Steam machine infiali
0

Bu konuda 13 mesaj var

benim gördüğüm kadarıyla valve'ın en büyük özelliği bir şey çıkarmadan önce saçma sapan reklamlar yapıp hype yaratmaması. sessiz sedasız geliştirip bir anda salıyorlar ortaya. ilgili ürünü/oyunu çıkarınca da eğer iyi çıkarsa (ki valvedan kötü bir şey çıktığını pek görmedim) hype otomatik olarak oluşuyor. şu anda oluşan da bu bence. bir anda çıkardı adamlar, ürünler de - çok ütopik şeyler olmasa bile - güzel, o yüzden ilgi gördü.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Her bilgisayarını kendi toplamış bir PC peasant olarak benim de ilgimi çekti açıkçası. Donanımın tam olarak neye eşdeğer olduğu ortaya çıkınca numarası belli olur ama şu an mini-itx sistem toplamak için o ufacık kasaların içinde cable management ve soğutma kabusuyla uğraşmak istemeyen benim gibi ihtiyarlar için cazip bir çözüm olabilir.

Steam machine işini daha önce de denemişlerdi ama bir sürü firmaya farklı farklı modeller yaptırdıkları için kabul görmemişti (oyuncu tayfa çeşit sevmez, ver tek donanımı al paranı). Şimdi tek bi makine olunca "olm konsol oyunu fiyatları, gamepass'i bilmemnesi zırt pırt zamlanırken Steam yine arada ucuz oluyor" diyen konsol/pc hibrit kullanıcı tayfasının dikkatini çekmiş olabilir.

Bizim ülkeye uğramaz tabii ama olsun, görelim bakalım neymiş.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
16 hours ago, TiesTorN said:

benim gördüğüm kadarıyla valve'ın en büyük özelliği bir şey çıkarmadan önce saçma sapan reklamlar yapıp hype yaratmaması. sessiz sedasız geliştirip bir anda salıyorlar ortaya. ilgili ürünü/oyunu çıkarınca da eğer iyi çıkarsa (ki valvedan kötü bir şey çıktığını pek görmedim) hype otomatik olarak oluşuyor. şu anda oluşan da bu bence. bir anda çıkardı adamlar, ürünler de - çok ütopik şeyler olmasa bile - güzel, o yüzden ilgi gördü.

Bu biraz Gabe'in vizyonu ile alakalı ama Valve ne zaman konuşulacak bir şey yaptıysa arkasında mevcut düzeni korumakla ilgili bir neden vardır.

SteamOS'un çıkması, ilk Steam Machine'ler, Steam Controller, Steam Link falan bunlar para kazanmak için yapılmadı, hatta Valve zarar etti bu işlerden ama Microsoft ile yaşanacak savaşı başlamadan bitirdi bu hamleler ile. Microsoft'a "alternatifsiz değilsin" mesajı verildi.

Gabe muazzam bir satranç oyuncusu. Şuan Microsoft duyuracağı pc-xbox hybrid ürün paketi ile ikinci dalga saldırıya hazırlanıyorken Valve daha duyrulmadan Microsoft'u bombalıyor.

Microsoft yarın Xbox'lı PC yaptık dediğinde, insanlar "eee ne var bunda, Steam machine de aynısı yapıyor bunun" diyecekler.

Microsoft uzun yıllardır Steam'i ciddi şekilde hedef tahtasına koymuş durumda ve bu amaç uğruna onlarca milyar doları da yakmaya hazırlar.

Gabe açıkça Microsoft'a göz dağı veriyor, "sen benim sınırıma girersen, ben de senin sınırına girerim" diyor.

Valve'ı yerinden etmek yada en azından pastasından pay kapmak kolay iş değil ama Microsoft için imkansız da değil

Whooosh tarafından düzenlendi
stardust and SEP beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

İlk zamanki dedikodular gibi 800-900$ civarına çıkabilseydi fena değil derdim ama GN videosundaki gibi bu fiyata aynı ayarda bi sistemi 240 dolar civarında daha ucuza toplayabiliyorken bu aletin hiçbir anlamı kalmıyor.

Seveni yine sevecek tabii ama fiyat olarak "eski donanımı pahalıya satmaca"dan başka bişey değil (bence).

infestor beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Şeker kardeşim insanların somun ekmeğiyle neden oynuyorsun. Adam 20 liraya satsa 100 taneden 1000 lira eder. Bu bile batıyorsa size athenanın sıtratecyaları girsin, sarumanın üüüüü dedirten böcekleri girsin ehehehehe

 

Hülasa. Bize ne alan alır.. Spec e bak geç. Piyasa şeytan olmuş. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Quote

Valve will finally let you build your own Steam Machine with SteamOS for desktop

Valve says that “starting with the SteamOS 3.8 release, you can put together your own Steam Machine using whatever PC parts you want.” 

Valve’s Pierre-Loup Griffais says his team is “collaborating with Nvidia very closely” on SteamOS support for Nvidia hardware.

https://www.theverge.com/games/953411/valve-steamos-desktop-nvidia ]...

Bu isleri degistirir... 

JardeL tarafından düzenlendi
SEP and Peregrine beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Kenks bu işler bana duckfood geliyo. Uyandırma eylencetiyi, ayıktırma pc endüstrisini. Kim pc den vazgeçer de steam machine alır? Hangi buhar ekonomisi bu? Duckfoodlandınız. Bbyy

rammstein beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Ben baya bir müddettir Linux’tan devam ediyorum single player oyunlara, Proton ve Wine başarılı olmuş.

En son 007’yi Linux’ta bitirdim, şimdi Resident Evil yine Linux’tan devam ediyorum, Windows 11 var tabii ancak açmaya ihtiyaç olmuyor benim için.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
4 hours ago, JardeL said:

Oyun için mini ITX sistem kurup onu da TV'nin yanına koyup Windows'tan sorunsuz kurtulabileceksem, cihaz bi konsol gibi çalışacaksa işe yarayabilir. Ama Bazzite var şu an ve gayet iyi çalışıyor. Ayrıca içindeki pre-installed Lutris uygulamasıyla Xbox, Epic vb gibi diğer platformlardaki oyunları da çalıştırıyor. Tek dert Steam olsa iyi ama diğerleri de varsa Windows'tan kaçmak için Bazzite gayet iyi bi seçenek. Neyse çıksın yine de, iyidir.

SEP tarafından düzenlendi
rammstein beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
0

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok