'da şöyle demiş: 

'If I were to say what I really think, I'd be doing Ferrari a disservice. We risk destroying a legend, and I'm truly sorry about that. I hope they at least remove the prancing horse from that car.'

Gerçekten, Ferrari'ye benzeyen hiçbir yanı yok. Zeekr yapmış olsa güzel araç :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, CandleGarden said:

Gerçekten, Ferrari'ye benzeyen hiçbir yanı yok. Zeekr yapmış olsa güzel araç :) 

Apple'ın iptal ettiği bi elektrikli araba projeleri vardı, bence bu araba o araba. Ferrari logosunu söküp yerine elma koysalar, arabanın adını da iCar Pro Max falan koysalar büyük talep olur.

Altan Yoklar likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
5 5

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.