Cep telefonu tarifeleri
0

Bu konuda 63 mesaj var

Arkadaşlar selam, yıllık taahhütüm bitmek üzere; şu an vodafone red 10 kullanıyorum 2. hat olarak bunuda daha önce belirtmiştim oturduğum evde internet altyapısı olmadığındandı. Şu an var mı yok mu tam bilemiyorum internetten bakınca var gözüküyor ama bugün telekom mağazaya uğrayıp baktırdığımda gözükmüyor falan dedi, neyse zaten belki bulunduğum evden bi süre sonra başka bir yere geçiş ihtimalim olabileceği için şu an ev interneti meselesini çokta kastırtmak istemiyorum sonradan nakil vs uğraşmamak için. Şimdi benim ilk hattımda red paket bazen kota azalınca bundan da faydalanıyorum ama diğer hatta yok yerden fazla veriyormuşum hissi gelmeye başladı, o zamanın kampanyasına göre iyi fırsattı ama şimdi daha üst paket falan öneriyorlar luzüm yok.

 

Telekomun yaz kampanyası varmış 2 4 6 8 10 gb diye giden 10gblı paket için 39lira diyorlar ona geçsem diyorum, bildiğiniz daha iyi uygun bir tarife ya da internet alternatifi var mı ? Bildiğim kadarıyla mobil modemler her türlü daha pahalıya patlıyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

turkcell taahhutum bitti. buyuk ihtimal telekomun su gerizekali isimli tarifesine gececegim. 38TL/7GB (bir de 1000DK & 1000SMS veriyor. oldursen o kadar konusamam. SMS kullanan zaten kalmadi :) )

halihazirda 6GB kullaniyorum; haydi haydi yetiyor.

infestor tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
5 saat önce, infestor said:

turkcell taahhutum bitti. buyuk ihtimal telekomun su gerizekali isimli tarifesine gececegim. 38TL/7GB (bir de 1000DK & 1000SMS veriyor. oldursen o kadar konusamam. SMS kullanan zaten kalmadi :) )

halihazirda 6GB kullaniyorum; haydi haydi yetiyor.

Vodafone düşün derim şu 45 lik tarife red iyi ben TT'a geçtim sıkıntılı birde süpriz fatura oluyor çok.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
4 hours ago, RFID said:

Vodafone düşün derim şu 45 lik tarife red iyi ben TT'a geçtim sıkıntılı birde süpriz fatura oluyor çok.

 

maalesef en ucuzu 49TL. gerci dogru diyorsunuz. ayda 11TL fark icin telekom rezilligini cekmeye degmez. zaten "sürpriz fatura" ile gecirecekler. o 38 lira en az 45 olur.

 

 

 

 

2018-12-18_08-57-51.png

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Vodafone bir süredir rezillik çekiyor yalnız. Yani İzmir gibi bir yerde bu koşullar nasıl oluşuyor oda şaşırtıcı, hani diyeceğim telefondan kaynaklı belki oda olduğunu sanmıyorum. Belki 2-2,5 aydır benim kullanımımda büyük sıkıntı var hatta ikamet ettiğim yerde komple iptal gibi oldu bile diyebilirim. Eskiden 4gsinde problem yoktu sonra paraları falan yetmemiş sanırım arkadaşların baz istasyon kiralamayla alakalı kaç kez şikayet ettim, şimdi kaldığım mevkide telekom ful 4g çekebiliyorken, vodafone 3gyi bile çok zor çekebiliyor. Bu durumda düzelecek mi düzelmeyecek mi bilmiyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Vodafone son 1 senedir berbat durumda. Çok iyi girmişlerdi ülkeye, buradan hayır gelmez diye tüm yatırımı çektiler heralde. Telekom'dan kötü durumdalar. 

infestor beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Aynen vodafone artık hiç kullanamıyorum gibi bir durum var nerdeyse. Hani kapalı alanlarda falan sürekli bir dandiklik, görüştüğüm kişiler ne o uzaydan mı konuşuyorsun diyorlar genelde ya da bazen konuşuyorum ses hiç gitmiyor o derece 2g ye falan düşüyor hat şaka gibi :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

TurkTelekom faturasız hatta "3 aylık 10gb" internet 39TL (35'di 39 oldu) paketi var fakat 3 ay kısmı nasıl çalışıyor yada bozuk mu bilemiyorum ama 3 ay dolmadan da tekrar tekrar satın alınabiliyor bu paket.

 

Yani 39TL'ye 10gb internet alıyorsunuz, gigabaytlar bittiğinde bir daha yükleyebiliyorsunuz. Eğer 3 ay içinde bitirmezseniz kullanmadığınız gigabaytlar yanıyor sanırım.

Whooosh tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
0

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok