Grand Theft Auto VI
0

Bu konuda 27 mesaj var

@ChronosBunu yazmaya gelmiştim. :D 

Fiyat beklediğim gibi çıktı. Standart sürümün 90 veya üzeri olmasını beklemiyodum, öyle de oldu. Ama yine de 80 dolar AAA oyunlar için artık baz fiyat olacak. Bizde de bi oyun 5.000 liradan başlar artık, özellikle konsol tarafında.

Chronos beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

IMG-4121.jpg
 

Bu aralar oynayacak oyun da bulamiyorum, ArcRaiders iyi idare ettim ama onca ora verip GTAVI’nin fos cikma olasiligi da yok degil.

@SEP Bir yil sonra cikacak olan Boxed edition icinde disk barindirmayacak yalnizca kod olacak diye bir muhabbet donuyor, umarim dogru olmaz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
0

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok